| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj modela za oceno pripravljenosti proizvodnih podjetij na Industrijo 4.0
Rok Črešnar, 2021, doctoral dissertation

Abstract: Doktorska disertacija se ukvarja z razvojem modela za oceno pripravljenosti proizvodnih podjetij na Industrijo 4.0. Industrija 4.0 predstavlja novo paradigmo delovanja družbe, družbenih podsistemov, kot je ekonomski sistem in v tem okviru spreminja temeljne principe delovanja organizacij, ki je vse bolj odvisno od integracije visokotehnoloških rešitev in novejših filozofij poslovanja v njihovo delovanje. Namen Industrije 4.0 je skozi integracijo naprednih tehnologij in sodobnih filozofij delovanja in poslovanja organizacij izboljšati produktivnost, ki bo omogočala boljše izhodišče organizacij za konkurenčnost na trgu. Ampak, kot se je izkazalo iz obstoječih študij v znanstveni literaturi, je principe Industrije 4.0, predvsem tehnološke, izjemno težko implementirati v delovanje organizacij. V odziv na zaznane spremembe v organizacijah, kjer vplivi Industrije 4.0 na delovanje organizacij še niso povsem določeni, so se v literaturi pojavili modeli za sistemsko presojanje pripravljenosti organizacij na Industrijo 4.0. Ti modeli omogočajo presojo stanja implementacije praks in principov Industrije 4.0 z namenom ugotoviti skladnost organizacije s predpostavljenimi najboljšimi poslovnimi praksami novo nastalega organizacijskega okolja. Do tega trenutka so ti modeli zgolj konceptualno zastavljeni in niso razviti na temelju empiričnega preverjanja, ki bi natančno določilo, kako Industrija 4.0 dejansko vpliva na delovanje organizacije in na raven pripravljenosti organizacije. Dva do sedaj razvita najbolj popolna konceptualna modela za oceno pripravljenosti podjetij na Industrijo 4.0, ki zajameta večino dejavnikov organizacijskega delovanja in sta zaradi tega bila izbrana kot podlaga za našo študijo, sta bila osnovana iz strani National Academy of Science and Engineering - Acatech (Frauenhofer) in na Univerzi v Warwicku. Ta modela zajameta organizacijske dejavnike, za katere se predvideva, da bodo podvrženi največjim spremembam v okviru vplivov Industrije 4.0 na delovanje organizacij. Vendar pa, kljub svoji obsežnosti, spregledata pomembnejše vidike organizacijskega delovanja, ki so se v preteklosti izkazali za ključne pri zagotavljanju učinkovitosti in uspešnosti organizacij. Gre prvič za uporabo ključnih orodij managementa, drugič za osredotočanje na razvoj in uporabo ključnih kompetenc zaposlenih ter tretjič za temeljno lastnost oz. gradnik organizacijske uspešnosti, produktivnost. Namen študije je razviti in potrditi celovitejši model pripravljenosti na Industrijo 4.0, ki poleg že predvidenih dejavnikov sprememb v obstoječih modelih pripravljenosti na Industrijo 4.0, v presojo vključi tudi tri omenjene spregledane vidike, ki niso vključeni v obstoječe modele, tj. orodja managementa, kompetence zaposlenih in produktivnost. Namen pa je seveda tudi predstaviti ne zgolj konceptualno zastavljen, ampak tudi empirično preverjen in razširjen model za oceno pripravljenosti proizvodnih podjetij na Industrijo 4.0. V naši raziskavi smo se problema lotili na naslednji način. Najprej smo preverili, koliko je kombinacija Warwickovega in Acatechovega modela zanesljiva, pri čemer smo izhodiščni model za presojanje pripravljenosti na Industrijo 4.0 osnovali na temelju dimenzij obeh modelov, kar je služilo kot podlaga za nadaljnje izboljšanje modela. Kombinacija modelov je bila sestavljena, ker sta si modela nekoliko različna in je bilo zato potrebno vzeti nekatere dimenzije pripravljenosti iz enega ter druge iz drugega. Ta modela v kombinaciji v osnovi sistemsko zajameta vidike organizacijskega delovanja, vendar pa nobenega od modelov posamezno do sedaj še niso empirično aplicirali, da bi z njimi lahko izmerili simultane učinke na druga področja organizacijskega delovanja. Prav tako ta dva modela v osnovi nista upoštevala dveh pomembnih dejavnikov organizacijskega delovanja, ki sta pomembna v okolju Industrije 4.0, in sicer uporabo orodij managementa in ključne kompetence zaposlenih. Prav tako produktivnost v teh modelih ni predvidena ali upoštevana
Keywords: Industrija 4.0, model pripravljenosti za Industrijo 4.0, orodja managementa, kompetence zaposlenih, produktivnost, management, digitalizacija, organizacijsko delovanje, proizvodna podjetja.
Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 1568; Downloads: 190
.pdf Full text (5,32 MB)

2.
ANALIZA KAKOVOSTI PROCESA IZDELAVE TISKANEGA VEZJA V PODJETJU INTEC TIV D.O.O.
Ana Žagar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Potreba po stalnem izboljševanju kakovosti izdelkov ali storitev je nastala zaradi močne konkurence na trgu, hitrega razvoja in predvsem vse večjih zahtev kupcev. Cilj vsakega podjetja je uspeti in to lahko dosežejo le s tem, da ponudijo kupcu dober/kakovosten izdelek. Pri zagotavljanju kakovosti so jim v veliko pomoč različna statistična in nestatistična orodja in ISO standard. Namen diplomskega dela je bila analiza kakovosti izdelave tiskanega vezja v podjetju Intec Tiv d.o.o. V prvem, teoretičnem delu, smo v grobem razložili, kaj so kakovost, standardizacija in standardi kakovosti, TQM, orodja managementa kakovosti, nestandardizirani sistemi obvladovanja kakovosti in AQL. Proizvodnja temelji na principu serijske proizvodnje in skupinske (procesne) razmestitve, kjer so prvi kosi vsake operacije ključnega pomena za zagotavljanje kakovosti celotnega procesa. V empiričnem delu smo se osredotočili na podjetje Intec Tiv d.o.o. in podrobno opisali postopek izdelave tiskanega vezja ter ključni metodi, ki jih podjetje uporablja za zagotavljanje kakovosti (prvi kosi in končna kontrola).
Keywords: kakovost, zagotavljanje kakovosti, obvladovanje kakovosti, orodja managementa kakovosti, izdelava tiskanega vezja
Published in DKUM: 14.11.2016; Views: 1907; Downloads: 101
.pdf Full text (3,24 MB)

3.
INTERNO KOMUNICIRANJE MANAGEMENTA
Ana Klajderič, 2015, master's thesis

Abstract: Interno komuniciranje postaja za podjetja vedno pomembnejše, saj so se razmere na trgu korenito spremenile. Okolje, v katerem podjetja delujejo, je polno nenehnih sprememb, ki niso več predvidljive, temveč so kaotične in od podjetij zahtevajo njihov maksimum delovanja. Podjetja, ki želijo uspešno dohajati ta hitri tempo, morajo biti zato ažurna in sposobna se hitro prilagajati novostim in spremembam v okolju. Slednje pa lahko dosegajo samo tako, da imajo ves čas pravočasno na voljo vse potrebne pomembne informacije in da imajo motiviran in lojalen kader zaposlenih. Oboje je v tesni povezavi z interno komunikacijo, ki mora za uspešno delovanje podjetja biti uspešna/učinkovita. Podjetja se namreč vedno bolj zavedajo, da je uspešno/učinkovito interno komuniciranje lahko tudi pomembna konkurenčna prednost. Pomanjkanje interne komunikacije v podjetju pa lahko negativno vpliva na delovanje podjetja in v skrajnem primeru celo ogrozi njegov obstoj. V magistrski nalogi je bil naš osnovni namen proučiti interno komuniciranje v podjetjih in na podlagi tega oblikovati predloge za njegovo izboljšanje. Nalogo smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali osnove pojme, in empirični del, kjer smo vso zapisano teorijo poskušali podkrepiti s konkretnim primerom proučevanega podjetja. V raziskavi smo se osredotočili na proučevano podjetje, kjer smo med zaposlenimi izvedli anketo, z vodilno v proučevanem podjetju pa poglobljeni intervju. Na tak način smo pridobili mnenja z dveh različnih vidikov, ki sta za našo raziskavo in primerjavo zelo pomembna. Temeljna ugotovitev naloge je, da so zaposleni v proučevanem podjetju mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije negativno vpliva na management podjetja. Prav tako smo ugotovili, da so zaposleni mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije vpliva na realizacijo podjetja. Ugotovili smo tudi, da se več kot polovica zaposlenih v proučevanem podjetju zaveda pomena interne komunikacije, prav tako pa je več kot polovica zaposlenih mnenja, da interno komuniciranje v podjetju vpliva na doseganje poslovnih rezultatov. Zanimiva ugotovitev, ki smo jo lahko razbrali iz zbranih podatkov, pa je, da imajo zaposleni in vodilna v podjetju povsem različno mnenje o tem, koliko pozornosti druga stran namenja internemu komuniciranju v podjetju. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju predstavili tudi svoje predloge oziroma možne potencialne rešitve za odpravo zapisanih problemov, kjer smo rešitvi ločili na glede na človeški vidik in glede na tehnološki vidik. Na koncu smo predstavili še odprte probleme in predloge za nadaljnjo raziskavo proučevanega področja. Pri tem imamo v mislih predvsem nove raziskave in posledično dodatno nadgradnjo našega dosedanjega empiričnega dela raziskovanja, kjer bi s ponovno anketo po uvedbi računalniškega programa preverili, ali se je stanje spremenilo na pozitivno/negativno ali je ostalo nespremenjeno.
Keywords: management, funkcije managementa, komuniciranje, vrste komuniciranja, orodja internega komuniciranja, interno komuniciranje.
Published in DKUM: 26.11.2015; Views: 1424; Downloads: 218
.pdf Full text (1,13 MB)

4.
ANALIZA OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V PROIZVODNEM PODJETJU
Julijan Pugelj, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Namen diplomskega dela je analizirati sistem zagotavljanja in obvladovanja kakovosti v proizvodnem podjetju, ki deluje v panogi avtomobilske industrije. Podjetje izdeluje sedežne garniture za vgradnjo v osebne avtomobile po principu proizvodnje Just In Time. Razumevanje koncepta Just In Time je v veliki meri povezano z razumevanjem zagotavljanja in obvladovanja kakovosti. Podjetje mora zagotoviti izdelek, narejen v okviru standardov in ustrezne kakovosti in ga kupcu dostaviti ob pravem času na pravo mesto in v pravilnem zaporedju. Da vse to lahko zagotovijo, v procesu uporabljajo različna orodja in tehnike managementa kakovosti, kot tudi standarde kakovosti. V diplomskem delu najprej opredelimo teoretična izhodišča orodij managementa kakovosti in nato uporabnost orodja predstavimo na praktičnem primeru obravnavanega podjetja. V empiričnem delu za lažje razumevanje predstavljamo celotno proizvodnjo ter na kratko opišem njeno delovanje. Posebno pozornost namenjamo tistim točkam procesa, ki so namenjene zagotavljanju kakovosti: vhodni kontroli, JIT proizvodnji - v procesu ter v METAL proizvodnji. Na primeru iz prakse predstavljamo problem, ki se je pojavil pri vgradnji sedeža v avtomobil. Ta problem je podjetje rešilo s pomočjo metode QRQC (Quick Resonse Quality Control), ki je namenjena obravnavanju neskladnih proizvodov. Na osnovi analize študije primera lahko izpostavimo pomembnost vključevanja orodij in metod managementa kakovosti v sistem managementa kakovosti, zlasti z vidika hitrega reševanja problemov in zagotavljanja visoke stopnje kakovosti.
Keywords: kakovost, zagotavljanje kakovosti, obvladovanje kakovosti, orodja managementa kakovosti, avtomobilska industrija
Published in DKUM: 16.09.2015; Views: 2202; Downloads: 307
.pdf Full text (3,72 MB)

5.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI PROCESA PRI DOBAVITELJU V AVTOMOBILSKI PANOGI
Siniša Vukelić, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje Faurecia Autositze GmbH Geiselhöring je del korporacije Faurecia. V tovarni v Geiselhöringu proizvajajo kovinske sedežne okvirje in mehanizme. Podjetje ima vpeljane različne standarde s področja kakovosti, kot so ISO 9001, ISO/TS 16949 in ISO 14001. V podjetju je več ključnih procesov, ki vplivajo na doseganje zahtev in pričakovanj kupcev, vendar smo se v okviru študije primera osredotočili na izboljšanje kakovosti tistega procesa, ki je v letu 2013 povzročil največje število reklamacij. Glavni namen diplomskega dela je bil izboljšati kakovost izvajanja procesa v obstoječem stanju in posledično zmanjšati število napak v procesu. Poleg navedenega so v diplomskem delu predstavljeni tudi nekateri segmenti kakovosti v obravnavanem podjetju, management kakovosti v avtomobilski industriji ter orodja managementa kakovosti, ki so bila uporabljena pri izvedbi študije primera, ki jo obravnava pričujoče diplomsko delo. V diplomskem delu smo prikazali uporabo metodologije stalnega izboljševanja na praktičnem primeru izboljšanja kakovosti procesa montažne linije sedežev. Pri tem smo uporabili številna nestatistična orodja managementa kakovosti, ki smo jih vključili v posamezne faze stalnega izboljševanja. Tehnična rešitev, ki je bila rezultat sistematičnega izboljševanja procesa je bila usklajena tudi z zahtevami končnega kupca. S pomočjo pareto analize smo dobili podatek, da se je 78,3% vseh reklamacij montažne linije pripetilo na prvi postaji in le 21,7% na preostalih štirih postajah. Tako smo se odločili za izboljšavo prve postaje montažne linije. Pri poteku izboljšave procesa smo se držali načel PDCA cikla: načrtovanje – izvršitev – preverjanje - ukrepanje. V diplomskem delu smo po uvedbi izboljšave s pomočjo pareto analize prikazali za kolikšen odstotek se je zmanjšalo število napak. Pri tem smo upoštevali celotno število in stroške reklamacij, ki so se zgodile v letu 2014. Rezultati študije primera kažejo na to, da smo z izboljšanim procesom dosegli nižje stroške neustrezne kakovosti. Kot dobavitelj moramo poskrbeti, da so naši kupci zadovoljni. To nam mora biti vedno glavni cilj, saj kupec odloča o tem ali bomo imeli naročila in delo. Vsak kupec želi kupiti najboljši izdelek po najnižji ceni. Zaradi tega dejstva je vsako podjetje prisiljeno k stalnemu izboljševanju svojih procesov, saj je končni proizvod rezultat dela le-teh.
Keywords: proces, kakovost, stroški nekakovosti, orodja managementa kakovosti, PDCA cikel, avtomobilska industrija
Published in DKUM: 27.05.2015; Views: 1987; Downloads: 342
.pdf Full text (2,38 MB)

6.
UVAJANJE KROŽKOV KAKOVOSTI ZA IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI V DOMOVIH STAREJŠIH OBČANOV
Brigita Lipovac, 2013, master's thesis

Abstract: Krožki kakovosti so ena izmed metod managementa kakovosti, ki jih v organizaciji lahko uporabljamo za stalno izboljševanje kakovosti. Predstavljajo pristop od spodaj navzgor, kjer zaposleni s svojimi idejami, znanjem in sodelovanjem na organiziran način izboljšujejo svoje delo in storitve, ki jih opravljajo. V magistrski nalogi Uvajanje krožkov kakovosti za izboljšanje kakovosti v domovih starejših občanov smo s pomočjo teoretične podlage in rezultatov empiričnega dela oblikovali načrte za izvajanje treh krožkov kakovosti. V nalogi predstavljamo uvajanje krožkov v treh korakih. Prikazan je tudi primer izvajanja enega izmed krožkov v socialno varstveni ustanovi. V metodološkem pristopu smo za proučevanje izbrali vzorec 122 anketiranih iz populacije zaposlenih v zdravstveno-negovalnih enotah desetih domov starejših občanov in dveh oddelkov bolnišnic. Raziskovalni instrument je bil pisni in anonimni anketni vprašalnik. Za obdelane podatke smo uporabili kvalitativno metodo in interpretacijo. Rezultate smo analizirali s pomočjo SPSS-programa in jih s pomočjo programov Microsoft Office Excel in Microsoft Word prikazali z grafi in tabelami. Rezultati so pokazali, da je več kot polovica anketiranih mnenja, da bi bilo v organizacijo dobro uvesti krožke kakovosti. Anketirani bi na krožkih reševali predvsem težave pri svojem delu, katerih rešitve bi privedle do konstruktivnih odnosov s svojci, do dobrih medsebojnih odnosov in do boljšega pretoka informacij. Večina anketiranih meni, da bi z izvajanjem krožkov kakovosti izboljšali tudi kazalnike kakovosti. Odgovorili smo na raziskovalno vprašanje, ali so krožki kakovosti primerna in smiselna metoda za izboljševanje kakovosti v domovih starejših občanov. Z neparametričnim testom deležev smo potrdili tudi vse tri hipoteze.
Keywords: management kakovosti, krožek kakovosti, orodja managementa kakovosti, standard zdravstvene nege, kazalnik kakovosti
Published in DKUM: 06.01.2014; Views: 2271; Downloads: 274
.pdf Full text (2,97 MB)

7.
IZBOLJŠAVA PROCESA KARTIČNEGA POSLOVANJA V PODJETJU ABANKA VIPA
Suzana Sečnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost storitev je odvisna od kakovosti procesa izvajanja teh storitev. Obravnavali smo storitev transakcije s plačilno ali kreditno kartico banke Abanka Vipa d.d. Ugotovili smo, da se v procesu pojavljajo različne napake, katerih posledice so reklamacije imetnikov kartic in prodajnih mest. Napake, ki smo jih evidentirali, smo analizirali z uporabo nestatističnih orodij za management kakovosti. Rezultati analize so pokazali, da ima banka zaradi napak materialno škodo zaradi izgube prihodkov in druge negativne posledice, predvsem izgubo ugleda. Z vzročno-posledičnim diagramom smo ugotovili, da večina napak nastane pri vnosu podatkov v informacijski sistem v banki ali procesnem centru. Ker banka ne vpliva na izvajanje procesov v procesnem centru, smo predlagali izboljšave procesov, ki jih izvajamo v oddelku podpore kartičnemu in bankomatskemu poslovanju v banki. Za celovito rešitev problema smo predlagali sodelovanje s procesnim centrom pri stalnih izboljšavah procesa, ki vključuje skupno načrtovanje in izvajanje izboljšav ter tudi spremljanje rezultatov. Tako bi bistveno izboljšali kakovost storitve kartičnega poslovanja v banki Abanka Vipa d.d.
Keywords: kreditna kartica, plačilna kartica, banka, kakovost storitev, management kakovosti, transakcija, orodja managementa kakovosti
Published in DKUM: 17.08.2011; Views: 2280; Downloads: 2

8.
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Darko Zupanc, 2010, dissertation

Abstract: Organizacije naj bi imele postavljene jasne cilje kakovosti, upravljanje sistema in odločanje na različnih nivojih naj bi temeljilo na analizah in relevantnih podatkih. Tradicionalni vzgojno-izobraževalni sistemi in šolske prakse pogosto ne sledijo tem zahtevam. Načrtovanje v šolstvu ne more temeljiti zgolj na naštevanju učnih vsebin in metod, ampak mora biti usmerjeno učno-ciljno. Kurikul že v konceptu pomeni nekaj drugega kot učni načrt, presega zgolj načrtovanje poučevanja in učenja. Osnovne zahteve kurikularnega pristopa so racionalnost, eksaktnost in preverljivost učnih ciljev. Kurikul se obravnava na treh ravneh: načrtovani, izvedbeni in še posebej doseženi kurikul, kjer se preverja v učnem procesu dosežene merljive učne cilje. V šolskem sistemu je potrebno opredeliti standarde znanja. Opisovanje vsebinskih standardov znanja (ang. content standards) ni dovolj. Z nacionalnimi preizkusi znanja in/ali državnimi izpiti je potrebno umeriti standarde dosežkov (ang. performance standards). V šolskih sistemih z državnimi izpiti, kot je v Sloveniji matura, ali drugimi oblikami nacionalnih preverjanj znanja se dosežke poleg certificiranja lahko uporabi za povratno informacijo učiteljem, šolam in drugim strokovnjakom. Tako pridobljeni rezultati sumativnega (zbirnega) preverjanja znanja se lahko uporabijo za načrtovanje učiteljevega dela v prihodnje in za poučevanje naslednjih generacij učencev; to se opredeli kot drugi nivo formativnega preverjanja znanja. Namen formativnega preverjanja je, da se ugotovi katere prilagoditve, dopolnitve in usmeritve pri poučevanju in učenju so potrebne, ko se znanje še oblikuje (formira). Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja kot orodje upravljanja v šolstvu lahko na dolgi rok sistematično vodi k izboljšavam pri poučevanju, večji učinkovitosti in managementu kakovosti. Disertacija v empiričnem delu opisuje razvoj, zgradbo in zmožnosti Orodja za analize izkazanega znanja ob zaključku srednje šole, slovenskega sistema povratnih informacij za šole (ang. School Performance Feedback System). Z razvojnim in raziskovalnim delom, je bila kot nadgradnja razvito Orodje za upravljanje v šolstvu, kot prispevek k razvoju managementa kakovosti v šolskih sistemih z zunanjim preverjanjem znanja. Disertacija vsebuje rezultate in izsledke več raziskav: · Prikaz zgolj enega kazalca lahko ustvarja zmotno predstavo o uspešnosti šole pri pripravi in usposabljanju dijakov za maturo. · Pri izbiri maturitetnih predmetov pride do pomembnih razlik med predmeti; naravoslovne predmete izbirajo dijaki z višjim doseženim splošnim znanjem, družboslovne predmete pa dijaki z nižjim doseženim splošnim znanjem. · Šola oz. oddelki na šoli po dosežkih v znanju med predmeti niso homogeni; niso enako uspešni pri vseh šolskih predmetih. Šola oz. oddelek na šoli je pri enem od predmetov lahko nadpovprečno uspešen, pri drugem pa podpovprečno. · V nekaj zaporednih letih na šoli lahko pride do pomembnih sprememb v splošnem uspehu zaradi variabilnosti v dosežkih pri posameznih predmetih. · Poleg variabilnosti dosežkov v splošnem uspehu in/ali pri posameznem predmetu med šolami je enako pomembna tudi variabilnost dosežkov splošnega uspeha in/ali variabilnost dosežkov pri posameznem predmetu med oddelki znotraj šole. · Pri izključno eksterno ocenjenih delih izpitov se fantje pri ocenjevanju doseženega znanja in spretnosti približajo dekletom in jih lahko celo presežejo. · Dodeljene učiteljeve točke za interne dele izpitov so pri nekaterih predmetih v povprečju bližajo maksimalni vrednosti in se iz leta v leto povečujejo. Ta pojav se lahko opredeli kot inflacija ocen. Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu se lahko uporablja pri ekspertnem vodenju nacionalnih šolskih politik (državni nivo), na nivoju šolskega managementa (ravnateljev) in v svetih šol v okviru managementa kakovosti (šolski nivo), na nivoju strokovnih aktivov in predmetnih učiteljev kot vodij
Keywords: standardi znanja v izobraževanju, kurikul, sumativno preverjanje znanja, dosežki učenca, kakovost v izobraževanju, orodje za upravljanje, orodja managementa kakovosti, učinkovitost v izobraževanju, samoevalvacija, izboljšave v šolstvu, stalno izboljševanje, analiza variabilnosti, s podatki podprto odločanje, podatki o doseženem znanju, sistem povratnih informacij v šolstvu
Published in DKUM: 13.09.2010; Views: 5252; Downloads: 449
.pdf Full text (3,00 MB)

Search done in 3.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica