| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Issues in the recognition versus disclosure of financial information debate
Aleš Novak, 2016, original scientific article

Abstract: Empirical evidence from the academic literature on capital market effects of financial information placement (i.e., recognition on the face of the primary financial statements versus disclosure in the notes to the financial statements) is not straightforward. Therefore, the purpose of this paper is to contribute to the recognition versus required disclosure debate in a standard-setting context by exploring possible reasons for perceived differences between recognized and disclosed amounts. These differences, in our view, arise due to demonstrated auditors’ greater tolerance for misstatement in disclosed amounts, allowed non- compliance with disclosure requirements even in strong enforcement regimes, lesser care that preparers of financial statements devote to disclosures relative to recognized items as well as behavioural factors and differential processing costs related to the users of financial information. We believe that these arguments strengthen the case for the general preference for the recognition of financial information in the standard-setting context. The original scientific contribution of this paper is to systematically identify the reasons for the differences between recognized and disclosed amounts in financial statements. As such, this paper may provide a suitable basis for the justification of certain conceptual changes in the field of international accounting standards that are currently underway.
Keywords: auditing, disclosure, financial information, notes, recognition
Published in DKUM: 03.04.2017; Views: 1090; Downloads: 305
.pdf Full text (316,89 KB)
This document has many files! More...

2.
UVAJANJE INFORMACIJSKEGA SISTEMA VODENJA KAKOVOSTI
Jože Rupnik, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga obravnava uvedbo informacijskega sistema za vodenje kakovosti v podjetju X, v katerem razvijamo in proizvajamo avtomobilske dele za prvo vgradnjo. Obstoječa informacijska podpora ni več omogočala učinkovitega obvladovanja sistemov vodenja kakovosti. Sprememba poslovnih procesov, konkurenčnost in vedno nove zahteve s strani odjemalcev, zakonodaje, tehnične specifikacije ISO/TS 16949, korporacije in drugih zahtev so samo nekateri izmed številnih razlogov, zakaj se je vse več podjetij v zadnjih letih odločilo za uvedbo oz. uvajanje celovite programske rešitve. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali osnove sistema vodenja kakovosti, informacijskega sistema, celovitih programskih rešitev, sistema Lotus Notes/Domino in predlagan način uvajanja novega informacijskega sistema. V raziskovalnem delu smo analizirali obstoječe stanje informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti. Sistem obvladovanja procesov ni bil poenoten med podjetji znotraj korporacije, produktnimi skupinami in oddelki. V kritičnem delu smo opredelili njegove pomanjkljivosti in posledice. V glavnem delu naloge smo se osredotočili na predstavitev posameznih aktivnostih uvajanja informacijskega sistema vodenja kakovosti (angl. Quality Management System - QMS) v sistemu Lotus Notes/Domino. V zaključku raziskovalnega dela smo oceno učinkovitosti uvedenega sistema vodenja kakovosti podkrepili s SWOT analizo. Na podlagi te analize smo podali dejavnike za nadaljnjo posodabljanje in optimiziranje sistema QMS. S pridobljenim znanjem in izkušnjami pri uvedbi sistema QMS predlagamo podjetju tudi uvedbo informacijskega sistema za vodenje sistemov za ravnanje z okoljem (angl. Environmental Management System-EMS) in pomembnih elementov sistema vodenja varnosti in zdravja pri delu. Celovita uvedba informacijskega sistema bi omogočila vzpostavitve IMS (angl. Integrated Management System) na področij vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in vodenja varnosti in zdravja pri delu.
Keywords: Informacijski sistem, Baze podatkov, Lotus Notes/Domino, Sistem vodenja kakovosti, Uvedba
Published in DKUM: 14.11.2016; Views: 1271; Downloads: 84
.pdf Full text (1,61 MB)

3.
RAZVOJ PROGRAMSKE REŠITVE ZA SPREMLJANJE DELOVNE SKUPINE
Samuel Simšič, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali področje pregleda dela in sodelovanja v delovni skupini v organizacijski enoti, ki pokriva področje informatike znotraj večje organizacije v državni upravi. V organizaciji so delovne skupine, ki pokrivajo večje število strokovnih področij. Naloge in zadolžitve dobivajo po različnih poteh, zaradi česar je pregled in spremljanje dela skupin precej oteženo. Najprej smo raziskali področje informacijskih tehnologij za sodelovanje. Naredili smo pregled informacijske in telekomunikacijske infrastrukture v organizaciji. Analizirali smo obstoječe stanje ter poiskali vzroke za trenutno stanje. Nato smo oblikovali predlog rešitve, identificirali omejitve in okolje za delovanje in uporabo prototipa programske rešitve. Pripravili smo funkcionalno specifikacijo programske rešitve. V nadaljevanju smo v okolju Domino/Notes izdelali prototip programske rešitve, ki omogoča spremljanje dela v delovni skupini. Z uporabo programske rešitve se je povečala preglednost nad izvajanjem delovnih opravil in postopkov. S tem se je v veliki meri zmanjšala možnost nepravočasnih zaključkov nalog in obenem omogočil boljši prenos znanja in izkušenj znotraj delovne skupine. Za tem smo predlagano rešitev ovrednotili. V zaključku smo pripravili priporočila organizaciji za uvedbo in uporabo programske rešitve ter obravnavali možnosti nadaljnjega razvoja programske rešitve.
Keywords: IT oddelek, delovna naloga, delovna skupina, spremljanje nalog, sodelovanje, IBM Notes
Published in DKUM: 03.10.2016; Views: 840; Downloads: 89
.pdf Full text (5,65 MB)

4.
INTEGRACIJA INTRANETOV PODJETJA S POUDARKOM NA UPORABNIŠKI IZKUŠNJI
Mirko Tenšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava problem združevanja več intranetov v podjetju s preko deset tisoč zaposlenimi. Najprej je predstavljena zgodovina intraneta in njegova pomembnost v podjetjih. Nato predstavimo nekatere obstoječe intranetne rešitve. Zatem smo opisali problematiko razčlenjenih intranetov v podjetju in kako le te združiti v en intranet, ki temelji na SharePointu 2013. Predstavljeni so predlagani postopki migracije in dejanski potek migracije iz obstoječih intranetov. Na koncu smo predstavili rezultate migracije kot tudi postopek nastajanja novega intraneta. Skozi diplomsko delo smo predstavili, kako pomembna je komunikacija z uporabniki v času migracije za uspešno dokončanje projekta in posledično znižanje stroškov podjetja.
Keywords: intranet, portal, SharePoint, Lotus notes, Documetum, migracija
Published in DKUM: 18.07.2016; Views: 1279; Downloads: 121
.pdf Full text (3,70 MB)

5.
POVEZAVA BAZE PODATKOV Z APLIKACIJO ZA PRIJAVO NAPAK UPORABNIKOV
Timotej Kalin, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je olajšati delo delavcem, ki vsak dan sprejemajo obvestila o napakah in okvarah na strojni opremi. V Organizaciji x se v storitvenem centru, kamor uporabniki prijavljajo napake, srečujejo s problemom, kako vpisovati nastale napake v aplikacijo za njihovo prijavo. Zaradi velikega števila zaposlenih in zato tudi zaradi veliko uporabnikov informacijske opreme je teh prijav vsak dan veliko. Do problema prihaja pri vnašanju podatkov v aplikacijo, saj pogodbeno podjetje zahteva podatke o tipu naprave, serijsko in inventarno številko naprave. Ker so ti podatki na napravi na različnih mestih in ker so te naprave včasih postavljene na težko dostopnih mestih, je podatke težko pridobiti od uporabnika, zato prihaja do daljših čakalnih vrst pri odpravi drugih napak v storitvenem centru. Večina podatkov o informacijski opremi je že zbrana v bazi podatkov DB2 in jih lahko pridobimo že z vpisom iskalnega parametra inventarne številke, zato bi povezava aplikacije za prijavo napak z bazo podatkov o informacijski opremi olajšala delo in hkrati skrajšala čakalno dobo uporabnikom. V okolju Lotus Notes Domino smo s pomočjo domino designerja nadgradili aplikacijo za prijavo napak uporabnikov. S programskim jezikom lotus script in objektom LSX LC za povezovanje z bazami DB2 smo povezali aplikacijo za prijavo napak uporabnikov v okolju Lotus Notes Domino z aplikacijo, v kateri imamo shranjene podatke o informacijski opremi, ki je Javina aplikacija, podprta z bazo DB2. Prototipno rešitev smo izdelali na testni aplikaciji za prijavo napak uporabnikov v okolju Lotus Notes, kjer lahko uporabniki aplikacije podajo svoja mnenja in jo zato lahko naredimo še bolj prijazno uporabniku. S povezavo teh dveh aplikacij smo skrajšali čas prijave napake in pridobili večje zadovoljstvo zaposlenih, tako delavcev, ki sprejmejo obvestilo o napaki, kot tudi uporabnikov. S tem smo tudi zmanjšali možnost vnašanja in pošiljanja napačnih podatkov pogodbenim serviserjem ter tako zmanjšali dodatne stroške, ki so nastajali zaradi dvojnega dela serviserja.
Keywords: baza podatkov, Lotus Notes, prijava napak, storitveni center
Published in DKUM: 26.09.2014; Views: 1370; Downloads: 100
.pdf Full text (2,23 MB)

6.
MIGRACIJA POŠTNEGA SISTEMA LOTUS DOMINO V MICROSOFT EXCHANGE
Andrej Timošenko, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili najnovejši Microsoftov poštni sistem Exchange 2010. Opisane so njegove poglavitne novosti in prednosti ter primerjava s programom Lotus Notes. V glavnem delu je opisana migracija iz poštnega sistema Lotus Domino v Microsoft Exchange s pomočjo brezplačnega orodja Microsoft Transporter Suite. Sledi še primerjava s plačljivimi orodji za migracijo tretjih proizvajalcev.
Keywords: poštni sistem, Lotus Notes, Lotus Domino, Microsoft Exchange, migracija
Published in DKUM: 22.06.2012; Views: 2343; Downloads: 227
.pdf Full text (4,00 MB)

7.
UVEDBA E-POSLOVANJA V PROCESU NABAVE BLAGA IN STORITEV
Jurij Ivanušič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava uvedbo e-poslovanja v Organizaciji »A« v procesu naročanja blaga in storitev. Obstoječi proces naročanja blaga in storitev poteka po ustaljenem načinu s fizičnimi dokumenti in z naročanjem blaga ter storitev prek telefona. Zaradi tega prihaja do zamud pri dobavi blaga ter izvedbi storitev in posledično do težav pri izvedbi nalog ter nezadovoljstva zaposlenih. V osrednjem delu diplomske naloge smo najprej analizirali in ponazorili obstoječe stanje v organizaciji ter navedli vzroke za tako stanje. Opredelili smo predpostavke in omejitve, s katerimi se bomo srečali pri razvoju in uvedbi nove rešitve. Problem smo predstavili iz različnih zornih kotov in s strani različnih akterjev, ki so vključeni v nabavo blaga in storitev. V nalogi je opisana obstoječa informacijska tehnologija in delovni procesi, ki jih je potrebno informatizirati. Podali smo smernice za izbor najbolj optimalne tehnologije in poiskali podobne primere v literaturi in praksi. V zadnjem sklopu osrednjega dela diplomske naloge je prikazan predlog in prototip rešitve uvedbe nabave blaga in storitev v okolju Lotus Notes. V zaključku naloge je opisana možnost nadaljnjega razvoja rešitve, priporočila organizaciji in učinki na poslovanje, ki bi ga imela uvedba prototipne rešitve. Podali smo tudi predlog celovite zamisli informatizacije procesa nabave blaga in storitev v Organizaciji »A«.
Keywords: Nabava blaga, Javno naročilo, Uvedba, E-poslovanje, Lotus Notes
Published in DKUM: 06.01.2012; Views: 2534; Downloads: 342
.pdf Full text (4,63 MB)

8.
PRENOVA PODATKOVNEGA MODELA PRI UVAJANJU NOVEGA IZDELKA V PROIZVODNJO
Jože Pavlič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se navezuje na procese strateške nabave v proizvodnem podjetju Iskra Mehanizmi d.d. Lipnica. Obravnava razvoj in prenovo računalniškega podatkovnega modela oz. baze Povpraševanja, ki je izvedena v programu Lotus Notes / Domino in služi kot podpora procesu nabave pri uvedbi novega materiala ali storitve v lastno proizvodnjo. V nalogi se osredotočamo predvsem na prenovo baze z vidika njenih uporabnikov. Prenovljena aplikacija se preimenuje v »Baza SRM« in predstavlja nadgradnjo že obstoječe podatkovne baze povpraševanj. Prvotna aplikacija omogoča dostopno, pregledno in varno shranjevanje podatkov, kateri nastopajo v procesu uvedbe novega izdelka v proizvodnjo, vendar ne izpolnjuje vseh zahtev kupcev, standardov kakovosti in zahtev uporabnikov. Prenovljen podatkovni model poleg razširitve uporabnosti, upoštevanja zahtev mednarodnih standardov in optimizacije uporabnosti, zadovoljivo skrajšuje pretočni čas izvedbe postopka, ki predstavlja ključni problem v podjetju.
Keywords: podatkovno modeliranje, proizvodnja, uvajanje novega izdelka, Baza »SRM«Supplier relationship management, Lotus Notes and Domino
Published in DKUM: 19.08.2011; Views: 2096; Downloads: 111
.pdf Full text (1,15 MB)

9.
UVEDBA ELEKTRONSKEGA PODPISOVANJA V JAVNI UPRAVI
Julijana Horvat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava uvedbo elektronskega podpisovanja dokumentov v javni upravi. V teoretičnem delu je predstavljeno elektronsko poslovanje v javni upravi ter koncept dokumentnih sistemov. V praktičnem delu naloge je predstavljena implementacija aplikacije za informacijsko podporo postopkom priprave predpisov in modul za podpisovanje dokumentov na ministrstvih, Generalnega sekretariata vlade in vladnih služb. Podrobnejše so prikazani postopek in način implementacije, uvedba nove aplikacije med uporabniki, kot rezultat zahtev različnih naročnikov in nadgradnja predhodnih projektov, povezanih z elektronskim podpisovanjem v okolju Lotus Notes. Na koncu so podani predlogi za nadgradnjo aplikacije IPP.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronski podpis, elektronsko upravljanje z dokumenti, tehnologija in metodologija eDMS, aplikacija IPP, Lotus Notes
Published in DKUM: 23.03.2011; Views: 2460; Downloads: 473
.pdf Full text (2,64 MB)

10.
UPRAVLJANJE S POOBLASTILI ZA INFORMACIJSKE VIRE NA ZZZS
Samo Šlosar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Delo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (Zavod) je pogojeno z dostopi do različnih informacijskih virov. Zavod upravlja z občutljivimi podatki, ki so lahko osebne narave in so zaradi tega podvrženi tudi Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Da bi imeli nadzor nad dostopom do osebnih podatkov, moramo vedeti, kdo od zaposlenih ima pravico do upravljanja in dostopa do teh. Za pooblastila za informacijske vire na Zavodu, bi radi imeli sistem, ki bo po zastavljenih organizacijskih zahtevah omogočal njihovo upravljanje. Pooblastila bi se centralno vodila za vse zaposlene in vse dostope do informacijskih virov, ki spadajo pod kriterij zaupnih podatkov. Prav tako bi tak sistem lahko zaživel tudi za druge informacijske vire z namenom pospešitve in olajšanja dela odgovornim osebam, ki se pri svojem delu srečujejo z upravljanjem s pooblastili. Diplomsko delo prikazuje postopke od zbiranja zahtev za izdelavo rešitve, analiziranja procesov, ki pri tem sodelujejo, izdelave v Lotus Notes-u okolju, do integracije in implementacije rešitve z vsemi potrebnimi prilagoditvami v okolje Zavoda. Podrobno so opisani elementi Lotus Notes aplikacije, ki je nastala pod pogoji, ki so prikazani v tem diplomskem delu. Aplikacija Pooblastila za informacijske vire Zavoda je rešitev, ki je bila uvedena na Zavodu z namenom upravljanja s pooblastili za informacijske vire.
Keywords: Upravljanje, Pooblastila, Lotus Notes, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije
Published in DKUM: 07.06.2010; Views: 2200; Downloads: 135
.pdf Full text (2,47 MB)

Search done in 1.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica