| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJE PRIREDITVE V PLANETU TUŠ
Andrej Jager, 2009, diplomsko delo

Opis: Prireditve so organizirano zbiranje ljudi na prostem ali zaprtem prostoru. So eden aktualnejših instrumentov marketinškega komuniciranja. Tušev vzpon na Celjsko kočo je tradicionalna prireditev, ki se enkrat letno v juniju ali septembru izvaja na Celjski koči. V svojem diplomskem delu bom predstavil načrtovanje in organizacijo te za Engrotuš najpomembnejše prireditev na prostem. Predstavil bom koncept prireditve, scenarij prireditve, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev se bo porabilo, kakšne kadre potrebujemo, kako je z izvajalci aktivnosti, kakšne so njihove naloge, kdo bo prireditev varoval in spremljal, kdo bodo podizvajalci prireditve, kakšne so njihove naloge, iskanje sponzorjev, kaj jim lahko nudimo in kaj od njih pričakujemo. Posebej je opredeljeno oglaševanje, iskanje sponzorjev pa tudi razlaga splošnih pojmov, ki so za izpeljavo prireditve pomembne. Diplomsko delo je pregled vseh dejavnosti, ki se izvajajo, da bi prireditev bila izpeljana brez zapletov. Brezhibnost je pomembna zaradi obiskovalcev, za katere se prireditev sploh izvaja in brez katerih prireditve sploh ne bi bilo.
Ključne besede: zakon o javnih prireditvah, marketinško komuniciranje, prireditev, načrtovanje prireditev, organizacija prireditev, sponzor, oglaševanje, izvajanje prireditve, SWOT analiza;
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 3181; Prenosov: 889
.pdf Celotno besedilo (696,79 KB)

2.
ORGANIZACIJA TRADICIONALNEGA KONCERTA DORIJEV VEČER
Tanja Lekše, 2011, diplomsko delo

Opis: Vsi se radi udeležimo kakšnega koncerta ali kakšne druge kulturne prireditve, saj nas dogajanje na odru sprosti in v nas prebuja lepe občutke, le redko pa se vprašamo, kako je stati na odru ali pa celo, kaj vse je bilo treba postoriti, da je prireditev sploh nastala. V diplomski nalogi je opisan potek organizacije kulturne prireditve oz. glasbenega koncerta z namenom spoznati celoten potek organizacije glasbenega dogodka. Teorija v zvezi z organizacijo je preverjena na konkretnem primeru, in sicer pri organizaciji 11. Dorijevega večera, katerega organizator je Kvintet Dori – ansambel, ki izvaja narodnozabavno glasbo, zato je v diplomi opisan tudi razvoj tovrstne glasbene zvrsti in predstavljen sam ansambel Kvintet Dori. Zastavljeni sta bili dve hipotezi, in sicer: Kvintet Dori izvaja isto zvrst glasbe kot legendarni ansambel Bratov Avsenik, a se od njega razlikuje v več pogledih, torej Doriji ne posnemajo Avsenikov. Druga hipoteza: Tudi pri organizaciji glasbenih koncertov prihaja do določenih razhajanj med teorijo in prakso. Zbiranje podatkov je potekalo na različne načine – glavno vodilo je bilo konkretna prisotnost pri sami organizaciji koncerta, v pomoč pa so bili tudi pogovori in intervjuvanje raznih izvajalcev del (tonskega mojstra, scenografa idr.) ter pregled dokumentacije organizatorjev prireditve. Z analizo vseh dosedanjih Dorijevih večerov in prebiranjem literature o razvoju narodnozabavne glasbe se potrjujeta obe hipotezi. Kvintet Dori se od Avsenikovega ansambla razlikuje v zunanjem videzu (ne nastopajo v kostumih gorenjske narodne noše), v avtorstvu skladb (glasbo in besedila jim po večini pišejo priznani avtorji, le redko kakšno skladbo napišejo sami), v številu članov zasedbe (članov je le pet, saj nimajo dodatnih vokalistov), v poklicu (kljub temu da so v Kvintetu Dori izobraženi glasbeniki, niso poklicni ansambel). Pri organizaciji tovrstnih prireditev pa se praksa največkrat razlikuje od teorije pri dokumentiranju dela oz. pisanju projektnih knjig in pisanju poročil po izvedenem koncertu. Člani Kvinteta Dori z ustvarjanjem novih skladb, s poučevanjem v glasbeni šoli ter z organizacijo Dorijevih večerov uspešno prispevajo k ohranjanju in razvoju slovenske narodnozabavne glasbe.
Ključne besede: Dorijev večer, Kvintet Dori, organizacija prireditve, glasbeni koncert, narodnozabavna glasba, Ansambel bratov Avsenik
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 2652; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

3.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, diplomsko delo

Opis: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Ključne besede: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 18.05.2011; Ogledov: 2793; Prenosov: 542
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
ARHEOLOŠKI PARK VICUS FORTUNAE
Matija Brodnjak, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko naloga z naslovom "Arheološki park Vicus Fortunae" sestavljajo štiri poglavja. Prvo poglavje je uvod, v katerem smo predstavili cilje, namen, osnovno trditev, omejitve in metode dela. Osnovna trditev, ki smo jo dokazovali v diplomskem delu, je bila, da imajo na Ptuju premalo prepoznavnih turističnih produktov, ob tem pa veliko neizkoriščenega potenciala, predvsem v arheoloških najdbah iz časa rimske Petovione. Drugo poglavje tvori predstavitev destinacijskega managementa. Tretje poglavje se nanaša predvsem na predstavitev in pomen arheološkega parka v destinaciji, ki na zanimiv način prikazuje rekonstruirano preteklost. Četrto poglavje je namenjeno opisu moderno opremljenega Arheološkega parka Carnuntum v Avstriji, ki je na arheološko - turističnem področju primer dobre prakse v tem delu Evrope. Poleg tega smo v tem poglavju predstavili tudi arheološko dediščino Ptuja in okolice ter opisali sestavo ter naloge novo nastale RDO na Ptuju. V posebnem podpoglavju smo predstavili še analizo intervjujev, s pomočjo katerih smo skušali izvedeti, ali v bližnji prihodnosti potrebujemo na Ptuju tovrsten park, ki bi popestril zgodovinsko - turistično ponudbo v destinaciji. Sklepni del je namenjen priporočilu za postavitev arheološkega parka Vicus Fortunae na Ptuju ter preverjanju uresničitve hipotez in zastavljenih ciljev.
Ključne besede: Arheološki park, destinacija, destinacijski management, regionalna destinacijska organizacija, rimska kultura, tematske prireditve, arheologija, integralna turistična ponudba, trajnostni razvoj, zavedanje, sodobna tehnologija, kulturna dediščina, jantarjeva pot, Petoviona, Carnuntum
Objavljeno: 29.08.2012; Ogledov: 1654; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

5.
DONATORSTVO IN ORGANIZIRANJE DOBRODELNE PRIREDITVE
Kristina Orter, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil predstaviti donatorstvo in organiziranje dobrodelne prireditve za nepridobitno organizacijo. V drugem delu smo predstavili donatorstvo in družbeno odgovornost podjetij ter prikazali, kako je s tem v Sloveniji. V tretjem delu smo opredelili in proučili neprofitne organizacije in vire njihovega financiranja. V četrtem delu pa je predstavljen praktičen primer načrtovanja in organizacije dobrodelne prireditve. Opisali smo koncept prireditve, scenarij, katera dovoljenja potrebujemo, koliko sredstev bomo porabili, iskanje sponzorjev, oglaševanje. Diplomsko delo je pregled vseh potrebnih dejavnosti, da lahko prireditev izpeljemo dobro in brez zapletov. Donatorstvo za podjetje predstavlja možnost izkazovanja solidarnosti in poudarjanje družbeno odgovornega poslovanja. Poleg tega podjetje ni z ničemer zavezano, da s tem neprekinjeno nadaljuje. Donatorstvo je za neprofitno organizacijo zelo pomemben vir, vendar se nanj nikoli ne morejo zanesti, da bo trajalo dlje časa. Pri donatorstvu je pomembno, da so motivi zanj pravi. Pravi v smislu namena doniranja; torej s strani podjetja. Veliko podjetij želi vplivati na nevladno organizacijo in posredovana sredstva; donirati je potrebno brez vsakršnih pogojevanj. Prejemnik pa mora sredstva porabiti izključno za namen, za katerega so bila pridobljena. V primeru organizacije dobrodelne prireditve so donirana sredstva v materialni ali nematerialni obliki zelo pomembna in ključ do uspešnega namena in zaključka. Ko zaključiš dobrodelni projekt, še posebej, če je namenjen otrokom, ko v njihovih očeh vidiš upanje in nasmeh na obrazih, je poplačan ves trud.
Ključne besede: donatorstvo, družbena odgovornost, nepridobitna organizacija, dobrodelna prireditev, organizacija prireditev, izvajanje prireditve
Objavljeno: 08.08.2013; Ogledov: 2489; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

6.
ANALIZA KAKOVOSTI STORITEV PRIREDITVE NOČ ČAROVNIC PRI GRADU NA GORIČKEM
Metka Špilak, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je bila raziskava o tradicionalni prireditvi Noč čarovnic, ki se je leta 2011 zadnjič odvijala na prireditvenem prostoru pri Gradu na Goričkem in se nato zaradi spora organizatorjev prekinila. S pomočjo dveh anketnih vprašalnikov smo želeli ugotoviti zadovoljstvo obiskovalcev prireditve in društev, ki so na prireditvi sodelovala. Načeloma so bili obiskovalci prireditve Noč čarovnic s kakovostjo storitev na sami prireditvi zadovoljni, kar je razvidno tudi iz končne ocene. Kakovost storitev društev je bila ocenjena s povprečno oceno 4,3, skupna ocena kakovosti prireditve pa je bila ocenjena z oceno 4,4, kar je zelo dobra ocena za prireditev, ki se žal ne odvija več. Na podlagi rezultatov, ki smo jih dobili, smo podali predloge za izboljšave. Predlagamo, da vsi vpleteni v spor, zaradi katerega je bila prireditev odpovedana, ta spor čimprej zgladijo in poskrbijo, da se bo prireditev ponovno organizirala. Če bi se prireditev odvijala na istem prireditvenem prostoru, bi bilo s tem zadovoljnih 96% anketiranih obiskovalcev, ki jim je bil všeč prireditveni prostor v parku pred gradom.
Ključne besede: kakovost prireditve, kakovost storitev, zadovoljstvo obiskovalcev, projektno delo, organizacija prireditve
Objavljeno: 08.04.2014; Ogledov: 939; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE KOT INSTRUMENT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Maruša Vračko, 2014, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje išče v današnjem okolju različne možnosti marketinškega komuniciranja z okoljem, ki bi pripomoglo k večji prepoznavnosti podjetja. Skozi magistrsko nalogo opisujemo organizacijo prireditve kot instrument marketinškega komuniciranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko organizacija prireditve v podjetju, kateremu to ni primarna dejavnost, pozitivno vpliva na prepoznavnost in ugled ter s tem omogoča lažje doseganje primarnih ciljev. V teoretičnem delu opisujemo marketinški in menedžmentski vidik organizacije prireditve in ugotavljamo, da je organizacija prireditve kot tudi sponzoriranje različnih prireditev znano orodje marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu opisujemo mariborsko podjetje Expo biro, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je izvajanje storitev na področju izposoje montažnih dvoran in šotorov z opremo za različne prireditve. Družba v zadnjem času opaža rast dela na tujih trgih, v Sloveniji pa upad. Zato se je vodstvo odločilo za razširitev dejavnosti, in sicer za samostojno organizacijo prireditev. S to dejavnostjo bi lahko povečala prihodke, hkrati pa bi povečevala prepoznavnost podjetja, ki bi pozitivno vplivala na osnovno dejavnost. Skozi empirični del magistrske naloge opisujemo, kako podjetje Expo biro, d. o. o., organizira prireditev Oktanfest, in ugotavljamo, da le-ta že po prvi organizirani prireditvi pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja. S pomočjo ankete ugotavljamo, da je prepoznavnost eden ključnih dejavnikov za nakup izdelka ali storitve, kar dokazuje, da lahko podjetje z organizacijo prireditve poveča prepoznavnost in s tem dosega boljše poslovne rezultate v primarni dejavnosti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, organizacija prireditve, marketing, event management, prepoznavnost podjetja;
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 891; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

8.
ORGANIZACIJA DOGODKA KOT ELEMENT POSPEŠEVANJA PRODAJE
Sara Bogomolec, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacija dogodka kot element pospeševanja prodaje postaja vse večji globalni trend za doseganje prodajnih ciljev. Nakupovalna središča tako pri nas kot v tujini poleg opravljanja osnovne dejavnosti stremijo k zagotavljanju kakovostne nakupovalne izkušnje, ki temelji na dobrem počutju obiskovalcev in njihovem vračanju. Dogodek oziroma prireditev, ki je namenjena pospeševanju prodaje, zahteva visoko raven priprave in pregleda trga, zajemati mora konkretne vsebine, ki množično privabijo pripadnike ciljne skupine, namen vsega skupaj pa je visok obisk in zadovoljstvo obiskovalcev, kupcev na več ravneh. Preko tržnokomunikacijskega spleta se izvajajo različne aktivnosti, ki zasledujejo zastavljene cilje. V poplavi ponudbe pa morajo biti skrbno preučene, izbrane in preko medijskih kanalov dobro posredovane širši javnosti, saj lahko le z uporabo vseh elementov izpeljemo prireditev, ki je uspešna tako za partnerje, ki so v organizacijo in izvedbo vpleteni, kot za obiskovalce, ki se dogodka udeležijo.
Ključne besede: tržnokomunikacijski splet, pospeševanje prodaje, organizacija dogodka/prireditve
Objavljeno: 26.07.2016; Ogledov: 569; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

9.
PRAKTIČNI PRIROČNIK ORGANIZACIJE IN IZVEDBE ŠPORTNEGA DOGODKA NA OSNOVI POSLOVNE SIMULACIJE
Božo Ljubec, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacija športne prireditve je zahteven projekt. Običajno se organizacije loti športno društvo ali klub. Vsako prireditev je potrebno prijaviti pri pristojni upravni enoti. Za odločitev o organizaciji športne prireditve je potrebno opraviti ustrezno analizo, ob organizaciji pa upoštevati nekatera splošna načela, med katerimi so najpomembnejša: načelo ciljev, smotrnosti, varčnosti, odgovornosti, kadrovsko, prostorsko, marketinško načelo. V diplomskem delu skušam z metodo poslovne simulacije ugotoviti, ali ta metoda omogoča doseganje zastavljenih ciljev in preveriti, ali študij predpisov in literature omogoča pridobitev dovolj znanj za kompetentno organizacijo športne prireditve. Ugotavljam, da metoda poslovne simulacije omogoča uspešno organizacijo športne prireditve tudi brez praktičnih izkušenj, saj omogoča vpogled v podroben proces načrtovanja in izvedbe športne prireditve. S študijem predpisov in literature je mogoče zajeti vse bistvene dejavnike, ki so potrebni za dosego zastavljenih ciljev. Metoda omogoča tudi pravočasno pripravo nadomestnih scenarijev, ki pridejo v poštev v primeru težav pri izvedbi. Po drugi strani pa ta metoda zahteva veliko več priprav in študija. Če pri tem sodeluje več oseb, je mogoče povečati zanesljivost in uspešnost načrtovanja, organizacije in izvedbe športne prireditve.
Ključne besede: organizacija, športna prireditev, društvo, poslovna simulacija, načela organizacije, načrtovanje prireditve, izvedba prireditve
Objavljeno: 26.08.2016; Ogledov: 402; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (572,83 KB)

10.
PROJEKT ORGANIZACIJE MEDNARODNE ŠPORTNE PRIREDITVE
Žiga Potočnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacija mednarodne športne prireditve je kompleksen projekt, ki zahteva ustrezen pristop z vidika projektnega managementa. V diplomski nalogi je predstavljen proces organizacije prireditve skozi faze projektnega managementa in splošnega koncepta organiziranja prireditev, do konkretnega prikaza na primeru 49. Šalamunovega memoriala. V prvem delu naloge je predstavljen projekt kot predmet obravnave projektnega managementa in za katerega so podrobneje opredeljene faze. V drugem delu naloge so opisane faze projekta z vidika organizacije športne prireditve ter predstavljene in opisane aktivnosti, potrebne za uspešno izvedbo prireditve. Ker je potrebno pri organizaciji športne prireditve upoštevati mnoge zakonske predpise, so v tem poglavju predstavljeni zakoni in predpisi ter vsa dovoljenja in soglasja za regularno izvedbo prireditve. V zadnjem delu naloge je prikazan proces načrtovanja in izvedbe prireditve za 49. Šalamunov memorial, kjer je posebna pozornost namenjena dejavnikom v načrtovanju prireditve. Prikazan je opis predhodnjega tekmovanja ter primerjava in analiza izboljšav 49. izvedbe prireditve za Šalamunov memorial.
Ključne besede: projektni management, projekt, organizacija prireditve, zakonodaja prireditev, 49. Šalamunov memorial
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 758; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.35 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici