| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v Elektru Celje, d.d. : študija primera
Petra Zalokar, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Ponekod poskušajo podjetja preko internega komuniciranja udejanjati zastavljeno vizijo, vrednote in poslanstvo, ponekod pa podjetja komunikacijske potrebe zaposlenih podcenjujejo ali jih celo zapostavljajo. Ker se zavedamo, da je interno komuniciranje pomembno, temveč s strani vodstva večkrat neopaženo, je zato vredno podrobnejšega raziskovanja. Predmet raziskave je torej interno komuniciranje v podjetju Elektro Celje in zadovoljstvo zaposlenih z njim, zato je v magistrskem delu tako predstavljen poglobljen pogled na specifična področja komuniciranja v Elektru Celje, podjetju za distribucijo električne energije, d. d.. Analiza prispelih odgovorov, pridobljenih na podlagi anketnega vprašalnika, daje vpogled v obstoječe stanje na področju internega komuniciranja. Na podlagi prikazanih rezultatov so oblikovani predlogi za izboljšavo internega komuniciranja v Elektru Celje in s tem posledično zadovoljstva zaposlenih.
Ključne besede: interno komuniciranje, zadovoljstvo zaposlenih, orodja internega komuniciranja
Objavljeno: 13.06.2010; Ogledov: 3220; Prenosov: 615
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
INTERNO KOMUNICIRANJE V SKUPINI IMPOL-ČASOPIS METALURG
Urška Zidanšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je danes prisotno povsod, tudi v organizacijah. Te pa so pravzaprav ljudje, zato je njihov uspeh odvisen od uspešnosti ljudi in njihovega komuniciranja med in z ljudmi. Prav tako lahko povzamemo, da ima vsaka organizacija različne javnosti, od katerih je odvisen njihov uspeh. Tako je pomemben del tudi interna javnost in posledično interno komuniciranje. In to se je skozi čas neprestano spreminjalo. In če je bilo nekoč dovolj le enosmerno komuniciranje, to danes več ni dovolj. V procesu internega komuniciranja so nujno potrebne povratne informacije, ki dajejo odziv na informacije, ki so bile posredovane. Če podjetju preko internega komuniciranja uspe motivirati zaposlene, torej če uspe komunicirati skupno strategijo, skupne vrednote, skupne cilje in skupno poslanstvo, je na dobri poti.
Ključne besede: interno komuniciranje, organizacijsko komuniciranje, orodja internega komuniciranja, interno glasilo, oglasne deske, splet
Objavljeno: 02.03.2011; Ogledov: 1843; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (7,10 MB)

3.
OBLIKOVANJE IN EMPIRIČNO PREVERJANJE MODELA IZBORA ORODIJ INTERNEGA KOMUNICIRANJA V ČASU SPREMEMB
Tanja Sedej, 2014, doktorska disertacija

Opis: Bolj kot kadar koli prej v zgodovini človeštva postaja potreba po učinkovitem in uspešnem internem komuniciranju ključno merilo uspešnosti organizacij. Organizacije se namreč soočajo s povečano lokalno in globalno konkurenco, s pospešenim razvojem tehnologij in vsak dan bolj zahtevnimi kupci, posledično pa vneto iščejo rešitve, kako uspešno upravljati spremembe, ki se dogajajo vse pogosteje in intenzivneje. Zavedanje o pomenu internega komuniciranja, še posebej v času sprememb, narašča ne le v akademskih krogih, ampak tudi v praksi pri menedžerjih in drugih strokovnjakih, saj lahko le dobro informirani, motivirani in zavzeti zaposleni prispevajo k uresničevanju vizije, strategije in poslovnih ciljev. Najboljše organizacije namreč razvijajo in izvajajo programe internega komuniciranja, ki so osredotočeni na potrebe zaposlenih, s tem pa dvigujejo sposobnost organizacij, da se uspešno soočajo s spremembami. Danes, ko spremembe predstavljajo ključno ali pa edino stalnico v življenju organizacij, je pospešen razvoj mogoče zabeležiti tudi na področju internega komuniciranja. Nove tehnologije namreč vsak dan močneje prodirajo v osrčje komuniciranja v organizacijah in interno komuniciranje ni izjema. Znanstveno področje komuniciranja sicer relativno obširno pokriva interno komuniciranje, največkrat v smeri pretoka informacij in znanja na splošno. Ne glede na to pa ostaja del internega komuniciranja, ki je bil doslej kljub temu precej zapostavljen. Ena izmed pomembnejših nalog internega komuniciranja je namreč, da se v čim večji meri izkoristijo potenciali zaposlenih s komuniciranjem prek raznoterih orodij internega komuniciranja. Optimalna izbira orodij internega komuniciranja igra pomembno vlogo pri delovanju organizacij na splošno, še posebej pa v času sprememb, ko je treba obdržati motivacijo in zavzetost zaposlenih na visoki ravni. Posledično je potrebno dobro poznavanje in razumevanje potenciala orodij internega komuniciranja v smeri, da spodbuja zaposlene, da vneto prispevajo k uresničevanju poslovnih ciljev. Za boljše razumevanje raziskovalnega področja v doktorski disertaciji predstavimo tri ključne teoretične sklope: teoretični okvir internega komuniciranja, orodja internega komuniciranja in komuniciranje o spremembah v organizaciji. Najprej pozornost namenimo internemu komuniciranju, tj. področju, ki v času sprememb pridobiva vedno več pozornosti, saj komuniciranje znotraj organizacije postaja vse bolj kompleksen in zahteven proces, ki ga je vedno teže obvladovati. Množica podatkov, s katerimi se dnevno srečujejo zaposleni, spodbuja organizacije k vzpostavitvi sistema pravočasnega in učinkovitega komuniciranja, ki tesno zasleduje poslovne cilje. V nadaljevanju podrobneje predstavimo orodja internega komuniciranja, tako tradicionalna kot tudi tista sodobna, ki gredo v korak s časom. Namreč, vedno večja pestrost izbora orodij internega komuniciranja pomeni tudi, da se organizacije soočajo z vedno večjimi izzivi komuniciranja, hkrati pa nastaja potreba po spremljanju trendov in redni reviziji uporabnosti posameznih orodij. Z dobro premišljenim planiranjem internega komuniciranja, tudi orodij, je mogoče povečati zadovoljstvo zaposlenih, s tem pa tudi produktivnost in učinkovitost organizacije. Teoretični del zaključimo z izčrpnim in obsežnim pregledom komuniciranja o spremembah v organizacijah s poudarkom na orodjih internega komuniciranja. Gre za področje, ki kljub priljubljenosti v literaturi menedžmenta sprememb še vedno ostaja pomanjkljivo raziskano. Dejstvo je, da v času negotovosti in sprememb največkrat ravno interno komuniciranje predstavlja ključen izziv, pogosto pa tudi razlog za neuspešno vpeljavo sprememb v organizacijah. Zaposlene je namreč treba prepričati ne le o tem, da poznajo in sprejmejo spremembe, ampak da tudi aktivno prispevajo k njihovemu uresničevanju. Danes je pravzaprav že mogoče zaznati naraščanje pozornosti, namenjene odnosu med internim komuniciranjem in organizacijskimi spremembami, v
Ključne besede: interno komuniciranje, interna javnost, organizacijske spremembe, menedžment sprememb, orodja internega komuniciranja.
Objavljeno: 20.04.2015; Ogledov: 872; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

4.
INTERNO KOMUNICIRANJE MANAGEMENTA
Ana Klajderič, 2015, magistrsko delo

Opis: Interno komuniciranje postaja za podjetja vedno pomembnejše, saj so se razmere na trgu korenito spremenile. Okolje, v katerem podjetja delujejo, je polno nenehnih sprememb, ki niso več predvidljive, temveč so kaotične in od podjetij zahtevajo njihov maksimum delovanja. Podjetja, ki želijo uspešno dohajati ta hitri tempo, morajo biti zato ažurna in sposobna se hitro prilagajati novostim in spremembam v okolju. Slednje pa lahko dosegajo samo tako, da imajo ves čas pravočasno na voljo vse potrebne pomembne informacije in da imajo motiviran in lojalen kader zaposlenih. Oboje je v tesni povezavi z interno komunikacijo, ki mora za uspešno delovanje podjetja biti uspešna/učinkovita. Podjetja se namreč vedno bolj zavedajo, da je uspešno/učinkovito interno komuniciranje lahko tudi pomembna konkurenčna prednost. Pomanjkanje interne komunikacije v podjetju pa lahko negativno vpliva na delovanje podjetja in v skrajnem primeru celo ogrozi njegov obstoj. V magistrski nalogi je bil naš osnovni namen proučiti interno komuniciranje v podjetjih in na podlagi tega oblikovati predloge za njegovo izboljšanje. Nalogo smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali osnove pojme, in empirični del, kjer smo vso zapisano teorijo poskušali podkrepiti s konkretnim primerom proučevanega podjetja. V raziskavi smo se osredotočili na proučevano podjetje, kjer smo med zaposlenimi izvedli anketo, z vodilno v proučevanem podjetju pa poglobljeni intervju. Na tak način smo pridobili mnenja z dveh različnih vidikov, ki sta za našo raziskavo in primerjavo zelo pomembna. Temeljna ugotovitev naloge je, da so zaposleni v proučevanem podjetju mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije negativno vpliva na management podjetja. Prav tako smo ugotovili, da so zaposleni mnenja, da pomanjkanje interne komunikacije vpliva na realizacijo podjetja. Ugotovili smo tudi, da se več kot polovica zaposlenih v proučevanem podjetju zaveda pomena interne komunikacije, prav tako pa je več kot polovica zaposlenih mnenja, da interno komuniciranje v podjetju vpliva na doseganje poslovnih rezultatov. Zanimiva ugotovitev, ki smo jo lahko razbrali iz zbranih podatkov, pa je, da imajo zaposleni in vodilna v podjetju povsem različno mnenje o tem, koliko pozornosti druga stran namenja internemu komuniciranju v podjetju. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju predstavili tudi svoje predloge oziroma možne potencialne rešitve za odpravo zapisanih problemov, kjer smo rešitvi ločili na glede na človeški vidik in glede na tehnološki vidik. Na koncu smo predstavili še odprte probleme in predloge za nadaljnjo raziskavo proučevanega področja. Pri tem imamo v mislih predvsem nove raziskave in posledično dodatno nadgradnjo našega dosedanjega empiričnega dela raziskovanja, kjer bi s ponovno anketo po uvedbi računalniškega programa preverili, ali se je stanje spremenilo na pozitivno/negativno ali je ostalo nespremenjeno.
Ključne besede: management, funkcije managementa, komuniciranje, vrste komuniciranja, orodja internega komuniciranja, interno komuniciranje.
Objavljeno: 26.11.2015; Ogledov: 576; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
ANALIZA INTERNEGA KOMUNICIRANJA V JAVNEM PODJETJU OKOLJE PIRAN D. O. O. IN UVAJANJE SPREMEMB
Sandra Martinčić Loboda, 2016, diplomsko delo

Opis: Interno komuniciranje ima zelo velik pomen v vsakem podjetju. Zaposleni so ključen dejavnik uspešnega podjetja, ki lahko učinkovito, uspešno in motivirano delajo, če so seznanjeni s poslanstvom, vizijo in cilji podjetja in če delujejo skladno z njimi ter če pridobivajo povratne informacije o uspešnosti svojega dela in imajo možnost posredovati svoje predloge. Uspešno interno komuniciranje je proces, ki se ne oblikuje sam od sebe. Potrebno je spoznati celotno področje, vrste in orodja internega komuniciranja, kar bo prvi korak, s katerim bomo sprožili proces vzpostavitve sistema internega komuniciranja v podjetju Okolje Piran, d.o.o. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se seznanili s pomenom, cilji in vrstami internega komuniciranja, spoznali pomen, prednosti in slabosti vsakega izmed orodij internega komuniciranja ter proučili možnosti spremembe internega komuniciranja. V empiričnem delu naloge smo s poglobljenimi intervjuji vodij sektorjev analizirali stanje internega komuniciranja v podjetju. Na osnovi ugotovitev obstoječega stanja smo določili področje izboljšav, izdelali predlog ustreznih vrst in orodij internega komuniciranja ter predstavili predlog aktivnosti za izboljšanje internega komuniciranja.
Ključne besede: interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, model optimizacije izbora orodij internega komuniciranja.
Objavljeno: 20.07.2016; Ogledov: 518; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici