| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 51
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
FKKT Navdih Znanosti – Študij na FKKT
2024

Opis: Brošura predstavlja predstavitev študija na FKTT UM, predstavlja vizijo in poslanstvo fakultete, možnosti nadaljevanja študija in opravljanja poklica ter predstavitev predmetnikov na vseh stopnjah in smereh študija.
Ključne besede: predstavitev fakultete, vizija in poslanstvo, dejavnosti fakultete, predmetniki, možnosti opravljanja poklica
Objavljeno v DKUM: 20.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Primerjava poslanstev, vizij, ciljev in izjav o družbeni odgovornosti v izbranih slovenskih ter skrbskih logističnih podjetjih : magistrsko delo
Marko Miljković, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali podjetja s področja logistike in oskrbovalnih verig ter predstavili njihove vizije, poslanstva, cilje in družbeno odgovornost. Pri raziskavi smo upoštevali javno dostopne podatke, objavljene na njihovih spletnih straneh. Osredotočili smo se na 60 izbranih podjetij s področja logistike in oskrbovalnih verig v Sloveniji ter Srbiji. Opredelili smo pojme, kot so poslanstvo, vizija, cilji ter družbena odgovornost. Ugotovili smo, da je poslanstvo izbranih podjetij s področja logistike in oskrbovalnih verig v Sloveniji ter Srbiji v veliki meri povezano z »namenom« in »ljudmi« (zaposleni, naročniki, deležniki, zainteresirane strani itd.). Vizije temeljijo predvsem »na konkretnih ciljih«, kar je podobno v obeh državah. Zasledili smo, da od skupno 60 podjetij s področja logistike in oskrbovalnih verig 44 podjetij ni imelo »časovno omejenih« ciljev, torej smo ugotovili, da se raje časovno ne omejujejo. Iz rezultatov smo zasledili, da dve tretjini teh podjetij ni družbeno odgovornih oziroma na svojih spletnih straneh nimajo informacij o družbeni odgovornosti. Prav tako smo ugotovili, da slovenska podjetja v primerjavi s srbskimi podjetji več pozornosti namenjajo varstvu naravnega okolja.
Ključne besede: poslanstvo, vizija, cilji, družbena odgovornost, logistika
Objavljeno v DKUM: 20.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

3.
Varnost in pomen organizacijskega poslanstva
Polona Oberčkal, Aleksander Koporec Oberčkal, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: podjetja, poslovanje podjetja, poslanstvo, vizija, varnost
Objavljeno v DKUM: 30.05.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (720,49 KB)

4.
FKKT Navdih Znanosti – Študij na FKKT
2023, katalog

Opis: Brošura predstavlja predstavitev študija na FKTT UM, predstavlja vizijo in poslanstvo fakultete, možnosti nadaljevanja študija in opravljanja poklica ter predstavitev predmetnikov na vseh stopnjah in smereh študija.
Ključne besede: predstavitev fakultete, vizija in poslanstvo, dejavnosti fakultete, predmetniki, možnosti opravljanja poklica
Objavljeno v DKUM: 18.12.2023; Ogledov: 404; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Strategija Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru : 2022-2030
2023

Opis: Strategija Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru sloni na poslanstvu fakultete in mnogih prednostih, znanju in izkušnjah ljudi, zaposlenih in študentov, ki so v sodelovanju z gospodarstvom v več kot šestdesetletnem obdobju izoblikovali tradicijo odličnega ekonomsko poslovnega izobraževanja. Strateške usmeritve fakultete se osredotočajo na priložnosti, ki jih prinaša sodobno, hitro spreminjajoče se okolje, ki postaja v vseh razsežnostih digitalno, hkrati pa v ospredje postavljamo družbeno odgovorno delovanje in trajnostni razvoj. Pri tem ohranjamo naše ključne vrednote in etična načela, na katerih temelji vse naše delovanje.
Ključne besede: strategija, strateške usmeritve, poslanstvo, vizija, fakulteta
Objavljeno v DKUM: 01.02.2023; Ogledov: 780; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vpliv politike podjetja na odnos podjetja na potrošnike
Ana Marija Hustić, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga najprej obravnava vprašanji, kaj sploh podjetje je in kako podjetja v praksi nastajajo. Danes na trgu obstajajo različna podjetja, ki se razlikujejo po strukturi, pravnoorganizacijski obliki, blagu, ki ga proizvajajo, storitvah, ki jih opravljajo, in tudi po velikosti. Vsako podjetje ima svojevrsten poslovni proces ter različne razvojne, strukturne in druge potrebe, ki bodisi posredno bodisi neposredno vplivajo na poslovanje podjetja in na njegov odnos do potrošnikov. Zaradi tega je v diplomski nalogi vezano na poslovni odnos med podjetji in potrošniki obrazloženo, kaj je poslovni proces podjetja ter katere in kakšne so tipične potrebe podjetij. V nadaljevanju se diplomska naloga osredotoča na politiko podjetja in potrebno vizijo, smotre, poslanstvo in temeljne cilje podjetja ter vse to povezuje s potrošniki. Pojasnjeno je, kje najdemo potrošnike in kaj je za njih značilno, zakaj podjetja potrebujejo potrošnike za njihov uspeh, kaj podjetja ponujajo svojim potrošnikom, da zadovoljijo svoje podjetniške potrebe, ter kaj s tem potrošniki pridobijo (korist). Na ta način je s pomočjo izbrane literature po eni strani predstavljeno, kako politika in potrebe podjetja vplivajo na potrošnike, po drugi strani pa tudi zrcalna slika tega vprašanja, kako mora podjetje v praksi ravnati, da doseže ugodnejši konkurenčni položaj na trgu in da ugodi vse nenehno spreminjajoče se potrebe potrošnikov.
Ključne besede: podjetje, politika podjetja, vizija, poslanstvo, temeljni cilji, udeleženci podjetja, potrošniki.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2022; Ogledov: 681; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

7.
Analiza poslanstev, vizij in vrednot izbranih mednarodnih logističnih podjetij : magistrsko delo
Nina Pakar, 2022, magistrsko delo

Opis: Na identiteto in prihodnost podjetij imajo velik vpliv jasno zastavljena vizija, poslanstvo in vrednote. V teoretičnem delu magistrskega dela smo s pomočjo znanstvenih virov opredelili temeljne pojme. Poslanstvo prek opredelitve, kaj podjetje je in kaj počne ter zakaj, postavlja okvire njegovega delovanja. Vizija opiše, kam želi iti podjetje v prihodnosti. Vrednote opredeljujejo, kaj je pomembno za podjetje. O vrednotah, poslanstvu in viziji podjetja se da razmišljati na različne načine in v različnih krogih. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo se nato posvetili primerjanju poslanstev, vizij in vrednot 100 logističnih podjetij, ki so na seznamu 100 največjih logističnih podjetij v letu 2019 in delujejo tudi v Sloveniji. Obravnavali smo tista podjetja, ki imajo svoja poslanstva, vizije ali vrednote javno objavljena. Po končani raziskavi smo ugotovili, da ima poslanstvo, vizijo ali vrednote objavljenih le 31 podjetij. Po delitvi poslanstev, vizij in vrednot v ustrezne skupine smo ugotovili, da se večina logističnih podjetij odloča za poslanstva, ki so usmerjena na cilj in namen samega podjetja; vizije, ki temeljijo na konkretnih ciljih podjetja ter vrednote, ki usmerjajo njihovo vedenje do drugih ljudi oz. so usmerjene v posameznika ter osebne dosežke, torej instrumentalne vrednote.
Ključne besede: poslanstvo, vizija, vrednote, podjetje, identiteta
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 674; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1006,94 KB)

8.
Usklajevanje interesov udeležencev podjetja pri izbiri politike podjetja
Samanta Gašparič, 2020, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta z naslovom Usklajevanje interesov udeležencev podjetja pri izbiri politike podjetja preučujemo usklajevanje interesov udeležencev podjetja, ki je ključnega pomena za uspešno določitev politike podjetja. Uspešno komuniciranje in dobro medsebojno pogajanje zaposlenih nekega podjetja imata pomembno in ključno vlogo, saj ljudje ves čas komunicirajo, se pogajajo in usklajujejo svoje interese, kar vpliva na razvoj in poslovanje podjetja. Znano je, da ima vsak udeleženec podjetja do podjetja določen interes, drugače ne bi bil udeleženec podjetja. To velja tako za notranje kot zunanje udeležence podjetja. Dobro usklajevanje interesov (predvsem ključnih) udeležencev podjetja je smiselno in uporabno predvsem pri izbiri politike podjetja, saj z njo lastniki podjetja določajo dolgoročne smernice njegovega razvoja. Ugotavljamo, da je samo z uspešno komunikacijo mogoče kakovostno uskladiti interese, kakor se tudi uspešno pogajati. V delu diplomskega projekta z naslovom Usklajevanje interesov udeležencev podjetja pri izbiri politike podjetja smo zato raziskali in preučili interesno usklajevanje vseh udeležencev podjetja. Teoretično smo raziskovano vsebino preučili v poglavjih 1–4, v katerih smo za uvodnimi opredelitvami pojasnili politiko podjetja, komunikacijo za usklajevanje interesov pri izbiri politike podjetja, pa tudi pomen pogajanj za usklajevanje interesov pri izbiri politike podjetja. Teoretična izhodišča smo preverili tudi praktično na primeru družinskega podjetja Tehnološki center Jakl, d. o. o. Raziskali smo predvsem pomen poslovne, verbalne in neverbalne komunikacije, pristope in načine pogajanj v preučevanem podjetju, s poudarkom na interesnem usklajevanju pri izbiri politike podjetja. S pomočjo zaposlenih preučevanega družinskega podjetja Tehnološki center Jakl, d. o. o. smo pridobili rezultate anketnega vprašalnika, ki smo jih analizirali, in zapisali sintezo tako pridobljenih spoznanj. Na podlagi pridobljenih rezultatov preučevanega podjetja smo na koncu izdelali še priporočila za prakso pri usklajevanju interesov pri izbiri politike podjetja.
Ključne besede: Interesno usklajevanje, politika podjetja, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, komuniciranje, pogajanje, družinsko podjetje.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2020; Ogledov: 1388; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

9.
Analiza dejavnikov rasti in razvoja na primeru družinskega podjetja
Nina Fujs, 2020, diplomsko delo

Opis: Družinsko podjetništvo predstavlja eno od pomembnih oblik podjetništva. Večina podjetij v Sloveniji je še mladih, saj so še vedno v okviru prve generacije. Raziskave namreč kažejo, da jih pri prenosu iz ene generacije v drugo preživi le ena tretjina. Za diplomsko delo smo si za študijo primera izbrali družinsko podjetje, ki je prestalo prenos in uspešno posluje, se razvija ter raste. Najprej smo opredelili pojem družinsko podjetje. Zavedati se moramo, da se družinsko podjetje zelo razlikuje od nedružinskih podjetij. Menimo, da so družinska podjetja ključna za razvoj gospodarstva. Navedli smo tudi prednosti in slabosti družinskega podjetja, razloge za ustanovitev in prenos družinskega podjetja. Naše diplomsko delo temelji na analizi dejavnikov rasti in razvoja družinskega podjetja. Za lažje razumevanje smo predstavili štiri faze življenjskega cikla rasti ter jih podrobneje opisali. V tabeli smo prikazali tudi razlike med pojmoma rast in razvoj. Temo smo si izbrali z namenom, da ugotovimo, kateri so ključni dejavniki, ki vplivajo na rast in razvoj družinskega podjetja. V diplomskem delu najprej predstavimo splošno teorijo posameznih pojmov, nato pa se osredotočimo na študijo primera, kjer smo teorijo uporabili in prikazali na praktičnem primeru. Izbrali smo si družinsko podjetje Kleparstvo, krovstvo Šinko, d. o. o. Podjetje dobro poznamo in nam je bilo pripravljeno zaupati želene podatke. Družinsko podjetje se nahaja v Prekmurju in spada med večja družinska podjetja v tej regiji. Zanimivo je zaradi same dejavnosti, saj se ukvarjajo s proizvodnjo in prodajo kleparsko-krovskih izdelkov ter storitev. Podjetje se nahaja v fazi rasti; na podlagi letnega dobička namreč reinvestirajo v rast in razvoj podjetja. V izbranem družinskem podjetju je potekal tudi prenos, saj je leta 2013 podjetje prevzela hči ustanovitelja. S tem lahko omenimo tudi žensko podjetništvo, kjer ima upravljalno-vodstvene sposobnosti v rokah ženska. Ugotovili smo, da je ključnega pomena pri razvoju in rasti podjetja odnos družine, zagotovo ima ključno vlogo tudi konkurenca, saj brez nje podjetje ne bi vlagalo in skušalo postati še boljše, kot je bilo. Družinsko podjetje Kleparstvo, krovstvo Šinko, d. o. o., se iz leta v leto razvija, prenavlja in raste. Vse podrobnosti smo prikazali v življenjskem ciklu rasti. V diplomskem delu smo si zastavili tudi tri teze, ki smo jih potrdili oziroma ovrgli. Podrobnejše opredelitve in razložitve smo predstavili v sklepu.
Ključne besede: družina, družinsko podjetje, rast in razvoj družinskega podjetja, življenjski cikel rasti podjetja, nasledstvo, vizija in poslanstvo podjetja.
Objavljeno v DKUM: 19.10.2020; Ogledov: 1566; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (1012,90 KB)

10.
Posebnosti politike in njenega planiranja v družinskem podjetju
Leon Šterbal, 2018, diplomsko delo

Opis: Družinska podjetja delujejo na drugačen način, kot nedružinska, saj je zaradi družinskih vezi ohranjanje hierarhije in dobrih medsebojnih odnosov bolj zapleteno. Tudi vizija in poslanstvo se načeloma razlikujeta od tistih v nedružinskih podjetjih, saj je tukaj želja, da ostane podjetje v rokah družine skozi daljše časovno obdobje. Meje med poslovnim in družinskim življenjem morajo biti jasno začrtane, da lahko govorimo o uspešnem poslovanju. Poslovne zadeve je v družinskem podjetju potrebno postaviti pred interese družine pa naj bo to še tako težko. Družinska podjetja se vedno bolj uveljavljajo in začenjajo dominirati nedružinska podjetja, tako v številu kot v uspešnosti. Družinsko podjetje torej postaja pomembnejše iz dneva v dan, kljub temu pa še vedno nimamo enotne, uradno uveljavljene definicije tega pojma, saj se mnenja strokovnjakov razhajajo glede tega, kaj družinsko podjetje sploh predstavlja.
Ključne besede: podjetje, družina, vizija, poslanstvo, hierarhija, politika, nasledstvo
Objavljeno v DKUM: 26.11.2018; Ogledov: 975; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici