| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KAKO WEB 2.0 SPREMINJA PROCESE V POLITIKI
Peter Šuhel, 2013, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo preučuje vpliv Web 2.0 tehnologije na procese v politiki. Sprva definiramo in ovrednotimo Web 2.0 tehnologijo, nato se posvetimo uporabi družbenih omrežij v procesih politične kampanje. Izsledki temeljijo na raziskavah ameriških preliminarnih predsedniških volitev 2008, kasneje tudi ameriških predsedniških volitev ter splošnih angleških volitev 2010. Pri uporabi Web 2.0 orodij v kampanji dokazujemo pozitivni vpliv, še posebej blogosfere, na javno mnenje in posledično na rezultat volitev. V magistrskem delu raziskujemo vpliv družbenih omrežij pri menjavi političnega sistema in oblasti na primerih Arabske pomladi. Tu se izkažejo Web 2.0 orodja kot učinkovit motor družbenih sprememb, saj omogočajo neposredno komunikacijo in razpravo med zagovorniki demokratičnih sistemov in ustvarjajo okolje, ki omogoča spremembo ter mobilizira aktiviste. Zaznati je možno organizacijo strategije protestov v Egiptu in Tuniziji preko družbenih omrežij. Lotimo se tudi preučevanja elektronske participacije v Evropski uniji. Predvsem zaradi že tako naraščajočega demokratičnega deficita morajo oblasti olajšati nekatere demokratične postopke kot je možnost predlaganja nove ali dopolnjevanja stare zakonodaje. Evropska unija že leta namenja zajetna sredstva in napor v razvoj elektronske participacije. Dodana vrednost magistrskega dela je prototip moderne Web 2.0 politične stranke, ki jo imenujemo ”Stranka 2.0”. V ta sklop spadajo priporočila slovenskim političnim strankam pri vključevanju v Web 2.0 procese ter moderniziranju komunikacije s podporniki in skeptiki. V nalogi poleg preučevanja novih zunanjih komunikacijskih možnosti ugotavljamo in predlagamo mnoge izboljšave v notranji komunikaciji običajne politične stranke, ki prinašajo večjo angažiranost, hitrejši pretok idej, neredundančnost informacij in druge prednosti.
Keywords: Web 2.0, Politična kampanja, Družbena omrežja, Politične spremembe, Politična participacija
Published: 24.09.2013; Views: 861; Downloads: 99
.pdf Full text (7,80 MB)

2.
Turizem v obdobju aktualnih političnih, gospodarskih in družbenih sprememb v svetu
Špela Vodišek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Svet so zaznamovale raznovrstne politične, gospodarske in družbene spremembe, ki so neposredno vplivale tudi na turizem. Spremembe so bile ključne za razvoj transporta, informacijsko-komunikacijske tehnologije in vključevanje novih, hitro rastočih gospodarstev v turistično ponudbo. To je pustilo posledice, ki so vodile v razcvet turizma. V diplomskem projektu obravnavamo aktualne politične, gospodarske in družbene spremembe v svetu ter njihove posledice za turizem. V empiričnem delu med drugim analiziramo strateške usmeritve slovenskega turizma in njihovo prilagajanje razvojnim trendom na področju turizma v svetu.
Keywords: politične spremembe, gospodarske spremembe, družbene spremembe, turizem, Slovenija
Published: 04.12.2017; Views: 377; Downloads: 44
.pdf Full text (1,92 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica