| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV ZAPOSLENIH NA ZADOVOLJSTVO KUPCA
Nataša Kebert, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Vpliv zaposlenih na kakovost proizvodov in zadovoljstvo kupcev je relativen pojem, ki ga težko opredelimo. Zaposleni s svojim delom v večini vplivajo na celovito uspešnost posameznega podjetja. Vpliv posameznika je moč zaznati, čeprav ga morda posamezniki ne začuti. Vpliv posameznika je torej relativen in ga vsak posameznik pri sebi drugače začuti, prav tako pa ima vsak posameznik svoja merila.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, prodaja aluminijskih izdelkov, pomen zadovoljstva prodajnega osebja na zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja.
Published in DKUM: 26.03.2013; Views: 1703; Downloads: 232
.pdf Full text (839,98 KB)

2.
KAKOVOST ZAPOSLENIH V POTOVALNIH AGENCIJAH V SLOVENIJI
Urška Vodlan, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju z naslovom »Kakovost zaposlenih v potovalnih agencijah v Sloveniji« obravnavamo zaposlene v potovalnih agencijah, in sicer njihovo za stroko relevantno splošno znanje (geografije), izkušnje, poznavanje storitev in odnos do strank. Glavni cilj diplomskega dela je bilo ugotoviti, kakšen pristop do strank uporabljajo zaposleni in na osnovi spoznanj izdelati predloge za izboljšanje trenutne situacije. V teoretičnem delu tega zaključnega dela smo opisali pojem kakovosti storitev in predstavili pomen standardov kakovosti. Nato smo se osredotočili na management kadrov, kjer smo se dotaknili pomena zaposlenih v storitveni dejavnosti ter prodajnega osebja in njihovih osebnostnih lastnosti, veščin in izobrazbe ter izkušenj. V nadaljevanju smo obravnavali še zadovoljstvo kupcev ter dejavnikov, ki vplivajo nanj. S pomočjo teoretičnih dognanj smo želeli vsem temo malce bolj približati. Ker smo na podlagi osebnih izkušenj v preteklosti predpostavljal, da je kakovost kontaktnega osebja v potovalnih agencijah v pretežni meri nezadostna, smo v praktičnem delu diplomskega seminarja opravili raziskavo s pomočjo metode skritega kupca, s katero smo potrdili osnovno trditev diplomskega dela. Sklepni del naloge predstavljajo priporočila, kaj in kako v analiziranih agencijah izboljšati, da bi dosegli boljšo kakovost storitev ter s tem višje zadovoljstvo kupcev.
Keywords: Kakovost, prodajno osebje, potovalne agencije, poznavanje storitev, odnos do strank, pomen zaposlenih in zadovoljstvo kupcev.
Published in DKUM: 06.01.2011; Views: 2078; Downloads: 214
.pdf Full text (352,92 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica