SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2853; Prenosov: 692
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3121; Prenosov: 443
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1622; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA PODLAGI PROUČEVANJA POLITIKE PODJETJA
Andreja Puntner, 2009, diplomsko delo

Opis: Interles d.o.o. je proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo oken, vrat, senčil, zimskih vrtov in podobnih izdelkov. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se zavedajo, da mora razvoj podjetja vedno potekati od ideje k uresničitvi. Planiranje razvoja podjetja vpliva na njegovo poslovanje, kot tudi na sam obstoj podjetja. Planiranje politike podjetja ima pri planiranju razvoja podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Proučevano podjetje ima največ prednosti v svojih zaposlenih in vodstvu, saj so vsi zelo kreativni in prilagodljivi. Izkoriščajo možnosti/priložnosti in se izogibajo nevarnostim. Vrednote ključnih udeležencev podjetja so skladne z izbrano odgovorno politiko podjetja. V diplomskem delu smo v začetni fazi izhajali iz obstoječega stanja proučevanega podjetja Interles d.o.o. in nato planirali njegov razvoj s poudarkom na ravni politike podjetja. Zapisali smo politiko podjetja, za kar smo opredelili vsa potrebna izhodišča ter določili poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja. Vizija podjetja Interles d.o.o. je usmerjena v rast in razvoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vizija, politika podjetja, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1644; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA GRADBENEGA PODJETJA BIT GRADNJE D.O.O. NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jana Jakop, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati od vizije k politiki podjetja, nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Procesno mora razreševanje in uresničevanje razvoja podjetja potekati na vseh ravneh njegovega upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja je v veliki meri odvisna predvsem od pravilno izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja ter strategij podjetja. V diplomskem delu smo se ukvarjali s planiranjem razvoja gradbenega podjetja Bit gradnje d.o.o. s poudarkom na ravni strateškega managementa. S planiranjem razvoja se v podjetju ne ukvarjajo, vendar se zavedajo njegovega ključnega pomena. Tako smo v diplomskem delu zapisali vizijo podjetja, opredelili obstoječo politiko podjetja, proučili podjetje in njegovo okolje. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa, kjer smo opredelili programsko-tržna področja, iskali strateške možnosti podjetja in opredelili njegove strategije. Vrednotili smo razvojno uspešnost proučevanega podjetja za nadaljnjih pet let in predlagali razvojne strategije ter strateške potenciale za realizacijo teh strategij. Zaključili smo s programom razvoja podjetja, nismo pa planirali razvoja podjetja na ravni operativnega managementa. S proučevanjem, ki smo ga opravili v diplomskem delu, želimo podjetju pomagati pri uresničevanju vizije, politike podjetja, planiranju na ravni strateškega managementa ter pri uspešnem vodenju in upravljanju v prihodnje. Za razvoj podjeta in njegov uspeh pa je pomembna strateško usmerjena organizacija.
Ključne besede: planiranje razvoja podjetja, prednosti in slabosti podjetja, priložnosti in nevarnosti podjetja, strategije, strukture, strateški management, program razvoja
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 1894; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (554,91 KB)

6.
OBVLADOVANJE KRIZE PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Boštjan Zver, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Obvladovanje krize je nujen koncept, v okviru katerega se je treba odločati in sprejemati ukrepe na ravni strateškega managementa, ne samo zato, da bi podjetje obvladalo krizo, ko do nje dejansko pride, ampak tudi zato, da se preprečijo morebitne prihodnje krizne situacije. Treba se je zavedati, da delovanje v smeri obvladovanja kriznih situacij že, ko se začnejo pojavljati prvi simptomi, kot nekakšni znanilci negotovih časov poslovanja, mnogokrat ni samo cenejše, ampak je tudi manj stresno za vse udeležence poslovnega sistema, prav tako pa tudi management ne izgubi verodostojnosti v notranjem okolju podjetja in tudi ne v zunanjem okolju. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen celoten koncept planiranja obvladovanja krize, pri čemer so proučeni in izbrani najpomembnejši oziroma najustreznejši ukrepi in strategije, ki jih podjetje mora izbrati in uresničevati, da lahko obvladuje krizne situacije. V aplikativnem delu magistrskega dela pa je pozornost namenjena proučevanju obvladovanja krize podjetja na ravni strateškega managementa ob primeru podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o. Raziskava je potekala predvsem na osnovi spoznanj kriznih modelov po Pümpinu in Prangeju (1995) ter Kropfbergerju (2003). Raziskava planiranja razvoja podjetja kot ukrepa obvladovanja krize na ravni strateškega managementa je potekala na osnovi spoznanj MER-ovega modela integralnega managementa. Na ravni strateškega managementa je bila pozornost namenjena iskanju strateških možnosti in strategij, njihovega vrednotenja ter izbire in programiranja uresničitve planiranega razvoja podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o.
Ključne besede: obvladovanje krize, razreševanje krize, planiranje razvoja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje in izbira strategij podjetja v krizi, iskanje strateških možnosti in strategij podjetja v krizi, uresničitveni program planiranega razvoja podjetja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 3160; Prenosov: 547
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA VISPORT D.O.O.
Anamarija Kelher, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali s planiranjem razvoja podjetja VISPORT d.o.o., s poudarkom na ravni politike podjetja in strateškega managementa. V okviru tega smo zapisali vizijo, napravili proučitev vrednot podjetja in okolja ter zapisali bodočo politiko podjetja. Nadaljevali smo s planiranjem razvoja na ravni strateškega managementa. Opredelili smo strateške razvojne situacije podjetja, njegove strategije in opisali potrebne bodoče strukture podjetja. Svoje delo smo končali s programom razvoja za uresničitev planiranih strategij proučevanega podjetja. Razvoja na ravni operativnega managementa nismo planirali.
Ključne besede: planiranje razvoja podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management.
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 1282; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (683,28 KB)

8.
POSEBNOSTI RAZVOJNEGA PLANIRANJA OBČINE:PRIMER OBČINE ORMOŽ
Karmen Špilek Štumberger, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Trenutno vladajo v družbi nezavidljivi časi. Tako podjetja kot tudi javna uprava so podvrženi nenehnim spremembam, konkurenčnosti ter procesom globalizacije in globalne strateške krize. Spremembe vplivajo na izvajanje skoraj vseh procesov v podjetjih in tudi javni upravi ter postavljajo pred management nove naloge, izzive in probleme, saj se organizacije posledično znajdejo v različnih življenjskih in razvojnih ciklih. V procesih oblikovanja politik in strategij ter pri izvedbeni fazi planiranega je potrebno nenehno upoštevati vplive trenutnih sprememb. Tudi v javnem sektorju se je začela oblikovati nova ideologija o managementu (Novi javni management - New Public Management). Namen je bil, da bi v javni sektor - kljub njegovi specifični vlogi - vnesli več tekmovalnega duha in uporabili številna spoznanja in tehnike sodobnega managementa. Področje magistrskega dela z naslovom Posebnosti razvojnega planiranja občine: primer Občine Ormož sodi v področje strateškega managementa. Namen raziskave je bil preveriti možnost prenosa uporabe modelov managementa, ki so bili razviti za potrebe podjetij, na področje javnega sektorja (občine). Za ta namen smo prilagodili Pümpin in Prangejev model razvoja in rasti podjetja ter MERov model integralnega managementa. V teoretičnem delu smo opredelili občino kot nepridobitno organizacijo ter predstavili tri modele integralnega in strateškega managementa. Razvojne možnosti občine smo proučili tudi z vidika analize okolja. V empiričnem delu smo diagnosticirali razvojno stanje z določitvijo razvojne faze v življenjskem ciklu občine po Pümpinu in Prangeju. Ugotovili smo, da je razvojni cilj institucije postati dinamična institucija, kjer gre za kombinacijo pionirske in rastoče institucije. S tem morajo biti usklajeni tudi vodstveni cilji, kjer gre za povezovanje pionirskih elementov s prednostmi rastoče institucije. Drugi model, ki smo ga prilagodili in uporabili za potrebe javnega sektorja, in sicer za analizo razvojne vizije, politike in strategij ter izvedbeno planiranje, je bil MERov model integralnega managementa. V okviru MERovega modela smo obravnavali procesne vidike planiranja razvoja na treh ravneh, in sicer na ravni politike občine, strateškega managementa in izvedbeno uresničitvenega managementa. Navedli pa smo tudi predloge dopolnitve obvladovanja projektnega poslovanja. Tudi občina mora biti sposobna premagati razvojne ovire, spremeniti priložnosti v razvojne možnosti in te nato izrabiti za svoj razvoj.
Ključne besede: razvojno planiranje, občina, MERov model integralnega managementa, Pümpin in Prangejev model razvoja in rasti podjetja, vizija, politika, strategija, uresničitveni plan, življenjski cikel občine
Objavljeno: 25.11.2010; Ogledov: 1636; Prenosov: 333
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

9.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 2893; Prenosov: 715
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

10.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA
Tanej Tinauer, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli na praktičnem primeru pokazati planiranje razvoja podjetja. Razvoj podjetja mora vedno potekati od podjetniške ideje k uresničitvi te ideje. Vendar ideja sama še ne zagotavlja uspeha. Potrebno je spremljati tudi ostale dejavnike, ki vplivajo uspeh poslovanja podjetja. Tako ima planiranje razvoja podjetja vpliv na bodoči obstoj podjetja in s tem tudi na uspešnost poslovanja podjetja. Sama uspešnost poslovanja podjetja je odvisna od izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja in strategij podjetja. Podjetje X d.o.o. je podjetje, ki se bo ukvarjalo s storitveno dejavnostjo, in sicer z izplačilom odškodnine v primeru nezgode. Podjetje še ni ustanovljeno oziroma registrirano. Predpostavljamo, da se bo podjetje ustanovilo v bližnji prihodnosti ob pogoju, da bodo zagotovljena zadostna finančna sredstva za ustanovitev in normalno poslovanje podjetja. Na začetku smo v diplomskem delu opredelili teoretična izhodišča. Tako smo predstavili pojem podjetja, možne oblike podjetij, predstavili smo podjetniško idejo in vire za njen nastanek. Opredelili smo okolje podjetja in opredelili vizijo ter politiko podjetja, pokazali smo tudi strategije. Zaključili smo z ekonomskim vrednotenjem in programom uresničitve podjetja. V praktičnem delu diplomskega dela smo želeli na primeru podjetja X d.o.o. pokazati ali je ustanovitev novega podjetja smiselna in ekonomsko utemeljena. Na podlagi zbranih in predstavljenih podatkov menimo, da je ustanovitev novega podjetja smiselna in ekonomsko upravičena.
Ključne besede: planiranje razvoja, podjetniška ideja, vizija, politika podjetja, strategije, podjetje, ekonomsko vrednotenje, program uresničitve
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 1970; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici