| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3240; Prenosov: 644
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

2.
VIZIJA IN POSLANSTVO DRUŽINSKEGA PODJETJA MESARSTVO HERGA, D.O.O.
Kristijan Pukšič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali podjetje Mesarstvo Herga, d.o.o. in skupaj z vodstvom oblikovali predlog vizije in poslanstva. Gre za družinsko podjetje, ki je v zasebni lasti. Podjetje ima trenutno dve mesnici, od tega se ena nahaja na sedežu podjetja v Mezgovcih ob Pesnici, druga pa v trgovskem centru Tuš v Trnovski vasi. Podjetje je v zadnjem obdobju izvedlo več investicij na področju nabave novih strojev in opreme. Ob proučitvi prednosti in slabosti podjetja ter na podlagi proučitve priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja in ob proučitvi vrednot ključnih udeležencev podjetja smo skupaj oblikovali predlog vizije in poslanstva podjetja. Glavno vodilo podjetja je omogočiti kupcem nakup kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa po sprejemljivih cenah. Podjetje je svojo vizijo zastavilo na podlagi širitve prodajnih trgov, saj si želijo v prihodnosti postati vodilni ponudnik kvalitetnega »domačega« slovenskega mesa na štajerskem področju.
Ključne besede: družinsko podjetje, razvoj podjetja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti v okolju, poslanstvo, vizija
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3933; Prenosov: 591
.pdf Celotno besedilo (505,17 KB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE KOROŠEC
Lana Petković, 2010, diplomsko delo

Opis: V sodobnem tržnem gospodarstvu lahko v zadnjih letih opazimo porast števila malih in srednje velikih podjetij, ki so s hitro rastjo dosegla ključno vlogo v številnih panogah in s tem prisilila tudi velika podjetja k dinamiki. Velik del malih in srednje velikih podjetij predstavljajo družinska podjetja, ki postajajo pomemben dejavnik razvoja slovenskega gospodarstva. Vendar pa skromen delež malih podjetij zraste v srednje velika podjetja, saj jih veliko (okoli 40%) ne preživi prva tri do štiri leta po ustanovitvi. Zato je pomembno, da se razvoju podjetja posveti veliko pozornosti, in da se izvede dosledno, saj je od tega odvisno preživetje podjetja na trgu. V ta namen sem v diplomskem delu predstavila razvoj turistične kmetije na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Iz napisanega lahko povzamem, da je planiranje razvoja podjetja kompleksen proces in bistvena sestavina pri poslovanju podjetja. Zato sem potek razvoja turistične kmetije predstavila na primeru šest let delujoče Turistične kmetije Korošec — Apartmaji in wellness center, Urška Reberčnik, s.p.
Ključne besede: • majhna in srednje velika podjetja, • družinsko podjetje, • razvoj, • politika podjetja, • vizija, • poslanstvo, • smotri, • temeljni cilji, • strateški management, • splošne strategije, • temeljne strategije, • poslovne strategije, • Turistična kmetija Korošec
Objavljeno: 21.07.2010; Ogledov: 2077; Prenosov: 456
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2371; Prenosov: 1145
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

5.
UVEDBA URAVNOTEŽENEGA SISTEMA KAZALNIKOV V IZBRANI ORGANIZACIJI
Ana Šumak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V današnjem času, polnem nenadnih sprememb in velike konkurence je za podjetje izjemno pomembno, da zna izkoristiti konkurenčno prednost in najti načine, da le-to na dolgi rok tudi ohrani. Uspešnost podjetja je odvisna od tega, kako hitro in učinkovito podjetje sprejema in uporablja informacije, ki jih pridobiva s pomočjo določenih kazalnikov. Izjemno pomembno je, da podjetje ne spremlja le finančnih kazalnikov, ampak se usmerja predvsem na tiste vidike, ki omogočajo podjetju doseganje konkurenčne prednosti. Eden izmed načinov takšnega spremljanja uspešnosti je tudi uravnoteženi sistem kazalnikov, ki spremlja uspešnost podjetja s pomočjo štirih vidikov: finančni vidik, vidik poslovanja s strankami, vidik notranjih poslovnih procesov ter vidik učenja in rasti. Predstavljeni model ni le merilni sistem uspešnosti podjetja, ampak daje celovit pregled nad učinkovitostjo poslovanja podjetja (na vseh ravneh odločanja v podjetju). Preden se podjetje odloči za uvedbo uravnoteženega sistema kazalnikov, mora jasno opredeliti vizijo, poslanstvo ter cilje podjetja. Na podlagi tega se oblikuje sistem izbranih kazalnikov iz že omenjenih štirih vidikov, ki je prilagojen potrebam posameznega podjetja. Ta daje poslovodstvu informacije, ali sledi zastavljeni strategiji ter ciljem, ali ne. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo pričeli s projektom uvedbe uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju. Izbrali smo takšne kazalnike, ki so se nam po preučitvi dosedanjega stanja v podjetju zdeli najprimernejši in najbolj uporabni. Kazalniki bodo podjetju v pomoč, da se pravočasno odzovejo na morebitna odstopanja od želenega ter spremembe na trgu.
Ključne besede: uravnoteženi sistem kazalnikov, kazalniki, projekt, projektni management, poslanstvo, vizija, cilji podjetja, finančni vidik, vidik poslovanja s strankami, vidik notranjih poslovnih procesov, vidik učenja in rasti
Objavljeno: 26.01.2011; Ogledov: 1944; Prenosov: 370
.pdf Celotno besedilo (676,18 KB)

6.
POSEBNOSTI POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Rok Krajnc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: "V družinskem podjetju si stojita nasproti dva močna sistema: družinski in poslovni, ki temeljita na zelo različnih vrednotah, se mešata in povzročata konflikte". (Klebl 2001) Družinska podjetja, ki veljajo za ena izmed najuspešnejših vrst podjetij, pogosto veljajo za uglednejša in močnejša kot podjetja, ki niso družinska. Kot je razvidno iz diplomskega seminarja, sta za tako uspešno podjetje potrebna dobro zastavljena vizija in poslanstvo podjetja ter sama politika podjetja. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela, na teoretičen del ter na praktičen del. V teoretičnem delu smo opredelili različne poglede in mnenja strokovnjakov, medtem ko smo v praktičnem delu proučili razvoj podjetja Krim d.o.o. iz Ljutomera in njegove politike podjetja. V teoretičnem delu smo izhajali iz MER-ovega modela integralnega managementa. Na tej podlagi smo opredelili posebnosti družinskega podjetja ter posebnosti, ki se pojavijo v sami politiki družinskega podjetja. Ugotovili smo, da je velik poudarek na vrednotah družinskih članov, ki s svojo vpletenostjo v podjetje, prenesejo le te v politiko družinskega podjetja. Že v sami viziji in poslanstvu, ki ga podjetje zasleduje, so vidne glavne želje lastnikov oziroma družine. V sami politiki podjetja pa je viden miks vrednot vseh družinskih članov, pogosto tudi tistih, ki niso aktivno vključeni v poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da je strogo ločevanje zasebnega in poslovnega življenja pri lastnikih družinskih podjetij praktično nemogoče. Zaradi tega prihaja do raznovrstnih interesov znotraj podjetja ter velikega vpliva na politiko podjetja s strani družine in njihovih medsebojnih odnosov. Praktični del diplomskega seminarja temelji na razvoju podjetja Krim d.o.o. in njegovi politiki podjetja. Podjetje, ki je v lasti prve generacije, še vedno vodita oče in mati, ki sta tudi ustanovitelja podjetja. V diplomskem seminarju smo proučili aktivnosti potrebne pri planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja. Našo proučevanje je temeljilo na prvem delu diplomskega seminarja. Po opredeljeni viziji in poslanstvu podjetja, smo s pomočjo raziskovalno-prognostičnih procesov proučili vrednote udeležencev družinskega podjetja, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti družinskega podjetja. Na podlagi dobljenih podatkov smo nato izdelali prognostično obdelavo podjetja in njegove politike. Podali smo še predlog politike podjetja in analizirali skladnost interesov družine s predlogom politike družinskega podjetja.
Ključne besede: politika podjetja, družinsko podjetje, družinske vrednote, MER-ov model integralnega managementa, posebnosti politike družinskega podjetja, vizija podjetja, poslanstvo podjetja, snovanje in izbira politike podjetja, podjetje Krim d.o.o..
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1825; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (882,96 KB)

7.
PROUČITEV PODJETJA VALJI D.O.O. IN PLANIRANJE NJEGOVE POLITIKE PODJETJA
Andreja Kovačič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Valji d. o. o. Štore je podjetje za proizvodnjo valjev in ulitkov. V podjetju proizvajajo metalurške in nemetalurške valje za gumarsko, kemično, tekstilno, živilsko in druge industrije, različne ulitke za strojegradnjo in druge namene ter metalurške in valjčne kokile. Pri ustanavljanju podjetja in v njegovem razvoju ima planiranje politike podjetja temeljni in izhodiščni pomen. V današnjem času — času svetovne gospodarske krize — je poslovanje podjetij vedno bolj občutljivo in tvegano. Bolj uspešna so tista podjetja, ki znajo jasno in učinkovito gledati naprej. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili proučevano podjetje in trenutno situacijo v podjetju. Nadalje smo predstavili obstoječo politiko podjetja. Seznanili smo se s splošnimi, temeljnimi in poslovnimi strategijami podjetja ter prikazali lastniško, organizacijsko, kadrovsko, tehnično-tehnološko in premoženjsko strukturo podjetja. Ostajanje v preteklosti in priseganje na »preverjene« rešitve lahko ogrozi zmožnost podjetja za preživetje v dinamičnem svetu, kjer obstoječe strategije niso več enako učinkovite kot nekdaj. V zadnjem poglavju smo napisali predlog vizije podjetja Valji d. o. o. Učinkovita vizija navdihuje ljudi za delo v smeri njenega uresničevanja: vodstvo zaposlene motivira, da skupaj krmarijo podjetje v želeno smer in ga usmerjajo proti želenim ciljem. Neučinkovita vizija, ki je zamegljena in se pretirano nanaša na preteklost, je preveč kompleksna ali nebistvena in lahko podjetju povzroči celo več škode kot odsotnost vizije. Nadalje smo s shemo za profiliranje vrednot proučili vrednote ključnih udeležencev podjetja — zastopa jih direktor podjetja in podpirajo jih lastniki podjetja. V nadaljevanju smo proučili prednosti in slabosti obravnavanega podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Podjetje, ki zna »videti« in razumeti svojo prihodnost, zmore prepoznati možnosti in nevarnosti, ki ga čakajo in se lahko nanje primerno pripravi. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, s pomočjo katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja. Skladno z mariborskim modelom integralnega managementa, ki nam je služil kot osnova za naše raziskovanje, smo politiko podjetja razdelili na poslanstvo, smotre in temeljne cilje.
Ključne besede: planiranje politike podjetja, poslanstvo podjetja, smotri, temeljni cilji, vrednote ključnih udeležencev podjetja, vizija podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, Valji d. o. o.
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 3004; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (543,90 KB)

8.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA: PRIMER PODJETJA GALEX D.D.
Anita Lazar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje mora biti v današnjem času bolj pazljivo na samo tržišče in trende, ki vladajo v njem. Ukvarjati se mora predvsem z prihodnostjo in naprej vse planirati. Slediti in prepoznati mora spremembe v okolju in se na njih pravočasno odzvati. Sam razvoj podjetja mora z upravljalno-vodstvenega vidika potekati od vizije k politiki podjetja, nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uspešno planiranje vpliva na nadaljnji obstoj in poslovanje podjetja. Podjetje Galex d.d. je podjetje za proizvodnjo in promet s farmacevtskimi in drugimi proizvodi. Na domačem tržišču delujejo že vrsto let. Skozi leta so se širili na trge EU, v prihodnosti pa se želijo razširiti predvsem na trg Kitajske, Japonske in CIS regije. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji, ki prihajajo iz tujih držav; s tem si želijo ohraniti dobre poslovne odnose. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo v proučevanem podjetju. Poleg tega dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju, saj se zavedajo, da brez dobro motiviranih in zadovoljnih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomskem seminarju smo najprej spoznali in preučili podjetje in njegovo okolje ter opredelili politiko podjetja. Za nadaljnji obstoj in razvoj podjetja je poleg planiranja politike podjetja pomembno tudi, da je ta jasna vsem udeležencem podjetja. Nadalje smo proučili vrednote udeležencev podjetja, analizirali kadrovsko in organizacijsko strukturo, določili prednosti in slabosti podjetja. Pri proučevanju okolja obravnavanega podjetja smo določili možnosti in nevarnosti za podjetje, ki iz proučevanega podjetja izhajajo. Za podjetje smo planirali razvoj na ravni politike podjetja. S proučevanjem, ki smo ga opravili v diplomskem seminarju, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju vizije, politike podjetja, planiranju na ravni politike podjetja ter pri uspešnem vodenju in upravljanju v prihodnje.
Ključne besede: podjetje, razvoj, planiranje, politika podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1529; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (750,37 KB)

9.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 3069; Prenosov: 750
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

10.
VIZIJA DRUŽINSKEGA PODJETJA
Breda Ločičnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali področje družinskih podjetij in izbrano podjetje Breda Ločičnik, s.p. Gre za družinsko podjetje z ustanoviteljico na čelu in še s tremi udeleženci, ki sodelujejo s svetovanjem. Vsi imajo kozmetiko (spletna trgovina) in izobraževanje kot dodatno dejavnost. Preko različnih analiz (vrednote ključnih udeležencev, prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti) smo tako oblikovali predlog vizije in poslanstva. Podjetje Breda Ločičnik, s.p. bo sledilo zastavljeni viziji in tržilo izdelke ki so podporni za življenje. Podjetje bo širilo svojo ponudbo z večjo izbiro različnih proizvajalcev naravne in tudi organske kozmetike. Z pestro izbiro življenju podpornih izdelkov za osebno nego si bo prodobilo še tako zahtevne potrošnike.
Ključne besede: Ključne besede: - družinsko podjetje - vrednote ključnih udeležencev podjetja - prednosti in slabosti podjetja - priložnosti in nevarnosti v okolju - vizija - poslanstvo
Objavljeno: 19.05.2011; Ogledov: 2109; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (737,74 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici