| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV OKOLJA PRI GIBALNEM RAZVOJU OTROKA
Nuša Ratej, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vloga okolja pri gibalnem razvoju otroka je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorične sposobnosti in morfološke značilnosti otrok, pomen gibalnih/športnih dejavnosti za celostni razvoj otroka, vlogo vzgojiteljev in staršev pri gibalnem razvoju ter vlogo kraja bivanja na gibalni razvoj otroka. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 67 staršev, na osnovi katerega smo prišli do naslednjih ugotovitev: med mestnimi in podeželskimi otroci ni bistvene razlike v pogostosti ukvarjanja s športom; mestni otroci so pogosteje vključeni v dodatne organizirane športne dejavnosti kot otroci iz podeželja; podeželski otroci imajo manj možnosti za dodatne športne dejavnosti; otroci so skupaj s starši najpogosteje aktivni v igrah z žogo ter v pohodništvu in planinarjenju; otroci v mestnem in podeželskem okolju so najpogosteje aktivni na prostem.
Keywords: predšolski otrok, gibalne sposobnosti, telesne značilnosti, vloga vzgojiteljev, vloga staršev, okolje bivanja.
Published: 06.05.2010; Views: 3530; Downloads: 652
.pdf Full text (412,68 KB)

2.
VPLIV DOMAČEGA OKOLJA NA GIBALNO - ŠPORTNE DEJAVNOSTI OTROK
Maja Vegan, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vpliv domačega okolja na gibalno-športne dejavnosti otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo izpostavili dejavnike otrokovega razvoja in gibalne sposobnosti predšolskih otrok, poudarili vlogo družine in kraja bivanja pri ukvarjanju otrok z gibalno-športnimi dejavnostmi, ter predstavili pomen gibalno-športnih dejavnosti za zdravje in celostni razvoj otroka. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskav, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, katerega je izpolnilo 140 staršev otrok Vrtca Ptuj in Vrtca Cirkulane. Ugotavljali smo vpliv in vlogo domačega okolja na gibalno-športne dejavnosti otrok in prišli do naslednjih ugotovitev: med mestnimi in podeželskimi otroci so zelo majhne razlike v pogostosti ukvarjanja z gibalno-športnimi dejavnostmi skupaj s starši; gibalno-športno aktivnejši so mestni otroci, saj so pogosteje vključeni v organizirano športno vadbo kot podeželski otroci; najpogostejša športna dejavnost pri športnem udejstvovanju staršev skupaj z otroki v mestu in podeželju sta hoja in tek; vzrok za športno neaktivnost staršev skupaj z otroki v mestu in podeželju je pomanjkanje časa; starši otrok se ne glede na bivalno okolje zavedajo pomena športnega udejstovanja za celostni razvoj otrok; otroci mlajših staršev se več ukvarjajo z gibalno-športnimi dejavnostmi kot otroci starejših staršev; otroci staršev z višjo izobrazbo se več ukvarjajo s športnimi dejavnostmi kot otroci staršev z nižjo izobrazbo.
Keywords: predšolski otrok, gibalne sposobnosti, gibalno-športna dejavnost, starši, okolje bivanja, mesto, podeželje
Published: 23.07.2014; Views: 1089; Downloads: 186
.pdf Full text (1,52 MB)

3.
POMANJKANJE GIBANJA OTROK V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Mojca Pajek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Pomanjkanje gibanja otrok v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibanje, gibalno aktivnost kot dejavnik otrokovega celostnega razvoja in pomanjkanje gibanja. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih 100 staršev in 60 vzgojiteljev. Želeli smo ugotoviti, kateri so najpogostejši vzroki za otrokovo gibalno/športno neaktivnost, ugotoviti, ali gibalna/športna neaktivnost staršev vpliva na neaktivnost otrok in ali se kažejo razlike v gibalni/športni neaktivnosti otrok v mestu in na podeželju. Ugotovili smo: pomanjkanje opremljenosti vrtcev s športnimi pripomočki in rekviziti ne ovira izvajanja gibalnih/športnih aktivnosti; odsotnost staršev zaradi službenih obveznosti ne vpliva na otrokovo gibalno/športno aktivnost v prostem času; gibalna/športna neaktivnost staršev ne vpliva na gibalno/športno neaktivnost otrok; med mestnimi in podeželskimi otroki so zelo male razlike v pogostosti ukvarjanja z gibalnimi/športnimi aktivnostmi v prostem času.
Keywords: predšolski otrok, gibalna/športna aktivnost, pomanjkanje gibanja, vzgojitelji, starši, okolje bivanja, kraj vrtca.
Published: 22.07.2015; Views: 1780; Downloads: 456
.pdf Full text (789,22 KB)

4.
Vloga okolja v gibalnem razvoju otroka
Metka Mlinšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Vloga okolja v gibalnem razvoju otroka smo želeli raziskati vpliv in vlogo okolja (staršev, vzgojiteljev in kraja bivanja) v gibalnem razvoju otroka. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalni razvoj in gibalne sposobnosti otroka, obdobja v gibalnem razvoju otrok, pomen gibalnih/športnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka, dejavnike otrokovega gibalnega razvoja, gibalno izkušenjsko okolje ter vlogo staršev, vzgojiteljev in kraja bivanja v gibalnem razvoju otrok. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati kavzalno-neeksperimentalne metode raziskovanja. Izbrali smo neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije. Vključili smo 120 staršev predšolskih otrok v starosti od 2 do 6 let, ki obiskujejo vrtec in 20 vzgojiteljev predšolskih otrok, zaposlenih na delovnem mestu vzgojitelja. S kvantitativno tehniko zbiranja podatkov - anketni vprašalnik za starše in anketni vprašalnik za vzgojitelje, smo pridobili podatke, iz katerih smo po analizi lahko ugotovili, da so mame skupaj z otroki pogosteje športno aktivne kot očetje; otroci staršev z višjo stopnjo izobrazbe so več gibalno aktivni, kot otroci staršev z nižjo izobrazbo staršev; mestni otroci so pogosteje vključeni v organizirane gibalne aktivnosti kot vaški otroci; vzgojitelji kot načrtovano gibalno/športno aktivnost v vrtcu najpogosteje načrtujejo tek, hojo in igre z žogo. Ugotovili smo, da vzgojitelji, ki so športno aktivni v svojem prostem času, tudi v vrtcu pogosteje načrtujejo gibalne aktivnosti kot športno neaktivni vzgojitelji in da vzgojitelji ne glede na kraj vrtca (mesto/vas) največkrat načrtovane gibalne/športne aktivnosti izvajajo v naravi.
Keywords: gibalni razvoj, gibalno izkušenjsko okolje, vloga staršev, vloga vzgojitelja, vloga kraja bivanja
Published: 05.05.2016; Views: 703; Downloads: 199
.pdf Full text (381,84 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica