| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 620
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava prikritega oglaševanja v tisku in na spletu
Maja Perko, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava problematiko primerjave prikritega oglaševanja v tisku in na spletu. Prikrito oglaševanje lahko prepoznamo, kadar novinarski prispevki ali oglasna sporočila niso pravilno označena, da vsebujejo kakršnokoli oglaševanje. Opisali smo teme, kot je oglaševanje, funkcije ter cilje oglaševanja, podrobneje predstavili oglaševanje v tiskani in spletni obliki ter jih podkrepili s primeri. Podrobneje smo predstavili prikrito oglaševanje, vrste in strategije prikritega oglaševanja ter se dotaknili tudi vpliva le-tega na potrošnika. S študijo primera pa smo na konkretnih primerih ugotovili, kako se oglaševanje nekega oglasa v tiskani obliki razlikuje od oglaševanja na spletu ter rezultate primerjali med seboj.
Ključne besede: tisk, splet, prikrito oglaševanje v tisku, prikrito oglaševanje na spletu.
Objavljeno: 23.04.2021; Ogledov: 57; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

2.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 28; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 78; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

4.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 83; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

5.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Objavljeno: 22.02.2021; Ogledov: 141; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

6.
Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju
Simon Koren, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Ključne besede: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 05.01.2021; Ogledov: 163; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

7.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 177; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

8.
Holistische Stilanalyse ausgewählter Werbespots der Marke Labello
Lea Hojsak, 2020, diplomsko delo

Opis: Heute begleitet uns Werbung bei jedem Schritt in Form von Plakaten, Werbung, TV-Spots usw. Wir finden sie im Fernsehen, Radio, in Zeitungen, Magazinen, online, auf Werbetafeln, Kleidung, Werbung findet im Rahmen von Veranstaltungen statt und begegnen ihnen auch in vielen anderen Bereichen des Alltags. Werbung ist eine Kommunikation zwischen Anbietern und Nutzern von Dienstleistungen oder Produkten. Medien wie Film und Fernsehen sind ein wichtiger Bestandteil unseres täglichen Lebens. Von besonderer Bedeutung sind die visuellen Medien, die sich durch Werbespots auszeichnen, die nur bewegte Bilder zum Abspielen von Anzeigen verwenden. Statische Bilder liefern nicht so viele Daten wie bewegte Bilder - Werbung. Bei Werbefilmen gibt es neben visueller Werbung auch Werbung, die durch Radio- oder Audioaufzeichnung erstellt wurde. Mit der Anzeige präsentiert das Unternehmen seine Marke, Ideale, Werte und Ziele und versucht, die Menschen zum Kauf des angebotenen Produkts oder der angebotenen Dienstleistung zu ermutigen. Durch Werbung will das Unternehmen die Öffentlichkeit für seine Marke sensibilisieren, neue Kunden gewinnen und gleichzeitig bestehende Kunden binden. Im theoretischen Teil beschreibt der theoretische Teil die Theorie der Werbung, Werbemittel und Werbefilme und definiert auch einen multimodalen Texttyp. Die Marke Labello brachte 1909 ihren ersten Lippenbalsam auf den Markt und produziert seitdem viele Arten von Labello-Salben, die auf der ganzen Welt bekannt sind. Der empirische Teil der Diplomarbeit besteht aus acht Sätzen ausgewählter Werbung / Werbefilme der Marke Labello, die mit Hilfe einer ganzheitlichen ganzheitlichen Stilanalyse analysiert wurden. Wir haben Labello-Werbefilme aus den Jahren 1999, 2004, 2008, 2013, 2015, 2016, 2017 und 2018 analysiert. Ziel der Diplomarbeit war eine umfassende ganzheitliche stilistische Analyse von Werbung. Diese wurden zuerst auf Makroebene und dann auf Mezzo- und Mikroebene analysiert. Wir haben festgestellt, dass die Frauen in den meisten analysierten Werbespots jünger waren. In dem Werbespot von 2008, der aus der Sicht der Altersgruppe am meisten auffällt, waren Falten auf den Lippen das Hauptthema, sodass sowohl der Protagonist als auch die Zielgruppe die ältere Generation waren. Wir haben auch festgestellt, dass neuere Anzeigen weniger Text enthalten als ältere und dass Slogans hauptsächlich verwendet werden. Im Laufe der Jahre wurden die Slogans stark gekürzt, der Text ist deutlich weniger. Werbung ist aus sprachlicher Sicht leicht zu verstehen, es entsteht eine Kombination aus bewegten Bildern und gesprochenem Text. Die blaue Farbe, die zwischen 2008 und 2017 in Werbespots erscheint, symbolisiert die Labello-Salbe und gilt als die erkennbare Farbmarke.
Ključne besede: holistična stilna analiza, oglaševanje, mediji, reklamni film, Labello, vloga ženske.
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 46; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

9.
Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
Maša Simonič, 2020, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je oglaševanje, natančneje oglaševanje v športu, in njegovo načrtovanje. Na začetku smo predstavili marketing v športu, blagovne znamke v športu in ciljne skupine. Nato smo se posvetili definiciji oglaševanja, saj ga različni avtorji različno opredeljujejo. Za oglaševanje izdelka ali storitve ni dovolj samo ideja, ki si jo ustvarimo v svojih mislih, ampak je treba ustvariti načrt, ki pomaga pri celotnem procesu oglaševanja, in pri tem upoštevati več faktorjev. Eden izmed pomembnejših dejavnikov je medij. Poznamo več vrst medijev, ki nam lahko koristijo za različne namene; treba je ugotoviti, kateri medij je za naše oglaševanje in naš cilj najprimernejši. Naša naloga se navezuje na oglaševanje športa, ki je v primerjavi z ostalimi športnimi panogami medijsko manj izpostavljen. Ravno zato je oglaševanje v karateju zelo pomembno, da ga lahko opazi čim več ljudi. V zaključku smo tako predstavili karate in njegovo zgodovino ter klub, za katerega smo izdelali terminski načrt objav na omrežju Facebook, ki bi mu pomagal pri organiziranju različnih objav.
Ključne besede: marketing, oglaševanje, šport, načrtovanje oglaševanja, karate
Objavljeno: 24.11.2020; Ogledov: 146; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 172; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici