| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
VPLIV KONSTRUKCIJSKIH PARAMETROV SESALNEGA IN IZPUŠNEGA SISTEMA NA KARAKTERISTIKE MOTORJA
Tilen Gomboc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so prikazani vplivi konstrukcijskih parametrov sesalnega in izpušnega sistema na karakteristike motorja. Numerična analiza s programom AVL Boost je bila izvedena za moč motorja, hrup motorja, specifično porabo goriva ter emisije Nox v območju med 6000 min-1 in 12000 min-1. Program AVL Boost je primerno programsko orodje za kvalitetno analizo spreminjanja konstrukcijskih parametrov, saj so končni rezultati vse pričakovane vrednosti.
Ključne besede: Motorji z notranjim zgorevanjem, sesalni sistem, izpušni sistem, moč motorja, hrup motorja, specifična poraba goriva, emisije Nox.
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2016; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

6.
Primerjava porabe časa in goriva pri uporabi različnih strojev za pripravo tal
Mitja Guzelj, 2011, diplomsko delo

Opis: V letu 2010 smo na katedri za biosistemsko inženirstvo Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede izvedli poizkus v katerem smo primerjali predsetveno obdelavo nekoč in danes. V poskusu smo uporabili tri različne priključke (predsetvenik, krožna brana in vrtavkasta brana) v štirih ponovitvah. Hoteli smo dokazati, da je možno prihraniti čas in gorivo ter s tem tudi denar ob uporabi novejše kmetijske mehanizacije. Poskus se je izvajal na njivi v Orehovcih pri Gornji Radgoni. Površina Gerka-njive je bila 19530 m2, njiva je bila razdeljena na dvanajst parcel, površina posamezne parcele pa je zavzemala 1627,5 m2. Po statistični obdelavi podatkov smo ugotovili, da je najvarčnejša in najbolj ekonomična vrtavkasta brana.
Ključne besede: Predsetvenik, Vrtavkasta brana, Krožna brana, Poraba časa, poraba goriva
Objavljeno: 02.02.2011; Ogledov: 2316; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (875,87 KB)

7.
IZDELAVA SKLOPA ZA DEKOMPRESIJO MOTORJA Z NOTRANJIM IZGOREVANJEM
Rok Jene, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je najprej opisana splošna ideja hibridnega pogona, katerega namen je zmanjšanje izpusta toplogrednih plinov, ki ga povzroča sodoben osebni transport. Osrednja tema pričujočega dela se nanaša na enega izmed problemov, ki jih je potrebno rešiti pri praktični realizaciji takšnega pogona. To je načrtovanje, realizacija in priklop sklopa za dekompresijo motorja z notranjim izgorevanjem. Motor z notranjim izgorevanjem je eden izmed obeh pogonov, ki sestavljajo hibridni pogon. Delo je potekalo na laboratorijskem preizkuševališču hibridnega pogona s paralelno konstrukcijo. Oba pogonska sklopa, motor z notranjim izgorevanjem in elektromotor, delujeta usklajeno. Bencinski motor aktivno deluje v območju največjega izkoristka, v ostalih območjih pa je pogonski motor elektromotor. Da se zmanjšajo nepotrebne izgube zaradi komprimiranja zraka pri pasivnem vrtenju, je potrebno realizirati funkcijo dekompresorja. Dekompresijski sklop je izveden s pnevmatskim aktuatorjem, ki preko ekscentrične gredi odpira ventile, ki dovoljujejo zraku prosti prehod, kar onemogoča kompresijo.
Ključne besede: hibridni pogon, elektromotor, motor z notranjim izgorevanjem, takt, navor, kompresija, dekompresija, dekompresijski sklop, poraba goriva
Objavljeno: 30.09.2011; Ogledov: 1622; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

8.
VPLIV RAZLIČNIH NAČINOV OSNOVNE OBDELAVE TAL ZA SETEV KORUZE NA PORABO GORIVA IN ZDRS
Peter Šbül, 2011, diplomsko delo

Opis: Nabava novih orodij in strojev za obdelavo tal je za kmetijo velika investicija. Ob vse večjih pritiskih za ekonomičnost pridelave moramo ob obdelavi tal pomisliti tudi na zmanjševanje stroškov, kar lahko dosežemo z manjšo porabo goriva pri konzervirajočem načinu obdelave tal. V diplomskem delu smo proučevali vpliv različnih načinov osnovne obdelave tal za setev koruze na porabo goriva in zdrs, pri tem smo ugotavljali tudi storilnost in vznik. Za poskus, ki smo ga izvedli na urejenem merilnem poligonu na njivi v vasi Skakovci, smo uporabili standardni traktor New Holland T 6020 ELITE, lemežni plug PÖTTINGER SERVO III PLUS in rahljalnik (gruber) UNIA KOS 3.0 B. Povprečna poraba goriva pri oranju je bila 29,23 l/ha, pri obdelavi tal z gruberjem pa 12,09 l/ha. Specifična poraba goriva na hektar je pri obdelavi tal z gruberjem statistično značilno manjša od porabe goriva pri oranju. Povprečen izmerjen zdrs pri oranju je znašal 26,75 %, pri obdelavi tal z gruberjem pa 20,48 % in je statistično značilno manjši za 6,27 %. Pri merjenju storilnosti smo ugotovili, da bi potrebovali za obdelavo površine enega hektarja brez obračanja pri oranju 77,39 min, pri obdelavi z gruberjem pa le 29,29 min. Vznik po setvi koruze v tla obdelana s plugom je znašal 87 %, po setvi koruze v tla obdelana z gruberjem pa 92,64 %. V diplomski nalogi smo ugotovili, da lahko s pravilno izbiro vrste priključka prihranimo precej goriva, časa in s tem našega denarja.
Ključne besede: obdelava tal, plug, gruber, poraba goriva, zdrs
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 2187; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (14,90 MB)

9.
Vpliv različnih načinov osnovne obdelave tal za setev koruze na porabo goriva in zdrs : diplomsko delo
Peter Šbül, 2011, diplomsko delo/naloga

Ključne besede: obdelava tal, plug, gruber, poraba goriva, zdrs
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 1480; Prenosov: 0

10.
MOŽNOSTI ZA ZMANJŠANJE PORABE NAFTNIH DERIVATOV V VOJAŠKIH ENOTAH
Martin Fale, 2011, diplomsko delo

Opis: Z vpeljavo motorja z notranjim izgorevanjem v vojaške enote je oskrba z naftnimi derivati postala pomembno logistično vprašanje. Posledice razvoja tehnologije so vse večje zahteve po naftnih derivatih v vojaških enotah za delovanje vojaškega stroja. Trenutno naftni derivati predstavljajo največji del tovora, ki ga mora vojaška logistika zagotoviti vojaškim enotam. Velikokrat naftni derivati predstavljajo omejitveni faktor v vojaških operacijah. Odvisnost vojaških enot od naftnih derivatov povečuje možnost smrtnih žrtev med vojaškim osebjem ob visokih stroških za transport in distribucijo. Zato se pojavlja vse več novih tehnoloških rešitev, ki bi lahko zmanjšale porabo naftnih derivatov. Veliko pozornosti se namenja tehnologiji gorivnih celic, kjer bi kot gorivo uporabljali vodik, biogorivom, hibridnemu pogonu, obnovljivim virom energije in iskanju rešitev za zmanjšanje porabe goriva pri obstoječih tehnoloških sistemih.
Ključne besede: naftni derivati, poraba goriva, gorivne celice, vodik, biogoriva
Objavljeno: 16.04.2012; Ogledov: 1369; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (829,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici