| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1603
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacijska klima v zdravstveni organizaciji zd ljubljana, enota šiška
Matjaž Miholič, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava organizacijsko klimo v zdravstveni organizaciji, in sicer v Zdravstvenem domu Ljubljana, enoti Šiška. Organizacijska klima je ključni dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, kakovost dela in uspešnost organizacije. V strokovnem delu je poudarjen pomen vodenja, medosebnih odnosov, komunikacije, motivacije in nagrajevanja pri oblikovanju delovnega okolja, ki spodbuja zavzetost zaposlenih. Cilj raziskave je bil ugotoviti trenutno stanje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih ter predlagati ukrepe za izboljšanje. Raziskava je bila izvedena z validiranim anketnim vprašalnikom, s katerim so bile analizirane ključne dimenzije organizacijske klime: vodenje, notranja komunikacija, odnosi med zaposlenimi, motivacija, inovativnost, pripadnost organizaciji in nagrajevanje. Rezultati raziskave so pokazali, da zaposleni v ZD Ljubljana, enoti Šiška, zaznavajo pozitivne vidike glede pripadnosti organizaciji in odnosih s sodelavci, pa vendar so izpostavili potrebo po izboljšanju komunikacije med zaposlenimi in vodstvom ter večjemu priznavanju njihovega dela. Raziskava je prav tako potrdila, da organizacijska klima pomembno vpliva na zavzetost in uspešnost zaposlenih ter njihovo splošno zadovoljstvo na delovnem mestu. Na osnovi rezultatov so predlagani ukrepi za izboljšanje organizacijske klime, kot so večja transparentnost v komunikaciji, boljše nagrajevanje zaposlenih, večje vključevanje zaposlenih v proces odločanja in spodbujanje inovativnosti. Ključna ugotovitev raziskave je, da pozitivna organizacijska klima ne vpliva le na dobro počutje zaposlenih, temveč tudi na kakovost zdravstvenih storitev, ki jih nudijo pacientom. Zaključek magistrskega dela poudarja, da je organizacijska klima v zdravstvenih ustanovah dinamičen in večplasten proces, ki zahteva kontinuirano spremljanje in prilagajanje organizacijskih praks, da bi zagotovili optimalno delovno okolje in visoko raven kakovosti zdravstvenih storitev.
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, zdravstvena organizacija
Objavljeno v DKUM: 20.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (755,12 KB)

2.
Poučevanje spoznavanja okolja in naravoslovni kapital učencev
Vasja Kožuh, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo potek in rezultate raziskave, katere osnovni namen je podrobneje spoznati poučevanja učnega predmeta spoznavanje okolja. Ugotovili smo, da učiteljice v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju ocenjujejo, da so motivirane za delo in kompetentne za poučevanje predmeta spoznavanje okolja. Pri tem se čutijo manj pripravljene za poučevanje fizikalnih, kemijskih, tehniških, socioloških in psiholoških vsebin kot za poučevanje drugih vsebin. Nadalje ugotavljamo, da določene naravoslovne postopke, kot so analiza in interpretacija podatkov, raziskovanje in delo z računalniki, izvajajo manj pogosto od drugih postopkov. Pri vrednotenju znanja se opirajo predvsem na pisne in ustne odgovore učencev.
Ključne besede: spoznavanje okolja, naravoslovni pouk, poučevanje, učitelji, učne metode, organizacija pouka, ocenjevanje znanja, osnovne šole, naravoslovno znanje, spoznavni procesi in postopki, oblike poučevanja
Objavljeno v DKUM: 19.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (730,07 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Hibridno projektno vodenje v javnem zavodu
Anže Pavšek, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje uporabo hibridnih metodologij, ki združujejo tradicionalne in agilne pristope. Namen raziskave je analizirati prednosti in slabosti hibridnega projektnega vodenja ter preučiti, kako lahko tovrstni pristop prispeva k boljšemu izvajanju projektov. Raziskava pokriva področje projektnega vodenja v Javnem zavodu Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana, kjer je uspešno izvajanje projektov ključno za doseganje organizacijskih ciljev. Teorija navaja, da hibridno projektno vodenje prinaša številne prednosti, vključno s povečano prilagodljivostjo, izboljšano komunikacijo znotraj projektnih ekip ter višjo uspešnostjo projektov, vendar se je v aplikativnem delu, kjer je bila opravljena raziskava na enem od projektov, pokazalo, da v Javnem zavodu Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana uporaba hibridnih metodologij ne bi bila smiselna .
Ključne besede: Projekt, hibridno projektno vodenje, organizacija, javni zavod.
Objavljeno v DKUM: 11.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

4.
Agilno vodenje
Lara Kovačec, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava pomen agilnega vodenja kot ključnega dejavnika uspešnosti sodobnih organizacij v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. Agilno vodenje omogoča organizacijam prilagodljivost, odzivnost in izkoriščanje novih priložnosti, pri čemer imajo ključno vlogo agilni vodje, ki s svojo sposobnostjo sprejemanja hitrih odločitev, spodbujanja inovacij ter kulture učenja navdihujejo zaposlene. Kljub dokazanim prednostim agilnega pristopa organizacije še vedno pogosto vztrajajo pri tradicionalnih organizacijskih strukturah, zato je nujno spodbujati prehod k bolj prilagodljivim in učinkovitim oblikam vodenja za zagotavljanje dolgoročne konkurenčnosti in uspeha. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti pomen agilnosti in agilnega vodenja ter vpliv ravni poznavanja agilnega vodenja pri vodjih na motivacijo, komunikacijo, zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih. To je bilo opravljeno s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, v katerem so sodelovali vodje in izvedbeni delavci izbranega podjetja. Analiza pridobljenih podatkov je omogočila vpogled v prakso agilnega vodenja v podjetju ter ugotavljanje vpliva ravni poznavanja agilnega vodenja pri vodjih na motivacijo, komunikacijo, zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih. Rezultati so pokazali, da sta agilnost in agilno vodenje še vedno premalo raziskani temi, pri čemer so vodje bolj ozaveščeni o teh konceptih v primerjavi z izvedbenimi delavci. Prav tako smo ugotovili, da raven poznavanja agilnega vodenja pri vodjih pozitivno vpliva na motivacijo, izboljšuje komunikacijo, povečuje zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih, kar poudarja pomembnost vloge agilnih vodij pri ustvarjanju pozitivnega delovnega okolja in doseganju organizacijskih ciljev. Te ugotovitve še posebej izpostavljajo pomen povečanja poznavanja agilnega vodenja med vodji, saj lahko to pripomore k večji organizacijski uspešnosti.
Ključne besede: agilnost, agilna organizacija, agilno vodenje, agilni vodja, motivacija, komunikacija, zadovoljstvo, produktivnost
Objavljeno v DKUM: 05.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

5.
Sponzoriranje športne organizacije
Jan Dornik, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava optimizacijo sponzorskih strategij in sodelovanja med košarkarskim klubom Triglav Kranj in sponzorji. Sodelovanje med športno organizacijo in sponzorjem je uspešno, kadar imajo športne organizacije jasno opredeljene in merljive cilje, vzpostavijo učinkovito in transparentno komunikacijo ter delijo vrednote s sponzorji. Sponzorji, ki dajejo poudarek na merjenje učinkov sponzorstva, izražajo višjo stopnjo zadovoljstva in so bolj naklonjeni k dolgoročnemu partnerstvu. Profesionalen pristop športnih organizacij, ki vključuje dobro strukturiran strateški načrt in natančno zastavljene cilje, bistveno pripomore k večji finančni podpori s strani sponzorjev ter k uspešnemu pridobivanju novih partnerstev. S pomočjo narejenega postopkovnika bo Košarkarski klub Triglav Kranj lažje prišel do strategije za uspešno pridobivanje novih sponzorstev.
Ključne besede: sponzorstvo, športna organizacija, košarkarski klub, marketing
Objavljeno v DKUM: 04.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

6.
Organizacija gradbišča in terminsko planiranje gradnje Logističnega centra Hoče
Rok Zdovc, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomski delu je obravnavana organizacija gradbišča in terminsko planiranje za izgradnjo Logističnega centra Hoče. V prvem delu naloge so predstavljeni osnovni podatki o projektu. Podani so podatki o lokaciji izvedbe objekta, zasnovi objekta, konstrukciji in vseh inštalacijah v objektu. V nadaljevanju so obravnavane različne dokumentacije, kot so gradbeno dovoljenje, gradbena pogodba, projektna dokumentacija in elaborati. Preučeni so tudi pogoji za izgradnjo objekta. Drugi, bistveni del diplomske naloge se osredotoča na organizacijo gradbišča s tehničnim poročilom, kjer so opisani dostop do gradbišča, komunalni priključki, začasni objekti, deponije, potrebna delovna sredstva in delovna sila ter varnost in zdravje pri delu. Obravnavano je tudi terminsko planiranje, ki je grafično predstavljeno s pomočjo gantogramske tehnike. Na koncu diplomske naloge je podana shema organizacije gradbišča in modificiran gantogram.
Ključne besede: organizacija gradbišča, terminsko planiranje, logistični center Hoče
Objavljeno v DKUM: 05.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (3,92 MB)

7.
Uspešnost organizacije kot posledica uspešne komunikacije in dobrih odnosov med vodjo in zaposlenimi na delovnem mestu
Maja Karlin, 2025, magistrsko delo

Opis: Uspešnost organizacije predstavlja ključno merilo njenega delovanja in pomembno vodilo za dosego ciljev ter ohranjanje konkurenčnosti v dinamičnem poslovnem okolju. Uspešnost organizacije predstavlja kompleksen koncept. Vemo, da je uspeh vseh organizacij, tako javnih kot zasebnih, odvisen od številnih dejavnikov. Ključno vlogo med njimi pa imata komunikacija in odnosi na delovnem mestu. Komunikacija je t.i. osnovni gradnik delovanja vsake organizacije. Sinergija med vodstvom in zaposlenimi predstavlja pomemben element uspešnosti organizacije, saj temelji na vzajemnem zaupanju, sodelovanju in skupnem delovanju v smeri doseganja zastavljenih ciljev. Dobri odnosi na delovnem mestu temeljijo na medsebojnem zaupanju, spoštovanju, empatiji in podpori med sodelavci. V prvem delu magistrske naloge uporabimo deskriptivno metodo dela, s katero analiziramo že obstoječe raziskave in strokovno literaturo s tega področja. V empiričnem delu pa uporabimo anketiranje kot raziskovalni inštrument, s katerimi ugotavljamo, kako so za uspešnost organizacije pomembni dobra komunikacija ter dobri odnosi na delovnem mestu med vodjo in zaposlenimi. S pomočjo grafov in tabel predstavimo rezultate, ki smo jih analizirali z uporabo računalniškega programa Microsoft Excel in SPSS. Rezultati kažejo, da so ljudje v organizaciji, kjer je bila raziskava izvedena, na splošno zadovoljni s komunikacijo in menijo, da je ta dovolj dobra. Strinjali so se s trditvami, da le-ta spodbuja in motivira navdušenje za doseganje ciljev podjetja, kar seveda pozitivno vpliva na uspeh podjetja. Prav tako pa rezultati kažejo, da so dobri odnosi prav tako eden izmed ključnih dejavnikov za uspešnost podjetja.
Ključne besede: organizacija, uspešnost, komunikacija, odnos
Objavljeno v DKUM: 24.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
Organizacija in organiziranje
2025

Opis: Sodobna družba je družba organizacij. Organizacije so prostor, kjer se ljudje nahajamo v različnih oblikah, različnih dejavnostih in zasledujemo različne interese in cilje. Ravno tako se vprašanje organizacije skozi institucionalno, instrumentalno opredelitev in skozi oblikovanje organizacije razvija že od samih začetkov vzpostavitve znanstvenega raziskovanja s področja organizacijskih ved. Vprašanja, ki so vezana na organizacijo in organiziranje, izhajajo najprej iz percepcije človeka in razumevanja zakonitosti organizacij, ki jih je potrebno upoštevati tako v formalnem kot v neformalnem pogledu. V znanstveni monografiji z naslovom Organizacija in organiziranje smo povezali vsebinsko zaokrožena poglavja, ki so nastala v avtorstvu in soavtorstvu visokošolskih učiteljev in sodelavcev ter doktorskih študentov. Tematski sklopi so vezani na področja organizacije, saj upoštevajo kadrovski, procesni in informacijski vidik. Obravnavajo torej področje treh glavnih stebrov organizacije, ki skozi zgodovino pomenijo tudi odskočno desko za bodoči razvoj in raziskovanje organizacijskih ved.
Ključne besede: organizacija, kompetence, družbena odgovornost, komunikacija, kakovost
Objavljeno v DKUM: 18.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (6,26 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Vpliv policijskih združenj na vodenje policijske organizacije : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Aljoša Debevec, 2025, diplomsko delo

Opis: Policijska združenja v Sloveniji, kot so Mednarodna policijska zveza, Društvo kriminalistov Slovenije, Združenje Sever, Združenje policijskih šefov Slovenije ter oba policijska sindikata, igrajo pomembno vlogo pri zastopanju interesov policistov, izboljšanju delovnih pogojev in strokovnem povezovanju. Kljub temu njihov vpliv na vodenje policijske organizacije ostaja omejen, saj je to še vedno podrejeno političnim dejavnikom. Diplomsko delo obravnava vpliv teh združenj na vodenje slovenske policije ter njihov pomen pri oblikovanju praks, politik in strategij. Primerjali smo stanje v Sloveniji s tujino, kjer imajo združenja večjo avtonomijo in vpliv. Posebej smo izpostavili International Association of Chiefs of Police ter vlogo sindikatov pri pogajanjih o delovnih pogojih in zakonodaji. Analiza strokovne literature je pokazala, da bi večji vpliv združenj lahko prispeval k večji neodvisnosti in profesionalizaciji policije. Slovenska združenja se soočajo z izzivi, kot so omejene pristojnosti in politični vplivi. Na podlagi ugotovitev predlagamo krepitev vloge združenj v odločitvenih procesih in povečanje njihove avtonomije, kar bi prispevalo k učinkovitejšemu in nepristranskemu delovanju policije.
Ključne besede: policijska organizacija, vodenje v policiji, policijska združenja, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 14.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (993,36 KB)

10.
Organizacija dela na daljavo v podjetju IQbator d. o. o.
Dajana Popovič, 2025, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo obravnava temo organizacije dela na daljavo. S hitro rastjo tehnologije postaja delo na daljavo izvedljivo za večino podjetij. Način takega dela prinaša veliko prednosti, obenem pa tudi izzive, s katerimi se morajo soočiti tako vodje kot ostali delavci. Dobra organizacija v podjetju je ključni dejavnik za uspešno izvajanje dela na daljavo.
Ključne besede: delo na daljavo, teledelo, delo od doma, organizacija, delovni čas, komunikacija
Objavljeno v DKUM: 24.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici