SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ANALIZA POŠKODB NA OPREMI, NAPRAVAH IN CESTIŠČU KOT POSLEDICA NESREČ NA AC A5 NA ODSEKU CERKVENJAK - PINCE IN H7
Davor Mesarič, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga temelji na analizi poškodb na opremi naprav in cestišču avtocestnega odseka A5 in H7 v upravljanju ACB Murska Sobota. Analizo v uvodu spremlja teoretični del predstavitve pojma in vrst nesreče, opis analizirane trase in opreme na avtocestah ter predstavitev zakonodaje in pravilnikov, ki obravnavajo avtoceste, nesreče, reševanja in sanacije, zapor, varnostne ograje ter opremo. Analiza je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz prvega dela analize, ki obravnava vzrok, okoliščine, odsek in povzročitelja nesreče, ter iz drugega dela, ki obravnava poškodovano opremo, sanacijska dela na poškodbah in čas saniranja poškodb.
Ključne besede: avtocesta, poškodbe na opremi, nesreče na avtocesti
Objavljeno: 03.11.2014; Ogledov: 672; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

4.
Skrb za varno delo v vrtcu ob izvajanju naravoslovnih dejavnosti
Katja Stoklas, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Skrb za varno delo v vrtcu ob izvajanju naravoslovnih dejavnosti sestavljata dve zaključeni celoti, ki pa se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta – teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je predstavljeno vzgojno področje Narava in naravoslovne dejavnosti v vrtcu. Opredeljene so poškodbe in nesreče, ki ob naravoslovnih dejavnostih lahko nastanejo. Opisana je vloga otroka in odraslih pri skrbi za varnost ter podane smernice ravnanja, če do nesreč pride. Pridana je analiza Kurikuluma za vrtce (1999) s stališča poškodb in nesreč, kjer je ugotovljeno, da operativnih izhodišč ravnanja ni. V empiričnem delu so predstavljeni izsledki empirične raziskave na vzorcu vzgojiteljic Vrtca Sonček pri OŠ Videm (N=6) o raziskovalnem problemu. Ugotovljeno je,da pri izvajanju naravoslovnih dejavnosti lahko pride do nesreče, nekatere vzgojiteljice imajo s tem tudi izkušnje, čeprav se po svojih najboljših močeh trudijo, da bi poškodbe in nesreče preprečile ter varnosti že pri načrtovanju dejavnosti posvetile dovolj pozornosti. So mnenja, da je izobraževanje v tej smeri zelo pomembno in bi se ga tudi same udeležile. Svojo pripravljenost za ukrepanje ocenjujejo kot dobro, pojasnijo, da za varnost otrok poskrbijo, kolikor je le mogoče, in sicer s skrbnim načrtovanjem, preverjanjem pripomočkov in lokacije. Otroku bi pomagale pri vsaki poškodbi.
Ključne besede: vzgojno področje Narava, naravoslovne dejavnosti, poškodbe in nesreče, znanje vzgojiteljic, ravnanje vzgojiteljic
Objavljeno: 12.03.2019; Ogledov: 89; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (389,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici