| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Konstruiranje premnika dirkalnika Formula S s pomočjo topološke optimizacije
Jan Šajt Duh, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava topološko optimizacijo premnika za dirkalnik razreda Formula Student. V diplomskem delu so opisane naloge premnika in obremenitve, ki delujejo nanj. Zbiranje podatkov za samo optimizacijo se je začelo z določitvijo geometrijskih omejitev. Sledil je preračun sil, ki delujejo na kolo dirkalnika in posledično tudi na premnik. Izvedena je bila trdnostna simulacija, s katero so bile dobljene sile prenesene v sam premnik. Nato so bili vsi podatki združeni v INP datoteko in uvoženi v topološko optimizacijo, ki je bila izvedena v programu ProTOp. Rezultat optimizacije je bil uporabljen za izdelavo končnega CAD modela optimalnega premnika.
Ključne besede: topološka optimizacija, premnik, Formula Student, ProTOp
Objavljeno: 09.09.2019; Ogledov: 457; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (7,31 MB)

2.
Konstruiranje premnika za električno vozilo
Damir Ploj, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen postopek konstruiranja premnika s CAD programom Creo 3.0 in postopek numerične analize po metodi končnih elementov s programom Abaqus. Premnik je konstruiran za električno vozilo, zato je teža premnika velikega pomena in prav tako njegova geometrija, saj je izdelan kot aluminijast odkovek.
Ključne besede: konstruiranje, premnik, električno vozilo, numerična analiza, Abaqus, Creo 3.0, utopno kovanje
Objavljeno: 27.09.2017; Ogledov: 540; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

3.
Konstruiranje premnikov električnega avtomobila
Žan Šinkovec, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je opisan postopek konstruiranja premnika avtomobila. Cilj te naloge je skonstruirati model premnika, ki bo vzdržal obremenitve ob predpostavljenih pogojih obratovanja. Geometrijo premnika smo določili s pomočjo literature, ki je zapisana v virih. Najprej smo določili točke v katerih bo premnik vpet, nato pa v teh točkah predpostavili obremenitve. Točke vpetja premnika smo določili ob predpostavljeni geometriji celotnega vzmetenja avtomobila. Nato smo s pomočjo predpostavk izračunali obremenitve, ki delujejo na točke vpetja premnika pod različnimi pogoji. Na osnovi točk vpetja premnika smo skonstruirali začetni 3D model premnika. S pomočjo numerične simulacije po MKE smo optimizirali 3D obliko premnika, prikazali rezultate primerjalne napetosti po Missesu, glavne napetosti v kritičnem prerezu premnika ter pomike pri danih obremenitvah. Glede na dobljene rezultate glavnih napetosti v kritičnem prerezu smo določili življenjsko dobo izbranega dela konstrukcije.
Ključne besede: konstruiranje, elektro avtomobil, premnik, življenjska doba, napetostna metoda
Objavljeno: 31.03.2014; Ogledov: 1170; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (4,62 MB)

4.
TOPOLOŠKA OPTIMIZACIJA PREMNIKA OSEBNEGA VOZILA
Denis Lep, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena in opisana optimizacija avtomobilskega premnika od začetnega modela do optimiziranega končnega modela s pomočjo numeričnih metod. Prikazan je postopek priprave numeričnega modela od izdelave mreže končnih elementov, definiranja robnih pogojev in obremenitev ter do prikaza in analize rezultatov pridobljenih pri numerični analizi. Narejena je tudi primerjava med začetnim in optimiranim modelom.
Ključne besede: numerična analiza, optimizacija, metoda končnih elementov, premnik
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 2092; Prenosov: 197 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici