| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnosi z notranjo javnostjo in interna komunikacija kot pogoj uspešnosti podjetja
Jera Lenardič, 2021, magistrsko delo

Opis: Komunikacija je ključna za naše preživetje. Je način ubesedenja naših občutkov, mišljenj in prenosa znanj. Pri tem pomembno vlogo igrajo izbira besed, naša obrazna mimika in gestikulacija telesa ter upoštevanje pravil, ki so odvisna od kraja in javnosti, s katerimi vzpostavljamo stike. Znano je, da se komunikacijskih veščin lahko priučimo in s tem pridobivamo vrednost. S tem je povezana naša uspešnost, tako v zasebnem kot tudi poklicnem življenju. V magistrskem delu obravnavamo interno komunikacijo, za katero menimo, da je pogoj uspešnosti podjetja. Najprej definiramo odnose z javnostmi. Kot osrednjo tematiko izpostavljamo in definiramo komunikacijske osnove in se nato poglobimo v interno komunikacijo med zaposlenimi in kadrovico. Zanima nas, kako pomemben je kadrovski oddelek znotraj podjetja X. Ukvarjamo se s soodvisnostjo komunikacije in kreativnega delovnega okolja. S pomočjo poglobljenega intervjuja kadrovice v podjetju X sledimo zastavljenemu cilju, da je s primernimi komunikacijskim prijemi mogoče vzpostaviti boljše odnose, ki nadalje omogočajo hitrejše in učinkovitejše opravljanje delovnih nalog ter nadalje dvigujejo raven storilnosti. S pomočjo kvalitativnega načina raziskovanja zajemamo tako objektivna kot subjektivna mnenja kadrovice, s katerimi kot glavni rezultat potrjujemo pomembnost interne komunikacije v povezavi s kreativnostjo in uspešnostjo. Zaradi razporeditve določenih delovnih procesov kadrovanja v podjetju X priložnost nadaljnjega raziskovanja vidimo v proučevanju vodij posameznih enot, s pomočjo katerih bi podrobneje spoznali znanja in motiviranost zaposlenih ter predlagali možne izboljšave in tako pripomogli k večji kreativnosti in uspešnosti zaposlenih ter tudi podjetja.
Ključne besede: odnosi, zaposleni, interna komunikacija, uspeh podjetja, notranja javnost.
Objavljeno v DKUM: 30.03.2022; Ogledov: 842; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (976,46 KB)

2.
Družbena odgovornost Občine Črenšovci
Sonja Horvat, 2019, diplomsko delo

Opis: Družbena odgovornost je pojem, s katerim se srečujejo tako posamezniki, kot podjetja, na najvišji ravni deležnikov pa tudi lokalna skupnost oziroma država. Je tematika, ki ji posamezniki, podjetja v zadnjem času posvečajo vse več pozornosti. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavimo nekaj splošnih definicij, dimenzije družbene odgovornosti. V nadaljevanju se osredotočimo na družbeno odgovornost v Občini Črenšovci. V praktičnem delu diplomskega dela z anketo ugotavljamo zadovoljstvo strank s komunikacijo v Občini Črenšovci. Rezultati analize anketnega vprašalnika podajo ključne rezultate, ki bi lahko pripomogli k povečanju zadovoljstva strank.
Ključne besede: družbena odgovornost, Občina Črenšovci, komunikacija, notranja dimenzija, zunanja dimenzija.
Objavljeno v DKUM: 23.12.2019; Ogledov: 1119; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (845,08 KB)

3.
VLOGA SOCIALNIH MEDIJEV V DELU MANAGEMENTA
Jure Šenveter, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo raziskovali, kakšna je vloga socialnih medijev na delo managementa. Podjetja uporabljajo različne socialne medije in uporabljajo jih v različne namene. V delu razpravljamo o socialnih medijih, poslovnih socialnih omrežjih, blogih in wikijih. V teoretičnem delu predstavljamo same naloge managementa, nastanek socialnih medijev in njihove funkcije za delo managementa. Socialni mediji omogočajo managerjem lažje, hitrejše in cenejše dostopanje do informacij tako znotraj kot zunaj podjetja, kar olajšuje samo načrtovanje. Iz vidika organiziranja lahko socialni mediji ponudijo možnost vodenja na daljavo, prisotnost na konferencah in sestankih ne glede na geografsko oddaljenost. Prav tako pa je pregled nad podjetjem bolj enostaven preko socialnih medijev, kjer so podatki spremenljajoči se in vedno na razpolago za vpogled. V empiričnem delu, ki smo ga izvedli preko strukturiranih intervjujev smo ugotovili, kateri so najpogostejši socialni mediji, ki jih uporabljajo v podjetjih, za kaj jih uporabljajo in ali podjetje izkorišča možnosti socialnih medijev.
Ključne besede: socialni mediji, notranja komunikacija, zunanja komunikacija, management.
Objavljeno v DKUM: 24.11.2016; Ogledov: 1449; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (852,28 KB)

4.
USTVARJANJE STRATEGIJE NOTRANJE KOMUNIKACIJE V ŠTUDENTSKEM DRUŠTVU ERASMUS ŠTUDENTSKA MREŽA PRI UNIVERZI V MARIBORU
Ana Milovan, 2014, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je strateška komunikacija, v okviru katere smo se posvetili notranji komunikaciji študentskega društva. Za potrebe priprave strategije notranje komunikacije smo raziskali študente kot družbeno skupino ter nevladne neprofitne organizacije, kot tudi strategije komuniciranja in motivacijske metode. V praktičnem delu smo opravili analizo in ustvarili strategijo notranje komunikacije za Študentsko društvo Erasmus študentska mreža pri Univerzi v Mariboru.
Ključne besede: notranja komunikacija, strategija, študentsko društvo, Erasmus
Objavljeno v DKUM: 19.02.2015; Ogledov: 1461; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

5.
INTERNA KOMUNIKACIJA V INTRANETU: PRIMER PODJETJA TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Veronika Vodlan, 2012, diplomsko delo

Opis: Komunikacijo si predstavljamo kot kakršno koli sodelovanje med ljudmi. Pošiljatelj pošlje sporočilo preko komunikacijskega kanala prejemniku. Model po katerem potujejo sporočila imenujemo komunikacijski model. Uporabnikom je v komunikaciji na voljo veliko vrst medijev preko katerih si pošiljajo sporočila. Področje komuniciranja v okolju podjetja imenujemo poslovno komuniciranje, le to pa delimo glede na okolje podjetja, na zunanje in notranje oziroma interno komuniciranje. V komunikaciji poznamo več vrst orodij preko katerih le-ta poteka. Razvoj tehnologije nam omogoča vse večjo izbiro elektronskih orodij med njimi tudi internet in intranet. Bistvena razlika med njima je, da je intranet zaprto omrežje znotraj organizacije z omejenim dostopom, torej pokriva zgoraj omenjeno interno komunikacijo v organizaciji. Zaposlenim omogoča dostop do hitrih in ažurnih informacij. Dostop do internega omrežja je dovoljen le določenim registriranim uporabnikom. To omogoča visoka stopnja varnostne zaščite.
Ključne besede: komunikacija, organizacija, pošiljatelj, prejemnik, sporočilo, komunikacijski kanal, komunikacijski model, orodja komunikacije, internet, intranet, varnost, uporabnik, notranja komunikacija, medij
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 2485; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

6.
PORTRETI ZAPOSLENIH NA FERI KOT PRIMER NOTRANJE ORGANIZACIJSKE KOMUNIKACIJE
Špela Cvilak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga umešča portrete zaposlenih na FERI v notranjo organizacijsko komunikacijo. Portreti so obravnavani s plati njihovega prispevka k identiteti in podobi organizacije, prav tako je predstavljena njihova dejanska vloga na FERI. Čeprav so bili prvotno namenjeni študentom, ki so lahko na ta način spoznali pedagoške delavce v povsem običajni luči, se je njihova vloga razširila, saj so jih z zanimanjem prebirali tudi zaposleni Za boljši izkoristek njihovega potenciala bi veljalo razmisliti o sistematizaciji projekta in njegovi vključitvi v življenje fakultete.
Ključne besede: notranja komunikacija, identiteta, podoba, organizacija, portreti, FERI
Objavljeno v DKUM: 16.09.2010; Ogledov: 8758; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

7.
NOTRANJA KOMUNIKACIJA V POSLOVNEM OKOLJU
Mojca Vene, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK S pričujočim diplomskim delom želimo prikazati osnove komunikacije in predstaviti notranje komuniciranje v podjetju. Opredelili bomo medsebojne odnose, zagnanost za delo in odkrivali stile vodenja. Narejena je bila analiza stopnje zadovoljstva z notranjo komunikacijo v podjetju ATech d.o.o. Raziskali smo tudi o čem se zaposleni največ pogovarjajo med odmori za malico in kosilo, kakšni so njihovi medsebojni odnosi ter kakšna je njihova zagnanost za delo. Zanimalo nas je, katere medije podjetje uporablja za komunikacijo in kakšen je slog vodenja. Podatki za raziskavo so bili pridobljeni s pomočjo ankete in obdelani s statističnim programom SPSS. Skrivnost uspešne notranje komunikacije je v dvosmerni in svobodni izmenjavi informacij ter v medsebojni usklajenosti neverbalnih in verbalnih sporočil. Lahko je formalna ali neformalna. Njeni cilji so: identifikacija zaposlenih z organizacijo, socializacija zaposlenih, razvijanje pozitivnih medsebojnih odnosov, informiranje in izobraževanje zaposlenih ter doseganje lojalnosti in motivacije pri zaposlenih. Glavni vir informacij za zaposlene naj bi bili njihovi predpostavljeni. Vendar največ informacij o dogajanju v podjetju še vedno dobivajo od sodelavcev, torej preko govoric. Zato zaposleni menijo, da komunikacija ne poteka zelo dobro, kar pomeni, da vodstvo podcenjuje komunikacijske potrebe zaposlenih. Pomanjkljivosti so predvsem v enosmernosti komunikacij in v ustnih dogovorih med zaposlenimi. Odnosi v podjetju ostajajo večinoma na strokovni ravni. To potrjuje tudi vsebina pogovorov med zaposlenimi v času odmorov za malico. Pogovori se vrtijo okrog tekočih zadev pri delu in z njimi povezanimi aktualnimi dogodki v svetu. Zaposleni si med seboj zaupajo, kar je pomembno za razvojni oddelek, proizvodnjo, kontrolni, prodajni in vse druge oddelke. Motivacijski delavniki, ki jih vodstvo uporablja, nimajo daljšega učinka, saj se zaposlenim zagnanost za delo dokaj hitro iz dobre spremeni v slabo zagnanost za delo. Vodstvo ne pripisuje dovolj velike pomembnosti povratnim informacijam in evaluaciji svojih motivacijskih metod. Možnosti je veliko, zato lahko vpeljejo kakšno drugo metodo za motiviranje zagnanosti zaposlenih za delo. Zaposleni gojijo pripadnost do podjetja in zaupajo odločitvam vodstva. Vendar prave povezave med njimi in vodstvom ni. V podjetju ATech je vodenje avtokratsko. Stil vodenja je primeren, kar potrjuje trenutni položaj podjetja. Ne moremo se izogniti mislim, da je podjetje močno obrnjeno navzven, v javnost in njeno mnenje, v razvoj izdelkov in rast podjetja. Vendar premalo pozornosti posveča potrebam svojega kadra, ki je ključnega pomena za njegov obstoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE - Komunikacija - Notranja komunikacija - Medsebojni odnosi - Vodenje - Motiviranost za delo
Objavljeno v DKUM: 17.07.2009; Ogledov: 4002; Prenosov: 714
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici