| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planer
Jure Šadl, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 591; Prenosov: 0

2.
VLOGA MARKETINŠKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PRI OGLAŠEVANJU PODJETJA VITA MEDIA D.O.O.
Dejan Bukovec, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Osnovni cilj podjetij je preživetje in dolgoročno uspešno poslovanje. Dobiček je rezultat dobro opravljenega dela, vendar dandanes je tolikšno število podjetij, da se je potrebno resnično potruditi za uspešnejše delovanje od konkurence. Z informacijskim sistemom si lahko podjetja pridobijo odločilno prednost pred konkurenco, zato je temu področju namenjenega veliko časa in truda. V prvem delu diplomske naloge smo zato podrobno opredelili vse cilje in naloge, ki morajo biti opravljene po zastavljenih načrtih. Razložili smo na kaj vse moramo biti pozorni pri grajenju celotnega novega informacijskega sistema. Vsaka najmanjša napaka je lahko usodna, zato se uvaja vedno več kontrol, ki zagotavljajo boljšo preglednost dela in še morda pravočasno popravljanje storjenih napak. Pri oglaševanju smo razložili kateri mediji so primernejši za določen tip podjetij in katera oglaševanja sploh poznamo. Predstavili smo slovenske oglaševalske agencije, največje oglaševalce in medije v Sloveniji. Program oglaševanja se razlikuje pri vsakem podjetju, saj je odločitev odvisna od značilnostih vsakega podjetja posebej. Podrobno raziskovanje informacijskega sistema Media planer, nam omogoča vpogled v delovanje podjetja Vita Media d.o.o.. Razčlenili smo posamezna dejanja in procese, ki se dogajajo znotraj podjetja. V sklepnem delu diplomske naloge smo na splošno predstavili podjetje Vita Media d.o.o., z vsemi prednosti, slabostmi in uporabnostjo informacijskega sistema Media planer. Mnenja smo, da se bo na srednjeročen rok uvedba novega informacijskega sistema izplačala, saj se v nasprotnem primeru ne bi odločili za ta korak, ki pa je bil nujno potreben.
Ključne besede: MIS (marketinški informacijski sistem), oglaševanje, podjetje Vita Media d.o.o., informacijski sistem Media planer, oglaševalci, planiranje MIS, uvajanje MIS.
Objavljeno v DKUM: 20.01.2012; Ogledov: 3105; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

3.
RAČUNALNIŠKO VODENI 3 OSNI MEHANIZEM
Benjamin Meglič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vsebuje opis delne realizacije računalniško vodenega triosnega mehanizma. Poudarek diplomskega dela je na izvedbi električnega in programskega dela. Mehanski del, ki trenutno še ni realiziran, bo sestavljen iz linearnih vodil in voden z brezkrtačnimi servo motorji. Električni načrt smo izdelali s programom EPLAN, nato pa smo električno omarico sestavili in med seboj povezali električne komponente. Vodenje mehanizma je izvedeno z uporabo krmilnika vodenja DMC podjetja Galil Motion Control. Programski del smo izdelali s programom LabVIEW, proizvajalca National Instruments. Realizirani programi omogočajo inicializacijo mehanizma, nastavitev PID-parametrov položajnega regulatorja za izbrano os, inkrementalno pomikanje izbrane osi itd. Ti programi so bili nadalje integrirani v kompleksnejšo aplikacijo, ki omogoča vodenje mehanizma z uporabo ukaznih komand v obliki standardne G-kode.
Ključne besede: 3-osni mehanizem, DMC 2153, Parker Gemini, linear axis, LabVIEW, servo drive Gemini GV, servo krmilnik, krmilnik vodenja, Motion Planer, ePLAN, DMC 2xxx, Parker 404/406 XR, servo motor
Objavljeno v DKUM: 02.11.2011; Ogledov: 2577; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

Iskanje izvedeno v 2.57 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici