1. Upravljanje ugleda managerja in njegova povezanost z ugledom organizacije : [diplomsko delo]Karidia Toure, 2004, diplomsko delo Ključne besede: manager, identiteta, management, predstava, reševanje problemov, intuicija, organizacijske strukture, organizacijska kultura, sinergija, image, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, zaznavanje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, samospoznavanje, življenjska modrost, metode, sposobnosti, čustva, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4755; Prenosov: 342
Celotno besedilo (825,44 KB) |
2. Etika oglaševanja : diplomsko deloJana Lesjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, cilj, etika, poslovna etika, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, zaznavanje, potrošnik, psihologija potrošnika, ženske, otroci, osebnost, psihologija osebnosti, potrebe, čustva, tržni mehanizem, regulacija, agencije, sposobnosti, uspešnost poslovanja, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 6161; Prenosov: 1184
Celotno besedilo (1,39 MB) |
3. Management in organizacijska kultura : diplomsko deloBojan Vertuš, 2004, diplomsko delo Ključne besede: management, organizacijska kultura, vrednote, tipologija, manager, identiteta, predstava, reševanje problemov, spremembe, organizacijske strukture, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, metode, sposobnosti, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4270; Prenosov: 1197
Celotno besedilo (352,45 KB) |
4. (Ne)etičnost agresivnega in vsiljivega oglaševanja : diplomsko deloRobert Kovač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, etika, kodeksi, kritika, pravna ureditev, regulacija, agresivnost, cilj, poslovna etika, poslovna psihologija, potrošnik, psihologija potrošnika, osebnost, potrebe, tržni mehanizem, sposobnosti, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3003; Prenosov: 508
Celotno besedilo (899,88 KB) |
5. Vpliv dejavnosti pogajanja na uspešnost podjetja : diplomsko deloAndreja Majer, 2004, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, poslovna pogajanja, tehnika, cilj, komuniciranje, medosebne komunikacije, osebnost, konflikti, reševanje problemov, psihologija osebnosti, karakterologija, medosebni odnosi, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, moč, poslovni razgovori, podjetje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3002; Prenosov: 520
Celotno besedilo (915,35 KB) |
6. Analiza dejavnosti kadrovanja z vidika osebnostnih lastnosti kandidata : diplomsko deloMojca Markizeti, 2004, diplomsko delo Ključne besede: kadri, motiviranje, osebnost, inteligenca, vedenje, lastnosti, sposobnosti, ustvarjalnost, kreativnost, kadrovska politika, organizacija, svetovanje, uporaba človeških zmogljivosti, poslovodni delavci, psihologija osebnosti, poslovna psihologija, metodologija, medosebni odnosi, delovni odnosi, zadovoljstvo, zaposlenost, teorija, praksa Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3175; Prenosov: 281
Celotno besedilo (542,25 KB) |
7. Raziskava nakupnih dejavnikov pri izdelku Coca-Cola : diplomsko deloKatja Kravanja, 2004, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, nakup, uporabniki, kupci, vedenje, zaznavanje, motiviranje, spomini, osebnost, kultura, cene, image, kvaliteta, oglaševanje, zgodovinski pregledi, blagovne znamke, pijače Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2584; Prenosov: 307
Celotno besedilo (297,21 KB) |
8. Vpliv čustvene inteligence na uspešnost delovnega tima : diplomsko deloLidija Koprivc, 2005, diplomsko delo Ključne besede: teamsko delo, delovne skupine, čustva, psihologija osebnosti, kadri, motiviranje, osebnost, inteligenca, vedenje, lastnosti, sposobnosti, reševanje problemov, uporaba človeških zmogljivosti, samospoznavanje, poslovna psihologija, cilj, medosebni odnosi, delovni odnosi, zadovoljstvo, zaposlenost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3344; Prenosov: 906
Celotno besedilo (431,03 KB) |
9. Priporočitev kodeksa etičnega obnašanja v podjetju Cetis d.d. : diplomsko deloBoštjan Čadej, 2005, diplomsko delo Ključne besede: etika, poslovna etika, kodeksi, morala, poslovna morala, cilj, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, vrednote, osebnost, regulacija, sposobnosti, uspešnost poslovanja, komuniciranje, dejavnost, papirna industrija, poklicna etika Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3172; Prenosov: 660
Celotno besedilo (528,08 KB) |
10. Obdavčitev kapitalskih dobičkov fizičnih oseb v Sloveniji : diplomsko deloAndreja Kuret, 2005, diplomsko delo Ključne besede: davki, obdavčenje, dobiček, kapital, davčne olajšave, dohodnina, vrednostni papirji, davčni sistemi, osnove, kontrola, osebnost, individualizem, družina, Slovenija, davčne službe, davek od dohodka, dohodek Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2610; Prenosov: 202
Celotno besedilo (1,88 MB) |