SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA PROCESA ''REŠEVANJE REKLAMACIJ OSEBNIH ZAVAROVANJ'' NA ZAVAROVALNICI TRIGLAV, D.D.
Barbara Mavec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se srečujemo s problemom neučinkovitega reševanja reklamacij osebnih zavarovanj na Oddelku podpore osebnih zavarovanj Zavarovalnice Triglav, d. d. S povezavo treh osnovnih informacijskih sistemov, ki jih trenutno uporablja Oddelek osebnih zavarovanj, v en povezan sistem, bi se ustvarila tekmovalna prednost v obdelavi zavarovanj, posledično pa bi povzročilo tudi dvig podjetniške učinkovitosti. Slednje bi bilo vodilo v boljše zadovoljstvo zaposlenih in drugih vpletenih strank (zavarovancev, posredovalcev zavarovanj, njihovih nadrejenih). Diplomsko delo temelji na domnevi, da je ustrezno, ažurno in kakovostno reševanje reklamacij izredno pomembno za doseganje dobrih poslovnih uspehov. Osredotočamo se na kakovost in ažurno opravljanje storitve za zavarovance, ki so najbolj pomemben element v poslovnem sistemu naše organizacije. V zaključku diplomske naloge so predlagane rešitve na konkretnem primeru. Glede na to, da ima Zavarovalnica Triglav, d. d. na razpolago ustrezno tehnologijo in usposobljene informacijske kadre na tem področju, je rešitev oz. izboljšava obstoječega sistema izvedljiva, toda le ob podpori vodstva.
Ključne besede: Poslovni procesi, Osebno zavarovanje, Reševanje reklamacij, Lotus Notes, Življenjski informacijski sistem LIFE, Elektronski arhiv
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 1802; Prenosov: 120

2.
SKRB ZA ZDRAVJE V VRTCU
Renata Brlič, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela z naslovom Skrb za zdravje v vrtcu je bil ugotoviti, kako oz. na kakšen način vzgojiteljice skrbijo za zdravje otrok v vrtcu. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo opisali vse vrste zdravja, in sicer družbeno, duševno, osebno, čustveno, telesno, duhovno, opisala sem determinante zdravja, ki vplivajo na naše zdravje ter kako vzgojiteljice sodelujejo s starši. Predstavili smo vlogo vrtca v skrbi za zdravje in njegovo povezavo s področji iz Kurikuluma. Izpostavili smo pomembnost osebne higiene: umivanje rok in zob, pravilna in zdrava prehrana, gibalne aktivnosti, počitek, spanje in prezračevanje. Empirični del vsebuje ugotovitve, ki smo jih zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika za vzgojiteljice v treh enotah Vrtca Studenci Maribor v mesecu aprilu 2010. Spraševali smo se, ali vzgojiteljice skrbijo za zdravje otrok, kako to izvajajo in ali imajo dovolj znanja za to. Zanimalo nas je, če si otroci v vrtcu umivajo roke pred jedjo in zobe po jedi. Prav tako nas je zanimalo, ali otroke seznanjajo z zdravim načinom prehranjevanja. Rezultati obdelave podatkov kažejo, da imajo vzgojiteljice dovolj znanja o skrbi za zdravje otrok v vrtcu, da pri otrocih razvijajo odnos do zdravega načina prehranjevanja, da vedno prezračujejo igralnico in da si otroci vedno umijejo roke pred jedjo. Prišli smo do odgovora, da si otroci prvega starostnega obdobja (1 — 3 let) ne umivajo zob v vrtcu. V drugem starostnem obdobju (3 — 6 let) pa si zobe v vrtcu umivajo skoraj vsi.
Ključne besede: predšolski otrok, vzgojiteljica, skrb za zdravje, skrb za osebno higieno, Kurikulum za vrtce
Objavljeno: 09.07.2010; Ogledov: 3735; Prenosov: 551
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

3.
PROGRAMSKA REŠITEV ZA DELO S KOMITENTI OSEBNEGA BANČNIŠTVA
Aleš Ambrožič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljamo programsko rešitev za vodenje evidence komitentov osebnega bančništva, ki jo pri svojem delu uporablja osebni bančnik. V uvodu je opisana problematika dosedanjih postopkov pri delu in predvidene metode dela. Za izdelavo programske rešitve smo izbrali prototipni pristop. Nato smo analizirali obstoječega stanje in poiskali šibke točke. Programsko rešitev smo razvili s programskim orodjem MS Access. V osrednjem delu diplomske naloge smo opisali zasnovo in izdelavo programske rešitve. Predstavili smo vse bistvene elemente in opisali sprotno reševanje težav. Programsko rešitev smo testirali za odpravo napak in jo uspešno implementirali v delovno okolje. V zaključnem delu naloge smo učinke programske rešitve ocenili kot pozitivne in uspešne. Opisali smo še možnosti za nadaljnje nadgradnje programa.
Ključne besede: Osebno bančništvo, Komitent, Programska rešitev, MS Access, Podatkovna zbirka
Objavljeno: 28.03.2011; Ogledov: 1263; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

4.
ELEKTRONSKE PRODAJNE POTI V BANKI SPARKASSE
Helena Šešerko, 2012, diplomsko delo

Opis: Elektronske prodajne poti v bankah sodijo med sodobne načine uporabe bančnih storitev in so širši javnosti bolj znane kot elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo je bančna storitev, ki omogoča enostavnejše bančno poslovanje kjerkoli in kadarkoli brez nepotrebnih obiskov bančnih poslovalnic. Večina ljudi še vedno zmotno misli, da elektronsko bančništvo pomeni bančno poslovanje preko spleta, vendar ima veliko širši pomen. Elektronsko bančništvo je v bistvu skupen naziv za bančno poslovanje s pomočjo elektronskih naprav kot so mobilni telefon, klasičen telefon, računalnik oziroma internet itd. Banke svojim komitentom ponujajo tako elektronski način poslovanja kot tudi klasičen način poslovanja preko bančnih okenc in vsak se sam odloči kaj mu je ljubše. Starejši uporabniki še vedno večino bančnih storitev opravljajo na klasičen način pri bančnem okencu. Srednja in mlajša generacija pa se vedno bolj poslužuje elektronskega načina poslovanja. V Sloveniji se je v zadnjih letih v sklopu elektronskega bančništva najbolj razvilo in uveljavilo internetno oziroma spletno bančništvo. Vedno več komitentov bank uporablja mobilno bančništvo, ki v Sloveniji še ni tako zelo priljubljeno kot v državah zahodne Evrope. S pojavom pametnih mobilnih telefonov lahko komitent s pomočjo mobilnega telefona dostopa do spleta in tako koristi storitve spletnega bančništva, le da namesto osebnega računalnika uporablja mobilni telefon. Telefonsko bančništvo, ki ga banke ponujajo v dveh oblikah je tudi zelo priljubljeno. Prva je telefonsko bančništvo preko telefonskega odzivnika, druga pa preko telefonskega operaterja oziroma telefonskega centra.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, Spletno oziroma internetno bančništvo, Mobilno bančništvo, Telefonsko bančništvo, PIN-osebno geslo, TAN-podpisna koda ki nadomešča lastnoročni podpis, Net.Stik elektronsko bančništvo za fizične osebe, Net.Stik Pro elektronsko bančništvo za pravne osebe, Tel.Stik telefonsko bančništvo
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 1315; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

5.
6.
MOŽNOSTI SODELOVANJA OTROKA PRI ZADEVAH, KI SE NANJ NANAŠAJO
Tadeja Hari, 2012, diplomsko delo

Opis: Otrok je vpleten praktično v vsa področja pravnega urejanja od pravdnih, nepravdnih in upravnih zadev in namen naloge je ugotoviti, kakšne so njegove možnosti sodelovanja v teh zadevah.
Ključne besede: otroško pravo, osebno ime, državljanstvo, verska vzgoja, šolanje, zdravljenje, varstvo in vzgoja, stiki med starši in otroki, posvojitev, rejništvo, skrbništvo.
Objavljeno: 01.08.2012; Ogledov: 1547; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (598,04 KB)

7.
VPLIV DOHODKA IZ DELA NA UPRAVLJANJE OSEBNIH FINANC IN SUBJEKTIVNI OBČUTEK BLAGOSTANJA
Mateja Kežman, 2012, magistrsko delo

Opis: Zavestno iskanje in ustvarjalno odločanje o temeljnih ciljih posameznika so osebne finance, ki se uresničujejo z upravljanjem osebnih financ. Upravljanje osebnih financ je tako del osebnih financ in se ukvarja z upravljanjem premoženja posameznika, da se zagotovijo osnovne potrebe življenja. Samo upravljanje osebnih financ pa je odvisno od vsakega posameznika ali družine posebej. Odvisno je od tega, kako učinkovito in sistematično si želijo spremljati svoje premoženje in ga racionalno uporabiti. Zato so glavni cilji in naloge posameznikov, da na osnovi racionalnega vedenja in želja ustvarjajo presežke oziroma prihranke. Izbirajo lahko med različnimi naložbenimi alternativami, kot so banke, zavarovalnice in vzajemni skladi. Pri tem zasledujejo svoje individualne cilje, ki jih želijo doseči s plasiranjem premoženja. Da posamezniki lahko investirajo v posamezne dobičkonosne naložbe, potrebujejo vir, s katerim lahko varčujejo. Ta vir imenujemo dohodek iz dela in predstavlja dohodek, ki ga dobivajo posamezniki različnih vrst in katerega lahko varčujejo, da bi v prihodnosti dosegli nadzor nad upravljanjem osebnih financ. Zato moramo v prvi vrsti aktivno ustvarjati dohodek iz dela in v nadaljevanju upravljati z njim, da se doseže blaginja. Kajti subjektivni občutek blagostanja pogosto razumemo v različnih perspektivah in pomenih. Pri tem je najbolj pomembno, kako dohodek iz dela vpliva na subjektivni občutek blagostanja.
Ključne besede: osebne finance, osebno premoženje, upravljanje osebnih financ, dohodki iz dela, subjektivni občutek blagostanja.
Objavljeno: 24.10.2012; Ogledov: 1876; Prenosov: 160 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

8.
POMEN DOSTOPA DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA ZA PREPREČEVANJE DISKRIMINACIJE PRI ZAPOSLOVANJU
Breda Bunič, 2012, diplomsko delo

Opis: Informacije javnega značaja predstavljajo ključno orodje nadzora javnosti nad delovanjem države in njenih institucij. S prostim dostop do njih se uresničuje načelo demokratične države. Dostop do informacij javnega značaja danes zagotavljajo in urejajo mednarodni pravni akti, ustave in posledično tudi notranje pravo držav. Z njim je posamezniku omogočeno uživanje temeljne človekove pravice – pravice vedeti. Prost dostop do informacij, ki jih poseduje javna uprava, zagotavlja javnost in odprtost delovanja njenih organov ter omogoča uresničevanje pravice posameznikov in pravnih oseb, da pridobijo tovrstne informacije. Dostop je mogoče tudi omejiti, in sicer z absolutnimi ali relativnimi razlogi za izjeme pri dostopu, ki na eni strani ščitijo interes posameznika oziroma države, na drugi pa omogočajo razkritje zahtevane informacije, kadar javni interes za razkritje prevlada nad interesom za zaščito varovane informacije. Demokratična ureditev temelji na enakosti vseh, zato je razlikovanje na osnovi katerekoli osebne okoliščine, torej diskriminacija, zanikanje demokratične družbe. V povezavi z diskriminacijo v zaposlovanju govorimo o pravici do dela, o pravici do enake obravnave in o zagotavljanju enakih možnosti. Pravica do dela je osnovna človekova pravica, ki jo omogočamo tudi s protidiskriminacijsko zakonodajo in z iz nje izhajajočimi ukrepi. Izredno pomembno je preprečevanje in pravočasno zaznavanje diskriminacije, ki se pojavlja na vseh družbenih ravneh in v različnih oblikah, zato govorimo o neposredni in posredni, strukturni, sistemski ali institucionalni in večplastni diskriminaciji. Pri zaposlovanju, kljub sprejetim zakonskim normam, obstaja diskriminacija tako pred kot tudi v času zaposlitve ter pogosto še po prenehanju delovnega razmerja. Pomemben institut preprečevanja diskriminacije pri zaposlovanju, predvsem v javnem sektorju, predstavlja prost dostop do informacij javnega značaja. Dostopnost informacij o izbirnih postopkih kandidatov pri zaposlitvi, podatkih o plačah in dodatkih, postopkih ter izpolnjevanju pogojev za napredovanje in napotitev na šolanje pomaga posamezniku, da si v primerih, ko do diskriminacije pride, svojo pravico lahko izbori sam. Dostop do informacij javnega značaja mu namreč omogoči in bistveno olajša zbiranje dokumentacije v neformalnih, upravnih in sodnih postopkih. Prost dostop pa žal ne seže na področje zasebnega sektorja, za katerega velja načelo podjetniške svobode, ki delavcu vseh navedenih možnosti, povezanih z dostopom do informacij javnega značaja, ne zagotavlja.
Ključne besede: Informacije javnega značaja, temeljne človekove pravice, raznolikost, diskriminacija, zaposlovanje, človekovo osebno dostojanstvo, neposreden nadzor javnosti.
Objavljeno: 09.01.2013; Ogledov: 1239; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

9.
ELEKTRONSKA KRMILNA ENOTA ZA OSEBNO DVIGALO
Jakob Jug, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje elektronsko krmilno enoto osebnega dvigala. Elektronska krmilna enota je sistem več elektronskih plošč, ki se medsebojno povezujejo in izmenjujejo podatke o delovanju in stanju različnih sklopov osebnega dvigala. Sistem je zasnovan na način, ki omogoča hitrejšo in lažjo montažo v osebno dvigalo, kot jo ponujajo trenutne rešitve. Omogoča tudi enostavno diagnostiko okvar in napak. Opisan je razvoj programskega in strojnega dela vseh elektronskih plošč sistema. Izdelali smo prototip, ki izpolnjuje večino podanih zahtev, njegova modularna zasnova pa omogoča nadgradnjo sistema z novimi funkcionalnostmi.
Ključne besede: osebno dvigalo, elektronska krmilna enota, električna varnostna veriga, mikrokrmilnik
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 1082; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

10.
POSEBNOSTI STEČAJA SAMOSTOJNEGA PODJETNIKA
Barbara Braček, 2015, diplomsko delo

Opis: Osebni stečaj je postopek, v katerem fizična oseba zaradi previsokih dolgov skuša te poplačati s svojim osebnim premoženjem, za del dolgov pa lahko tudi zaprosi za njihov odpust. Cilj postopka je, da se dolžnik postavi na noge in poskusi zaživeti brez dolgov. Z odpustom obveznosti se dolžniku olajša njegova situacija, saj lahko podjetnik normalno posluje po zaključenem postopku osebnega stečaja. Po tem se razlikujemo od Nemčije, saj naš sodni sistem nima posledic. Število osebnih stečajev v Sloveniji še vedno narašča. Menim, da je to posledica gospodarske krize pri nas in po vsem svetu, kar vpliva na poslovanje podjetij po vsem svetu. Osebni stečaj lahko pomeni tudi priložnost za nov začetek, vendar samo če se je dolžnik iz tega kaj naučil in če ravna odgovorno in racionalno. Lahko pričakuje strožje obravnavanje finančnih institucij. Zavedati pa se mora, da osebnega stečaja ne more ponoviti prej kot v desetih letih.
Ključne besede: samostojni podjetnik, osebni stečaj, osebno premoženje, odpust dolga, upnik
Objavljeno: 04.08.2015; Ogledov: 524; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (903,25 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici