| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 72
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
PRIMERJAVA ZDRAVILIŠKO TURISTIČNE PONUDBE DVOJE TERM
Aleksandra Kraner, 2009, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem predstavlja v Sloveniji eno najbolj stabilnih in perspektivnih zvrsti turizma, zato ga upravičeno štejemo med glavne nosilce turistične ponudbe. Danes je vse bolj pomemben kriterij pri izbiri turističnega ponudnika kakovost storitev. Da bi ponudniki ugotovili, na kakšni ravni je njihova ponudba glede na konkurenčno, lahko izvedejo primerjalno analizo. Predstavlja učinkovito orodje za merjenje in primerjavo lastne kakovosti z najboljšimi v panogi, njena spoznanja pa so osnova za sprejem ukrepov za izboljšanje ponudbe. V diplomskem delu smo se omejili na znano turistično destinacijo, Terme Zreče, ter s pomočjo primerjalne analize poskušali ugotoviti razlike med temi slovenskimi termami in avstrijskimi termami Bad Radkersburger Hof. Poskušali smo identificirati elemente ponudbe v avstrijskih termah, ki so v slovenski ponudbi slabše ali pa sploh ne zastopani, a bi jih kazalo vključiti tudi v ponudbo primerjanega slovenskega podjetja. Na podlagi ugotovljenih spoznanj smo podali priporočila, s katerimi bi zagotovili pestrejšo in/ali pa bolj kakovostno zdraviliško-turistično ponudbo v Termah Zreče. Na osnovi rezultatov primerjave in razčlenitve elementov ponudbe, smo glede na zastavljeno trditev ugotovili, da je ponudba v Termah Radkersburger Hof za potencialnega gosta privlačnejša od ponudbe v Termah Zreče predvsem v poletni sezoni. Ugotovili smo, da je ponudba Term Zreče sicer dobra, izboljšanje le-te pa lahko priporočimo na področju ločitve ponudbe za posamezne segmente gostov.
Ključne besede: zdraviliški turizem, ponudba, wellness, primerjalna analiza, Terme Zreče, Terme Radkersburger Hof, Bad Radkersburg
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2582; Prenosov: 481
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA DELNIC BANČNEGA SEKTORJA
Marko Ploj, 2009, diplomsko delo

Opis: Temeljna analiza delnic je ključen korak k uspešnemu vlaganju na trgu vrednostnih papirjev. Z njo pridobimo pomembne informacije o določenem podjetju in njegovi notranji vrednosti. S primerjavo pomembnejših kazalnikov ugotovimo, katero podjetje je najboljše in hkrati na trgu podcenjeno. Če ga kupimo po podcenjeni vrednosti, si s tem zagotovimo določeno varnostno maržo, ki nas varuje pred padcem tečajev vrednostnih papirjev.
Ključne besede: vrednostni papir, delnica, temeljna analiza, primerjalna analiza, vrednotenje delnic, notranja vrednost delnic, finančni kazalniki
Objavljeno: 15.10.2009; Ogledov: 1978; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

6.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH ISKALNIKOV
Zoran Đuković, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena primerjalna analiza spletnih iskalnikov. V uvodu smo opredelili problemsko stanje, okolje ter metode dela. Teoretični del zajema glavne značilnosti spletnih iskalnikov, vse obravnavane spletne iskalnike, internet in splet. Predstavili smo tudi programski orodji DEXi in Vredana. Primerjalno analizo smo izvedli s pomočjo programa DEXi, ki smo ga uporabili tudi za vrednotenje in analizo vseh variant. Vrednotenje smo nadaljevali v programu Vredana, ki nam je pokazala bolj točne rezultate znotraj razreda ocenjevanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov, smo opredelili najboljši obravnavani spletni iskalnik.
Ključne besede: spletni iskalnik, primerjalna analiza, internet, DEXi, Vredana
Objavljeno: 21.10.2009; Ogledov: 2180; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

7.
MODEL PLANIRANJA IN VODENJA ORODJARNE
Matija Koser, 2009, diplomsko delo

Opis: Področje orodjarstva so zaznamovale številne hitre spremembe tehnologije, tudi na področju planiranja in vodenja orodjarskih procesov. V diplomski nalogi smo izvedli primerjalno analizo procesov planiranja in vodenja med tremi orodjarnami: - Javnim gospodarskim zavodom (JGZ — Mariborski zapori), - Livarno Maribor d.d. (MLM d.d.), - Elektrokovino d.o.o. (Acot d.o.o.). Na podlagi primerjalne analize treh podjetij smo oblikovali referenčni model planiranja in vodenja v orodjarni od začetka nastajanja tlačnega in rezilnega (obrezilnega) orodja do končnega proizvoda in njegove odpreme. Ključno vodilo za oblikovanje referenčnega modela planiranja in vodenja orodjarne je bilo skrajšanje pretočnih časov pri izdelavi orodij in s tem izboljšano doseganje dogovorjenih rokov odjemalcev orodij.
Ključne besede: orodjarna, planiranje, vodenje, primerjalna analiza.
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 1838; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

8.
ORGANIZACIJSKO VZDUŠJE MED ZAPOSLENIMI V DOMOVIH ZA OSTARELE
Tadej Šajn, 2010, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi, razdeljeni na teoretični in raziskovalni del, sem najprej definiral pojme organizacijske kulture, organizacijskega vzdušja in njegovih dimenzij ter zadovoljstva pri delu. Podrobno sem opisal Dom upokojencev Kranj in Dom starejših občanov Ilirska Bistrica, ki sta sodelovala pri raziskavi organizacijskega vzdušja med zaposlenimi v domovih za ostarele. V raziskovalnem delu sem na podlagi vprašalnika izmeril organizacijsko vzdušje med zaposlenimi v teh dveh domovih za ostarele. Na podlagi rezultatov sem opravil primerjalno analizo med domovoma. Zanimalo me je predvsem, ali prihaja med domovoma do bistvenih razlik pri meritvah organizacijskega vzdušja in kaj na to vpliva. Analiza testa hipotez je pokazala, da razlike med zavodoma obstajajo, vendar te niso povsod bistvene. Rezultati so na splošno boljši v Domu starejših občanov Ilirska Bistrica v primerjavi z Domom upokojencev Kranj. Bistvene razlike vzdušja sem ugotavljal na podlagi petih hipotez. Ugotovil sem, da obstajajo pomembne razlike med domovoma glede pripadnosti zaposlenih zavodu, zadovoljstva zaposlenih s strokovnim usposabljanjem in izobraževanjem zaposlenih ter pomembne razlike pri komuniciranju in informiranju zaposlenih. Bistvenih razlik med domovoma glede notranjih odnosov in organiziranosti zaposlenih pa ni. Šesto hipotezo, ki govori, da je največji motivacijski dejavnik med zaposlenimi v obeh domovih plačilo za opravljeno delo, zavrnemo. Največji motivacijski dejavnik med zaposlenimi v obeh domovih je namreč stalnost zaposlitve. Po mojem mnenju lahko vzroke, ki vplivajo na bistvene razlike rezultatov, iščemo v okolju, kjer se domova nahajata, med zaposlenimi in tudi pri njihovih varovancih. Pri trditvah, kjer so rezultati primerljivi med obema domovoma, se pokažejo značilnosti organizacijskega vzdušja, ki so po mojem mnenju enake vsem domovom za ostarele v Sloveniji. Sicer pa je organizacijsko vzdušje v obeh obravnavanih domovih dobro. S takšnim ali podobnim vsakoletnim izvajanjem merjenja organizacijskega vzdušja bi se lahko v obravnavanih organizacijah naredilo primerjavo rezultatov glede na predhodna obdobja, na podlagi rezultatov načrtovalo spremembe poslovanja, lažje ugotavljalo mnenje zaposlenih o poslovanju itd. Na dolgi rok je to zagotovo ključ do uspeha.
Ključne besede: Organizacijsko vzdušje, Vprašalnik, Dom za ostarele, Primerjalna analiza, Rezultat
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 2773; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

9.
ANALIZA IN RAZŠIRITVE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VSEBIN ''DOTNETNUKE''
Matic Knežar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili sisteme za upravljanje z vsebinami (CMS), njihov namen in področja uporabe. Podrobno smo prestavili spletni sistem za upravljanje z vsebinami »DotNetNuke« (DNN). Izbrali smo spletno mesto narejeno v primerljivi tehnologiji in ga primerjali s portalom DNN. Prav tako smo predstavili izdelavo lastnih modulov v DNN na podlagi praktičnega primera. Izdelali smo modul Sistem za rezervacije, ki ga lahko uporabljamo znotraj vsakega spletnega mesta, ki temelji na ustreznem DNN. Pokazali smo praktično uporabo izdelanega modula, z različnimi uporabniškimi pravicami. Predstavili smo postopek priprave modula, izdelave dodatnih tabel in kreiranje paketa, ki ga lahko namestimo na vsako spletno mesto, ki temelji na ustreznem DNN. Na koncu smo predstavili izdelano spletno mesto, kot tudi delovanje Sistema za rezervacije.
Ključne besede: sistemi za upravljanje vsebin, DotNetNuke, spletna aplikacija, spletni portali, izdelava programskih modulov, primerjalna analiza
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1718; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (10,25 MB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA PODATKOVNIH BAZ S STALIŠČA PODATKOVNEGA SKLADIŠČENJA
Violeta Odalović, 2010, diplomsko delo

Opis: Sistemi za podporo odločanju so v sodobnem poslovanju pomemben faktor obstoja podjetij na lokalnem in globalnem trgu. Osnova teh sistemov so podatkovne baze namenjene analizi podatkov. Cilj diplomske naloge je opisati značilnosti podatkovnih baz s stališča podatkovnega skladiščenja ter primerjavale-teh. V naslednjih vrsticah bodo opisane značilnosti podatkovnih baz, ki se uporabljajo za analitične sisteme. Na osnovi svetovno znanih analiz podatkovnih skladišč in analizo slovenskega trga so izbrani naslednji produkti za analizo, Oracle Exadata, IBM DB2, Netezza TwinFin in Sybase IQ15. Za omenjene produkte bodo podane osnovne karakteristike posameznega produkta, njihova arhitektura in perfomance, ki so pomembne za analitične sisteme. Rezultat diplomske naloge je primerjalna analiza izbranih produktov s stališča tehnoloških in ekonomskih lastnosti.
Ključne besede: Primerjalna analiza Sistem za podporo odločanju Naprava za skladiščenje podatkov Podatkovna baza
Objavljeno: 23.02.2011; Ogledov: 1486; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici