| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 2042
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt proizvodno-tehnološkega podjetja RaMaX Engineering d.o.o.
Luka Martinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je poslovni načrt podjetja RaMaX Engineering d.o.o., katero se pripravlja na razpis za subvencioniranje gradnje novih proizvodno-skladiščnih prostorov. Namen diplomske naloge je analizirati poslovanje podjetja in ga primerjati z drugimi v isti dejavnosti ter na osnovi rezultatov dokazati, da je podjetje pripravljeno na nadaljnji razvoj. Na podlagi analize dejavnosti orodjarstva in brizganja plastike lahko povzamemo, da podjetje že sedaj posluje nad slovenskim povprečjem in konstantno raste, nova naročila in projekti pa presegajo trenutne proizvodne kapacitete, katere nameravajo z investicijo povečati.
Ključne besede: poslovni načrt, podjetje RaMaX Engineering do.o., prijava na razpis
Objavljeno v DKUM: 22.09.2022; Ogledov: 25; Prenosov: 0

2.
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
Katja Maselj, 2022, diplomsko delo

Opis: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM. V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj. Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM
Objavljeno v DKUM: 19.09.2022; Ogledov: 41; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (13,22 MB)

3.
Avtomatizacija proizvodnje v podjetju CNC P&K - Pušnik d. o. o.
Jana Cafuta, 2022, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je primerjava proizvodne linije v podjetju P&K – Pušnik d. o. o., pred avtomatizacijo in po avtomatizaciji. V začetku je zapisano, kaj je avtomatizacija, opredeljene so tudi njene prednosti. V nadaljevanju je analizirana proizvodna linija, kjer je opisano delovanje, izdelek, ki se izdeluje na tej liniji, izračunani so stroški in opredeljene nastale napake. V drugem delu je analizirana avtomatizirana proizvodna linija in prav tako so izračunani stroški in opredeljene napake. Na koncu so zapisane še ugotovitve in zaključek. Po izvedeni avtomatizaciji potrebuje podjetje enega delavca manj, zvišala sta se kakovost in produktivnost, za 1,6 % pa se je zmanjšal odstotek izmeta.
Ključne besede: podjetje P&K – Pušnik d. o. o., avtomatizacija, proizvodna linija, stroški, napake
Objavljeno v DKUM: 13.09.2022; Ogledov: 65; Prenosov: 0

4.
Načrt marketinškega komuniciranja za novoustanovljeno podjetje X
Davor Luetić, 2022, diplomsko delo

Opis: Odjemalci so mnogokrat skeptični do marketinških aktivnosti, zato organizacije namenjajo veliko truda, da bi pridobile in zadržale njihovo pozornost. Pri tem ključno vlogo odigra marketinško komuniciranje podjetij, s katerim lahko slednja učinkovito, kreativno in informativno prenašajo sporočila in ideje do ciljnega občinstva ter tako vzbudijo želje in potrebe odjemalcev. Rdeča nit diplomskega dela je bila priprava načrta za marketinško komuniciranje novoustanovljenega podjetja X. Kakovostni komunikacijski načrt je eden izmed ključnih dejavnikov, s katerim bo analizirano podjetje pridobilo in ohranilo nove odjemalce ter postalo bolj prepoznavno na slovenskem trgu. V teoretičnem delu smo se ukvarjali z osnovami marketinškega komuniciranja, s posameznimi fazami komunikacijskega načrta ter z aktivnostmi, s katerimi dosežemo ciljno občinstvo, pri čemer smo se fokusirali na družbeni omrežji Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo s pridobljenim teoretičnim znanjem zasnovali načrt marketinškega komuniciranja za obravnavano podjetje.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrt komuniciranja, Facebook, Instagram, podjetje X.
Objavljeno v DKUM: 18.08.2022; Ogledov: 100; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Razvoj spletne aplikacije mojportal
Matjaž Centrih, 2022, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse večje potrebe po čim lažjem pridobivanju informacij in komunikaciji med podjetjem ter zaposlenim sem se odločil, da za svojo diplomsko delo s pomočjo podjetja Bass d. o. o., Celje izdelam spletno aplikacijo »MojPortal«. Namen aplikacije je pridobivanje podatkov iz ostalih BASS programov in vizualizacijo le-teh, obenem pa tudi za olajševanje komunikacije med zaposlenim in upravo podjetja. Aplikacija je izdelana po načrtu vseh ostalih aplikacij omenjenega podjetja v jeziku Java s pomočjo platforme Vaadin.
Ključne besede: Osebni portal, Java, Vaadin, Payara, spletne aplikacije, spletni servisi, masovni podatki, zaposleni, podjetje in komunikacija
Objavljeno v DKUM: 04.08.2022; Ogledov: 260; Prenosov: 0

6.
Prenova informacijske tehnologije v malem podjetju
Tim Bercko, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje prenovo informacijske tehnologije v manjšem podjetju. Opisana prenova informacijske tehnologije obsega zamenjavo dveh starih strežnikov in celovito prenovo omrežja. Prav tako je bila potrebna prenova varnostne politike po ISO-standardih, ker nekatere stranke podjetja to zahtevajo. Za lažjo sledljivost in obnavljanje v primeru izpadov je bilo potrebno narediti načrt za varnostno kopiranje. Prav tako je bilo potrebno ustrezno nastaviti obstoječe računalnike skladno s prenovljenimi strežniškimi sistemi. Pred prenovo se je obstoječe stanje natančno pregledalo in popisalo, da smo lahko na podlagi tega naredili ustrezen načrt. V jedru naloge je opisan potek prenove IT-infrastrukture.
Ključne besede: prenova, informacijska tehnologija, virtualizacija, malo podjetje, varnostno kopiranje
Objavljeno v DKUM: 30.06.2022; Ogledov: 161; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

7.
Obvladovanje stresa v podjetju x
Iva Mecilošek, 2022, diplomsko delo

Opis: Stres je čustveni, duševni, telesni in vedenjski odgovor posameznika. Lahko bi ga opisali kot odziv na življenjske izkušnje. Je dogajanje med posameznikom in zunanjim svetom. V današnjem času, besedo stres slišimo zelo pogosto, saj postaja velik problem delovnega sveta. Stres prizadene posameznika, zaposlene v podjetju ter tudi organizacijo. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo se osredotočili na stres kot posameznika ter organizacijo. Spoznali smo, da nam vsakodnevne dejavnosti predstavljajo stres in da se iz začetne faze lahko preveli v končno fazo, kot je posledica izgorevanje. Posamezniku se naprej začnejo pojavljat simptomi, potem pa posledice. Da bi ga, kar se da obvladovali je pomembno, da se stresa zavedamo in ga probamo čimprej odpravit. Za to smo tekom pisanja diplomskega projekta spoznali, da je pomembno, da se zdravo prehranjujemo, imamo dobro fizično pripravljenost, ter se izogibamo alkoholu, kajenju. Ugotovili smo, da je stres na delovnem mestu dandanes zelo prisoten in da ima velik vpliv na organizacijo kot celoto. Veliko stresorjev kot je preobremenjenost, slab odnos s sodelavci, napredovanje, mobing na delovnem mestu vodijo v delovni stres. Bolje kot smo raziskovali stres na delovnem mestu, smo prišli do spoznanja, da ni vsak stres na delovnem mestu negativen, lahko je tudi pozitiven, v smislu nagrajevanja, motiviranja, dobrega vodenja in dobra razporeditev delovnih nalog zaposlenih. Da bi bilo stresa na delovnem mestu čim manj, je pomembno da imamo dobro socialno podporo, pozitivno naravnanost, dobre delovne pogoje itd. V empiričnem delu diplomskega projekta smo preverili teorijo o podjetju X, kako se zaposleni spopadajo z obvladovanjem stresa v podjetju, ter ali ima stres posledice na njihove medsebojne odnose. V pomoč nam je bil anketni vprašalnik, katerega smo sestavili na podlagi naših hipotez. Z odgovori zaposlenih v podjetju X, smo prišli do željenih rezultatov glede na naše postavljene hipoteze. Prvo hipotezo, da je COVID19 – kriza zelo vplivala na zaposlene v podjetju X smo potrdili, drugo hipotezo da imajo vodilni in vodstvo več stresa kot zaposleni na nižjih nivojih tudi. Ter tretjo, četrto in zadnjo prav tako, ki se glasijo, da ženske občutijo večji stres kot moški in da stres lahko na zaposlene vpliva tudi pozitivno, v smislu nagrajevanja, motiviranja. Zadnjo hipotezo smo prav tako potrdili, saj zaposleni v podjetju X, menijo da stres na medsebojne odnose vpliva občasno oz. pogosto. Bolj podrobneje smo hipoteze ter tudi ostala vprašanja v anketnem vprašalniku predstavili v diplomskem projektu.
Ključne besede: Stres, podjetje, stres na delovnem mestu, faze stresa, medsebojni odnosi, premagovanje stresa.
Objavljeno v DKUM: 23.06.2022; Ogledov: 241; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

8.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje in delo v marketinškem podjetju
Ana Ljubić, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava raziskavo glede motivacije za izobraževanja in delo v marketinškem podjetju. V teoretičnem delu smo predstavili različne opredelitve pojma motivacija. Opisali smo različne motivacijske teorije, kot so teorija Maslowa, Herzbergova dvofaktorska teorija, Teorija X in Y, Vroomova motivacijska teorija, McClellandova motivacijska teorija in Hackman-Oldhamov model. Nato smo predstavili tudi motivacijo zaposlenih za delo in motivacijske dejavnike. V nadaljevanju teoretičnega dela smo se lotili opredelitve pojmov izobraževanja, nalog in ciljev izobraževanja ter izzivov pri izobraževanju zaposlenih. Teoretični del smo zaključili z opisom motivacije za izobraževanje. Po teoretičnem delu je sledila raziskava, ki smo jo opravili s spletnim anketnim vprašalnikom. Z raziskavo smo odgovorili na določena vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Ugotovili smo, da zaposlene za izobraževanje najbolj motivirata karierni razvoj in osebno zadovoljstvo, za delo pa jih najbolj motivirata nagrada za uspešnost in dobro plačilo. Zaposleni se strinjajo, da motivacija vpliva na njihovo delo, večina jih meni tudi, da so dovolj motivirani za delo. Za izobraževanje jih demotivirajo visoki stroški izobraževanja, to, da podjetje ne omogoča izobraževanja vsem, ter preobremenjenost s službenimi obveznostmi.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, kadri, marketinško podjetje
Objavljeno v DKUM: 21.04.2022; Ogledov: 375; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

9.
Posebnosti, nevarnosti in planiranje nasledstva v družinskih podjetjih
Simon Padar, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu proučujemo družinska podjetja, njihove posebnosti in izzive, s katerimi se ta pogosto srečujejo. Osredotočimo se predvsem na problematiko nasledstva v družinskih podjetjih, ki po mnenju številnih avtorjev predstavlja največji izziv za večino družinskih podjetij in je tudi najpogostejši vzrok za njihov propad. Magistrsko delo je razdeljeno na uvodni, teoretični in empirični del. V uvodnem delu pričujočega dela predstavljamo osnovne značilnosti, in sicer opis področja in opredelitev problema, ki ga proučujemo. Nadalje predstavljamo cilje, ki jih želimo z delom doseči, in oblikujemo hipoteze, ki jih želimo raziskati. V uvodnem delu prav tako predstavljamo omejitve, s katerimi smo se srečali med izdelavo, kot tudi metode, ki smo jih uporabili za uspešno izvedbo dela. V teoretičnem delu magistrskega dela se s pomočjo spoznanj strokovnjakov in avtorjev osredotočamo na predstavitev družinskih podjetij. Pozornost namenjamo predvsem definiciji pojma družinsko podjetje in nadalje proučujemo značilnosti družinskih podjetij, njihove prednosti, slabosti, kot tudi njihov vpliv na gospodarstvo. Ob tem proučujemo tudi povezavo med družino in podjetjem ter medsebojni vpliv obeh sistemov. Nadalje analiziramo možne medosebne odnose v družinskih podjetjih in konflikte, ki iz njih izhajajo. V zadnjem poglavju teoretičnega dela pa se osredotočamo na problematiko nasledstva v družinskih podjetjih. Poglavje tako pričnemo z opisom življenjskega cikla podjetja in družine ter nadaljujemo z definiranjem pojma nasledstvo ter proučujemo proces nasledstva, nasledstvene možnosti v družinskih podjetjih in ovire, s katerimi se družinska podjetja najpogosteje srečujejo med procesom. Predstavljamo tudi pomembnost pravočasnega načrtovanja nasledstva. Empirični del magistrskega dela zajema študijo primera družinskega podjetja Armaturko, d. o. o. V sklopu študije predstavimo osnovne informacije o podjetju, podamo njegovo zgodovino in proučimo trenutno strukturo podjetja. Nadaljujemo z analizo družinskih vezi med zaposlenimi v podjetju in analiziramo konflikte, ki se pogosto pojavljajo znotraj podjetja, ter podamo predloge za njihovo reševanje. Nadalje predstavljamo problematiko nasledstva v podjetju Armaturko, d. o. o., in v tem sklopu analiziramo trenuten potek procesa v podjetju ter opišemo nasledstvene možnosti v podjetju. Podamo predloge za načrtovanje prenosa v vodstvu in lastništvu podjetja in ob zaključku predstavimo tudi program prenosa nasledstva v podjetju, ki bo potekal med letoma 2021 in 2026. Z delom želimo razumeti, katera so družinska podjetja, kakšno vlogo igrajo v gospodarstvu, in poudariti pomembnost reševanja konfliktov v družinskih podjetjih ter pravočasnega in skrbnega načrtovanja procesa nasledstva.
Ključne besede: Družinsko, podjetje, planiranje, načrtovanje, nasledstvo, posebnosti, nevarnosti, konflikti
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 240; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

10.
Usposobljenost voznikov izrednih tovorov v podjetju Ploj, d. o. o.
Nejc Krajnc, 2022, diplomsko delo/naloga

Opis: Izredni cestni prevoz tovora je vsak prevoz s transportnimi sredstvi, ki skupaj s tovorom ali brez njega presega z zakonom določene skupne dimenzije, osne obremenitve ali največjo dovoljeno skupno maso. Pri izvajanju takšne vrste prevozov je ključnega pomena usposobljenost voznikov tovornih vozil. Vsi vozniki, ki izvajajo izredni prevoz, morajo obvladati dokumentacijo, ki se navezuje na izredni prevoz. Najpomembnejša so dovoljenja za opravljanje izrednih prevozov, ki jih v Sloveniji izda Ministrstvo za infrastrukturo. Vozniki morajo biti dobro podučeni tudi za pravilno rokovanje z vlečnimi vozili in polpriklopniki, namenjenimi prevozu tovora izrednih dimenzij, prav pa tako morajo biti vešči natovarjanja tovora, postavitve njegovega težišča na najbolj primerno mesto na priklopniku in privezovanje tovora. V praksi med organiziranjem izrednega prevoza opažamo veliko pomanjkljivosti pri usposobljenosti voznikov, ki izvajajo izredni prevoz, zato smo se odločili narediti raziskavo na tem področju. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketiranja in opazovanja z udeležbo analizirali usposobljenost voznikov, ki izvajajo izredne prevoze v podjetju Ploj, d. o. o. Že pri opazovanju z udeležbo smo ugotovili veliko pomanjkljivosti pri odzivih voznikov na težave med izvajanjem izrednega prevoza in nepoznavanje posameznih pravil za varno izvedbo prevoza, obenem pa spoznali velik problem pri ostalih udeležencih v cestnem prometu, ki sploh niso pozorni na izredni prevoz med njegovim izvajanjem in mu ne pripisujejo nobenega pomena. Prav tako smo opazili veliko nepravilnosti pri voznikih pri postavitvi in pritrjevanju tovora na tovorni prostor. Vse to je potrdila tudi anketa, ki nam je prikazala še veliko težav pri poznavanju dovoljenj za izredni prevoz v tujini. Vzrok za to vidimo v tem, da šoferji niso podučeni v poznavanju tujih jezikov, predvsem nemščine in angleščine, ki sta v tem poklicu ključnega pomena.
Ključne besede: izredni cestni prevoz, podjetje Ploj, d. o. o., organizacija izrednih prevozov, dovoljenja za izredni prevoz, prometna varnost, izboljšanje usposobljenosti.
Objavljeno v DKUM: 01.04.2022; Ogledov: 531; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici