| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
UVAJANJE CRM REŠITVE V PODJETJE
Borut Zebec, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo želeli opisati in razložiti definicijo CRM-ja. Osredotočili smo se na tehnološki vidik, natančneje, na programsko rešitev CRM. Opredelili smo potrebo po informacijski podpori strategije in procesov, naravnanih na stranke in se dotaknili natančne uvedbe rešitev. Glede na opredeljene faze uvedbe, smo navedli potrebne naloge, ki jih morajo podjetja izvesti v okviru uvedbe, da bi le ta bila kar se da učinkovita. Da pa bi še dodatno nakazali na »pasti« pri uvajanju rešitev, smo navedli kritične dejavnike uvajanja, ki kažejo na največje napake pri preteklih uvedbah.
Ključne besede: Management odnosov s strankami, CRM, strategija, stranka, odnosi, management, tehnologija, programska rešitev CRM, analitični CRM, operativni CRM, kolaborativni CRM, podatkovno skladišče, uvedba, kritični dejavniki
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2015; Prenosov: 370
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
5.
6.
CRM KOT INFORMACIJSKA PODPORA MOBILNI PRODAJI
Katja Črnko, 2014, magistrsko delo

Opis: Mobilni odnosi s strankami so ključnega pomena za ohranjanje dobrih odnosov s strankami in partnerji. Izbira pravega CRM sistema postaja za podjetja vedno bolj zahtevno in kompleksno delo, kajti na trgu je vedno več novih in bolj izvirnih ponudnikov mobilnih CRM rešitev. Le z upoštevanjem želja in zahtev zaposlenih v podjetju lahko izbere podjetje CRM rešitev, ki bo ugodno vplivala na vse ravni podjetja in omogočila brezhibno delovanje podjetja. V prvem poglavju smo razložili osnovne definicije CRM rešitve, opredili njegov razvoj, arhitekturo, gradnike ter razvoj od nastanka do danes. CRM je novejši sistem, ki se šele razvija, čeprav je zasnova nastala že pred tisoče let, ko je kmet začel prodajati prve stvari. Podjetjem daje možnost inovativnega razmišlanja in prilagajanja strankam. Mobilni aparati so sedaj »modna muha« na trgu, kar pomeni, da njihova uporaba na vrhuncu. Tako je primerno, da razmislimo tudi o mobilnem poslovanju s pomočjo CRM rešitve. V drugem poglavju smo tako opredelili ponudnike CRM-ja in njihove rešitve. Glavni ponudniki, ki so svetovno najbolj znani, so Salesforce.com, IBM in Microsoft. V tretjem poglavju smo osnovno opisali postopek uvedbe CRM sistema po korakih. Gre za uvedbo kateregakoli CRM sistema, tako navadnega, kot tudi mobilnega. V nadaljevanju poglavja smo opisali tudi namen in uporabo ter dejavnike uvajanja CRM rešitve. Četrto poglavje na kratko opredeljuje izbrano podjetje s pomočjo katerega smo prišla do ključnih informacij za praktični del magistrskega dela. Peto poglavje je namenjeno informacijski podpori mobilni prodaji. V to poglavje je vključena opredelitev informacijske podpore, analiza glavnih ponudnikov, razlog in pričakovanja uvedbe ter predlog uvedbe mobilne CRM rešitve. Sure step metoda je najenostavnejši način uvedbe CRM rešitve, ki bi omogočala celovito informacijsko podporo mobilni prodaji v SRC d.o.o.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, odnosi, »top« ponudniki, informacijska podpora mobilni prodaji, Shure Step metoda, SRC d.o.o.
Objavljeno: 07.10.2014; Ogledov: 1101; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

7.
Celovito upravljanje odnosov s strankami v Telekomu Slovenije
Miran Nikolić, 2003, magistrsko delo

Opis: Celovito upravljanje odnosov s strankami v Telekomu Slovenije
Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, odnosi s strankami, upravljanje, sistemi, trženje, trendi, prodaja, telekomunikacije
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 373; Prenosov: 49
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
UVAJANJE KONCEPTA CRM V PODJETJE TRGOVSKE DEJAVNOSTI
Nina Bencik, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki se ukvarja s trgovsko dejavnostjo se mora zavedati, da najboljša rešitev ohranjanje ter pozitivno poslovanje s kupci uvedba koncepta CRM. Če podjetje ne poskrbi za zadovoljstvo svojih kupcev, jih izgubi. Pri sami implementaciji koncepta v podjetje se morajo vsi zaposleni zavedati vrednot podjetja, pomena strank in kako s strankami ravnati. Podjetja se morajo prav tako zavedati, katere so najbolj zanesljive stranke v, ter razumeti njihove zahteve in kupne navade, katere imajo. Če želimo obdržati že dobljene odjemalce in si pridobiti nove, moramo vedno beležiti različne podatke in spremljati njihove kupne navade. Te podatke pa je seveda potrebno izbirati in hraniti, za kar je uvedba koncepta CRM odlična rešitev. Vpeljava koncepta CRM zahteva veliko truda in vodenja, prav tako pa zahteva od človeških virov veliko informacijskega znanja. Glavni cilj vpeljave je zadovoljiti potrebe odjemalcev, na podlagi katerega pridobimo zaupanja vredne odjemalce, kar nam dolgoročno prinese konkurenčno prednost na trgu.
Ključne besede: CRM - Upravljanje odnosov z strankami, trgovsko podjetje, prodaja, dobičkonosni kupci, dolgoročni odnosi.
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 423; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici