| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv koronavirusa na IT tehnologijo in prenos paketnih pošiljk v Pošti Slovenije d.o.o.
Lara Sladič, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je temeljilo na opravljanju praktičnega usposabljanja na Pošti Slovenije, kjer smo med delom uvideli procese poslovanja. Osrednja vsebina diplomskega dela se navezuje na vpliv COVID-19 na IT in prenos paketnih pošiljk v Pošti Slovenija d.o.o. Zaradi epidemije je več kot eno leto opaziti povečan sprejem paketnih pošiljk. Posledično je pri podjetju moč zaslediti preobremenjenost logistične zmogljivosti, pomanjkanje kadra in dostavnih vozil. Gledano z ekonomskega vidika, je povpraševanje po poštni storitvi večje, kot je dejanska zmogljivost zadovoljitve uporabnikov poštnih storitev. V sklopu diplomskega dela želimo kritično opisati dejansko stanje IT in faze prenosa paketnih pošiljk v času epidemije COVID-19. V ta namen želimo predstaviti predloge rešitev problema pravočasnega vročanja paketnih pošiljk v času COVID-19 na podlagi najbolj optimalnih aplikacij IT za uporabnika poštnih storitev. V sklopu praktičnega usposabljanja smo iskali vzroke logističnih motenj pri fazah prenosa, v diplomskem delu pa želimo s pomočjo spletnega vprašalnika preveriti zadovoljstvo uporabnikov z različnimi IT aplikacijami paketnih storitev in uporabnike poštnih storitev spodbuditi k uporabi le-teh. Morebiti priporočilo v prihodnje vzpodbudi večje zanimanje uporabnikov za uporabo IT aplikacij paketnih storitev, ki utegnejo razbremeniti posamezne faze prenosa paketnih pošiljk.
Ključne besede: informacijska tehnologija (IT), epidemija COVID-19, paketne pošiljke, Pošta Slovenije, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 295; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,28 MB)

2.
Konkurenčne prednosti distribucije paketnih pošiljk
Sara Siter, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo obravnavali področje poštnih storitev ter značilnosti in posebnosti logističnih verig, posebnosti distribucije paketnih pošiljk ter različne vidike in dejavnike konkurenčne prednosti. Proučevali smo, kateri so dejavniki konkurenčne prednosti Pošte Slovenije na področju distribucije paketnih pošiljk. V teoretičnem delu smo predstavili teoretične osnove logistike in distribucije, značilnosti konkurence, organizacijo dostave paketnih pošiljk na Pošti Slovenije in naredili primerjavo dostave paketnih pošiljk Pošte Slovenije v primerjavi s konkurenti, kot so DHL, d. o. o., DPD, d. o. o., in GLS, d. o. o. V aplikativnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika preverjali štiri raziskovalne hipoteze in ugotovili, da strokovnost in prijaznost zaposlenih vpliva na izbor ponudnika paketnih storitev. Pri tem smo tudi ugotovili, da je velik delež vseh anketiranih zadovoljnih oz. zelo zadovoljnih s strokovnostjo in prijaznostjo zaposlenih na Pošti Slovenije. Ovrgli smo hipotezo, da se večina uporabnikov raje odloči za storitev Pošte Slovenije kot pa za uporabo paketomata. Anketiranci se strinjajo, da je lokacija pošte zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za uporabo paketnih storitev, nismo pa uspeli potrditi hipoteze, da se anketiranci odločijo za paketne storitve pri Pošti Slovenije zaradi hitrosti prenosa paketnih storitev.
Ključne besede: konkurenca, konkurenčna prednost, distribucija, paketne storitve, pošiljka, Pošta Slovenije.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2020; Ogledov: 383; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

3.
Paketna distribucija Pošte Slovenije d.o.o., primer: poštni logistični center Maribor
Dajana Bandelj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na paketno poslovanje in storitev Pošte Slovenije d. o. o. (PS) v primerjavi z ostalimi konkurenčnimi ponudniki na slovenskem trgu ter zadovoljstvo uporabnikov paketnih storitev s poslovanjem PS v primerjavi s sedmimi konkurenčnimi ponudniki. Podrobno smo predstavili ponudbo paketnih storitev PS, posamezne faze prenosa paketnih pošiljk in distribucijo ter delovanje poštnega logističnega centra v Mariboru. Sledil je empirični del, v katerem smo predstavili konkurenčne ponudnike, s katerimi smo primerjali PS. V empiričnem delu smo prav tako predstavili rezultate anketnega vprašalnika o zadovoljstvu uporabnikov poštnih storitev, kjer smo analizirali vsak posamezen odgovor ter jih razvrstili na posamezne manjše kategorije, katere smo medsebojno tudi primerjali. Sledila je podaja morebitnih predlogov rešitev, ki bi glede na obravnavano problematiko izboljšale delovanje in obstoj PS na trgu poštnih storitev. Na podlagi primerjave med največjimi konkurenčnimi ponudniki v Sloveniji in PS ter na podlagi opravljene analize ankete smo ugotovili, da je najbolj učinkovita rešitev sledenje uporabnikom in njihovim željam. Pomembno je, da PS pri svojem poslovanju pravočasno zazna prednosti in pomanjkljivosti ter sledi modnim, tehničnim in tehnološkim napredkom.
Ključne besede: logistika, distribucija, pošta, paketne storitve.
Objavljeno v DKUM: 22.11.2016; Ogledov: 1823; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

4.
Reorganizacija sprejema paketov v poštnem logističnem centru
Aleš Greifoner, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Reorganizacija sprejema paketov v poštnem logističnem centru smo obravnavali problematiko v zvezi s procesom sprejema paketov v poštnem logističnem centru. Natančneje smo preučili številne pomanjkljivosti in fragmentiranost pri sprejemu ter obdelavi paketnih pošiljk. V teoretičnem delu diplomskega dela smo definirali in ovrednotili pojme ter teoretične koncepte s področja logistike v poštnem prometu in samo delovanje poštnih logističnih centrov, s čimer smo si pomagali pri nadaljnji raziskavi in pri opravljeni študiji primera – proces sprejemanja paketov v logističnem centru. Po študiji primera in upoštevanju različnih raziskav na danem področju smo rezultate primerjali z že znano situacijo in nato podali možne predloge ter rešitve, ki bi pripomogle k izboljšanju trenutne problematike. Končni rezultati naše raziskave so nas torej popeljali do zaključka, da je na področju sprejema paketov veliko pomanjkljivosti v samem načinu dela, a vendar je tudi dovolj manevrskega prostora za izboljšave.
Ključne besede: reorganizacija, paketne pošiljke, poštni logistični center, pošta.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2013; Ogledov: 1383; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
ANALIZA MARKETINŠKEGA SPLETA PAKETNIH STORITEV POŠTE SLOVENIJE D.O.O.
Primož Jurančič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar obravnava marketinški splet storitev (7P). V seminarju so zajete oz. prikazane najpomembnejše teoretične osnove obravnavane tematike in na primeru organizacije prikazan, ter glede na kakovost analiziran oz. raziskovan njihov marketinški splet storitev. V teoretičnem delu seminarja je v celoti predstavljen marketinški splet storitev (7P), saj so v ločenih poglavjih prikazane vse sestavine marketinškega spleta (7P): izdelek, cena, prostor, promocija oz. marketinško komuniciranje, ljudje, procesi in fizični dokazi. Marketinški splet 7P je samo del celotnega procesa (spleta ciljnih aktivnosti) marketinga, zato je v seminarju predstavljen koncept marketinga (pomen in pregled razvoja opredelitve marketinga) s svojimi najpomembnejšimi aktivnostmi med katere sodijo strateška analiza, strateška diagnoza in strateško načrtovanje marketinga pod katero spada tudi marketinški splet. Ker se splet (7P) in tema seminarja nanašata na storitve, je v teoretičnem delu prav tako ustrezno predstavljena opredelitev storitev (management storitev) in njihovih osnovnih značilnosti (generične in izvedene). Marketinški splet storitev (7P) in vse njegove sestavine so v empiričnem delu seminarja predstavljene na primeru Pošte Slovenije in njenega marketinškega spleta paketnih storitev. V zaključku empiričnega dela seminarja so prikazani oz. predstavljeni rezultati anketne raziskave o zadovoljstvu odjemalcev s paketnimi storitvami Pošte Slovenije in rezultati določenih raziskav same organizacije. Na podlagi omenjenih raziskav in literature Pošte Slovenije, ter lastnih izkušenj v organizaciji pa je v sklepu dodana tudi analiza s predlogi o možnih izboljšavah določenih sestavin marketinškega spleta paketnih storitev Pošte Slovenije.
Ključne besede: Koncept marketinga, Marketinški splet, Sestavine izdelka, Storitve, Značilnosti storitev, Paketne storitve Pošte Slovenije, Proces izvajanja poštnih storitev.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2011; Ogledov: 5843; Prenosov: 996
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici