| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Verjetnost v osnovni in srednji šoli
Nina Gracej, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena obravnava verjetnosti v osnovnih, srednje poklicnih in strokovnih šolah ter gimnazijah. Magistrsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu so predstavljeni osnovni pojmi in defnicije, ki se obravnavajo v osnovnih, srednje poklicnih in strokovnih šolah ter gimnazijah. V drugem delu so predstavljene vsebine, ki zajemajo področja verjetnosti in so zapisana v učnem načrtu za osnovne, srednje poklicne in strokovne šole ter gimnazije. V tretjem delu magistrskega dela smo pregledali večino osnovnošolskih, srednješolskih in gimnazijskih učbenikov in opisali, katere vsebine iz področja verjetnosti obravnavajo. Pri- kazali smo tudi morebitne nejasnosti in napake, ki se pojavijo v pregledanih učbenikih. Ob koncu smo spoznali, da so v učbenikih uporabljeni različni pristopi pri defniranju poj- mov. Opazili smo, da se največja razlika pojavi med osnovnošolskimi in gimnazijskimi učbeniki.
Ključne besede: verjetnost, osnovna šola, srednja šola, gimnazija, učni načrt, učbeniki, napake, nejasnosti
Objavljeno: 30.07.2020; Ogledov: 307; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (512,30 KB)

2.
Statistika v osnovni in srednji šoli
Ana Tement, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena obravnava statistike v osnovni šoli, srednji poklicni in strokovni šoli ter v gimnaziji. Magistrsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu so predstavljeni osnovni pojmi in definicije statistike, ki se obravnavajo v osnovni šoli, srednji poklicni in strokovni šoli in v gimnaziji. V drugem delu je predstavljena vsa vsebina, ki zajema področje statistike in je zapisana v osnovnošolskem, srednje poklicnem in strokovnem ter v gimnazijskem učnem načrtu. Prav tako so predstavljeni cilji po posameznih razredih in letnikih izobraževanja. Nazadnje smo pregledali večino osnovnošolskih, srednje poklicnih in strokovnih ter gimnazijskih učbenikov ter opisali katero snov statistike obravnavajo in česa ne. Prikazali smo tudi različne pristope ter nejasnosti in napake pri opisovanju in definiranju pojmov. Spoznali smo, da imajo učbeniki zelo različen pristop pri definiranju pojmov. Največja razlika se pojavi med osnovnošolskimi in gimnazijskimi učbeniki. Največ napak in nejasnosti smo zasledili pri vpeljavi kvartilov. Sicer so pa v večini učbeniki napisani korektno in matematično pravilno.
Ključne besede: Statistika, obdelava podatkov, osnovna šola, srednja šola, gimnazija, učbenik, učni načrt, napake, nejasnosti.
Objavljeno: 24.09.2018; Ogledov: 745; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (818,55 KB)

3.
DOSEGANJE TRAJNOSTNE KONKURENČNE PREDNOSTI IN ZAŠČITA LE-TE S POMOČJO IZOLACIJSKIH MEHANIZMOV NA PRIMERU SLOVENSKIH GAZEL
Rudolf Radikovič, 2014, magistrsko delo

Opis: Doseganje konkurenčne prednosti in ohranitev le-te je cilj večine podjetij. Kako je možno to stanje doseči, zaščititi in ohraniti je glavna tematika naše magistrske naloge, kjer bomo skušali poiskati odgovor na sledeče vprašanje: »Ali so (oz. želijo) slovenske gazele dosegle stanje trajnostne konkurenčne prednosti in/ali ščitijo svoje konkurenčne prednosti z ustreznimi izolacijskimi mehanizmi?« Podjetje lahko na različne načine doseže stanje konkurenčne prednosti, saj obstajajo številni proizvodni viri, ki le-to omogočajo. Za doseganje trajnostne konkurenčne prednosti pa morajo ti resursi izpolniti posebne kriterije – tu pa se njihovo število bistveno skrči. Imeti redek proizvodni vir v lasti pa tudi ni vse, le-tega je potrebno primerno zaščititi z izolacijskimi (zaščitnimi) mehanizmi, ki onemogočajo posnemanje s strani konkurence. V tej magistrski nalogi bomo pokrili omenjene tematske sklope. Najprej bomo predstavili teorijo proizvodnih virov, nato trajnostno konkurenčno prednost in za konec izolacijske mehanizme, s katerimi je moč konkurenčno prednost zaščititi. Za našo raziskavo smo izbrali slovenska hitro rastoča podjetja (Gazele 2013), saj veljajo za zelo uspešna podjetja z velikim potencialom razvoja in rasti v prihodnosti. Prej omenjene tematske sklope bomo obdelali tako v teoretičnem, kot tudi aplikativnem delu. V današnjem hitro spreminjajočem se in dinamičnem okolju je doseganje konkurenčne prednosti in ohranitev le-te vedno težja stvar, zato menimo, da je tematika aktualna in bo v prihodnje še pridobilo na pomenu.
Ključne besede: hitro rastoča podjetja, gazele, teorija proizvodnih virov, proizvodni viri (resursi), konkurenčna prednost, trajnostna konkurenčna prednost, izolacijski mehanizmi, človeški viri, ključne kompetence, otipljivi viri, neotipljivi viri, vzročne nejasnosti, nemo znanje
Objavljeno: 27.05.2014; Ogledov: 1603; Prenosov: 393
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici