| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Repozicioniranje Hotela Mons pod novo blagovno znamko Marriott - Four Points by Sheraton
Mateja Bezjak, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Globalizacija in velika konkurenca na svetovnem hotelskem trgu sta razlog, da hotelska podjetja iščejo vedno nove načine razlikovanja med konkurenčnimi podjetji in s ciljem iskanja novih poti do gostov. Prav želja po čim večji prepoznavnosti in jasnem razlikovanju pred konkurenco je razlog, da se hotelska podjetja tudi pri nas vedno pogosteje odločajo za vključitev v hotelske verige. Blagovna znamka hotelske verige omogoča hotelom, ki so vključeni v hotelsko verigo, lažji vstop v globalne prodajne mreže skozi nove distribucijske poti do novih segmentov gostov, pogosto tudi na nove trge. Hotel, ki je del hotelske verige, svojim gostom lažje sporoča svojo pozicijo in jim s tem omogoča lažjo identifikacijo, olajšano pa je tudi ločevanje hotelske verige od konkurenčnih podjetij. Gostje tako zelo dobro vedo, kaj lahko pričakujejo od storitve hotela v hotelski verigi saj jim znamka hotelske verige nudi jamstvo za kakovost storitve. Hotelske verige s svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami nudijo svojim članom visoko prepoznano ime, ustrezen standard kakovosti izvajanja hotelskih storitev, veliko sredstev pa vlagajo tudi v učinkovito izobraževanje zaposlenih, kar je ključ za doseganje pričakovane kakovosti. V diplomski nalogi je bila raziskana teorija repozicioniranja hotelov oziroma vključevanja samostojnih hotelov v hotelske verige s svetovno priznanimi blagovnimi znamkami ter prednosti, slabosti in učinki tega procesa za samostojni hotel, ki se za ta korak odloča. V empiričnem delu smo raziskali in preučili vključitev hotela Mons v novo blagovno znamko Four Points by Sheraton in delovanje ter poslovanje hotela pred in po vključitvi.
Ključne besede: hotel, repozicioniranje, hotelske verige, hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Hotel Mons, Marriott
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 606; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (496,97 KB)

2.
Bucolic complexes
Boštjan Brešar, Jérémie Chalopin, Victor Chepoi, Tanja Dravec, Damian Osajda, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Vpeljemo in obravnavamo bukolične kompleksne, skupno posplošitev sistoličnih in CAT(0) kubnih kompleksov. Definirani so kot enostavno povezani kompleksi prizem, ki zadoščajo določenim lokalnim kombinatornim pogojem. Raziskujemo različne pristope k bukoličnim kompleksom: gledamo jih iz vidika teorije grafov in topološkega vidika kot tudi iz perspektive geometrijske teorije grup. Tako med drugim okarakteriziramo bukolične komplekse preko nekih lastnosti njihovih 2-skeletov in 1-skeletov (ki jim pravimo bukolični grafi), s čimer posplošimo več prej znanih rezultatov. Prav tako dokažemo, da so lokalno končni bukolični kompleksi kontraktibilni in da zadoščajo nekim lastnostim tipa nepozitivnih ukrivljenosti.
Ključne besede: CAT(0) kubni in sistolični kompleksi, medianski in mostovni grafi, zastražena amalgamacija, kartezični produkt, kompleksi prizem, retrakti, fiksne točke, asferičnost, CAT(0) cubical and systolic complexes, median and bridged graphs, gated amalgamation, Cartesian product, prism complexes, retracts, fixed points, asphericity
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 751; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Bucolic complexes
Boštjan Brešar, Jérémie Chalopin, Victor Chepoi, Tanja Dravec, Damian Osajda, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: In this article, we introduce and investigate bucolic complexes, a common generalization of systolic complexes and of CAT(0) cubical complexes. This class of complexes is closed under Cartesian products and amalgamations over some convex subcomplexes. We study various approaches to bucolic complexes: from graph-theoretic and topological viewpoints, as well as from the point of view of geometric group theory. Bucolic complexes can be defined as locally-finite simply connected prism complexes satisfying some local combinatorial conditions. We show that bucolic complexes are contractible, and satisfy some nonpositive-curvature-like properties. In particular, we prove a version of the Cartan-Hadamard theorem, the fixed point theorem for finite group actions, and establish some results on groups acting geometrically on such complexes. We also characterize the 1-skeletons (which we call bucolic graphs) and the 2-skeletons of bucolic complexes. In particular, we prove that bucolic graphs are precisely retracts of Cartesian products of locally finite weakly bridged graphs (i.e., of 1-skeletons of weakly systolic complexes). We show that bucolic graphs are exactly the weakly modular graphs satisfying some local conditions formulated in terms of forbidden induced subgraphs and that finite bucolic graphs can be obtained by gated amalgamations of products of weakly bridged graphs.
Ključne besede: CAT(0) kubni in sistolični kompleksi, medianski in mostovni grafi, zastražena amalgamacija, kartezični produkt, prizmični kompleksi, retrakti, fiksne točke, asferičnost, CAT(0) cubical and systolic complexes, median and bridged graphs, gated amalgamation, Cartesian product, prism complexes, retracts, fixed points, asphericity
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 704; Prenosov: 18
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici