1. Načrtovanje potreb po materialuErvin Jančič, 2016, diplomsko delo Opis: Zaloge so zelo pomemben del določenega podjetja, saj nam zagotavljajo nemoteno delovanje proizvodnje, brez nenadnih zastojev zaradi pomanjkanja potrebnega materiala ali sestavnih delov. Torej je delovanje podjetja brez zalog nemogoče. Ampak z zalogami so povezani tudi veliki stroški, zato je gospodarjenje z zalogami zelo pomembno.
V prvem delu diplomske naloge so predstavljeni osnovni pojmi povezani z zalogami, predstavljene so vrste zalog, upravljanje z zalogami ter stroški, ki se pojavljajo. V drugem delu pa so predstavljene različne metode, ki nam pomagajo pri načrtovanju potreb po materialu in pri samem upravljanju podjetja. Govorimo o metodah MRP (Materials requirements planning), MRP II ( Manufacturing Resource Planning ) in ERP (Enterprise resource planning). Ključne besede: pomen zalog, stroški zalog, načrtovanje potreb po materialu, načrtovanje virov podjetja, informacijski organizacijski sistemi. Objavljeno v DKUM: 09.09.2016; Ogledov: 1489; Prenosov: 144 Celotno besedilo (1,41 MB) |
2. Core concepts of organizational behavior : John R. Schermerhorn, Jr., James G. Hunt, Richard N. OsbornSonja Treven, 2006, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: teorija organizacije, vedenjske znanosti, organizacijske strukture, organizacijski sistemi, organiziranost, vedenje, behaviorizem, motiviranje, vodenje, delovne skupine, recenzije, teamsko delo, uporaba človeških zmogljivosti, organizacija, poslovne odločitve, odločanje, reševanje problemov Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1822; Prenosov: 46 Povezava na celotno besedilo |
3. Organizational behaviourRobert Kreitner, Angelo Kinicki, Marc Buelens, 1999, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: organizacija poslovanja, vedenje, behaviorizem, organizacijski sistemi, organiziranost, organizacija, evalvacija, ocenjevanje, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, vodenje, TQM, management, celovita kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, rezultati, organizacijska kultura, življenjski cikel, človeški potencial, vrednote, učni proces, spremembe, medkulturna komunikacija, individualizem, osebnost, psihologija osebnosti, čustva, zaznavanje, motiviranje, delovne skupine, zaposlenost, moč, enakopravnost, konflikti, reševanje problemov, pogajanje, modifikacija, samospoznavanje, stres Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1626; Prenosov: 125 Povezava na celotno besedilo |
4. IMPLEMENTACIJA IN UPORABA INFORMACIJSKE REŠITVE CRM NA PRIMERU ZALOŽNIŠKEGA PODJETJASuzana Lešnik Potočnik, 2013, magistrsko delo Opis: Zaradi hitrih sprememb v podjetniškem poslovnem okolju in vse ostrejše konkurence znotraj posameznih panog predstavlja prilagodljivost, inovativnost in usmerjenost na stranke ključno konkurenčno prednost podjetja. Učinkovito orodje za uresničitev navedene usmerjenosti predstavlja strateška usmeritev podjetja, imenovana tudi upravljanje odnosov s strankami in jo označujemo s kratico CRM. CRM zadeva celotno podjetje, omogoča optimizacijo dobička in zadovoljstva strank ter združuje vse poslovne funkcije podjetja.
Namen naloge je proučiti upravljanje odnosov s strankami znotraj podjetja, ki uresničuje CRM in opredeliti teoretična izhodišča implementacije CRM rešitve v podjetje, nato pa pridobljena spoznanja uporabiti na primeru konkretnega podjetja. Cilj naloge je prikazati proces implementacije, ugotoviti koristi, ki jih CRM podjetju prinaša ter opozoriti na ključne dejavnike uspešne implementacije ter na prednosti in pomanjkljivosti uporabe CRM. Potek raziskave zajema pregled razpoložljive literature v knjižnicah, na spletu in v bazah strokovnih člankov, zbiranje internih podatkov ter razgovor z zaposlenimi v izbranem podjetju. Gre za poslovno raziskavo, uporabljen je deskriptivni pristop. Empirično-raziskovalni del temelji na metodi interpretacije primarnega vira podatkov ter na metodi indukcije. Na osnovi zastavljenih metod so postavljeni tudi sklepni zaključki.
V okviru teoretičnega dela naloge so postavljena teoretična izhodišča glede sistema CRM. Ugotavljamo, da CRM predstavlja učinkovito orodje, ki odjemalce postavlja v središče vseh poslovnih funkcij podjetja, zajema usklajevanje poslovne podjetniške vizije, poslovne strategije, prilagajanje organizacijske kulture podjetja, prenovo poslovnih procesov in podatkovnih baz ter informacijske tehnologije. Vzpostavitev in ohranjanje dolgoročnih odnosov z odjemalci prinaša korist tako odjemalcem kot podjetju: prvim prinaša največjo možno zadovoljstvo, drugem pa ustvarjanje čim večjega možnega dobička.
V praktičnem delu naloge so teoretična izhodišča in ugotovitve uporabljena v praksi na primeru založniškega podjetja Založba Obzorja. Izhajajoč iz splošne vizije podjetja je bila podana konkretna CRM vizija. Na osnovi CRM vizije je bil narejen oris CRM strategije ter zastavljene metrike za ugotavljanje uspešnosti CRM koncepta. Uvedba sistema CRM zahteva tudi spremembo organizacijske kulture podjetja, pri tem pa ključno vlogo odigra zadovoljstvo zaposlenih znotraj podjetja. Narejena je bila analiza obstoječega prodajnega procesa in pripravljen predlog zamenjave le-tega z vključitvijo sistema CRM. Predlagana je bila CRM arhitektura v obravnavanem podjetju. Podan je bil okviren predlog CRM glede na obstoječo ERP rešitev, vendar je ostalo odprto vprašanje glede primernosti predlagane CRM rešitve, saj v okviru naloge ni bila opravljena analiza obstoječih CRM programskih rešitev na trgu. Prav tako so bili podani konkretni vplivi CRM na poslovne funkcije in pričakovani učinki uvedbe sistema CRM v obravnavano podjetje. Ključne besede: CRM, odjemalci, čelni in zaledni CRM sistemi, analitični CRM, operativni CRM, organizacijski CRM, modeli CRM, gradniki CRM, CRM vizija, CRM strategija, CRM procesi, CRM informacije, CRM tehnologija, CRM metrike, cilji CRM, implementacija CRM, založništvo, e-založništvo, Založba Obzorja Objavljeno v DKUM: 19.03.2013; Ogledov: 3755; Prenosov: 457 Celotno besedilo (1,22 MB) |
5. Organizacijski vidiki pri prodaji podjetjem v podjetju Merkur d.d. : diplomsko deloAlojz Hribernik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: organizacijske strukture, projektna organizacija, organiziranost, prodaja, podjetje, organizacijski sistemi, povezanost, prodajna politika, poslovni proces, metode, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, organiziranost Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1584; Prenosov: 79 Celotno besedilo (2,76 MB) |
6. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1487; Prenosov: 50 Povezava na celotno besedilo |
7. Komunikacija & retorika : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, govorništvo, retorika, management, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, poslovodni delavci, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, konkurenčnost, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1781; Prenosov: 76 Povezava na celotno besedilo |
8. Management information systems : organization and technology in the networked enterpriseKenneth C. Laudon, Jane Price Laudon, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: informacijski sistemi, MIS, management, informacijska tehnologija, organizacijski sistemi, podjetje, upravljanje, informatika, procesna informatika, uporaba računalnika, software, programska oprema, podpora, spremembe, poslovne odločitve, telekomunikacije, računalniške mreže, controlling, AOP, obdelava podatkov, primeri, case study, učbeniki Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1547; Prenosov: 41 Povezava na celotno besedilo |
9. Leading with knowledge : the nature of competition in the 21st centuryRichard C. Huseman, Jon P. Goodman, pregledno delo Ključne besede: znanje, človeški potencial, človeški kapital, kreativnost, ustvarjalnost, vodenje, podjetje, konkurenčnost, organiziranost, delovna organizacija, sposobnosti, management, organizacijski razvoj, poslovni sistemi, družbe, korporacije, prihodnost, futurologija, razvoj, mišljenje, ideje, inteligentni sistemi, poslovno sodelovanje, prednost, interakcije, izobraževanje, poslovodni delavci, proizvodnja, spremembe Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1607; Prenosov: 102 Povezava na celotno besedilo |
10. Organizational diagnosis and assessment : bridging theory and practiceMichael I. Harrison, Arie Shirom, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: organiziranost, odprti sistemi, učinkovitost, delovna organizacija, organizacijske strukture, organizacijski razvoj, spremembe, vedenje, organizacija podjetja, metode, modeli, delovne skupine, predstava, design, organizacijska kultura, uspešnost poslovanja, življenjski cikel, delovni odnosi, strategija, osebnost, učenje, psihologija osebnosti, moč, človek, zmogljivost, uporaba človeških zmogljivosti, poslovno okolje, medosebni odnosi, človeški kapital, človeški potencial, teorija, praksa, učben Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1784; Prenosov: 97 Povezava na celotno besedilo |