| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Heritage tourism, retail revival and city center revitalization : a case study of Koper, Slovenia
Armand Faganel, Beti Reisman, Tina Tomažič, 2023, original scientific article

Abstract: The focus of the paper is the revitalization of a heritage city center and the significance of retail trade and cruise ship tourism within this context. Fundamental concepts have been presented in the literature review and explored the factors contributing to the decline of old city centers. The empirical section of the paper comprises a case study that highlights a specific municipality's efforts to revive its heritage city center. The main attraction in Koper is its well-preserved medieval city center with five centuries old Venetian architecture. An analysis of the municipality's initiatives has been made and a qualitative study that investigates the perceptions and experiences of stakeholders regarding the situation and the municipality's actions to preserve commercial activity in the city center. The results of the semi-structured interviews conducted with three distinct stakeholder groups were analyzed using the qualitative content analysis method. The findings reveal that the chosen municipality has achieved relative success in revitalizing its heritage city. Concurrently, stakeholders' perspectives were utilized to identify potential drawbacks and explore opportunities for mitigating them. The paper concludes by presenting theoretical and methodological contributions to the field of heritage city centers revitalization, not only in the selected municipality but also beyond. These insights inform the appropriate sustainable policy development and marketing strategy.
Keywords: revitalization, retail trade, marketing strategy, city center, stakeholders, heritage
Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 137; Downloads: 16
.pdf Full text (2,57 MB)
This document has many files! More...

2.
Metode ustvarjalnega mišljenja pri oživitvi trgovsko poslovnega centra city maribor
Rebecca Trobas, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Ustvarjalnost zahteva pogum, da izrazimo svoj pogled in ideje ter da se nehamo oklepati gotovosti. Čeprav je vrhunska ustvarjalnost relativno redka, se preprosta iznajdljivost pojavi pri vseh ljudeh. Prav to iznajdljivost je treba spodbujati, da čez čas preraste v ustvarjalnost. V diplomskem projektu smo ugotovili, da je ustvarjalen prav vsak posameznik, ki išče ter na koncu tudi najde nekaj novega. Ustvarjalno mišljenje in s tem tudi metode so vsekakor zelo pomembne v vsakdanjem življenju, saj lahko preko njih pridemo do najrazličnejših in zanimivih idej. Poleg tega pa lahko preko njih rešimo še tako kompleksen problem. Problem, ki smo si ga zastavili, temelji na oživitvi trgovsko poslovnega centra City v Mariboru. Sam center se nahaja na sredi poslovnega središča mesta in je tako rekoč obdan z vsemi pomembnejšimi institucijami mesta Maribor. Prav vsak prebivalec mesta lahko potrdi, da omenjen center še zdaleč ni to, kar je bil včasih. Da se mestnemu jedru ne godi najbolje, lahko opazi prav vsak, ki se v popoldanskih urah odpravi po mestnih ulicah. Kljub izredno dobri lokaciji, trgovsko poslovni center nekako nazaduje. Menimo, da bi ga lahko z dobrimi idejami ponovno povzdignili med konkurenčne trgovsko poslovne centre. Prav metode ustvarjalnega mišljenja lahko pomagajo pri iskanju idej in rešitev za zastavljeni problem. Osredotočili smo se na dve skupini, in sicer na individualne metode in skupinske metode ustvarjalnega mišljenja, preko katerih pa smo na koncu prišli do zanimivih in predvsem koristnih idej. Potrdili smo predvidevanje, da se trgovsko poslovni center City v Mariboru srečuje s preveliko konkurenco na trgu. Dejstvo je, da morajo vsa večja in tudi manjša podjetja, ki želijo v današnjem času uspeti, vlagati v svoj razvoj na vseh področjih. Omenjenemu centru pa prav tega primanjkuje. Preko dveh sklopov metod, smo prišli do velikega števila idej, ki bi dejansko lahko koristile in predvsem pripomogle k temu, da bi se center vsaj približal temu, kar je včasih dejansko bil.
Keywords: ustvarjalnost, mišljenje, skupinske metode, individualne metode, trgovsko poslovni center City Maribor
Published in DKUM: 22.11.2017; Views: 1474; Downloads: 156
.pdf Full text (1,15 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica