| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POSLOVANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Tadeja Pokovec, 2009, diplomsko delo

Opis: Poslovanja v trgovini na drobno obsega procese narocanja blaga, prevzemanja blaga,pripravo blaga za prodajo, zagotavljanje kakovosti blaga in urejenosti prodajnih polic, informiranje kupcev, prodajo-zaracunavanje blaga kupcu in poprodajne aktivnosti. Za uspešnost poslovanja je pomembno, da spremljamo zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, izsledke raziskave skrivnostnega kupca in da gospodarno upravljamo z zalogami blaga in optimiziramo stroške, ki nastajajo v procesu od nabave pa vse do prodaje blaga koncnemu kupcu. V diplomski nalogi so prepletena razmišljanja avtorjev, ki so poznavalci poslovanja v trgovski branži, vecji del naloge pa temelji na lastnih spoznanjih, torej na osebnih delovnih izkušnjah, zato se v delu posvecam proucevanju market programa-prodaji živil, ki predstavlja tudi glavni del poslovanja v podjetju Mercator d.d.. Na podrocju maloprodaje je za uspešnost poslovanja maloprodajne enote pomembno, da poslovanje nenehno spremljamo in se prilagajamo vsaki situaciji na trgu. V spremljanje uspešnosti poslovanja maloprodajne enote so vkljucene vse ravni vodstva podjetja. Podjetje posluje v skladu z veljavno zakonodajo, s prejetimi standardi poslovanja, internimi predpisi in etiko poslovanja. Vsi zaposleni v podjetju Mercator d.d. se trudimo za uresnicevanje slogana »Mercator, najboljši sosed!«. Uresnicevanje kupcevih potreb in želja, strokovni pristop pri spremljanju poslovanja v trgovini na drobno ter odprtost za uvajanje novosti na tržišcu, so primarni cilji poslovanja in so pogoj za konkurencen nastop na trgu, še posebej v obdobju recesije, ko so možnosti za uspeh težje dosegljive.
Ključne besede: poslovanje, trgovina na drobno, planiranje, zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, skrivnostni kupec, optimiranje stroškov, optimiranje zalog blaga, uspešnost poslovanja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 2934; Prenosov: 759
.pdf Celotno besedilo (212,41 KB)

3.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU STRUC KOVAČIJA MUTA D.O.O.
Mateja Ovčar, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je opozoriti na pomembnost vsakega posameznika oz. človeškega vira za organizacijo, ki želi v svoji branži dobro delovati in dosegati velike ekonomske uspehe
Ključne besede: KADROVSKA DEJAVNOST, PLANIRANJE KADROV, RAZVOJ KADROV, IZOBRAŽEVANJE, ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 2127; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

4.
KADROVSKA FUNKCIJA V PODJETJU X
Silva Rogelj, 2011, diplomsko delo

Opis: Problem, ki mu je posvečena diplomska naloga, je kadrovska funkcija v podjetju X in zadovoljstvo zaposlenih pri delu v podjetju. V nalogi bo najprej prikazano nekaj teoretskih konceptov s področja kadrovskega managementa in kadrovske politike. V drugem delu naloge bo prikazana ureditev kadrovske funkcije v podjetju X in značilnosti posameznih elementov te funkcije v podjetju. V tretjem delu bodo prikazani rezultati kratkega vprašalnika, ki smo ga za potrebe naloge izvedli v podjetju. V zaključku naloge bo prikazana kratka kritična analiza in predlogi za izboljšavo kadrovske funkcije v podjetju. Problem kadrovske funkcije v podjetju X bo tako prikazan skozi teoretsko analizo, analizo relevantnih dokumentov za vodenje kadrovske funkcije v podjetju, ter empirično analizo vprašalnika, izvedenega med zaposlenimi v podjetju. Rezultati naloge kažejo, da je kadrovska funkcija v podjetju X organizirana dobro in sistematično, da pa obstajajo problemi z zadovoljstvom zaposlenih, ki jim bo v bodoče potrebno posvetiti večjo pozornost.
Ključne besede: kadrovska funkcija, kadrovska politika, motivacija zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, planiranje kadrov
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1654; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

5.
VODENJE USPEŠNIH PROJEKTOV
Marinka Čančar, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacije se v splošnem primarno ukvarjajo z izvajanjem določenih del, katerih rezultat so izdelki ali storitve. Vse pogosteje se organizacije za razliko od ponavljajočih se rutinskih opravil srečujejo z deli, ki so začasna in enkratna. Pomen enkratnih procesov, projektov, je zelo velik na vseh področjih delovanja organizacije. Z uspešno vodenimi projekti se lažje dosegajo največji možni dosežki, kar je še posebej pomembno danes, ko živimo v obdobju neprestane konkurenčnosti. Hitro prilagajanje in obvladovanje sprememb je na sodobnem tržišču postalo vitalnega pomena. Vloga vodenja projekta zagotavlja med drugim tudi sprotno vrednotenje opravljenega dela in iskanje alternativnih poti k isti rešitvi. Naj se gre za ponavljajoče se aktivnosti ali projekte imamo opravka s skupnimi značilnostmi: delo izvajajo ljudje, omejeni smo z viri in delo je med izvajanjem planirano in kontrolirano. V magistrskem delu želim pokazati vodenje kot enega pomembnejših dejavnikov vplivanja, motiviranja, spodbujanja in usmerjanja projektne ekipe, da bi učinkovito izvajala naloge in tako pripomogla k doseganju zastavljenih ciljev, zato je cilj dela dokazati hipotezo, da je uspešnost izvedbe projekta povezana z ustreznim vodenjem projektne ekipe, še posebej v fazi uveljavljanja projekta. Na primeru uvedbe elektronskega poštnega predala se bom predvsem osredotočila na projekt, ne pa tudi na vzporedne vplive, ki so sicer tudi prisotni, ne bodo pa del mojega proučevanja. Osnovne predpostavke, na katerih bo temeljil primer projekta so, da bodo informacije, ki jih bom dobila v Pošti Slovenije točni. Omejitve, na katere bom naletela pri pisanju so predvsem podatki, ki so poslovna skrivnost podjetja, zato jih ni mogoče v celoti predstaviti v magistrskem delu. Magistrsko delo je sestavljeno iz petih poglavij. V prvem poglavju, ki sledi sem najprej opredelila vodenje in predstavila različne načine vodenja ter vodij. Podrobneje sem predstavila potek komunikacij v procesu vodenja; opredelila sem tudi vlogo vodje pri motiviranju podrejenih sodelavcev. V drugem poglavju sem predstavila projekt in ravnanje projektov. Podrobneje sem predstavila faze življenjskega cikla projekta s poudarkom na uveljavljanje projekta. V tretjem poglavju je poudarek na vodenju projekta, opisala sem pomembnost sodelovanja vodje pri kadrovanju članov v projektno ekipo, pri njihovem motiviranju, komuniciranju ter pri vodenju, še posebej pri vodenju, ki je za delo pri projektih najustreznejše, s poudarkom na osebnostnih lastnostih vodje. V četrtem poglavju sem opisala ključno vlogo vodje projekta pri njegovi izvedbi V petem poglavju pa sem prikazala kako zgleda projekt v organizaciji in sicer projekt uvedbe elektronskega poštnega predala. Pošta posluje na številnih različnih trgih, saj se poleg osnovnih dejavnosti, kot so prenos pošiljk, plačilni promet in denarne storitve, ukvarja še z drugimi raznolikimi dejavnostmi. S konkurenco se srečuje pri trženju vseh navedenih storitev, s tem da gre običajno za konkurente specializirane za posamezno vrsto storitev. Pri prenosu pošiljk pa se srečuje s posredno konkurenco (telefon, telefaks, internet, direktna pošta ki jo podjetja pošiljajo posameznikom in gospodinjstvom v reklamne namene,..) in neposredno konkurenco, katero predstavljajo podjetja, ki se ukvarjajo s prenosom različnih vrst pošiljk (DHL, GLS-General Logistics System, Intereuropa/UPS, Yellogisics, City Express, Door to Door, Slovenske železnice,..). V več kot 22 državah že uporabljajo elektronski sistem za dostavo poštnih pošiljk ByBox. Ta sistem se je izkazal za zelo učinkovitega in praktičnega. Slovenija si prizadeva slediti razvoju in trendom najrazvitejših držav Evropske unije in je pri tem tudi dokaj uspešna. Sistem elektronskih poštnih okenc bi bil v Sloveniji uspešen prav tako kot se je izkazal v drugih državah po Evropi.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontroliranje, usmerjanje zaposlenih, vplivanje zaposlenih, motiviranje zaposlenih, projekt, ekipa, ByBox, Pošta Slovenije d.o.o.
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 1890; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

6.
Prenova poslovnih procesov podjetja za rešitev iz gospodarske krize
Borut Blatnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Negotove razmere na trgu v podjetjih povzročajo nenehne spremembe naročil, kar v proizvodnjah povzroča težave, nenehno selitev ozkih grl, večanje medfaznih zalog, menjavo prioritet, podaljševanje pretočnih časov in nenehno gašenje ter večanje nezanesljivosti izdobave ob že itak težavni proizvodnji, kjer se zahteva vedno večja kakovost in konkurenčnost. Vse to povzroča velike sunke in občasne preobremenitve ali obratno nezasedenost proizvodnje, ki v sedanjih zaostrenih razmerah veča pritisk vodstva na zaposlene za dvig produktivnosti, kar v povezavi z obstoječimi sistemi nagrajevanja pogosto povzroča dosego ravno nasprotnih učinkov (zaostanki, neskladnost, zamude ob hkratno potrebnih nadurah ..). Kljub vpeljavi modernih informacijskih sistemov ostaja planiranje in terminiranje proizvodnje prepuščeno proizvodnji, od katere se pričakuje, da pogosto naredi tudi nemogoče. Ob obstoječih načinih napovedovanje prodaje se motnje s trga tako prenašajo do proizvodnje in nabave.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, gospodarska kriza, zmanjšanje števila zaposlenih, planiranje, spremembe, delavnice, izboljšave.
Objavljeno: 01.02.2012; Ogledov: 1243; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

7.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V MALOPRODAJI MARKET PROGRAMA MERCATOR D.D.
Tadeja Pokovec, 2013, magistrsko delo

Opis: Uspešnost poslovanja v trgovini na drobno je odvisna od več dejavnikov. Obdobje recesije vpliva na nakupne navade potrošnikov, katerim se skušajo trgovska podjetja čim bolj prilagajati. Podjetje Mercator d.d., katerega primarna dejavnost je trgovina na drobno, se trudi za uspešno poslovanje in opravičiti slogan »Mercator najboljši sosed!«. Pospeševanje prodaje, s katerim želimo, da pospešimo cikel prodaje in povečamo prodane količine blaga izvajamo z različnimi načini, ki pa so usmerjeni na ciljne skupine kupcev. Poslovanje v trgovini na drobno mora potekati skladno z zakonodajo, ISO standardi in etičnimi načeli, kar podjetje upošteva tudi pri izvajanju pospeševalno prodanih akcij. Podjetje se trudi, da z optimalnimi planiranjem zalog blaga zagotavlja primerno založenost z blagom. Kupci so, predvsem v obdobju recesije, postali zelo cenovno občutljivi, kar potrjujejo tudi izsledki raziskave. Izpostavitve artiklov na posebnih mestih v poslovalnici imajo v primerjavi na druge dejavnike kot so spol kupcev, finančno stanje kupcev in posedovanje Pika kartice na nakup akcijskih izdelkov še največji vpliv. Še več truda je potrebno vložiti v izboljšave za pridobivanje novih kupcev in aktivnosti za pridobivanje ter zagotavljanje lojalnosti kupcev.Možnosti za izboljšave vidim predvsem v izboljšanju kakovosti izvedbe trgovske storitve v smislu boljšega prilagajanja kupcem z izdelki, načini pospeševanja prodaje, večjemu prilagajanju izvajanja trgovske storitve kupcem ter krepitvijo lojalnosti kupcev in zaposlenih v podjetju Mercator d.d..
Ključne besede: trgovina na drobno, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, poslovanje, planiranje, skrivnostni kupec, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, optimiranje zalog blaga, založenost, akcija, kupci, izpostavljenost, optimiranje stroškov, lojalnost.
Objavljeno: 23.08.2013; Ogledov: 1634; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

8.
STRATEŠKO PLANIRANJE IN RAZVOJ KADROV V JAVNEM PODJETJU KOMUNALA TRBOVLJE D.O.O.
Petra Pevec, 2014, magistrsko delo

Opis: Zasnovana vizija planiranja določenih smernic našega delovanja v prihodnosti je pogoj za napredek vsakega posameznika. Na poslovnem področju je pojem strateškega planiranja koncept smotrne dejavnosti, ki vpliva na večjo konkurenčnost in razvojno stabilnost poslovanja podjetij. Razvoj kadrov predstavlja mejnik zadovoljstva zaposlenih, v kolikor kadrovska funkcija prevzema zadostno odgovornost proučevanja in načrtovanja osebne in poklicne rasti. Magistrsko delo, tako zajema tematiko strateškega planiranja in razvoja kadrov v Javnem podjetju Komunala Trbovlje d.o.o. Naloga je bila razdeljena na dva glavna sklopa in sicer na teoretični del in empirični del (raziskavo). V teoretičnem delu, smo se seznanili s področjem strateškega managementa, in podrobneje proučili proces strateškega planiranja v konceptu uspešnega poslovanja podjetja. Teoretični del zajema tudi poglavje kadrovskega managementa, kjer pa smo se zaradi njegove kompleksnosti delovanja omejili le na področje razvoja kadrov. Povzeli smo naloge kadrovske funkcije in opisali njeno strateško funkcijo ter podrobneje predstavili elemente sistema razvoja kadrov. V nadaljevanju, je bila predstavljena empirična raziskava, ki je bila izvedena z namenom proučitve kakšno je skupno sodelovanje politike managementa in kadrovske razvojne politike, po mnenju zaposlenih ter kako kadrovska funkcija deluje na področjih organizacijskega usposabljanja, izobraževanja ter oblikovanja osebnih karier zaposlenih. Z raziskavo, je bilo ugotovljeno sledeče; Obstaja pozitivna povezanost med mnenjem zaposlenih o pomembnosti kadrovske razvojne politike v podjetju ter mnenjem zaposlenih o tem, da kadrovska politika podpira strateške in operativne cilje podjetja. Prva hipoteza je bila potrjena na podlagi pridobljenih rezultatov, ki so pokazali, da med spremenljivkama kadrovska razvojna politika prevzema pomembno vlogo v podjetju in da kadrovska politika podpira strateške in operativne cilje v podjetju, obstaja močna pozitivna korelacija. Na podlagi potrjene prve hipoteze lahko povzamemo, da se v Javnem podjetju Komunala Trbovlje d.o.o. razvitost kadrovske razvojne politike občuti po mnenju večine zaposlenih, saj prevzema tako strateško kot operativno vlogo pri upravljanju in razvoju podjetja. Obstaja neznatna pozitivna povezanost med mnenjem zaposlenih o njihovi vključenosti v proces strateškega planiranja in odločanja o smernicah delovanja podjetja ter občutkom pripadnosti podjetju. Druge hipoteze ni bilo mogoče potrditi, saj je bila zaznana šibka korelacija, za katero je bilo nemogoče z gotovostjo potrditi pozitivno povezanost med vključenostjo zaposlenih v proces strateškega planiranja in odločanja o smernicah delovanja podjetja ter občutkom pripadnosti podjetju. Na podlagi rezultatov testiranja druge hipoteze lahko povzamemo, da so zaposleni v ključnih situacijah pripravljeni podaljšati svoj delovni čas stremijo k temu, da je njihovo delo opravljeno pravočasno in kvalitetno ter da v večini prevladuje občutek pripadnosti podjetju. Predpostavili smo, da si zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe želijo večjo možnost strokovnega in osebnega razvoja na delovnem mestu kot zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe, vendar tretje hipoteze na podlagi pridobljenih rezultatov, ni bilo mogoče potrditi. Ugotovljeno je bilo, da so bili pridobljeni podatki nenormalno statistično porazdeljeni, zato smo namesto predvidene parametrične ANOVE izvedli neparametrični test. Kruskal-Wallisov test je sicer pokazal, da se porazdelitve spremenljivke 'želja po dodatnem izobraževanju in usposabljanju na delovnem mestu' statistično značilno razlikujejo med štirimi izobrazbenimi skupinami. Na podlagi multiplih primerjav, povprečnih vrednosti ter median v posamezni skupini, pa nismo mogli potrditi hipoteze, da si zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe dejansko želijo večjo možnost strokovnega in osebnega razvoja na delovnem mestu kot zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe. Na podlagi rezultatov testiranja tretje hipoteze lahko povzamemo, da si zapos
Ključne besede: strateški management, strateško planiranje, kadrovski management, razvoj kadrov, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 18.09.2014; Ogledov: 1570; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

9.
PLANIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU SOGEFI FILTRATION D. O. O.
Ankica Šoštar, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili proces planiranja zaposlenih v podjetju SOGEFI Filtration d. o. o., katerega dejavnost je proizvodnja avtomobilskih filtrov. V teoretičnem delu naloge je predstavljen proces planiranja zaposlenih v podjetju, ki predstavlja enega izmed kadrovskih procesov. Ker je planiranje kadrov konstanten proces, je potrebno temu primerno izbrati ustrezno metodo za izračun potrebnega števila zaposlenih. V nadaljevanju so zato predstavljene posamezne metode, ki se jih podjetje lahko poslužuje in načela, ki naj se jih drži, da bo planiranje zaposlenih uspešno. V empiričnem delu smo predstavili podjetje SOGEFI Filtration d. o. o., njegovo strategijo, vizijo in cilje. V nadaljevanju smo opisali proces planiranja in izbire kandidatov. V raziskovalnem delu naloge so predstavljeni rezultati analize zadovoljstva zaposlenih s procesom planiranja zaposlenih, ki zajema odnose med njimi, koliko izobraževanja jim podjetje nudi in kakšna je organizacija podjetja. Izvedli smo tudi intervju z vodjo proizvodnje, s pomočjo katerega smo analizirali in definirali formalni potek planiranja zaposlenih.
Ključne besede: planiranje zaposlenih, fluktuacija in absentizem, pridobivanje in izbira zaposlenih
Objavljeno: 22.10.2015; Ogledov: 1305; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

10.
PLANIRANJE KADROV V OSNOVNI ŠOLI PODBOČJE
Urška Istenič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili proces planiranja in razvoj kadrov ter absentizem in fluktuacijo v Osnovni šoli Podbočje. Diplomsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo definirali kadrovsko politiko in njena načela. Podrobno smo preučili tudi planiranje kadrov, kjer smo spoznali proces planiranja kadrov, pogoje, načela in dejavnike, ki vplivajo na planiranje. V nadaljevanju smo se seznanili tudi z razvojem kadrov, ki predstavlja zelo pomemben dejavnik planiranja kadrov. Na koncu pa smo predstavili tudi absentizem in fluktuacijo ter definirali vzroke, vrste, dejavnike in princip izračuna obeh. V empiričnem delu smo predstavili Osnovno šolo Podbočje, njeno strategijo delovanje ter podrobneje opredelili kadrovsko strukturo zaposlenih na dan 31. 12. 2015 ter analizirali absentizem in fluktuacijo na podlagi podatkov iz zadnjih štirih let. V raziskovalnem delu naloge so predstavljeni rezultati analize raziskave. Cilj je bil ugotoviti, kako so zaposleni zadovoljni s procesom planiranja. Rezultati raziskave so pokazali, da so z možnostjo napredovanja in organizacijo izobraževanja zaposleni v Osnovni šoli Podbočje zelo zadovoljni. Pogoji dela so po mnenju zaposlenih dobri, vendar je velik delež tistih, ki pravijo, da svojega dela ne morejo uspešno opraviti znotraj svojega delovnega časa. Veliko jih tudi razmišlja o menjavi službe. Kot najpogostejši vzrok za absentizem pa so navedli udeležbo na seminarjih, bolniški dopust ter odsotnost zaradi nege ali spremstva družinskega člana. Na osnovi teh rezultatov smo v nadaljevanju podali predloge za izboljšanje stanja.
Ključne besede: planiranje zaposlenih, fluktuacija, absentizem, razvoj kadrov
Objavljeno: 12.05.2016; Ogledov: 449; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici