2.
VLOGA MARKETINŠKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PRI OGLAŠEVANJU PODJETJA VITA MEDIA D.O.O.Dejan Bukovec, 2011, undergraduate thesis
Abstract: POVZETEK
Osnovni cilj podjetij je preživetje in dolgoročno uspešno poslovanje. Dobiček je rezultat dobro opravljenega dela, vendar dandanes je tolikšno število podjetij, da se je potrebno resnično potruditi za uspešnejše delovanje od konkurence.
Z informacijskim sistemom si lahko podjetja pridobijo odločilno prednost pred konkurenco, zato je temu področju namenjenega veliko časa in truda. V prvem delu diplomske naloge smo zato podrobno opredelili vse cilje in naloge, ki morajo biti opravljene po zastavljenih načrtih. Razložili smo na kaj vse moramo biti pozorni pri grajenju celotnega novega informacijskega sistema. Vsaka najmanjša napaka je lahko usodna, zato se uvaja vedno več kontrol, ki zagotavljajo boljšo preglednost dela in še morda pravočasno popravljanje storjenih napak.
Pri oglaševanju smo razložili kateri mediji so primernejši za določen tip podjetij in katera oglaševanja sploh poznamo. Predstavili smo slovenske oglaševalske agencije, največje oglaševalce in medije v Sloveniji. Program oglaševanja se razlikuje pri vsakem podjetju, saj je odločitev odvisna od značilnostih vsakega podjetja posebej.
Podrobno raziskovanje informacijskega sistema Media planer, nam omogoča vpogled v delovanje podjetja Vita Media d.o.o.. Razčlenili smo posamezna dejanja in procese, ki se dogajajo znotraj podjetja.
V sklepnem delu diplomske naloge smo na splošno predstavili podjetje Vita Media d.o.o., z vsemi prednosti, slabostmi in uporabnostjo informacijskega sistema Media planer. Mnenja smo, da se bo na srednjeročen rok uvedba novega informacijskega sistema izplačala, saj se v nasprotnem primeru ne bi odločili za ta korak, ki pa je bil nujno potreben.
Keywords: MIS (marketinški informacijski sistem), oglaševanje, podjetje Vita Media d.o.o., informacijski sistem Media planer, oglaševalci, planiranje MIS, uvajanje MIS.
Published in DKUM: 20.01.2012; Views: 3108; Downloads: 264
Full text (3,21 MB)