1. Project portfolio management : selecting and prioritizing projects for competitive advantage1999, proceedings Keywords: projektno vodenje, vodenje projektov, planiranje projektov, projekti, management, selekcija, konkurenca, prednost, portfolio, orodja, klasifikacija, strategija, novi proizvodi, razvojni projekti, znanje, obveznosti, odgovornost, ideje, praksa, paradigme, kvaliteta, bilanciranje, poslovanje, kontrola, opcije, podjetje, podpora, uspešnost poslovanja, uporaba računalnika, informacijski sistemi, metode, ocenjevanje, vrednotenje, aktivnosti, aplikacija, alokacija, mehka logika, cost benefit analiza, kapital, vrednost, zborniki, denarni tokovi, primeri, dokumentacija, terminologija Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 2067; Downloads: 166 Link to full text |
2. The Silicon Valley way : discover the secret of America's fastest growing companiesElton B. Sherwin, manual Keywords: management, organizacijske strukture, uspešnost poslovanja, reševanje problemov, industrijska organizacija, produktivnost, novi proizvodi, komuniciranje, vodenje, podjetništvo, podjetje, ustanavljanje, razvoj, potrošnik, marketing, trženje, tržne raziskave, poslovne odločitve, konkurenčnost, ZDA Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1373; Downloads: 34 Link to full text |
3. New products managementCharles Merle Crawford, higher education textbook Keywords: novi proizvodi, strateško planiranje, management, product manager, strateški management, trženje, strategija trženja, izdelki, proizvodi, prodajna politika, inovacije, inovacijska dejavnost, učbeniki Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1810; Downloads: 61 Link to full text |
4. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, undergraduate thesis Keywords: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1828; Downloads: 95 Full text (538,05 KB) |
5. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, undergraduate thesis Keywords: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1898; Downloads: 92 Full text (1,25 MB) |
6. Ekonomska upravičenost projekta in analiza z vidika kontrolinga : (primer podjetja Gorenje)Darja Kanduti, 2006, undergraduate thesis Keywords: controlling, projekti, ekonomske analize, projektna organizacija, planiranje poslovanja, poslovni plani, uspešnost poslovanja, proizvodnja, okolje, politika okolja, varstvo okolja, ekonomski vidik, podjetje, gospodinjski aparati, novi proizvodi, sposobnosti, ocenjevanje, razvoj, proizvodi, finančno planiranje, kalkulacije, tveganje, finančna analiza, vrednotenje Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2727; Downloads: 162 Full text (810,55 KB) |
7. Raziskava trga za potrebe novega načina trženja čarterja plovil : diplomsko deloBorut Komloš, 2006, undergraduate thesis Keywords: tržne raziskave, ladje, najem, odjemalec, potrebe, novi proizvodi, tržne poti, marketing, trženje, planiranje poslovanja, prodaja, predstava, novi proizvodi, nabava, trg, podjetje, strateško planiranje, izvršba, dobavitelji, tržni mehanizem, distribucija, povezanost, pospeševanje prodaje Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1606; Downloads: 55 Full text (576,87 KB) |
8. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialist thesis Keywords: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2228; Downloads: 99 Full text (4,53 MB) |
9. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Silkem d.o.o. : diplomsko deloDarjan Šterbal, 2007, undergraduate thesis Keywords: novi proizvodi, razvoj, management, projekti, metode, izdelki, aktivnosti, značilnosti, proizvodi, dejavnost, komercialno poslovanje, podjetje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, poslovno okolje, politika izdelka, cilj, organiziranost, predstava Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1822; Downloads: 90 Full text (383,76 KB) |
10. Lansiranje novega izdelka na trg s poudarkom na kakovosti na primeru podjetja GKN Driveline Slovenija d.o.o. : diplomsko deloEdo Bećić, 2007, undergraduate thesis Keywords: izdelki, politika izdelka, novi proizvodi, trg, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, elaborati, razvoj, prednost, avtomobilska industrija, podjetje, mednarodno podjetje, kovinska industrija, jeklarska industrija, panoge dejavnosti, povezanost, upravljanje, vodenje, orodja, aplikacija, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2776; Downloads: 172 Full text (2,57 MB) |