| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava konceptov sistemskega mišljenja v predšolskem obdobju
Tadeja Sobočan, 2016, diplomsko delo

Opis: Otrokov celostni razvoj je v času predšolskega obdobja izredno intenziven, kar vključuje tudi razvoj ravni njegovega mišljenja. Zato je pomembno, da se na tej točki začne razvijati v pravo smer tudi njegov način razmišljanja. Zadnje čase v poučevanju pridobiva na veljavi pojem sistemskega mišljenja, vendar šele na kasnejših stopnjah izobraževanja. Vpeljava osnovnih konceptov sistemskega mišljenja bi sicer bila smiselna že v obdobju zgodnjega poučevanja, a je konkretnega gradiva na to temo zelo malo. Ker se predšolski otroci šele seznanjajo s tovrstnim pristopom in imajo omejene zmožnosti, je zelo pomembno, da način dela in izbrane primere čim bolj prilagodimo njihovim sposobnostim. Pri tem je ključnega pomena, da se poslužujemo tematik, ki so otrokom popolnoma razumljive, doumljive in jih prikažemo s pomočjo ilustracij in slikovnega gradiva. V nalogi bomo predstavili nekaj primerov z različnih področij, ki stimulirajo otrokovo mišljenje in ga vpeljujejo v sistemski način razmišljanja.
Ključne besede: učenje v vrtcu, sistemsko mišljenje, grafični prikazi, vzročno-posledični diagrami, naravoslovni eksperimenti
Objavljeno v DKUM: 06.02.2017; Ogledov: 1625; Prenosov: 373
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

2.
PROJEKTNI TEDEN NA TEMO ŽELEZARSTVO
Nevenka Črnko, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava projektni teden, ki je sestavljen iz štirih učnih ur pri naravoslovju in na koncu iz naravoslovnega dne. Delo je izdelano za kraj oziroma regijo, kjer ima železarstvo velik pomen in je zato toliko bolj pomembno, da se o tem seznani vse učence, ki s tem živijo, rastejo in se razvijajo. To je le primer dobre prakse – dobrega primera, saj ima takšen projektni teden svoj pomen in z njim dosežemo velik učinek. Vsebinsko diplomsko delo sestavljajo razvoj železarstva in s tem povezane obrti, rudarsko dejavnost ter možnosti tedensko usmerjenega pouka pri naravoslovnih predmetih na to temo. Pri dveh učnih urah naravoslovje in tehnika je poudarek na zgodovinskem razvoju železarstva ter predelavi kovin v domačem kraju. Učenci pri naslednjih dveh urah preko poskusov ugotavljajo tališča, temperature, ki pri tem nastajajo ter energijske vire, raztezanje in krčenje. Otroci izkustveno preko eksperimentov, interakcije učnih tem in na koncu z naravoslovnim dnevom celovito spoznajo pomen industrije oz. železarstva ter gospodarskih dejavnosti, ki so s tem povezane.
Ključne besede: Ključne besede: projektni teden, zgodovina, železarstvo, kovine, učne ure, eksperimenti, naravoslovni dan
Objavljeno v DKUM: 04.06.2009; Ogledov: 3760; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (9,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici