| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 274
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Merjenje stališč odjemalcev do blagovne znamke zara
Sandra Angelovska, 2024, diplomsko delo

Opis: Stališča lahko definiramo kot sistem trajnega pozitivnega in negativnega ocenjevanja, občutenja in dejanja do različnih družbenih situacij in objektov. Stališča do blagovne znamke pa predstavljajo mnenja odjemalcev o izdelku ali storitvi do določene blagovne znamke; povedo nam, kaj si ljudi mislijo o izdelkih in storitvah, ki so del te blagovne znamke, ali le-ti ustrezajo potrebam odjemalcev in koliko si jih odjemalci želijo. V diplomskem delu so me zanimala stališča odjemalcev do oblačil blagovne znamke Zara. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. Teoretični del zajema osnovna poznavanja oziroma spoznanja, ki se nanašajo na vedenje odjemalcev, njihova stališča, pomen in vrednost blagovne znamke ter na pomen in raziskovalne metode in tehnike za merjenje stališč. Praktični del pa s pomočjo strukturiranega vprašalnika raziskuje in ugotavlja, kakšna so stališča odjemalcev do oblačil blagovne znamke ZARA. Iz ankete so razvidna njihova čustvena, kognitivna in vedenjska stališča do oblačil blagovne znamke ZARA ter kakšna je njihova idealna predstava.
Ključne besede: stališča, blagovna znamka, odjemalec, vedenje, stališča do blagovne znamke
Objavljeno v DKUM: 20.08.2024; Ogledov: 134; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
Vpliv spletnih recenzij na nakupne namere odjemalcev
Manca Simetinger, 2024, magistrsko delo

Opis: Internetno elektronsko poslovanje hitro raste s širjenjem komercialnih spletnih mest in vse večjim izvajanjem spletnih transakcij s strani odjemalcev. Svetovni splet se kot nov marketinški kanal v mnogih pogledih razlikuje od tradicionalnih maloprodajaln. V današnjem hitro spreminjajočem se okolju morajo biti organizacije zelo fleksibilne in hitro prilagodljive na nenadne spremembe na trgu, saj lahko le tako ostajajo konkurenčne. Bistvenega pomena zanje predstavlja uspešna marketinška komunikacija z odjemalci, ki so ključnega pomena za obstoj katere koli organizacije na trgu. Poznavanje in uporaba spletnih recenzij lahko organizacijam pomaga pri izboljšanju njihovih izdelkov, povečanju ugleda blagovne znamke podjetja in doseganju novih odjemalcev. Spletne recenzije predstavljajo resnične izkušnje uporabnikov, ki potencialnim odjemalcem omogočajo vpogled v kakovost, vrednost in zanesljivost izdelka ali storitve, o kateri razmišljajo. S spletnimi recenzijami se odjemalci veliko bolj povežejo in poistovetijo kot z oglaševanjem, zato lahko imajo te bistven vpliv na njihove nakupne odločitve. To pomeni, da pozitivna spletna prisotnost organizacije ne glede na panogo prinaša mnogo prednosti in postaja ključni del oblikovanja blagovne znamke. V magistrskem delu smo podrobneje definirali in opisali spletne recenzije, opredelili njihovo relevantnost in učinkovitost v procesu odločanja odjemalca ter ugotovili, kako pomembno vlogo imajo te pri odjemalčevi izbiri za nakup izdelka ali storitve. Skozi nalogo smo raziskovali, kakšen namen imajo spletne recenzije, kako jih odjemalci zaznavajo ter kako pogosto se nanje zanašajo. Predvsem pa je bil poudarek na njihovi prepričljivosti in uporabnosti. Natančno smo preučili, kako poteka proces odločanja odjemalca in kakšen vpliv imajo spletne recenzije na nakupne namere odjemalcev. To smo podrobneje raziskali s pomočjo dosedanjih raziskav ter lastne analize, ki smo jo izvedli v nadaljevanju tega magistrskega dela. Rezultati analize so pokazali, da odjemalci v spletnih recenzijah najpogosteje zasledijo informacije o učinkovitosti izdelka ter da tiste odjemalce, ki menijo, da so spletne recenzije koristne, to spodbudi k nakupu izdelka oziroma storitve. Prav tako odjemalce stališča, ki so si jih ustvarili o spletnih recenzijah, spodbudijo k nakupu in so ob enem na splošno pozitivno povezana z njihovimi mnenji o koristnosti spletnih recenzij.
Ključne besede: spletne recenzije, nakupna namera, odjemalec, nakupovanje, vpliv
Objavljeno v DKUM: 23.04.2024; Ogledov: 269; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

3.
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Maša Zidanšek, 2023, magistrsko delo

Opis: Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.
Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, marketing, informacijska tehnologija, odjemalec.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 397; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

4.
Razvoj aplikacije za testiranje vhodno-izhodnih signalov v ogrodju .net core : diplomsko delo
Rok Kebelj, 2023, diplomsko delo

Opis: V sodelovanju s podjetjem Trac d.o.o. smo v okviru diplomske naloge razvili sistem modela odjemalec-strežnik, kot pripomoček pri testiranju signalov. Po razvoju sistema v proizvodnem procesu je potrebno preizkusiti vsak signal elementa posebej. Z aplikacijo smo želeli zmanjšati možnost napak med preizkušanjem, ga pohitriti in narediti uporabniku bolj preprosto. Delovanje aplikacije zajema vse od priprave na testiranje, samega preizkušanja signalov in vse do končnega kreiranja poročila. Izdelana rešitev stremi k zagotavljanju transparentnosti in sledljivosti zabeleženih informacij v času opravljanja testnih procedur nad signali.
Ključne besede: kvalifikacije vgradnje, arhitektura odjemalec-strežnik, ogrodje .NET Core, transparentnost, sledljivost
Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 433; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

5.
Določitev potenciala prožnosti pri uporabnikih distribucijskega omrežja : magistrsko delo
Jaka Rober, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisan postopek določitve potenciala prožnosti gospodinjskih odjemalcev z namenom upravljanja prezasedenosti distribucijskega omrežja. Opisani so izziv sodobnega distribucijskega omrežja s poudarkom na vključevanju obnovljivih virov energije v omrežje. Predstavljen je koncept izvajanja prožnosti v elektroenergetskem sistemu in pomen aktivnega odjemalca v distribucijskem omrežju. Na osnovi realnih podatkov preobremenjene transformatorske postaje in povezanih odjemalcev je izvedena določitev prožnosti z ovrednotenjem napovedanih vzorcev porabe. Pri napovedi porabe so uporabljene različne metode, vključno s povprečenjem, tehnikami strojnega učenja in polinomsko interpolacijo. Za odjemalce z največjim potencialom prožnosti so razviti scenariji za obvladovanje preobremenitev transformatorske postaje.
Ključne besede: aktivni odjemalec, prožnost, odpravljanje prezasedenosti, napoved porabe, strojno učenje
Objavljeno v DKUM: 18.09.2023; Ogledov: 589; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (17,63 MB)

6.
Dejavniki, ki vplivajo na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev pri sklepanju zavarovanj
Mitja Vračko, 2023, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je najti dejavnike, ki imajo največji vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev pri sklepanju zavarovanj. Poznavanje teh ključnih dejavnikov lahko namreč v veliki meri delo zavarovalnim zastopnikom olajša, saj je dandanes poznavanje potreb strank in njihovo zadovoljevanje ključnega pomena za uspešnost zavarovalnice in konec koncev zaslužek zavarovalnih zastopnikov. Z raziskavo magistrskega dela ugotavljamo, ali obstajajo statistične razlike med starostnima skupinama do in nad 40 let pri tem, kateri dejavniki imajo v posamezni starostni skupini največji vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo pri sklepanju zavarovanj, ali raven zadovoljstva pri sklepanju zavarovanj vpliva na zvestobo zavarovalnici in ali so starejši odjemalci bolj zvesti zavarovalnici kot mlajši. Preko raziskave smo prišli do ugotovitev, kateri dejavniki imajo večji in kateri manjši vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo pri sklepanju zavarovanj odjemalcev. Dobljeni rezultati in ugotovitve pridejo prav vsakemu zavarovalnemu zastopniku kot tudi zavarovalnicam, saj lahko preko njih še bolje razumejo svoje odjemalce, jim prilagajajo spekter svojih storitev in skrbijo za njihovo zadovoljstvo in zvestobo, kar je ključnega pomena za poslovno uspešnost in konkurenčnost katere koli zavarovalnice na trgu.
Ključne besede: Nakupni namen, zadovoljstvo, zvestoba, odjemalec, zavarovanje
Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 647; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

7.
Primerjava hitrosti izrisa spletne strani na odjemalcu in strežniku
Lenart Velkavrh, 2022, diplomsko delo

Opis: Spletni brskalniki izrisujejo spletne strani na podlagi modela DOM, ki ga prevedejo iz HTML dokumenta, ali pa ga ustvarijo s programom, napisanem v jeziku JavaScript. V prvem primeru izris poteka na strežniku (SSR), v drugem primeru pa pri uporabniku (CSR). Končni rezultat je enak – prikazana spletna stran na uporabnikovem zaslonu. Vsak način izrisa ima svoje prednosti in pomanjkljivosti. V diplomskem delu smo izdelali dve vizualno skoraj identični spletni strani, ki se razlikujeta zgolj v načinu izrisa. Prva se izriše na uporabnikovi napravi z JavaScript programom, druga pa do naprave pride v obliki HTML dokumenta. Metrike za merjenje hitrosti izrisa smo opisali in izmerili s pomočjo vgrajenih orodij v dveh trenutno najbolj popularnih brskalnikih na svetu – Chrome in Safari. Z meritvami smo opredelili prednosti in pomanjkljivosti različnih načinov izrisa spletnih strani.
Ključne besede: spletna stran, izris spletne strani, odjemalec, strežnik, primerjava hitrosti
Objavljeno v DKUM: 22.02.2023; Ogledov: 582; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,80 MB)

8.
Analiza zadovoljstva odjemalcev v podjetju dm drogerie markt d. o. o.
Tajda Plešej, 2020, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev predstavlja izjemen pomen za podjetja, zato je treba razumeti in upoštevati mnenja strank ter tako pridobiti podroben vpogled v to, kaj želijo kupci, in bolje prilagoditi svoje storitve ali izdelke, da izpolnijo oz. presežejo njihova pričakovanja. Na splošno lahko pričakujemo, da se bo zadovoljen odjemalec odločil za ponoven nakup in ostal zvest podjetju, kar bo za podjetje pomenilo ustvarjanje dobička na dolgi rok. Ker smo želeli preveriti zadovoljstvo strank v dm drogerie markt, d. o. o., smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in rezultate analizirali ter dobili vpogled v zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev v podjetju in možnosti za izboljšave. Anketiranci so na splošno zadovoljni s podjetjem dm, prevladuje pa nezadovoljstvo glede usposobljenosti kadrov, akcij in brezplačnih vzorčkov.
Ključne besede: Zadovoljstvo odjemalcev, odjemalec, zvestoba, pričakovanja odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno v DKUM: 10.11.2022; Ogledov: 673; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (700,43 KB)

9.
Razpoznavanje drevesnih značilnosti iz fotografije s pomočjo konvolucijskih nevronskih mrež : diplomsko delo
Žan Hozjan, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu implementiramo sistem za razpoznavanje drevesnih značilnosti iz fotografije. Sistem v obliki mobilne aplikacije omogoča zajem fotografije drevesa in razpoznavo drevesnih značilnosti na zajeti fotografiji. Na podlagi razpoznanih značilnosti ter podane razdalje med drevesom in mobilno napravo sistem oceni višino in biomaso drevesa ter količino ogljika, ki ga vsebuje. V mobilni aplikaciji je moč nastale zapise med seboj primerjati, ter tako spremljati rast drevesa. Tekom diplomskega dela opišemo zgradbo sistema, razložimo delovanje posameznih funkcij in podamo rezultate.
Ključne besede: razpoznavanje drevesnih značilnosti, konvolucijske nevronske mreže, računalniški vid, TensorFlow, mobilno računalništvo, postavitev strežniške arhitekture, odjemalec-strežnik
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 740; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (6,33 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Delovanje aktivnega odjemalca na trgu prožnosti električne energije : magistrsko delo
Blaž Doler, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen koncept USEF. Predstavljeni so vsi pomembni ustvarjalci, pri čemer je poudarjena spremenjena vloga aktivnega odjemalca. Predstavljeni so tudi potencialni uporabniki storitev in njihove koristi ter koncept izvajanja storitev. Glavni cilj magistrskega dela je razvoj programa za analizo delovanja aktivnega odjemalca in analizo njegovih zmožnosti na trgu prožnosti. Za zapis in testiranje programa smo ustvarili različne profile aktivnega odjemalca, ki smo jim dodajali določene naprave za povečanje stopnje samooskrbe. Nato smo predstavili različne primere odzivov in ocenili zmožnosti za vsakega aktivnega odjemalca na dnevni, mesečni in letni ravni.
Ključne besede: aktivni odjemalec, trg prožnosti, električna energija, pametna omrežja, prilaganjanje odjema
Objavljeno v DKUM: 05.08.2022; Ogledov: 798; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (4,94 MB)

Iskanje izvedeno v 10.7 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici