| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj spletne aplikacije mojportal
Matjaž Centrih, 2022, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse večje potrebe po čim lažjem pridobivanju informacij in komunikaciji med podjetjem ter zaposlenim sem se odločil, da za svojo diplomsko delo s pomočjo podjetja Bass d. o. o., Celje izdelam spletno aplikacijo »MojPortal«. Namen aplikacije je pridobivanje podatkov iz ostalih BASS programov in vizualizacijo le-teh, obenem pa tudi za olajševanje komunikacije med zaposlenim in upravo podjetja. Aplikacija je izdelana po načrtu vseh ostalih aplikacij omenjenega podjetja v jeziku Java s pomočjo platforme Vaadin.
Ključne besede: Osebni portal, Java, Vaadin, Payara, spletne aplikacije, spletni servisi, masovni podatki, zaposleni, podjetje in komunikacija
Objavljeno v DKUM: 04.08.2022; Ogledov: 76; Prenosov: 0

2.
Možnosti vzpostavljanja krizne komunikacije organizacij na socialnih medijih v logistiki
Tadej Gračner, 2021, magistrsko delo/naloga

Opis: Dandanes podjetja poslujejo v okolju, ki predstavlja mnoge nepredvidljive situacije, katere lahko ogrozijo vsakodnevno poslovanje podjetij. K nepredvidljivim situacijam pa lahko zadnja leta štejemo tudi razna dogajanja na družbenih omrežjih, kjer ospredje predstavljajo uporabniki družbenih medijev. Zaradi omogočene svobode govora, hitre možnosti interakcije med uporabniki ter omogočenega hitrega širjenja informacij med uporabniki, družbeni mediji predstavljajo možnost hitrega sporočanja kriznih sporočil, vzpostavitev dvosmerne komunikacije med podjetjem in uporabniki ter dodaten dejavnik, ki pospeši ali podaljša trajanje krize. Krize so neizogiben del poslovanja vsakega podjetja v današnjem času. Zato so podjetja primorana predvidevati krize, se pripraviti na morebiten nastanek ali, če je možno, se jim izogniti. Kljub nevarnostim, ki jih povzroči kriza, krizni časi ponujajo tudi številne priložnosti dokazovanja strokovnosti. Tako teoretični del predstavlja ključne sestavne dele kriz, krizne komunikacije ter družbenih omrežij. V praktičnem delu so predstavljene ključne ugotovitve izbranih vzorcev člankov. Ugotovili smo, da družbeni mediji omogočajo podjetjem cenovno ugodne objave ključnih kriznih informacij, ki hitro potujejo do ciljnih skupin uporabnikov pri obveščanju o potencialnih nevarnostih. Omenjeno pa prinese hitre pozitivne rezultate v primeru uporabe ustrezne vrste družbenih medijev kot posamična izbira ali kot kombinacija različnih vrst družbenih medijev.
Ključne besede: kriza, krizna komunikacija, družbeni mediji, logistika, organizacija – podjetje
Objavljeno v DKUM: 24.09.2021; Ogledov: 379; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

3.
KOMUNICIRANJE V PROCESU PRODAJE IZDELKOV V PODJETJU SWISSLION TAKOVO NA PRIMERU NJIHOVIH SPECIALIZIRANIH TRGOVIN »SLATKA KUĆA« V BEOGRADU
Amra Arslanović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno poslovno področje multinacionalnega podjetja Swisslion Takovo: organizacija poslovanja, management in prodaja. Področje dela, ki je bilo raziskano, je prodaja izdelkov po poti poslovne komunikacije. Za nas je bil poseben izziv pisati diplomsko nalogo ravno za to podjetje, saj se Swisslion Takovo nahaja v drugi državi, kar daje celotni izkušnji poseben pridih. Najprej smo razdelili diplomsko delo na teoretični in raziskovalni del. V prvem, teoretičnem delu smo si pomagali z literaturo, in tako opredelili temeljne pojme, kot so komunikacija, poslovna komunikacija ter prodaja. Tako je bila narejena teoretična analiza procesa komunikacije in problemi, ki nastajajo v komunikaciji pri samem poslovanju. Detaljno so obdelani kanali komunikacije, tako zunanji, s kupci, kot tudi notranji kanali, med zaposlenimi. Potem smo nadaljevali pisanje drugega, raziskovalnega dela, kjer smo najprej navedli namen in cilj raziskave. Predstavili smo podjetje Swisslion Takovo ter opisali njihovo poslovanje. Bili smo tako uspešni, da smo se dogovorili za sestanek za poslovni intervju z direktorjem prodaje g. Dostanićem, ki nam je dal veliko koristnih informacij ter boljši vpogled v samo delovanje podjetja. Raziskovalni del smo opravili tudi s pomočjo anketnega vprašalnika za kupce, ki je vseboval 12 vprašanj. Ker smo hoteli imeti čim bolj točen vzorec, smo anketirali kar 120 kupcev, ki so prišli kupovat tista dva dni. Postavljene hipoteze so bile testirane s statistično analizo, zatem pa potrjene ali ovržene. Od vseh 12 postavljenih hipotez, smo potrdili samo štiri hipoteze. Ugotovili smo, da med povprečno porabljenim zneskom in starostjo kupcev obstaja povezanost. Obenem smo potrdili dejstvo, da ima povprečno porabljen znesek povezavo tudi z izobrazbo kupcev. In ne samo to. Za potrdilno se je izkazalo tudi to, da tako starost kot izobrazba imata povezavo s številom kupljenih artiklov. Skozi celoten raziskovalni del diplomske naloge, s koriščenjem neposrednih spoznaj iz dolgoletne prakse v prodaji oblačil, smo analizirali razne dejavnike ter njihov medsebojni vpliv. Detaljno so obdelani vsi postavljeni cilji dela, ob tem pa podani zaključki. Na osnovi vseh raziskovanj in analiz so podani predlogi za izboljšanje, obenem pa tudi zaključne misli.
Ključne besede: komunikacija, prodaja, izdelek, podjetje
Objavljeno v DKUM: 01.04.2016; Ogledov: 1668; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

4.
VPLIV SOCIALNEGA KAPITALA SLOVENSKIH DINAMIČNIH PODJETIJ - GAZEL NA USPEŠNOST
Marcel Rojko, 2012, magistrsko delo

Opis: Okolje v katerem živimo od podjetij zahteva nenehno prilagajanje in iskanje novih poti. Nenehno učenje, druženje ter globalno razmišljanje je postalo del našega vsakdana. Borba za obstanek na trgu in razvoj podjetja so pomembne človeške vrline, ki pa jih kot posamezniki na individualnem ali kariernem nivoju ne moremo izkoristiti brez socialnega kapitala. Da bi podjetje lahko izkoristilo človeški kapital, ki ga premore je nujno potrebno, da ga kombinira s socialnim kapitalom, ki deluje kot mazivo med akterji torej imetniki človeškega kapitala. Ker se vse več podjetnikov zaveda, da je socialni kapital pomemben za uspešno delovanje podjetja, smo se odločili za izdelavo magistrske naloge, ki preučuje te vplive. Za preučevanje slovenskih dinamičnih podjetij smo se odločili zato, ker ta podjetja proizvajajo največ novih delovnih mest, ki jih naše slovensko gospodarstvo neizmerno potrebuje. Gospodarski pomen dinamičnih podjetij je zelo velik, saj imajo zaradi svoje ekspanzije velikokrat tudi pozitiven vpliv na izvoz in udejanjanje aktivnosti na globalnem trgu. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov; teoretičnega in aplikativnega dela. V teoretičnem delu smo predelali teoretična izhodišča številnih avtorjev, ki so preučevali socialni kapital ter tako ustvarili teoretično podlago za aplikativni del. V aplikativnem delu magistrske naloge smo s pomočjo lastno osnovane ankete pridobili podatke, kjer smo lahko naša teoretična predvidevanja deloma potrdili. Pri analizi podatkov smo ugotovili, da do določene mere socialni kapital pozitivno vpliva na uspešnost podjetja, vendar moramo rezultate jemati z določeno mero previdnosti, saj ne moremo trditi, da je socialni kapital glavni vzrok za uspešnost podjetja. Vsekakor smo si izbrali tematiko, ki je v času v katerem živimo zelo aktualna. Številni avtorji, ki smo jih navajali menijo, da je socialni kapital eden od dejavnikov uspeha podjetja. Zraven tega smo izbrali tudi dinamična podjetja, ki so gonilo gospodarstva in razvoja, kar še podkrepi aktualnost obravnavane tematike.
Ključne besede: uspeh, podjetje, omrežja, socialni kapital, človeški kapital, poslovno okolje, zaupanje, norme, komunikacija, povezave, kapital, razvoj, sredstva, vezi, znanje, vrednote, kultura podjetja, dinamična podjetja.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2012; Ogledov: 1942; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

5.
POSLOVNA DARILA KOT ELEMENT KOMUNICIRANJA
Maja Japelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Komunikacija je izmenjava informacij, misli, idej, mnenj ter drugih vsebin med pošiljateljem in prejemnikom sporočila. Od nje je odvisno, kako bo neka organizacija funkcionirala. Tudi poslovna darila sodijo med načine komuniciranja v poslovnem svetu. V Sloveniji je poslovno obdarovanje zakonsko regulirano. Poslovno darilo ima vedno poslovni namen. Delimo jih lahko glede na izvor, vsebino, vrednost, glede na prejemnika itd. Seveda pa je pri njegovi izbiri potrebno paziti, da je le-to primerno situaciji in obdarjencu. V poslovnem svetu se pogosto podarja cvetje, vino, kulinarični izdelki, izdelki domače obrti, pisarniška darila, darila vezana na dejavnost podjetja itd. Poslovna darila so lahko z ali brez logotipa. Raziskava je pokazala, da je dobra tretjina, to je 36 % anketiranih že prejela popolnoma neprimerno poslovno darilo; da najbolj cenijo darila domače obrti; 50 % jih meni, da je poslovno darilo primeren način komuniciranja; 46 % jih pravi, da podjetje s poslovnim darilom najpogosteje sporoča naklonjenost; 72 % jih pravi, da so takšna darila pokazatelj, kako dobro podjetje posluje itd.
Ključne besede: - komunikacija, - poslovna darila, - zakon, - podjetje, - obdarjenec.
Objavljeno v DKUM: 16.08.2012; Ogledov: 1740; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici