| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Didaktična analiza kontaktnih načinov in oblik dela v visokošolskem izobraževalnem procesu
Silvija Kukovec, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo z didaktično analizo teoretično in empirično osvetlili predavanje in seminar – v visokošolskem izobraževalnem procesu prevladujoča kontaktna načina oziroma obliki dela profesorjev s študenti. Predstavili smo didaktične značilnosti, funkcije, vloge in vidike teh dveh načinov dela ter njuno načrtovanje, pripravo, izvedbo, analizo in evalvacijo. Poudarili smo pomembnost vseh navedenih faz za njuno kakovost, saj lahko samo kakovostna predavanja in seminarji pri študentih spodbujajo usvajanje znanja, razvijanje kognitivnih sposobnosti in oblikovanje pozitivnih, zaželenih značajskih lastnosti, s čimer dobijo podlago za razvijanje specifičnih in splošnih kompetenc. Z izvedeno anketo na vzorcu 240 rednih študentov dodiplomskega študija smo preučili, kako se ti udeležujejo predavanj in seminarjev, katere značilnosti najpogosteje zaznavajo, kakšna pričakovanja imajo in kako se jim uresničijo. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na vrsto fakultete, na kateri študirajo, letnik študija, v katerega so vpisani, in njihovo uspešnost pri študiju. Rezultati kažejo, da se študenti seminarjev in sploh predavanj udeležujejo kar redno in da visoko ocenjujejo njihovo kakovost, so pa pri tem določene statistično značilne razlike glede na vrsto fakultete in uspešnost. Od predavanja in v glavnem tudi od seminarja imajo visoka pričakovanja, ki pa se jim nekoliko manj uresničijo. Menimo, da so možnosti za izboljšanje uresničitve njihovih pričakovanj predvsem v razvijanju in izboljševanju didaktičnih in metodičnih kompetenc profesorjev ter izboljševanju intelektualne in socialne didaktične komunikacije in interakcije med profesorji in študenti.
Ključne besede: kontaktni načini dela, predavanje, seminar, pričakovanja študentov od predavanja, pričakovanja študentov od seminarja, kakovost visokošolskega izobraževanja.
Objavljeno: 26.08.2016; Ogledov: 825; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

3.
The dynamics of NATO and EU enlargement
Markus Meckel, Davorin Kračun, 2001, predavanje na tuji univerzi

Ključne besede: Evropa, Rusija, predavanja, NATO, EU, Evropska unija, vojska
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1092; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

4.
SPREMLJANJE KAKOVOSTI PREDAVANJ IN VAJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE UNIVERZE V MARIBORU OB UVEDBI KOMBINIRANEGA IZOBRAŽEVANJA
Suzana Đaković, 2012, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske tehnologije je omogočil, da so se na študijskem področju razvile nove oblike izobraževanja. Ena teh je kombinirano izobraževanje, katerega je s študijskim letom 2011/2012 vpeljala tudi Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Za spremljanje kakovosti novovpeljanega sistema je bilo potrebno razviti ustrezen instrument, katerega predstavljamo v diplomskem delu. V uvodnem delu najprej opredelimo problem in predstavimo raziskovalno okolje. Nato opišemo metode dela ter podamo predpostavke in omejitve raziskave. V nadaljevanju podamo osnove izobraževanja ter opišemo klasično izobraževanje in e-izobraževanje, ki sta ključna elementa nadalje opredeljenega kombiniranega izobraževanja. Predstavljeni so tudi kazalci kakovosti izobraževanja. V empiričnem delu je predstavljena raziskava z interpretacijo rezultatov. Z raziskavo smo poskušali ugotoviti, kako študentje ocenjujejo izvedbo posameznega predmeta z vidika kakovosti in ustreznosti izvedbe predavanj/e-predavanj, vaj/e-vaj ter e-gradiv, časa, ki ga porabijo za študij e-gradiv, motiviranosti za kombinirano izobraževanje, kot tudi z vidika prednosti in slabosti, ki jih prinaša kombinirano izobraževanje za študente. Na podlagi rezultatov smo v zaključnem delu podali predloge za izboljšave na področju novouvedenega sistema izobraževanja.
Ključne besede: Kombinirano izobraževanje, predavanja/e-predavanja, vaje/e-vaje, e-gradivo, kakovost
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1261; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

5.
IZOBRAŽEVANJE VOZNIKOV AVTOBUSOV V LJUBLJANSKEM POTNIŠKEM PROMETU D.O.O.
Mediha Delić, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti izobraževanje v podjetju Ljubljanski potniški promet d. o. o. Z velikim zanimanjem sem se dotaknila vseh dejavnikov, ki so povezani z izobraževanjem. V diplomskem delu najprej opredelim pojem izobraževanja in navedem nekaj primerov, kako ga razdelimo, kje ga uporabljamo. Osredotočim se na potrebe po izobraževanju, ki so za dosego ciljev podjetja zelo pomembne. Opišem tudi usposabljanje zaposlenih, saj je to tudi eden pomembnih dejavnikov, ki pripomore k večji uspešnosti podjetij. Nato se osredotočim na izobraževanje voznikov v Ljubljanskem potniškem prometu. Šele potem podrobno opišem, kako je izobraževanje v podjetju organizirano, definiram vse metode, ki jih uporablja. Naštejem vsa izobraževanja, ki so prisotna v podjetju, in razlike med njimi. V nadaljevanju opišem dejansko stanje s pomočjo ankete. Na koncu predstavim ugotovitve z grafi.
Ključne besede: Izobraževanje, vozniki, zadovoljstvo, zaposleni, predavanja.
Objavljeno: 08.08.2011; Ogledov: 931; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici