SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poznavanje dvoživk v 3. triadi devetletke
Martina Kos, 2009, diplomsko delo

Opis: Dvoživke so izredno raznolika in hkrati tudi zelo ogrožena skupina živali. Če želimo pripomoči k njihovi ohranitvi in varovanju, moramo takoj ukrepati. Kot učitelji imamo nalogo učence vzgajati in izobraževati. V okviru prvega jim pomagamo izoblikovati stališča in vrednote, v okviru drugega pa jim posredujemo znanje. Da bi lahko začeli z ukrepi za zaščito dvoživk, ki jih lahko izvajamo kot učitelji v šoli, je potrebno ugotoviti, kakšna stališča imajo učenci do predmeta in pouka biologije, dvoživk in narave na splošno ter kakšno je njihovo znanje o dvoživkah. To je bil predmet naše raziskave, v kateri smo izvedli anketo med učenci 7., 8. in 9. razredov na sedmih osnovnih šolah po Sloveniji. Izbrali smo šole iz različnih okolij, da bi dobili čim bolj jasno sliko o tem, kakšno je poznavanje dvoživk pri učencih v 3. triletju. Ugotovili smo, da med učenci ni večjih razlik v poznavanju in da na to ne vplivajo spol, razred in okolje, v katerem se nahaja šola, pač pa ima veliko vlogo učitelj, ki s svojim pristopom lahko zelo vpliva na zanimanje učencev do predmeta biologije in posledično na njihovo poznavanje določene tematike, v našem primeru dvoživk.
Ključne besede: Amphibia, dvoživke Slovenije, ogroženost dvoživk, zaščita dvoživk, stališča, poznavanje dvoživk
Objavljeno: 11.05.2009; Ogledov: 3314; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici