| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
GOSPODARJENJE Z ODPADKI IZ POLIMERNIH MATERIALOV S POUDARKOM NA EVROPSKI UNIJI
Miloš Sušec, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje gospodarjenje z odpadki iz polimernih materialov s poudarkom na Evropski uniji (EU). V začetku so predstavljene osnove polimernih materialov. V sklopu tega je obravnavana najobsežnejša skupina polimernih materialov, to so plastične mase, kjer so opisana področja njihove uporabe, razvoj proizvodnje in porabe teh materialov ter količine njihovih odpadkov v svetu, EU in Sloveniji. V nadaljevanju je predstavljena problematika trajnostnega sonaravnega razvoja, njegova soodvisnost z razvojem polimernih materialov, hierarhija ukrepov integralnega ravnanja z odpadki v EU in okoljska zakonodaja EU, ki je relevantna za področje odpadkov iz polimernih materialov. Sklop gospodarjenja z odpadki iz polimernih materialov je posvečen predvsem predstavitvi metod za identifikacijo in ločevanje odpadkov iz polimernih materialov ter različnih postopkov za njihovo reciklažo (mehanska, kemijska in energijska reciklaža ter plemenitenje reciklatov). V zadnjem delu so izpostavljeni pomembnejši dejavniki, ki vplivajo na tržno sprejemljivost reciklatov polimernih materialov. Prikazane so tudi različne možnosti uporabe reciklatov in na primerih večjih podjetij v mednarodnem merilu opisana uporaba le-teh v njihovih proizvodih.
Ključne besede: gospodarjenje z odpadki, polimerni materiali, plastične mase, trajnostni sonaravni razvoj, mehanska reciklaža, kemijska reciklaža, energijska reciklaža, potenciali trgi za reciklate.
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 2582; Prenosov: 569
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1721; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

5.
Ekološka živila v vzgojno-izobraževalnih zavodih kot podpora trajnostnemu razvoju: potenciali in ovire v osrednji Sloveniji
Nika Škof, 2012, diplomsko delo

Opis: Delovanje kot podpora trajnostnemu razvoju mora biti zastavljeno celostno in učinkovito od proizvodnje do potrošnje. Pri doseganju ciljev, kot so večja lokalna prehranska samooskrba, okolju prijazno kmetovanje ter aktivno vključevanje posameznikov v reševanje aktualnih težav in spopadanje z novimi izzivi, je bil prepoznan velik potencial vzgoje in izobraževanja. Pri tem je pomembna poučenost vzgojiteljev in vodij šolske prehrane o sami problematiki in načinih delovanja za njihovo izboljšanje. Analiza stanja v osrednji Sloveniji kaže, da so odgovorni za preskrbo vzgojno-izobraževalnih zavodov z živili o tem relativno dobro seznanjeni. Med motivacijskimi dejavniki za uvajanje ekoloških živil izstopata visoko izražena notranja motivacija in instrumentalnost delovanja, dočim so zaznane ovire in rešitve v večji meri zunanje. Anketiranci se čutijo soodgovorne pri naslavljanju okoljskih, zdravstvenih in strateških vidikov hrane, vendar se v luči predvidenih ovir ne čutijo dovolj opolnomočeni. Ob analizi lokalnega stanja z intervjuji in anketami ter primerjavi relevantnih dejavnikov s statističnimi informacijami si lahko pri implementaciji aktivnosti za spodbujanje prehranske varnosti pomagamo tudi s primeri dobrih »top-down« praks iz tujine.
Ključne besede: trajnostni razvoj / vzgoja in izobraževanje / ekološka živila / samooskrba / potenciali in ovire
Objavljeno: 05.09.2012; Ogledov: 1108; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (624,81 KB)

6.
Turizem občine Lenart
Natalija Ludvik, 2014, diplomsko delo

Opis: Turizem je gospodarska dejavnost, v katero se vključuje zelo širok krog dejavnosti, s čimer se povečujejo gospodarske koristi, pospešuje regionalni razvoj, povečuje vrednost naravnih vrednot in kulturne dediščine ter omogoča povečevanje družbene koristi. Diplomsko delo predstavlja turistično ponudbo v občini Lenart in predlaga možnost razvoja turizma kot gospodarske dejavnosti. Občina Lenart je danes večinoma turistično zanimiva samo za domače izletniške turiste in nima razvite turistične ponudbe, privlačne tujim obiskovalcem. S pomočjo literature in virov sem predstavila značilnosti različnih vrst turizma, ki se pojavljajo na omenjenem območju, predstavila obstoječo turistično ponudbo in analizirala prednosti in slabosti območja ter s turizmom pogojene nevarnosti in priložnosti. Nanizala sem tudi osnovne naravne in družbeno-geografske značilnosti občine, saj so le-te osnova za razvoj turistične dejavnosti in turistične ponudbe. Z analizo statističnih podatkov sem pregledala turistični promet v občini. Anketni vprašalnik je služil za prikaz zadovoljstva krajanov s turistično ponudbo v občini z njihovimi mnenji in predlogi o turizmu v občini nasploh. Pri izdelavi diplomskega dela je bila uporabljena obstoječa literatura in obdelani statistični podatki. Učinki turizma niso samo kratkoročni, kažejo se tudi dolgoročno z razvojem terciarnih in drugih s turizmom povezanih dejavnosti.
Ključne besede: Ključne besede: Geografija turizma, turistični razvoj, občina Lenart, turistična ponudba, turistična infrastruktura, potenciali.
Objavljeno: 28.02.2014; Ogledov: 1406; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

7.
POTENCIALI POVEZOVANJA SAP REŠITVE IN CRM REŠITVE NA PRIMERU PODJETJA GORENJE D.D.
Nataša Lešnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Živimo v času nenehnih sprememb. Gospodarska kriza podjetjem otežuje prodajo njihovih izdelkov. Če se želijo podjetja obdržati na trgu in prodajati svoje izdelke, morajo biti naklonjena strankam in njihovim zahtevam. Podjetja morajo nenehno stremeti k novim izboljšavam in rešitvam informacijskih sistemov, da bodo lahko ostala konkurenčna na trgu. Rešitev CRM je orodje za upravljanje odnosov s strankami. Je sistem, ki povezuje vse tiste podatke in informacije, ki smo jih doslej imeli razdrobljene po Excelovih tabelah, v E-pošti, v obstoječih informacijskih sistemih in še kje. CRM omogoča pridobitev podatkov na enem mestu kjerkoli in kadarkoli le z nekaj kliki. Obstoječa SAP rešitev na področju prodajnih procesov ni več kos potrebam Gorenja, zato jo je potrebno nadgraditi. Integracija CRM in SAP rešitve bi na področju prodaje prinesla potencialne koristi.
Ključne besede: CRM, SAP, ERP, BW, potenciali, integracija.
Objavljeno: 03.07.2015; Ogledov: 886; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

8.
9.
Geografija in zelena delovna mesta v Sloveniji
Aleksandra Premužič, 2016, magistrsko delo

Opis: Slovenija je majhna država s številnimi, dobro ohranjenimi naravnimi viri, zaradi katerih ima velik potencial za razvoj zelenega gospodarstva in s tem zelenih delovnih mest. Tudi v Strategiji Evropske komisije z naslovom »Evropa 2020« je zapisano, da gospodarske rasti ne bo možno doseči brez zelenega gospodarstva (Karba idr. 2014, 7). Predpogoj za razvoj zelenih delovnih mest je izobraževanje za zelena delovna mesta pri čemer ima geografija pomembno vlogo. Magistrsko delo se ukvarja s povezanostjo geografije z zelenimi delovnimi mesti v Sloveniji. Predstavljeni so naravni potenciali v Sloveniji, zaradi katerih je možen razvoj zelenih delovnih mest v Sloveniji. Sledi predstavitev pojma zelenih delovnih mest ter praktični primeri zelenih delovnih mest iz Slovenije in iz sveta. Preverili smo, kje v Sloveniji se že pojavljajo zelena delovna mesta. Prav tako smo preverili, ali so delovna mesta geografov zelena delovna mesta. Za to smo uporabili že znane kriterije iz tujine. V nadaljevanju smo predstavili vlogo Univerze pri izobraževanju za zelena delovna mesta in vlogo študija Geografije pri tem. Analizirali smo učne načrte bolonjskega študija geografije na vseh treh stopnjah študija na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru. Predmet raziskave so torej študijski načrti geografije na vseh stopnjah študija na UM FF, kjer bomo po določenih kriterijih analizirali zastopanost vsebin zelenih delovnih mest. Sklep magistrskega dela se nanaša na ugotovljene potrebe po posodobitvah učnih načrtov, ki bodo odsevali realno stanje vpletenosti vsebin s področja izobraževanja za zelena delovna mesta pri študiju Geografije na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru.
Ključne besede: zelena delovna mesta, naravni potenciali Slovenije, geografija, zeleno gospodarstvo, vloga univerze pri kreiranju zelenih delovnih mest
Objavljeno: 21.03.2016; Ogledov: 1232; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (3,54 MB)

10.
STRATEŠKO MARKETINŠKO NAČRTOVANJE ELEKTRODISTRIBUCIJSKEGA PODJETJA Z REGULIRANO IN TRŽNO DEJAVNOSTJO
Peter Kaube, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu ugotavljamo, da stanje energetike v družbi in nove tehnologije povzročajo spremenjen odnos, predvsem do porabe električne energije. Ukvarjanje s porabo električne energije je vplivanje na način življenja človeka in poslovanje podjetja. Zato se klasična energetika dopolnjuje z novimi tehnologijami in predvsem z novim poslovnim odnosom do odjemalcev, podjetij, inštitucij. To so poslovne priložnosti za podjetja v energetskem sektorju. Elektrodistribucijsko podjetje v Sloveniji ima dve področji poslovanja in dva kriterija uspešnosti, ki ju podjetje mora realizirati. Izvajanje distribucije električne energije, kjer je osnovni element kvaliteta dejavnosti, ki jo določa regulator, in poslovna uspešnost podjetja, kjer je kriterij poslovni rezultat ali donos, ki ga zahteva lastnik. Slednjega je mogoče doseči z razvojem tržnih dejavnosti in uspešnim marketingom novih energetskih izdelkov, storitev in tehnologij. V magistrskem delu smo se osredotočili na strateško marketinško načrtovanje v elektrodistribucijskem podjetju. Zanimali so nas koncepti in strategije marketinga v novih okoliščinah za razvoj tržnih dejavnosti. Kateri so obstoječi notranji potenciali ali konkurenčne prednosti za oblikovanje marketinških strategij. Novi energetski izdelki in storitve pomenijo predvsem določitev ciljnih skupin ali vrzeli na skupnem trgu odjemalcev. Podrobneje smo obravnavali položaj podjetja v zunanjem okolju in povezovanje s partnerji na novih energetskih trgih. V raziskovalnem delu smo analizirali marketing v petih elektrodistribucijskih podjetjih ter pridobili pomembna mnenja, ideje, predloge strokovnjakov za oblikovanje strateškega marketinškega načrtovanja, kar smo združili v model. Rezultati bodo v podporo menedžmentu pri določitvi ciljev in poslovnih odločitev na področju tržnih dejavnosti.
Ključne besede: strateško marketinško načrtovanje, elektrodistribucijsko podjetje, dvojno poslovanje, zadovoljstvo odjemalcev, nove energetske storitve in izdelki, povezovanje s partnerji, notranji potenciali, konkurenčne prednosti podjetja
Objavljeno: 14.09.2016; Ogledov: 525; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici