| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
ANALIZA MOŽNOSTI UPORABE ODPRTE KODE V PODJETJU ACH D.D.
Igor Vivoda, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Uvajanje novih rešitev v informacijski sistem zahteva od podjetja tehten premislek o stroških ter koristih na drugi strani. Pri programski opremi delovnega mesta je pomembno, da uporabnik hitro in enostavno dostopa do informacijskih virov v podjetju. V tej diplomski nalogi preverjamo, kaj pomeni uvedba odprte kode za uporabo obstoječega informacijskega sistema v podjetju ACH d.d., ki v večini temelji na Microsoft programski opremi. Odprta koda že sedaj lahko ponudi rešitve, ki so povsem enakovredne Microsoftovim izdelkom. Tudi tehnična podpora za podjetja ni več vezana na nekaj navdušencev, ampak je možno dobiti partnerja, ki nudi podporo na nivoju, kot ga podjetje potrebuje. Za uvedbo odprte kode na delovne postaje, pa je potrebna jasna strategija in podpora vodstva podjetja. V kratkoročnem obdobju so namreč potrebna večji finančni vložki ter obremenitev oddelka informatike, kot pri nadgradnji IS s pomočjo Microsoft produktov. Vendar pa s prilagoditvijo vseh bistvenih sestavin IS na možnost uporabe tudi z odprto kodo, prekinemo preveliko navezanost celotnega IS na enega ponudnika. Možnost uporabe različnih OS na delovnih postajah pa omogoča podjetju izbiro cenovno najugodnejšega ponudnika, ne pa le iskanje najugodnejšega načina licenciranja kot je to primer pri Microsoftu.
Keywords: Odprta koda, Operacijski sistem Ubuntu Linux, OSMM (Model zrelosti odprtokodne programske opreme), OpenOffice, Prenova informacijskega sistema
Published: 22.10.2009; Views: 1785; Downloads: 112
.pdf Full text (6,09 MB)

6.
INTEGRACIJA PLM SISTEMA AGILE 9 V PODJETJU TELSIMA D.O.O.
Primož Prevodnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi predstavljam potek prenove obstoječega informacijskega sistema za potrebe pridruževanja manjšega podjetja k večji korporaciji. Prenova informacijskega sistema pa ni zajemala samo posodobitev programske opreme in tehnologije, ampak tudi spremembo razmišljanja in načina dela. Tako smo bili ob prenovi informacijskega sistema prisiljeni razmišljati tudi o vplivu le-te na končne uporabnike prenovljenega sistema. Prenova je zajemala vpeljavo novih delovnih procesov in integracijo PLM (Product Lifecycle Management System) sistema Agile 9 v podjetje ter opustitev uporabe obstoječega sistema. Prikazani so procesi pred vpeljavo PLM sistema Agile 9 in po njej. Pridruževanje k večji korporaciji je pripeljalo do povečanja količine informacij ter vse večjo uporabo računalniško podprtih tehnologij tako, da se je vpeljava PLM sistema pokazala kot nekaj neizbežnega. Prikazano je tudi kako integriran PLM sistem uspešno rešuje nastali položaj. Podrobno je prikazana tudi uporabnost PLM sistema Agile 9 kot osrednjega informacijskega sistema v podjetju ter prenos dokumentov iz PLM sistema Agile 9 v ERP sistem Oracle, kateri je po združitvi z večjo korporacijo prevzet tudi v manjšem podjetju. Z vpeljavo PLM sistema smo skrajšali posamezne procese ter posledično zmanjšali stroške, predvsem pa smo iz verige odstranil človeški faktor, kot enega izmed glavnih razlogov za vse več napak pri prenosu informacij med sistemi. Na koncu naloge je predstavljen odziv zaposlenih in zunanjih pogodbenih partnerjev na uvedbo spremembe ter tudi prvi rezultati integracije, za katero se je na podlagi le-teh PLM sistem Agile 9 izkazal kot zelo dobra izbira za nadzor nad življenjskim ciklom izdelka, sledenje spremembam, hranjenje podatkov ter prenosa dokumentacije med različnimi sistemi.
Keywords: Prenova informacijskega sistema, PLM sistem Agile 9, Poslovni procesi, Projektna dokumentacija, Uporabniški vmesnik
Published: 05.01.2010; Views: 2520; Downloads: 222
.pdf Full text (2,36 MB)

7.
PREDLOG PRENOVE PROCESA REALIZACIJE KUPČEVEGA NAROČILA V PODJETJU SIGNUM D.O.O.
Maja Bernik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V času, v katerem živimo, je za podjetja pomembna sposobnost zaznavanja sprememb trga in konkurence ter njegov odziv na to turbulentno okolje, ki je lahko glavni pokazatelj uspešnosti nekega podjetja. Cilj podjetja ne sme biti samo preživetje, temveč tudi uspešen razvoj podjetja in zaposlenih v njem. Pot, ki lahko podjetje pripelje do uspešnosti in prepoznavnosti, je sestavljena iz več korakov. Med pomembne korake spadata urejen sistem organizacije dela v podjetju ter urejeno poslovanje s pomočjo informacijskega sistema. Temelj diplomske naloge obravnava izboljšavo pretoka informacij in vpeljevanje informacijskega sistema v malo slovensko podjetje Signum, d. o. o.. Namen izboljšave je dobiti organizacijsko strukturo podjetja, ki vsakemu zaposlenemu jasno določa njegove zadolžitve in odgovornosti v podjetju, ter vzpostaviti informacijski sistem, kar nam bo omogočilo tekoč pregled poslovanja v podjetju in s tem tekočo proizvodnjo z manj zastoji. Kljub prvotnemu mišljenju, da se informacijski program ne bo vživel v podjetje in da ga zaposleni ne bodo sprejeli, smo kmalu ugotovili veliko prednosti, ki nam jih lahko prinese. Z vztrajanjem in motiviranjem ostalih zaposlenih lahko program uspešno uporabimo pri celotnem poslovanju in izkoristimo vse zmožnosti, ki jih ponuja.
Keywords:  proizvodni proces  prenova organizacije dela v podjetju  vzpostavitev informacijskega sistema  zastave
Published: 22.01.2010; Views: 1733; Downloads: 86
.pdf Full text (1,68 MB)

8.
UVAJANJE RAČUNALNIŠKE PODPORE ZA VODENJE LASTNEGA PORTFELIJA POSLOVNE BANKE
Zdenka Cebe, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Vsaka banka želi oplemenititi sredstva svojih varčevalcev, vendar mora pri plasiranju maksimalno upoštevati zakonsko postavljene omejitvene faktorje, da bi s tem zagotovila ustrezno predpisano likvidnost, kapitalsko trdnost in dobičkonosnost. Banka je izpostavljena različnim tveganjem, zato je potrebno, da so vse bančne funkcije podprte z ustreznimi računalniškimi rešitvami, ki dajejo ustrezne informacije za potrebe odločanja analiziranja, nadziranja, poročanja notranjim in zunanjim uporabnikom informacij. Delež bančnih naložb v vrednostne papirje predstavlja skoraj tretjino bančne vsote, zato je za vodenje lastnega portfelja banke potrebno poiskati ustrezno in učinkovito računalniško rešitev, ki bo skladna s strateškimi usmeritvami in varnostno politiko banke, hkrati pa bo poleg računovodskega spremljanja vključevala še vrsto funkcionalnih lastnosti, ki so podlaga za odločanje managementa. Učinkovita računalniška rešitev za vodenje lastnega portfelja banke se odraža v zmanjšanju tveganj pri upravljanju z likvidnimi naložbami banke, povečani prilagodljivosti razmeram na finančnem in kapitalskem trgu. Zelo pomembno tudi je, da se zmanjša vpliv človeškega faktorja.
Keywords: trg vrednostnih papirjev, vrednostni papir, portfelj, zakladništvo, prenova in informatizacija poslovnih procesov, življenjski cikel razvoja informacijskega sistema, računalniška rešitev
Published: 02.09.2010; Views: 1586; Downloads: 132
.pdf Full text (1,25 MB)

9.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA PODJETJE ŽELVA LJUBLJANA D.O.O.
Teja Kurelovič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je predstavitev prenove informacijskega sistema v podjetju Želva Ljubljana d.o.o. Zaradi hitrega razvoja na področju informacijske in komunikacijske tehnologije se v podjetjih pojavlja potreba po nenehnem iskanju optimalnih rešitev in posodabljanju informacijskih sistemov, ki so v današnjem svetu ključnega pomena za nemoteno delovanje podjetja. Podjetje Želva Ljubljana d.o.o. ni nobena izjema. Posledično podjetja iščejo tudi načine zmanjševanja stroškov, ki jih prineseta administracija in vzdrževanje informacijskega sistema. Namen naloge je analiza trenutnega stanja, analiza problematike informacijskega sistema ter izvedba nadgradnje le-tega. V nadaljevanju bom podrobno predstavila problem, trenutno okolje podjetja in samo izvedbo prenove informacijskega sistema. Prav tako bom predstavila probleme in njihove rešitve pri prenovi informacijskega sistema podjetja Želva Ljubljana d.o.o. V zadnjem delu se bomo osredotočili na prednosti in slabosti prenove s SWOT analizo ter možnosti za nadaljnji razvoj.
Keywords: Informacijski sistem, Prenova informacijskega sistema, Aktivni direktorij, Informacijska tehnologija, Virtualizacija
Published: 24.11.2010; Views: 2069; Downloads: 245
.pdf Full text (1,31 MB)

10.
PROJEKT PRENOVE DOKUMENTIRANJA VZDRŽEVANJA LETAL V PODJETJU ADRIA AIRWAYS TEHNIKA D.O.O.
Drejc Dobravec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo uporabili projektni pristop reševanja problemov, saj se nam zdi ta metoda najprimernejša za vpeljavo morebitne rešitve problemov, ki nastajajo pri vsakodnevnem delu v podjetju. Problemov je več, vendar se bomo osredotočili na problematiko tako imenovanih »kartic popravil«, ki se popišejo vsakič, ko mehanik na letalu ob pregledu naleti na okvaro ali izrabljen del. Opazili smo, da te kartice povzročajo vsakodnevno zaostajanje z delom, ker je njihova pot v procesu reševanja predolga. Poleg omenjenega problema lahko izpostavimo tudi problem komunikacije, ki nastane zaradi predolge poti kartic med njihovim reševanjem, in sicer med mehaniki, nabavnim sektorjem, inženiringom ter koordinatorstvom, strankami in serviserji. Vse to pa seveda na koncu prinese prevelike stroške, še posebej, če se zaradi omenjenega problema prekorači dogovorjeni rok popravila. Ker gre za prenovo določenega poslovnega procesa oziroma implementacijo računalniškega sistema za reševanje našega problema, bomo najprej pogledali nekaj teoretičnih izhodišč, s katerimi bomo lažje razumeli način dela, potem bomo predstavili projektno delo, projektni informacijski in dokumentacijski sistem ter vlogo in pomen razvojnih projektov, kot je naš. V drugem delu se bomo lotili posnetka trenutnega stanja v naši organizaciji, uporabili SWOT analizo trenutnega stanja, ki nam bo omogočila vpogled v prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti. Glede na posnetek se bomo kasneje prilagajali pri vpeljavi rešitve. Veliko vlogo pri realizaciji bosta imeli koordinacija ter medsebojna komunikacija med sektorji. S projektom vpeljave računalniškega sistema Amos bomo uredili proces reševanja kartic popravil, saj bo vsaka kartica opremljena z identifikacijsko kodo, ki bo v sodelovanju z omenjenim sistemom omogočala nadzor njene trenutne lokacije. Le- to nam prinaša ključne informacije, da lahko proces reševanja kontrolirano teče naprej. Poleg te izboljšave nam rešitev odpravi velike količine papirne dokumentacije, ki je v nadaljnjem procesu lahko izgubljena, uničena ali pa nečitljivo napisana. Na tem mestu je koordinacija med sektorji ključnega pomena za izboljšavo procesa vzdrževanja letal, poslovanja podjetja, koordinacije med zaposlenimi, ohranjanja ter pridobivanja novega dela v prihodnosti.
Keywords: projektno delo, prenova procesa, implementacija informacijskega sistema, letalstvo
Published: 12.07.2011; Views: 1553; Downloads: 169
.pdf Full text (7,79 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica