| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 156
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Okoljska vzgoja v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo
Maja Balažic, 2008, undergraduate thesis

Keywords: razredni pouk, okoljska vzgoja, prvo triletje, osnovne šole, učitelji, diplomska dela
Published: 22.01.2009; Views: 4994; Downloads: 958
.pdf Full text (911,56 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
DIDAKTIČNA GRADIVA ZA SLOVENŠČINO V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Polonca Kapun, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Strokovni Svet RS za splošno izobraževanje vsako leto znova pripravi katalog učbenikov, kjer je seznam vseh potrjenih didaktičnih gradiv za izobraževanje. Za pouk slovenščine so na voljo didaktični kompleti štirih različnih založb. Zanimalo nas je, kaj je tisto, na podlagi česar se učitelji odločijo za določeni didaktični komplet. V teoretičnem delu diplomskega dela so opisane glavne naloge poučevanja slovenščine v 1. triletju in predstavljene vse založbe ter ponudba njihovih didaktičnih gradiv. V empiričnem delu nas je zanimalo, zakaj in na kakšen način se učitelji odločijo za didaktični komplet ter kakšno mnenje imajo o njem. Primerjali smo učitelje 1. triade osnovnih šol območnih enot Murska Sobota in Maribor.
Keywords: Slovenščina, 1. triletje osnovne šole, učbenik, delovni zvezek, priročnik, učni načrt, založba.
Published: 08.07.2009; Views: 3902; Downloads: 397
.pdf Full text (4,76 MB)

9.
Tehnično fizikalni poskusi iz energetike : diplomsko delo
Branko Pongrac, 2009, undergraduate thesis

Keywords: tehnika, fizika, poskusi, energetika, učni listi, osnovne šole, diplomska dela
Published: 14.08.2009; Views: 4850; Downloads: 365
.pdf Full text (7,74 MB)

10.
FOKUSIRANJE NA KNJIŽEVNO OSEBO V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Helena Slameršak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomske naloge obravnava recepcijsko zmožnost otroka, natančneje zaznavanje, razumevanje in vrednotenje književne osebe v prvem triletju osnovne šole. Prva faza naloge zajema cilje mladinske književnosti in njihovo členitev. Glede na členitev ciljev se v nadaljevanju obravnava usmeri v drugi cilj mladinske književnosti, in sicer na procesno/funkcionalni cilj, z drugimi besedami na pridobivanje recepcijske zmožnosti od senzomotornega obdobja otrokovega razvoja vse tja do obdobja konkretnih logičnih operacij. V nadaljevanju se poglobi v razvijanje recepcijske zmožnosti književne osebe v različnih obdobjih in literarni teoriji le-te. Nato preveri, katere metode pomagajo pri razvijanju recepcijske zmožnosti književne osebe in se osredotoči na metodo fokusiranja za razvijanje zmožnosti zaznavanja, razumevanja in vrednotenja književnih oseb. Ob koncu prvega dela diplomske naloge preveri še, kako učni načrt vodi učitelja v procesu zaznavanja književne osebe in kakšni so pričakovani rezultati ob koncu prvega triletja osnovne šole. V drugi fazi je zajeta evalvacija didaktičnega gradiva za prvo triletje iz zornega kota zaznavanja, razumevanja in vrednotenja književne osebe. Uporabljeni so kriteriji za klasifikacijo didaktičnega gradiva, ki jih izpostavlja literarnorecepcijska metoda fokusiranja na književno osebo. Rezultati evalvacije so podkrepljeni s primeri, preglednico in z besedo. Zaključek diplomske naloge oblikuje sklep s potrditvami postavljenih hipotez.
Keywords: Cilji mladinske književnosti, razvijanje recepcijske zmožnosti, razvijanje recepcijske zmožnosti književne osebe, literarna teorija književne osebe, učni načrt, metoda fokusiranja na književno osebo v prvem triletju osnovne šole.
Published: 16.12.2020; Views: 99; Downloads: 4
.pdf Full text (2,65 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica