1. Pristopi k vodenju glede na razlike večnacionalnih podjetijNejc Stanič, 2023, master's thesis Abstract: Večnacionalna podjetja imajo v Sloveniji vse večji gospodarski pomen. V magistrskem delu se osredotočamo na proučevanje pristopov k vodenju glede na razlike izbranih večnacionalnih podjetij, ki poslujejo v Sloveniji. Razliki, ki smo ju opazovali, sta bili država izvora večinskega lastnika podjetja in oblika internacionalizacije podjetja.
Vodenje je mogoče definirati kot usmerjanje in motiviranje zaposlenih, da bi ustrezno opravili naloge, potrebne za doseganje organizacijskih ciljev. Za uspešno vodenje zaposlenih mora imeti vodstvo podjetja postavljeno vizijo in ustrezno kombinacijo stilov vodenja, da lahko podjetje dosega postavljene cilje. Z ustreznim vodenjem zaposlenih se dosežejo rast prihodkov, večja motivacija pri delu in posledično se zvišuje tudi produktivnost.
Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili večnacionalna podjetja, procese in modele internacionalizacije, koncept vodenja in sestavine uspešnega vodenja. Empirični del je preliminarna raziskava, v kateri smo izvedli študijo primerov izbranih večnacionalnih podjetij, ki poslujejo v Sloveniji, v povezavi z njihovimi pristopi k vodenju. V raziskavi smo ugotovili, da je v podjetjih v najmanjši meri prisoten avtokratski stil vodenja, v največji meri pa demokratični in transakcijski stil vodenja. V preliminarni raziskavi študije primerov smo obe postavljeni hipotezi zavrnili, saj nismo ugotovili, da sta država večinskega lastnika večnacionalnih podjetij in način mednarodne ekspanzije večnacionalnega podjetja dejavnika razlik v pristopih k vodenju teh podjetij. Keywords: vodenje, pristopi k vodenju podjetij, internacionalizacija, večnacionalna podjetja, Slovenija. Published in DKUM: 17.03.2023; Views: 76; Downloads: 10
Full text (2,28 MB) |
2. Vpliv pandemije covid na sektor logistike : magistrsko deloNataša Frlež, 2023, master's thesis Abstract: Pandemija Covida-19 je pretresla svet, ki postavlja globalne dobavne verige v središče pozornosti širše javnosti ter neznane posledice. Izbruh smrtonosnega virusa Covida-19 ni le jemal življenj, ampak je tudi močno vplival na gospodarstvo. Zaradi stroge zapore so bile proizvodne in logistične dejavnosti začasno ustavljene ali omejene, kar je vplivalo na povpraševanje in ponudbo različnih izdelkov. Nedavne raziskave so pokazale, da je finančna kriza prizadela sektor logistike na neugoden način. Namen magistrskega dela je preučiti vpliv finančne krize iz leta 2008 in Covida-19 na logistiko. Glavne dejavnosti logističnih podjetij, ki smo si jih izbrali za primerjavo med omenjenimi krizami, so predvsem premikanje, skladiščenje in pretok blaga. Logistična panoga predstavlja eno najpomembnejših povezav s svetom. Tveganje je že dolgo pomemben vidik logistike. To je še posebej vidno zdaj, ko je Covid-19 prizadel ves svet. Tako kot finančna kriza je tudi kriza Covida-19 prinesla podjetjem nove izzive. V obeh omenjenih krizah je veliko vzporednic, vendar je bil vpliv finančne krize na logistiko veliko globlji. Pandemija Covida-19 in svetovna finančna kriza se zdita podobni, vendar je vsak prinesel novo negotovost. V obeh primerih je borza doživela padec BDP-ja po vsem svetu, prav tako davčni prihodki, ko so ljudje izgubili dohodke in so se dobički podjetja enormno zmanjšali. Od začetka leta 2020 je vse več držav po vsem svetu zaprlo svoje meje ter omejilo prevoz in potovanja zaradi izbruha koronavirusa (Covid-19), kar predstavlja izziv za mednarodno trgovino in prevoz.
V magistrskem delu bomo analizirali kazalnike izbranih logističnih podjetij v Evropi in Sloveniji. Na primeru Slovenije bomo analizirali tudi transportni trg. Na osnovi kazalnikov lažje preučujemo uspešnost poslovanja podjetij v določenem obdobju. Za magistrsko nalogo smo analizirali obdobje finančne krize v letih 2008 in 2009 v primerjavi s koronakrizo 2019 in 2020. Omenjeni krizi smo primerjali na vzorcu dveh let. Za lažjo primerjavo smo krizi primerjali v šestih različnih logističnih podjetjih. Keywords: Covid-19, transport, logistika, finančna kriza, logistična podjetja Published in DKUM: 22.02.2023; Views: 83; Downloads: 13
Full text (1,60 MB) |
3. Organizacijska kultura podjetja XSuzana Hojsak, 2022, master's thesis Abstract: V magistrskem delu smo preučevali organizacijsko kulturo podjetja X na podlagi anketnega vprašalnika. V sklopu teoretičnega dela smo preučili literaturo s področja organizacijske kulture, organizacije podjetja, organizacijskih struktur in procesov, modelov organizacijske kulture in oblikovanja organizacijske strukture. V raziskovalnem delu smo predstavili rezultate izvedene raziskave in izpostavili področja organizacijske kulture, na katerih bi podjetje X moralo uvesti izboljšave in tako dvigniti nivo organizacijske kulture v podjetju. Posledično bi bilo zadovoljstvo zaposlenih večje, kot smo ugotovili tekom magistrskega dela, le to pa je ključno za uspešnost podjetja. Predstavili smo konkretne predloge, s katerimi bi se podjetje lotilo izboljšav na izbranih področjih. Keywords: organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih, uspešnost podjetja Published in DKUM: 01.12.2022; Views: 218; Downloads: 58
Full text (1,79 MB) |
4. Vpliv zaznanih sprememb večdimenzionalnega ekosistema (zunanjega) okolja podjetja na strateško poslovno osredotočenost in uspešnost podjetjaSabina Veršič, 2022, doctoral dissertation Abstract: V pričujoči doktorski disertaciji smo raziskovali vpliv hitro spreminjajočega se nepredvidljivega večdimenzionalnega ekosistema (zunanjega) okolja podjetja na strateško poslovno osredotočenost in uspešnost podjetja. Zanimalo nas je kako in v kakšni meri navedeni dejavniki povzročajo negotovost (zunanjega) okolja podjetja in kako ta negotovosti vpliva na izbiro poslovnih strategij podjetja. V okviru poslovnih strategij podjetja smo se omejili na dve dobro uveljavljeni in pogosto citirani tipologiji poslovnih strategij podjetja avtorjev Miles in Snow (1978; 2003) ter Porter (1980; 1985). Nadalje pa smo empirično preverili še kako izbira poslovnih strategij vpliva na (finančno in nefinančno) uspešnost podjetja.
V empirično raziskavo smo vključili 378 podjetij. Anketirali smo največ lastnikov, ki so tudi vrhnji managerji/glavni direktorji podjetja (151 oseb ali 39,90 %), 147 lastnikov podjetja (ali 38,90 %) in 80 vrhnjih managerjev/glavnih direktorjev podjetja (ali 21,20 %). Izključno vrhnji managerji/glavni direktorji in lastniki podjetja so bili v raziskavo vključeni zato, ker le-ti tudi sprejemajo strateške poslovne odločitve vezane na izbiro poslovnih strategij podjetja, ki jim bodo podjetja sledila. V empiričnem delu doktorske disertacije smo po osnovni deskriptivni statistiki izvedli eksploratorno faktorsko analizo za oblikovanje konstruktov (večdimenzionalnih spremenljivk) raziskave ter analizo veljavnosti in zanesljivosti merjenja. Testiranje konceptualnega modela (ter preverjanje hipotez Hi, i = 1, 2,..., 9) je temeljilo na uporabi komfirmatorne faktorske analize.
Tema doktorske disertacije je še posebej pomembna in aktualna v času epidemije COVID-19, ki je pokazala kako zelo je (zunanje) okolje podjetja nepredvidljivo in kakšen vpliv lahko ima na delovanje, rast, razvoj ter tudi obstoj podjetja. Pomemben prispevek doktorske disertacije se kaže v oblikovanih merskih lestvicah za ugotavljanje nepredvidljivosti (zunanjega) okolja podjetja, tipa poslovnih strategij podjetja in uspešnosti podjetja. Obstoječi merski instrumenti namreč preučujejo posamezne vidike (zunanjega) okolja podjetja, v pričujoči doktorski disertaciji pa smo se sinergijsko osredotočili na več izbranih vidikov (zunanjega) okolja podjetja.
Skladno z rezultati empirične raziskave je bilo ugotovljeno, da vsi vidiki (zunanjega) okolja podjetja, razen tehnično-tehnološkega okolja podjetja, vplivajo na strateško poslovno osredotočenost podjetja (izraženo s poslovnimi strategijami podjetja). Ugotovljeno je bilo, da različne poslovne strategije podjetja različno vplivajo na izbrane vidike finančne in nefinančne uspešnosti podjetja. Rezultati pričujoče doktorske disertacije so primerni za aplikativno uporabo v praksi (npr. za podjetja, združenja podjetij, nosilce ekonomske politike idr.). Skladno z rezultati in spoznanji pričujoče doktorske disertacije izpostavljamo pomen nepredvidljivega in dinamičnega (zunanjega) okolja podjetja, ki ga morajo podjetja in druge organizacije upoštevati pri sprejemanju strateških in drugih poslovnih odločitev. Spremljanje razmer in trendov v (zunanjem) okolju ter temu skladno ukrepanje je v času nepredvidljivega ekosistema (zunanjega) okolja podjetja ključnega pomena za rast, razvoj in obstoj podjetja. Keywords: (zunanje) okolje podjetja, poslovne strategije podjetja, strateški management, proces planiranja poslovnih strategij, nepredvidljivost, mikro, mala in srednje velika podjetja, Slovenija, uspešnost podjetja Published in DKUM: 01.12.2022; Views: 170; Downloads: 49
Full text (17,85 MB) |
5. Napoved in dejavniki revizorjevega dvomaDaniel Zdolšek, 2022, doctoral dissertation Abstract: V doktorski disertaciji so predstavljene tri raziskave, ki se vse razvrščajo na področje revizije računovodskih izkazov, in sicer je osredinjenost v vseh raziskavah na revizorjev dvom o zmožnosti podjetja, da bi to nadaljevalo poslovanje (angl. auditor's going-concern opinion). Vsem trem raziskavam je skupno, da je obravnavana enaka tematika revizorjevega dvoma. V prvi raziskavi od treh je proučevano področje napovedovanja revizorjevega dvoma, in sicer z napovednim modelom, ki temelji na podatkih za revidirana podjetja. Uspešnost napovednega modela je proučena glede na različna merila, ki jih lahko ima uporabnik modela, prav tako pa je proučena tudi možna prilagoditev (kalibracija) modela. Z zamikom glede na trenutek izdaje revizorjevega poročila pa revizorjevo poročanje ali odsotnost poročanja revizorjevega dvoma za revizijska podjetja in revizorje (kot posameznike) lahko predstavlja tudi tveganje (na primer tveganji, da bi revizor napravil napako prve oblike ali napako druge oblike). Uresničitev oziroma možna uresničitev tega tveganja ima vpliv na ravnanje revizijskih podjetij in revizorjev. V drugi in tretji raziskavi so zato proučevane možne lastnosti revizijskih podjetij in revizorjev na njihovo ravnanje, ko gre za poročanje revizorjevega dvoma. V drugi raziskavi od treh je proučevan vpliv lastnosti revizijskih podjetij (kot revizorjev), pri čemer sta proučevana izbrana potencialna dejavnika finančnega položaja revizijskega podjetja in nagnjenosti revizijskega podjetja k agresivnosti pri poročanju. V tretji raziskavi od treh je proučevan vpliv lastnosti revizorjev kot posameznikov (to je lastnosti, pripisanih fizičnim osebam), pri čemer sta proučevana izbrana potencialna dejavnika izkušenosti revizorja in revizorjeve nagnjenosti k agresivnosti pri poročanju. Raziskave temeljijo na podatkih revidiranih podjetij, ki delujejo v Sloveniji, dodatno druga raziskava na podatkih za revizijska podjetja, ki delujejo v Sloveniji, in dodatno tretja raziskava na podatkih za revizorje, ki opravljajo revidiranje v Sloveniji. V prvi raziskavi rezultati analize razkrivajo, da imajo podjetja z revizorjevim dvomom v primerjavi s podjetji brez revizorjevega dvoma manj ugoden premoženjsko-finančni položaj ter poslovno in denarno uspešnost (to je slabšo likvidnost, dobičkonosnost, gospodarnost in tako naprej). Glede na razvit napovedni model velja, da je bolj verjetno, da prejme revidirano podjetje revizorjev dvom, ko ima podjetje izgubo, nižjo donosnost sredstev, manj lastniškega financiranja, nižjo stopnjo kratkoročnosti sredstev, je starejše, je revidirano v revizijski sezoni in ko traja dlje časa, da revizor izda revizorjevo poročilo. Slednja kombinacija neugodnih lastnosti revidiranega podjetja zanj pomeni večjo verjetnost, da prejme revizorjev dvom, kot da ne prejme revizorjevega dvoma. Namen v prvi raziskavi je bil razviti čim bolj verodostojen oziroma vsesplošno uporabljiv model za napoved revizorjevega dvoma, da ga lahko uporabi katerakoli tretja oseba (kot uporabnik modela), pri čemer ga lahko le-ta prilagodi glede na svoje želene preference (na primer preferenco, da se z modelom dosega najmanjše število nepravilnih razvrstitev modela; preferenco, da se z modelom doseže njegovo optimalno gospodarno delovanje; preferenco, da se z modelom doseže minimalne stroške nepravilnih razvrstitev). Zato sta v raziskavi podana metodologija in podatkovna podlaga, ki omogočata relativno enostavno vsesplošno uporabo napovednega modela za uporabnika modela, tudi ko gre za njegovo prilagoditev (kalibracijo) glede na želene preference uporabnika modela. Uporabnik modela lahko uporabi napovedni model na način, ki je zanj najprimernejši (po njegovi presoji). V drugi raziskavi je bilo na ravni revizijskih podjetij proučevano, ali je kakovost revidiranja, merjena s kazalcem revizorjevega dvoma, različna, če so revizijska podjetja po izbranih lastnostih različna. Rezultati razkrijejo, da ni pomembne povezave med finančnim položajem revizijskih podjetij ... Keywords: revizija, revizija računovodskih izkazov, revizorjev dvom, napoved, lastnosti revizijskega podjetja, lastnosti revizorja Published in DKUM: 28.11.2022; Views: 197; Downloads: 62
Full text (11,35 MB) |
6. Posebnosti vodenja in izvajanja projektov v podjetju robotehnika d.o.o.Janja Orovič, 2022, undergraduate thesis Abstract: Projekti prinašajo podjetjem izboljšave, inovacije, večajo konkurenčnost in druge koristi, zato so še kako pomembni. Vse te koristi iz naslova projektov še kako pomagajo v doseganju uspešnosti poslovanja tudi malim in srednje velikim podjetjem (t.im. MSP podjetja), ki so hrbtenica našega gospodarstva, saj zaposlujejo največji delež ljudi in ustvarijo več kot polovico vseh prihodkov. Projekti imajo pomembno vlogo pri ustvarjanju dodane vrednosti v MSP, vendar pa med njimi še vedno obstajajo številna, ki niso seznanjena s tehnikami projektnega vodenja in jih pri upravljanju projektov ne uporabljajo, kar znižuje potencial uspešnosti projektov, s tem pa tudi samih podjetij.
Projektni management je v velikih podjetjih dobro poznan pojem, saj imajo ta neredko kar celotne oddelke namenjene delu na projektih in razvoju projektnih metodologij. Ker se MSP-ji razlikujejo od velikih podjetij med drugim tudi po virih, ki jih imajo na voljo – tudi za potrebe vlaganja v projekte – je potrebno prakse projektnega managementa prilagoditi velikosti podjetja. S projekti se srečujejo tudi v podjetju Robotehnika d. o. o. vendar pa imajo o vodenju le-teh malo znanja, zato ti niso tako učinkoviti, kot bi lahko bili, če bi aplicirali tehnike in veščine projektnega managementa. Keywords: projekti, projektni management, vodenje projektov, mala do srednje velika podjetja, agilni projektni management. Published in DKUM: 24.11.2022; Views: 160; Downloads: 45
Full text (1,18 MB) |
7. Analiza izbranih gazel po področjih dejavnosti v slovenijiMojca Jarc, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem projektu smo proučevali hitro rastoča podjetja, še posebej pa smo se
osredotočili na gazele, ki so izjemnega pomena za gospodarstvo. Na začetku
diplomskega projekta smo se osredotočili na teoretična izhodišča hitro rastočih podjetij,
v nadaljevanju pa smo diplomski projekt poglobili z analizo poslovanja izbranih gazel, ki
spadajo med najhitreje hitro rastoča podjetja. Identificirali smo tri slovenske panoge, v
katerih je delovalo največ hitro rastočih podjetij; trgovina, vzdrževanje in popravila
motornih vozil, predelovalne dejavnosti in gradbeništvo. Nato pa smo iz vsake panoge
izbrali gazelo, ki se je uvrščala na lestvico 500 najhitreje rastočih podjetij in imela največji
indeks rasti prodaje v svoji panogi med leti 2014 in 2019. Iz panoge trgovina, vzdrževanje
in popravila motornih vozil smo izbrali podjetje Pekarna Kaučič d.o.o., iz predelovalne
dejavnosti smo izbrali podjetje Mega tekstil d.o.o. in iz gradbeništva podjetje Lunos d.o.o.
V diplomskem projektu nas je zanimalo, kako je izbrana gazela povezana s panogo, v
kateri deluje, in ali je od nje tudi odvisna. V nadaljevanju smo analizirali poslovanje vsake
panoge v obdobju 2016–2020. Ugotovili smo, da so prihodki od prodaje v panogah
trgovina, vzdrževanje in popravila motornih vozil in predelovalne dejavnosti rastli do leta
2019, nato pa so v letu 2020 začeli padati. To je bila predvsem posledica sprejetih
ukrepov za zajezitev Covid-19, saj je bila gospodarska dejavnost takrat zmanjšana. V
panogi gradbeništvo pa so prihodki od prodaje rastli skozi celotno opazovano obdobje.
V nadaljevanju smo analizirali rast izbranih gazel, kjer smo ugotovili, da so prihodki od
prodaje med leti 2016–2020 v vseh izbranih gazelah rastli. Nato pa smo primerjali
poslovanje vsake panoge z izbrano gazelo in ugotovili, da so prihodki od prodaje v
gazelah rastli neodvisno od panoge, v katerih le-te delujejo. Poiskali smo tudi razloge, ki
pojasnjujejo, kako so gazele uspele obdržati pozitivno rast prihodkov, tudi v primeru, ko
so prihodki od prodaje v celotni panogi padali. Keywords: hitro rastoča podjetja, gazele, panoge, analiza poslovanja, poslovanje
gazel v primerjavi s poslovanjem panog Published in DKUM: 24.11.2022; Views: 134; Downloads: 30
Full text (2,26 MB) |
8. Umetna inteligenca - posamezna vprašanja, ki jih povzroča njen hiter razvoj in množična uporabaEva Binkovski, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomska naloga z naslovom Umetna Inteligenca – posamezna vprašanja, ki jih prinaša njen hiter razvoj in množična uporaba je delo, ki zajema teoretični oris razvoja in uporabe tehnologij umetne inteligence. V uvodnih poglavjih je tako predstavljen teoretični oris tega področja, s kratkim pregledom zgodovine in njenih začetkov, kjer se predvsem osredotočimo na raziskovalca Turing Alana in njegov test umetne inteligence. V naslednjih poglavjih so predstavljena področja umetne inteligence, izzivi s katerimi se bomo srečevali na tem področju v prihodnosti. V prihodnjih poglavjih je tematika predstavljena skozi dve veliki in pomembni področju – umetna inteligenca v podjetjih ter umetna inteligenca v pravu. Prvo področje zajema predvsem teoretični oris in razmišljanje o uporabi umetne inteligence v prihodnosti v podjetnih, proizvodnji ter na delovnih mestih. V okviru predstavitve pravnih vprašanj umetne inteligence, se naše raziskavanje osredotoča na sedanjo in bodočo uporabo umetne inteligence v pravnih sistemih. Predstavljen je tudi okvir področne zakonodaje Evropske Unije, vezane na to tematiko. V obeh poglavjih so predstavljeni tako pozitivni kot tudi negativni vplivi umetne inteligence na ta področja, tako, da je bralcu omogočeno, da si sam skozi teoretični oris in analizo tematike ustvari svoje mnenje in pogled na vpliv umetne inteligence. V zadnjem delu naloge je opisana raziskava ter so predstavljene ugotovitve in rezultati, do katerih smo prišli s pomočjo ankete, ki smo jo opravili s posamezniki v dveh različnih starostnih skupinah. Keywords: umetna inteligenca, razvoj, avtomatizacija, podjetja, pravo Published in DKUM: 24.11.2022; Views: 116; Downloads: 34
Full text (1015,34 KB) |
9. Analiza razvoja izbranega hitro rastočega podjetja v obdobju od leta 2017 do 2020Nina Kohek, 2022, undergraduate thesis Abstract: Za hitro rastoča podjetja, med katera spada tudi proučevano podjetje VIRS, d. o. o., je značilno, da se stalno razvijajo, inovirajo, rastejo in so uspešna na vseh področjih svojega poslovanja. V teoretičnem delu smo preučili hitro rastoča podjetja, posebej slovenske gazele in inovacije, ter nato pridobljeno teoretično znanje uporabili v aplikativnem delu diplomske naloge. V njem smo analizirali rast in razvoj podjetja VIRS, d. o. o, izdelali SWOT analizo ter za proučevano podjetje opredelili strategijo rasti. Ugotovili smo, da podjetje raste z diverzificirano strategijo rasti, saj povečuje svojo velikost na trgu z novimi inovativnimi proizvodi, ki so plod inženirjev oziroma razvojnega tima zaposlenega v podjetju. Avtomatizacija in robotizacija sta v zadnjih letih zelo pomembni, saj svetovni trg robotov ekstremno hitro raste, kar ima vpliv tudi na poslovanje proučevanega podjetja. Ugotovili smo tudi, da je proučevano podjetje vse do sedaj poslovalo trajnostno, družbeno odgovorno in ekonomsko uspešno. Trajnostna poslovna strategija in trajnostni poslovni model bosta podjetju v naslednjih letih predstavljala temelje njihovih nadaljnjih odločitev, podlago za doseganje zastavljenih ciljev, uspešno poslovanje, konkurenčnost in dodano vrednost. Keywords: rast podjetja, hitro rastoča podjetja, gazele, razvoj, inovacije. Published in DKUM: 04.11.2022; Views: 167; Downloads: 34
Full text (2,11 MB) |
10. Vpliv politike podjetja na odnos podjetja na potrošnikeAna Marija Hustić, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomska naloga najprej obravnava vprašanji, kaj sploh podjetje je in kako podjetja v praksi nastajajo. Danes na trgu obstajajo različna podjetja, ki se razlikujejo po strukturi, pravnoorganizacijski obliki, blagu, ki ga proizvajajo, storitvah, ki jih opravljajo, in tudi po velikosti. Vsako podjetje ima svojevrsten poslovni proces ter različne razvojne, strukturne in druge potrebe, ki bodisi posredno bodisi neposredno vplivajo na poslovanje podjetja in na njegov odnos do potrošnikov. Zaradi tega je v diplomski nalogi vezano na poslovni odnos med podjetji in potrošniki obrazloženo, kaj je poslovni proces podjetja ter katere in kakšne so tipične potrebe podjetij.
V nadaljevanju se diplomska naloga osredotoča na politiko podjetja in potrebno vizijo, smotre, poslanstvo in temeljne cilje podjetja ter vse to povezuje s potrošniki. Pojasnjeno je, kje najdemo potrošnike in kaj je za njih značilno, zakaj podjetja potrebujejo potrošnike za njihov uspeh, kaj podjetja ponujajo svojim potrošnikom, da zadovoljijo svoje podjetniške potrebe, ter kaj s tem potrošniki pridobijo (korist). Na ta način je s pomočjo izbrane literature po eni strani predstavljeno, kako politika in potrebe podjetja vplivajo na potrošnike, po drugi strani pa tudi zrcalna slika tega vprašanja, kako mora podjetje v praksi ravnati, da doseže ugodnejši konkurenčni položaj na trgu in da ugodi vse nenehno spreminjajoče se potrebe potrošnikov. Keywords: podjetje, politika podjetja, vizija, poslanstvo, temeljni cilji, udeleženci podjetja, potrošniki. Published in DKUM: 04.11.2022; Views: 178; Downloads: 26
Full text (1,05 MB) |