| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 109
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkovitost komuniciranja Policijske uprave Maribor z javnostmi na primeru družbenega omrežja Facebook : magistrsko delo
Vid Pajer, 2024, magistrsko delo

Opis: Pomen odnosov z javnostmi organizacij v javnem sektorju je v dobi družbenih medijev vse večji. Učinkovitost komuniciranja na družbenih omrežjih je tesno povezana z odzivi uporabnikov. V tej magistrski nalogi so bile preučene objave Policijske uprave Maribor na Facebooku, s kvantitativnimi metodami pa prepoznani dejavniki, ki povečujejo uporabniško angažiranost. Ugotovili smo, da k temu pripomoreta izogibanje pretiranemu kombiniranju tipov objav in načrtovanje objav v jutranjih urah. Obveščanje o operativnem delu policije in pozivanje k pomoči pri zbiranju informacij povečujeta število delitev objave med uporabniki.
Ključne besede: Policijska uprava Maribor, komuniciranje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 11.07.2024; Ogledov: 172; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

2.
Analiza kvalitete obveščanja in informiranja policijske postaje Žalec o varnostnih dogodkih na območju občin Žalec in Polzela : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Gregor Šemen, 2024, diplomsko delo

Opis: Policijsko delo v skupnosti je še vedno nov koncept policijskega dela in predstavlja enega novejših načinov zagotavljanja varnosti, kjer je v ospredju preventivno delovanje, ki temelji na sodelovanju med skupnostjo in policijo. Danes je policijsko delo vedno bolj usmerjeno v izboljšanje kakovosti življenja ljudi in temelji na pristnejšem odnosu z ljudmi v skupnosti, saj je v tem primeru preiskovanje in preprečevanje kriminalitete učinkovitejše. V diplomskem delu nas je zanimalo predvsem, ali je sodelovanje med policisti Policijske postaje Žalec in prebivalci dobro. Odločili smo se za raziskavo v obliki kvalitativnega intervjuja in pridobili odgovore o ustreznosti obveščanja in informiranja občanov ter o morebitnih težavah pri komunikaciji med policijo in občani. Intervjuje smo izvedli z županoma občin Žalec ter Polzela, s štirimi vodji policijskih okolišev, s policistom na PP Žalec, s predstavnico za stike z javnostjo na Policijski upravi Celje in s tremi prebivalkami obravnavanih občin. Učinkovitost policijskega dela je v veliki meri odvisna od skupnosti, ki je vir informacij za reševanje kriminalitete in drugih varnostnih problemov, saj je velika večina kaznivih dejanj policiji znana tako, da jih najprej prepozna javnost. Spoznali smo, da ima vodja policijskega okoliša najpomembnejšo vlogo na področju obveščanja občanov o varnostni problematiki, vendar je zaradi vedno večjega obsega dela premalo prisoten na terenu. Iz odgovorov intervjuvancev smo ugotovili, da policija na lokalni ravni še vedno uporablja standardne načine za obveščanje občanov. Zanimalo nas je, ali uporablja novejše oblike, ki jih je omogočil splet.
Ključne besede: policijsko delo v skupnosti, policijski okoliš, odnosi z javnostmi, Žalec, Polzela, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 05.06.2024; Ogledov: 152; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (917,93 KB)

3.
4.
Trend gibanja ocene o zadovoljstvu s policijo v Podravju
Franc Virtič, Vinko Gorenak, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijsko delo v skupnosti, lokalna skupnost, odnosi z javnostmi, javno mnenje
Objavljeno v DKUM: 30.05.2024; Ogledov: 126; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (774,98 KB)

5.
Ocena policije v medijih - primerjava med slovenskimi in avstrijskimi časopisi
Sebastjan Kunčnik, Vinko Gorenak, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, mediji, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 203; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (735,64 KB)

6.
Korupcija v novinarstvu : primeri podkupovanja novinarjev kot indici usmerjanja preiskave
Simona Habič, 2007, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: novinarji, mediji, odnosi z javnostmi, korupcija
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 204; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (852,66 KB)

7.
Obveščevalno-varnostna dejavnost in odnosi z javnostmi
Iztok Podbregar, Jana Hibler, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

Ključne besede: obveščevalne službe, odnosi z javnostmi, SOVA
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 170; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (263,05 KB)

8.
Marketinško komuniciranje v Notranjskem regijskem parku
Alja Maček, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je skupek dejavnosti, ki se jih podjetja poslužujejo za komuniciranje s svojimi obstoječimi in potencialnimi potrošniki. Za uspešnost podjetja je pomembno, da pred začetkom izvajanja marketinškega komuniciranja oblikujejo komunikacijski načrt, ki je sestavljen iz sedmih korakov komunikacijskega programa. Neizbežen korak je izbor ustreznega komunikacijskega spleta. Komunikacijski splet je sestavljen iz štirih aktivnosti, in sicer oglaševanja, pospeševanja prodaje, osebne prodaje in odnosov z javnostmi. Naloga podjetja pa je, da izbere eno ali več orodij komunikacijskega spleta, s katerimi želi doseči zastavljene marketinške cilje in strategije. Danes je poslovna uspešnost vedno bolj odvisna od marketinškega komuniciranja, zato mu podjetja pripisujejo večji pomen. Ker ima javni park Notranjski regijski park unikatno naravno in kulturno dediščino, ki privablja mnoge obiskovalce, in si v prihodnosti želi postati najuspešnejši slovenski naravni park in svetovno prepoznano območje, nas je zanimalo, kako se z marketinškim komuniciranjem soočajo v zavodu. V magistrskem delu smo se osredotočili na marketinško komuniciranje javnega zavoda Notranjski regijski park. S teoretičnim delom smo želeli predstaviti komuniciranje in marketinško komuniciranje. Pri marketinškem komuniciranju smo se osredotočili na potek oblikovanja celovitega komunikacijskega programa, instrumente marketinškega komuniciranja, neposrednega marketinška komuniciranja, kot tudi strategije marketinškega komuniciranja. Z empirično raziskavo smo analizirali stanje marketinškega komuniciranja Notranjskega regijskega parka v obdobju zadnjih petih let. S pomočjo teorije in empirične raziskave smo izvedli še kvalitativno raziskavo v obliki polstrukturiranih globinskih intervjujev. To nam je omogočilo, da smo pridobili tako objektiven kot subjektiven vpogled v marketinško komuniciranje Notranjskega regijskega parka. Javni zavod Notranjski regijski park se zaveda pomena kvalitetnega in učinkovitega marketinškega komuniciranja, za realizacijo svoje vizije pa mora uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom in lokalnim prebivalstvom. Na kakšen način so izvajali marketinško komuniciranje pa je podrobno opredeljeno in razloženo v nadaljevanju magistrskega dela. Na koncu smo na podlagi rezultatov intervjuja pripravili predloge za izboljšanje obstoječega marketinškega komuniciranja v Notranjskem regijskem parku.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, celovit komunikacijski program, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno marketinško komuniciranje, javni zavod Notranjski regijski park
Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 413; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

9.
Marketinško komuniciranje v odškodninskem podjetju
Mojca Krajnc, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje omogoča podjetjem, da dosežejo svoje ciljne skupine in jih spodbudijo k nakupu njihovih izdelkov ali storitev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja promovirajo svoje izdelke ali storitve, vzpostavijo svojo lastno blagovno znamko, ustvarjajo ali izboljšujejo svoj ugled, pridobivajo nove stranke ali ohranjajo obstoječe ter z vsem tem pomembno vplivajo na finančne rezultate podjetja. S pomočjo tržnih raziskav, javne komunikacije, osebne prodaje in promocije podjetja prenašajo sporočila, s katerimi nagovarjajo svoje ciljno občinstvo z različnimi nameni oz. v skladu s predhodno zastavljenimi cilji marketinškega komuniciranja. Pomembno je torej, da podjetja marketinškemu komuniciranju namenijo dovolj pozornosti in sredstev in da se ga lotevajo dovolj sistematično, da bo le-to ustrezno prilagojeno ciljem organizacije in potrebam strank, saj lahko le na takšen način zagotovijo najboljše možne rezultate. Pri storitvenih podjetjih se marketinško komuniciranje že zaradi same narave poslovanja nekoliko razlikuje od klasičnega marketinškega komuniciranja, ki se ga lotevajo pri trženju izdelkov. Marketinško komuniciranje ima pomembno vlogo pri izgradnji poslovnega odnosa s strankami. Način, kako podjetje s svojimi strankami komunicira, vpliva na to, kako ga stranke dojemajo. V storitvenih podjetjih se lahko marketinško komuniciranje nanaša na različne vidike, in sicer na oglaševanje, spletno udejstvovanje, odnose z javnostmi, neposredni marketing, promocije in drugo. Glavni cilji teh aktivnosti običajno temeljijo na prepoznavnosti, ustvarjanju pozitivnega odnosa do podjetja in pridobivanju zaupanja potencialnih odjemalcev. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti tudi v storitvenih podjetjih ustrezno prilagojena, tako da popolnoma ustreza ciljni publiki. Pomembno je poskrbeti za to, da so sporočila, ki jih prenašamo, potencialnim odjemalcem razumljiva in da so seveda usklajena s storitvami, ki jih podjetje ponuja. V obdobju izrednega porasta priljubljenosti digitalnega sveta je izrednega pomena tudi to, da storitvena podjetja vzdržujejo svoje aktualne spletne strani, da so v zadostni meri prisotna na družbenih omrežjih in da na splošno skrbijo za svoj ugled na spletu. Na tak način njihove storitve namreč lažje dosežejo pot do potencialnih odjemalcev, ki lahko zelo hitro preverijo, kaj vse podjetje ponuja in kakšne so izkušnje drugih strank. Skupaj z zagotavljanjem dobrih storitev in kakovostne ponudbe ter istočasno z ustreznim marketinškim komuniciranjem si lahko podjetje zagotovi uspeh, pomembno konkurenčno prednost in posledično tudi dolgoročen obstoj na trgu.
Ključne besede: storitve, digitalizacija storitev, tipi storitev, marketing mix, komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski načrt, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi
Objavljeno v DKUM: 16.08.2023; Ogledov: 534; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

10.
Slovenska policija na družbenih omrežjih : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
Polona Rebernik, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je nastalo z namenom prikaza policijskega dela z uporabo družbenih omrežij, ki jih posamezniki dandanes uporabljamo bodisi za krajšanje časa, vzpostavitev stikov, promoviranje, deljenje fotografij, videov in glasbe. Zaključno delo prikaže, kako so družbena omrežja vplivala na sprejem policijskega dela med prebivalci ter kako vzajemno lahko policija sodeluje z njimi. V prvem delu diplomskega dela je pojasnjeno kaj družbena omrežja so, vrste in njihov namen oziroma možnosti njihove uporabe. Predvsem je njihova uporaba precej enostavna in splošno zelo razširjena, zato predstavlja dober in uspešen kanal medsebojne komunikacije. Prav zaradi preprostosti uporabe in možnost hitrega širjenja informacij se družbenih omrežij poslužuje tudi Slovenska policija. Pozitivna lastnost družbenih omrežij je tudi dvosmerna komunikacija, ki omogoča zbiranje informacij o morebitnih pogrešanih osebah, prometnih nesrečah s pobegom, iskanju storilcev kaznivih dejanj ipd. Največji odziv dosežemo preko priljubljenih družbenih omrežij, kot je npr. Facebook, kjer ima svoj profil večji delež prebivalstva. S tem je namen hitrega deljenja informacij dosežen. Prav tako gre omeniti, da se objave na družbenih omrežjih prilagajajo glede na namen in situacijo obveščanja. Nadaljevanje diplomskega dela vključuje delno strukturirana intervjuja z bivšo predstavnico za odnose z javnostmi na Generalni policijski upravi mag. Vesno Drole ter z bivšim predstavnikom za odnose z javnostjo Policijske uprave Kranj mag. Bojanom Kosom. Iz pridobljenih statističnih podatkov pa je moč razbrati starost populacije, ki spremlja strani Slovenske policije na družbenih omrežjih in tako odgovori na zastavljeno eno izmed treh hipotez.
Ključne besede: slovenska policija, družbena omrežja, odnosi z javnostmi, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 14.03.2023; Ogledov: 861; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici