| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA INTERAKTIVNE TABLE PRI POUČEVANJU ANGLEŠKEGA BESEDIŠČA OD TRETJEGA DO DEVETEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Vesna Cacio, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Zamisel za to diplomsko delo je nastala po tem, ko sem se udeležila delavnice na srednji šoli, kjer sem poučevala takrat, ki je potekala pod vodstvom strokovnjakov za IKT (interaktivna tabla). Nato sem morala samo ugotoviti povezavo med IKT in poučevanjem angleščine. To ni bila lahka naloga, saj IKT predstavlja nove tehnologije, ki jih mnogi učitelji v preteklosti še niso uporabljali, ampak na srečo obstajajo tudi takšni, ki imajo dovolj izkušenj pri delu z njo. Zahvaljujoč mojima mentoricama mi je uspelo najti temo diplomske naloge, poučevanje angleškega besedišča s pomočjo IKT na osnovnih šolah v Sloveniji. Ob podpori osnovnošolskih učiteljev, s katerimi sem sodelovala in strokovnjakov z vsega sveta, z branjem člankov, učbenikov in drugih strokovnih objav, se je moja diplomska naloga pričela razvijati in moje delo je postalo lažje. To diplomsko delo bo predstavilo interaktivno tablo kot zelo koristno moderno orodje za poučevanje angleškega besedišča in raziskalo, kako z njeno pomočjo poučujemo in razvijamo jezikovne spretnosti v primerjavi s tradicionalnimi metodami, in kako ustvarjalni so lahko učitelji angleščine pri učnih urah, kadar uporabljajo IKT kot orodje, kakšne tehnološke prednosti in slabosti ima lahko IKT v pedagoškem procesu in kako enostavna ali zahtevna je za uporabo, kako vpliva na učenčevo znanje, kakšen učinek ima na motivacijo, kaj so merila za kakovost, kakršna je razpoložljivost teh gradiv in kaj dejansko je tako zanimivo pri tem. Namen mojega diplomskega dela ni le predstaviti učiteljem angleščine IKT kot izjemno koristno orodje za poučevanje angleškega besedišča, ampak ustvariti nekaj internetnih dostopov do dodatnih interaktivnih gradiv za poučevanje angleščine kot tujega jezika v osnovnih šolah. V prvem delu praktičnega dela diplome bom raziskala v katerih korakih učne ure se IKT večinoma uporablja v praksi, v drugem delu bom primerjala tradicionalne metode poučevanja angleškega besedišča z IKT izvedbo enakih enot. Tretji del govori o IKT gradivih, ki se uporabljajo v praksi in procesu iskanja primernih IKT virov ter o potrebnem strokovnem znanju učiteljev. Zadnji del mojega diplomskega dela bo sestavljen iz prikaza različnih interaktivnih učnih ur, predstavitvijo njihovih ciljev ter analize doseganja teh ciljev, kjer bom potrdila hipotezo,da učitelji uporabljajo IKT predvsem za ponavljanje in utrjevanje besedišča in manj pri govornem in pisnem sporočanju. Vse praktične presoje teh učnih ur bodo temeljile na učbenikih, ki se uporabljajo pri pouku angleškega jezika v slovenskih osnovnih šolah in bodo podprte z vizualnimi materiali zabeleženimi v času raziskave. Če povzamem, učitelji so tisti, ki morajo slediti novim tehnologijam in biti sposobni znanjem obogatiti svoje učence.
Keywords: IKT (interaktivna tabla), nove tehnologije, angleško besedišče, osnovne šole v Sloveniji, IKT kot orodje, tehnološke prednosti.
Published: 07.10.2015; Views: 1480; Downloads: 118
.pdf Full text (2,00 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica