| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
ANALIZA OKOLJEVARSTVENEGA ZAVEDANJA DVOJE IZBRANIH EKOLOŠKIH KMETIJ
Mateja Lepej, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi preverjamo, v kolikšni meri so kmetije že uvedle ekološki management in za katere okoljevarstvene ukrepe so se odločili. Na osnovi ugotovitev iz intevjuva smo izdelali priporočila. Naslov diplomske naloge se glasi Analiza okoljevarstvenega zavedanja dvoje izbranih ekoloških kmetij. Naloga je razdeljena na pet poglavij. Po uvodnem delu, ki opisuje problem in področje raziskovanja, osnovne teze in trditve, predpostavke in omejitve raziskav, sledi drugo poglavje, kjer smo podrobneje opredelili ekoturizem in ekološki management. V tretjem poglavju sta predstavljeni slovenska Ekološko počitniška kmetija Lešnik in avstrijska Bio kmetija zdravja Willibald Gamsjäger. Ponudbo obeh kmetij smo natančno opisali; podatke smo pridobili na osnovi intervjuja. V četrtem poglavju smo na osnovi spoznanja iz intervjujev lastnikov kmetij ter pregleda strokovne literature na temo ekološkega managementa izdelali priporočila za ravnanje na področju surovin, vode, energije, odpadkov in transporta. Predlagali smo tudi nekaj novosti, ki jih lahko uporabijo na svojih kmetijah. V zadnjem poglavju so podane še končne ugotovitve v zvezi z diplomsko nalogo.
Keywords: ekoturizem, ekološki management, Quebeška deklaracija, okoljevarstveni ukrepi, ekološko drevo, BIODAR, ekološka turistična kmetija, Počitnice na kmetiji, varčevanje z energijo, varčevanje z vodo, varčevanje s surovinami, zmanjševanje odpadkov, zmanjševanje transporta.
Published: 20.10.2009; Views: 2355; Downloads: 277
.pdf Full text (1,13 MB)

7.
RAZISKAVA MOTIVOV OBISKA DOMAČIH GOSTOV V IZBRANIH SLOVENSKIH ZDRAVILIŠČIH
Renata Petek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V prvem poglavju smo oprdelili področje, ki ga obravnavamo, navedli cilje in trditve, ki smo jih preverjali, navedli predpostavke in omejitve raziskave ter predstavili metode raziskovanja. V drugem poglavju smo predstavili pojem zadovoljstva gostov ter njihove motive. Izvedli smo tudi anketo,s katero smo želeli izvedeti, kateri del ponudbe izbranih slovenskih zdravilišč domače goste najbolj pritegne in kako so bili s storitvami zadovoljni. Anketo smo izvedli med domačimi gosti hotelov izbranih slovenskih zdravilišč. Veloko informacij smo dobili s pogovorom zaposlenih v izbranih slovenskih zdraviliščih, ki so nas sprejeli in omogočili izvedbo raziskave. Glavne ugotovitve raziskave so: •gostje so bili zadovoljni; •za oddih so se odločili predvsem zaradi mirnega okolja, wellness ponudbe, vodnih programov in rekreacije; •nekaj gostov je bilo na zdravljenju; •celovita ponudba in aktivnosti, ki jih ponujajo zdravilišča, imajo pomembno vlogo pri odločitvi domačih gostov glede izbire oddiha; •pomembno vlogo ima čistoča bazenov.
Keywords: Terme Topolšica, Terme Dobrna, Terme Laško, celovita ponudba, motivi, wellness, recesija, zdravilišča, zadovoljstvo, aktivne počitnice, čistoča bazenov
Published: 07.03.2011; Views: 1692; Downloads: 248
.pdf Full text (389,10 KB)

8.
VLOGA IN POMEN ŠPORTNE REKREACIJE V TURISTIČNIH PROGRAMIH ZDRAVSTVENE PREVENTIVE
Boštjan Buhin, 2011, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomsko delo obravnava pomen telesnih aktivnosti, predvsem vadbe v fitnes centru, pri oblikovanju turističnih preventivnih zdravstvenih programov. Telesna aktivnost in zdrav način življenja postajata čedalje bolj pomembna pri ohranjanju zdravja in dobrega počutja tudi v pozni starosti. V diplomskem delu so najprej predstavljene vrste telesnih aktivnosti, pomen vadbe v fitnesu in njenih zvrsti (individualna in skupinska vadba) ter se osredotoči na vadbo v fitnesu v turističnih programih. Individualna in skupinska vadba v fitnesu sta prisotni že daljše obdobje v različnih fitnes centrih ter studiih. Fitnes vadba, kot primarna aktivnost turističnih programov zdravstvene preventive, je na turističnem trgu relativno nov pojav. V primarni raziskavi smo med zdraviliškimi gosti ugotavljali, kolikšen pomen ima fitnes za udeležence turističnih programov, kateri dejavniki vplivajo na turiste, da se odločajo za turistične programe, ki vključujejo fitnes vadbo. Ugotovili sem, da koriščenje turističnih programov, ki vključujejo fitnes ni tako odzivno kot bi pričakovali in si želeli.
Keywords: telesna aktivnost, vadba v fitnes centrih, zdrav način življenja, wellness, wellness turizem, aktivne počitnice, turistični program
Published: 21.07.2011; Views: 2421; Downloads: 167
.pdf Full text (779,76 KB)

9.
VZPOSTAVITEV RAČUNALNIŠKO PODPRTEGA RAČUNOVODSKEGA PREDRAČUNAVANJA POSLOVNEGA IZIDA TURISTIČNEGA PROIZVODA V TURISTIČNI AGENCIJI X
Nataša Glazer, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Računovodsko predračunavanje je dandanes temeljni sestavni del računovodenja v vsaki organizaciji, ki želi dosegati dobre rezultate, se hitro prilagajati spremembam na trgu, biti korak pred konkurenco in sprejemati prave poslovne odločitve ob pravem času za dolgoročni razvoj in obstoj organizacije. Poznamo tradicionalne in novejše metode predračunavanja. Zelo pomembno je, da vsako podjetje izbere pravo v svojem okolju, ki bo nepogrešljivo orodje managerjem na najvišji in najnižji ravni. Vendar je pot do dobro organiziranega računovodskega predračunavanja dolga, polna medsebojnega usklajevanja. S pomočjo sodobne tehnologije lahko izdelamo dober informacijski sistem, ki bo v povezavi z ostalimi službami v podjetju vzpostavil in podprl računovodsko predračunavanje v celotnem podjetju. V nalogi smo pripravili programske definicije za predračunavanje v določenem delu podjetja – marketingu in v določenem delu poslovnega procesa, ki bo v povezavi z računovodstvom osnova za vzpostavitev in izdelavo računalniško podprtega računovodskega predračunavanja poslovnega izida turističnih proizvodov. Našim managerjem bo takšno predračunavanje zagotovilo hitre in natančne informacije, na osnovi katerih se bodo lahko pravočasno in pravilno odločali in sprejeli prave odločitve v tem delu poslovanja, ki ima pomemben vpliv na celotno poslovanje organizacije.
Keywords: računovodsko predračunavanje, turistična dejavnost, turistični proizvod, prodajna cena, počitnice z lastnim prevozom, počitnice z organiziranim letalskim prevozom, poslovni izid, razlika v ceni, konkurenca.
Published: 24.03.2014; Views: 575; Downloads: 104
.pdf Full text (286,11 KB)

10.
PONUDBA VZORČNEGA DRUŽINAM PRIJAZNEGA HOTELA
Suzana Šedivy, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Danes turizem predstavlja pomemben del vsakega posameznika. Življenje je vse bolj hitro in stresno. Med delovnimi dnevi najdemo zelo malo časa zase in za družino. Zato nam čas, ki si ga rezerviramo za preživljanje »počitnic«, pomeni veliko in ga skrbno načrtujemo. Da so naši načrti čim bolj popolni, si pomagamo z lahko dosegljivo ponudbo turističnih aranžmajev in s številnimi informacijami glede posameznega ponudnika turističnih storitev. Zato je zelo pomembno, kako se posamezni ponudnik predstavi na spletu in v medijih. V uvodnem delu naloge smo opredelili problem slovenske hotelske ponudbe, ki ga vidimo v tem, da nimamo hotelske ponudbe, ki bi bila namenjena izključno otrokom, opredelili smo namen, cilje in hipoteze raziskave ter metode raziskovanja. Predvidevamo, da imajo v primerjanem avstrijskem hotelu mnogo natančneje določene segmente po starosti otrok in zato bolj ciljno oblikovano ponudbo, kar omogoča doseganje višje stopnje zadovoljstva tako otrok kot njihovih staršev. Segmentaciji smo se posvetili v drugem delu naloge predvsem s teoretično razlago in opredelitvijo koristi segmentacije ponudnika. Zaradi pravilne segmentacije v hotelu lažje ponudimo pravi proizvod, pravemu kupcu, za pravo ceno. Specializirana ponudba za družine je v zadnjem času pomemben del turizma letoviških hotelov, saj družine predstavljajo zelo visok odstotek individualnih gostov. V tretjem delu smo se osredotočili na ponudbo dveh družinam prijaznih hotelov. Izbrali smo slovenski hotel Toplice in pripadajočo ponudbo Term Čatež, kot primerjani hotel pa smo izbrali hotel Sonnenpark s pripadajočo ponudbo Sonnentherm iz Lutzmannsburga. Medsebojno smo primerjali parametre ponudbe vsakega od hotelov in opredelili nekaj prednosti in pomanjkljivosti slovenskega ponudnika ter pripravili nekaj predlogov za nadgradnjo njihove ponudbe. Ciljno oblikovana ponudba, z natančno določenimi segmenti predstavlja prvi in zelo pomemben korak k zadovoljstvu uporabnikov storitev in s tem k zadovoljstvu lastnikov in zaposlenih. Vse skupaj pa je pogoj za obstoj in razvoj ponudnika storitev
Keywords: družina, otrok, počitnice, hotel Toplice, hotel Sonnenpark, Terme Čatež, Sonnentherme, segmentacija, bazeni, igrala, varstvo, animacija, šktat Čatež, Sunny Bunny
Published: 04.11.2016; Views: 405; Downloads: 24
.pdf Full text (732,38 KB)

Search done in 0.36 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica