1. |
2. Implementacija odprtokodne programske rešitve OpenERP v podjetju Koroške pekarneMatjaž Kalič, 2016, undergraduate thesis Abstract: V času tehnološkega razcveta na tržišču uspevajo podjetja, ki se zavedajo pomena informacij. S pomočjo celovitih informacijskih rešitev lahko obvladujejo tako notranje kot zunanje informacije, lažje sledijo trendom, se prilagajajo zahtevam tržišča in si tako pridobijo strateško prednost pred tekmeci.
V diplomskem delu smo najprej predstavili odprtokodne rešitve ter njihov pomen v svetu informacijskih rešitev. Predstavili smo razvoj sistemov ERP in njihov vpliv na uspešnost poslovanja. Raziskavo smo razširili na področje odprtokodnih sistemov ERP, ki se v zadnjem času lahko funkcionalno primerjajo s komercialnimi rešitvami in so cenovno primernejša za majhna in srednje velika podjetja.
V teoretičnem delu smo se poglobili v odprtokodni sistem OpenERP in se seznanili z izdelavo novih funkcionalnosti. V sodelovanju s podjetjem Koroške pekarne, d. d., smo na podlagi zahtev izvedli implementacijo rešitve ter analizirali uspešno izvedbo. Keywords: Celovite informacijske rešitve, ERP, odprtokodno, OpenERP, Odoo Published in DKUM: 06.09.2016; Views: 1364; Downloads: 135
Full text (2,39 MB) |
3. |
4. ANALIZA IN PRIMERJAVA ODPRTOKODNIH SISTEMOV CRMAleš Paulovič, 2012, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo analizirali v tem času najbolj izpostavljene odprtokodne sisteme za upravljanje odnosov s strankami ali krajše sisteme CRM. Preverili smo, kaj je odprtokodna programska oprema, ter primerjali odprtokodni in zaprtokodni sistem CRM. Izpostavili smo ključne točke, po katerih smo sisteme analizirali. Na podlagi dokumentacije odprtokodnih sistemov in splošnih informacij o sistemih CRM smo pripravili seznam ključnih funkcionalnosti. Enostavni odločitveni model za izbiro sistema CRM smo pripravili na podlagi našega referenčnega seznama funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo opisali praktične izkušnje z odprtokodnim sistemom CRM. Opisali smo namestitev dveh sistemov CRM in preizkusili možnosti povezovanja z obstoječimi informacijskimi sistemi preko spletnih storitev ter dodatnih podatkov. Preizkusili smo tudi dopolnitev funkcionalnosti s prosto dostopnim dodatkom. Odprtokodni sistemi CRM so se izkazali kot zanimiva alternativa komercialnim produktom, predvsem z možnostmi dopolnjevanja in vključevanja lastnih rešitev. Keywords: odprtokodno, CRM, sistemi za upravljanje odnosov s strankami, primerjava CRM Published in DKUM: 24.05.2012; Views: 2972; Downloads: 262
Full text (3,20 MB) |