| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Motivacija zaposlenih v javnem zdravstvenem zavodu
Tia Posavac, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Vsaka organizacija se zaveda, da je motiviran in dobro usposobljen kader gonilna sila dobrega poslovanja podjetja, zato miselnost, da zaposleni predstavljajo zgolj strošek organizaciji, postaja preteklost. Velja pravilo »več daš, več dobiš«, zato je vlaganje v zaposlene nujno potrebno. Diplomsko delo obravnava motivacijo zaposlenih na delovnem mestu v javnem zdravstvenem zavodu. V njem bomo predstavili pojem motivacije, motivacijske dejavnike, teorije in povezavo med zadovoljstvom ter motivacijo. Cilj in namen diplomskega dela je ugotoviti, kaj zaposlene motivira in kateri motivacijski dejavniki jih najbolj motivirajo pri opravljanju njihovega dela. S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotovili, da pomenijo zaposlenim notranji dejavniki veliko več kot zunanji, kar je bilo v skladu s pričakovanji.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, motiviranje zaposlenih
Published in DKUM: 24.11.2021; Views: 1260; Downloads: 111
.pdf Full text (872,92 KB)

2.
Organizacija dogodkov za zaposlene podjetja Aerodrom Ljubljana, d.o.o.
Anita Žumer, 2017, master's thesis/paper

Abstract: V začetnem delu magistrske naloge, s pomočjo pregleda domače in tuje literature, preučujemo notranje komuniciranje, orodja in načine notranjega komuniciranja ter prednosti in slabosti le teh. Pri organiziranju dogodkov je pomemben celoten potek posameznega dogodka, zato po korakih opisujemo vsako fazo, od planiranja, izvedbe do beleženja končnih rezultatov. V nadaljevanju predstavljamo načine spodbujanja ter motiviranja zaposlenih za udeležbo na dogodkih ter kako se teorija ujema v praksi. Zanimajo nas tudi prednosti in slabosti organiziranja dogodkov za zaposlene. Končni rezultati posameznega dogodka so spodbuda, vprašanje vodstvu ali naj dogodke še organizira ali naj to dejavnost opusti. Raziskavo smo usmerili v ugotavljanje zainteresiranosti zaposlenih v sodelovanje pri organizaciji dogodkov. Zanimalo nas je ali se dogodkov zaposleni udeležujejo in katerih dogodkov v povprečju najbolj. Raziskavo smo nadaljevali z vprašanjem, ali so zaposleni pripravljeni sodelovati pri organizaciji in pri katerih dogodkih je v povprečju največ zanimanja. Ugotavljali smo tudi, katero orodje notranjega komuniciranja, za iskanje informacij o dogodkih, v povprečju najbolj pogosto uporabljajo. Rezultate ankete smo analizirali in podatke uporabili za statistično raziskavo. Ugotavljali smo, ali moramo zastavljene hipoteze sprejeti ali zavrniti.
Keywords: organiziranje dogodkov, komuniciranje, motiviranje zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, intranet, aerodrom
Published in DKUM: 26.10.2017; Views: 1300; Downloads: 193
.pdf Full text (1,07 MB)

3.
ANALIZA MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Matija Novak, 2016, master's thesis

Abstract: Motivacija zaposlenih ima lahko velik pomen pri doseganju ciljev podjetja. Podjetja oziroma vodilni v podjetju si zastavijo cilje, ki jih skušajo uresničiti. Te cilje uresničujejo zaposleni v podjetju, zato je pomembno, da so zaposleni motivirani za delo, da odhajajo iz službe brez stresa, da so za svoje dobro delo tudi nagrajeni. Motivacija ni proces, ki se začne in konča v nekem kratkem obdobju. Motivirati pomeni vedno znova spodbujati zaposlene za pripadnost podjetju in doseganju njihovih ciljev. Dejavniki, ki zaposlene motivirajo v določenem obdobju, se lahko hitro spremenijo in zaposlenim več ne predstavljajo tako velikega pomena. Zaposlene lahko čez čas začnejo motivirati čisto drugi dejavniki. Raven motivacije zaposlenih v nekem podjetju ima posledično lahko velik vpliv tudi na finance tega podjetja. Motivirani delavci so lahko dosti uspešnejši in natančnejši pri opravljanju svojega dela. Svojo motiviranost lahko prenesejo tudi na svoje sodelavce ali na novo zaposlene ljudi. Pri svojem delu so lahko natančnejši, previdnejši, imajo veselje do dela in se veselijo novih izzivov in nalog. Če ima delavec preveč dela, če je preveč pod pritiskom, lahko hitro izgubi motivacijo za delo. Če delavec prihaja v službo zaradi obveznosti in sploh ni motiviran za delo, je podjetje lahko na izgubi. Zaradi tega je priporočljivo, da podjetja skrbijo za svoje zaposlene in jih vedno znova skušajo motivirati za delo. V tem raziskovalnem delu smo raziskovali in analizirali motivacijo zaposlenih v določenem podjetju. Magistrsko nalogo smo najprej razdelili na dva dela. V prvem delu smo opredelili motivacijo, pojem motivov, vrste motivov, dejavnike vpliva na motivacijo, vsebinske motivacijske teorije in procesne motivacijske teorije. V drugem delu smo najprej predstavili podjetje, v katerem je bila narejena raziskava, predstavili smo delo v podjetju, panogo podjetja, trg, na katerem podjetje deluje. Analizirali smo tudi finančno sliko podjetja glede na finančne kazalnike. Potem smo s pomočjo anketnega vprašalnika naredili raziskavo v podjetju in ugotavljali raven motivacije zaposlenih v podjetju. Glede na strokovno literaturo in lastno presojo smo določili dejavnike motivacije in analizirali, kateri dejavniki zaposlene trenutno dejansko najbolj motivirajo za opravljanje dela, kateri najbolj manjkajo v podjetju. Raziskava je bila narejena na način, kjer smo skušali zajeti čim večje število zaposlenih, da bi rezultati raziskave imeli čim večjo verodostojnost in uporabnost tudi za podjetje. Po zaključku raziskave smo podatke, ki smo jih dobili, grafično prikazali. Podatke smo tudi analizirali, preverili hipoteze, ki smo si jih na začetku zastavili, in predstavili naše ugotovitve. Na koncu raziskovalnega dela smo podali še predloge za povečanje motivacije glede na rezultate, ki smo jih z raziskavo ugotovili.
Keywords: motivacija, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, finančni kazalniki, motiviranje zaposlenih.
Published in DKUM: 13.01.2017; Views: 2550; Downloads: 219
.pdf Full text (2,62 MB)

4.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Tjaša Železnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomske seminarju so predstavljeni različni vidiki tako motiviranja kot tudi nagrajevanja. Predstavljene so različne motivacijske teorije, ki se jih uporablja tudi v današnjem času. Na kratko so opisani tudi vzroki za nemotiviranost zaposlenih na delovnem mestu. Poglavje nagrajevanje je razdeljeno na pomen, ki ga ima nagrajevanje in seveda na različne nagrade, ki jih srečujemo v današnjem času. Potem pa sledi praktični primer, ki temelji na opravljenem anketnem vprašalniku v podjetju x.
Keywords: Motiviranje, motivacijske teorije, vzroki za nemotiviranost zaposlenih, nagrajevanje, denarne nagrade, nedenarne nagrade, praktični primer podjetja x.
Published in DKUM: 08.11.2016; Views: 1572; Downloads: 125
.pdf Full text (779,84 KB)

5.
STILI VODENJA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Barbara Kuder, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Na uspešnost poslovanja podjetja pomembno vplivajo managerji in njihov proces vodenja. Manager kot vodja mora pravilno dodeljevati vloge zaposlenim, jim svetovati, nuditi optimalne pogoje za delo, jih znati motivirati in povezati v tim. Opravili smo raziskavo o mnenju zaposlenih v produkcijskem podjetju o primernem stilu vodenja in razlikah med režiserjem in producentom. Želeli smo preveriti, ali so zaposleni zadovoljni z medsebojnimi odnosi. V sistematični pregled smo združili teoretična spoznanja različnih avtorjev s področja vodenja. Proces vodenje je ključni dejavnik za uspešnost realizacije ciljev podjetja in spodbujanje zaposlenih za doseganje zavzetosti pri delu. Zastavili smo tri hipoteze: Hipotezo 1 smo na podlagi rezultatov ovrgli. Ne moremo reči, da je proces vodenja režiserja višje ocenjen kot proces vodenja producenta (p/2 = 0,454). Hipoteza 2: Člani filmske ekipe ocenjujejo medsebojne odnose višje od hipotetičnega povprečja, na kar vpliva tudi dejavnik dvosmerne komunikacije, ki po mnenju članov filmske ekipe poteka dvosmerno (vodja – član filmske ekipe). Pri hipotezi 3 smo prišli do ugotovitev, da podjetje ne more delovati brez dobre, odprte in jasne komunikacije (Turner, 2004 str. 136), zato je pomembno, katero strukturo organizacije podjetje vpelje, da bo komunikacija hitra in učinkovita, torej da bodo vsi deležniki posameznega projekta pravočasno prejeli potrebno informacijo. Kot pravita Rozman in Kovač (2012 str. 409), je za tipično hierarhično komunikacijsko strukturo značilna hitra, natančna in učinkovita komunikacija. Tudi v produkcijski hiši Nukleus film d. o. o. se člani filmske ekipe strinjajo, da komunikacija poteka dvosmerno.
Keywords: stil vodenja, zadovoljstvo zaposlenih, vodja, proces vodenja, motiviranje
Published in DKUM: 05.10.2016; Views: 1761; Downloads: 138
.pdf Full text (1,75 MB)

6.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x
Tina Horvat, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo predstavili dva ključna pojma, ki sta zelo pomembna za dobro delo zaposlenih v turističnem sektorju. V teoretičnem delu magistrske naloge smo predstavili pojma motivacija in zadovoljstvo. V sklopu motivacije smo opredelili zakonitosti motivacije, temeljni motivacijski proces, teorije motivacije ter motivacijske dejavnike. V sklopu zadovoljstva pa smo opredelili oblike zadovoljstva, pravila zadovoljstva, dejavnike in posledice zadovoljstva ter nezadovoljstvo pri delu. Empirični del magistrske naloge smo razdelili na tri dele. V prvem smo predstavili turizem in njegove značilnosti ter v sklopu tega opredelili pojma turist in obiskovalec. Potem smo opredelili termalni turizem, njegove glavne značilnosti in povzeli značilnosti različnih termalnih voda. V drugem delu smo predstavili podjetje x, njegovo zgodovino, glavne značilnosti, med katere spada njihova osnovna in dodatna ponudba. V tretjem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili raziskavo o motiviranosti in zadovoljstvu zaposlenih pri delu. Pri tem smo izpostavili ključne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo in na motiviranost zaposlenih. Na podlagi vrnjenih in izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov, katero smo tudi grafično prikazali v programu Microsoft Office Excel. V zadnjem delu magistrske naloge pa smo povzeli pridobljene rezultate in zapisali naše ugotovitve. Z rezultati raziskave lahko podjetje izboljša svoj odnos z zaposlenimi in kakovost dela, zviša zadovoljstvo ter tako zviša splošno uspešnost podjetja.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo, ključni dejavniki zadovoljstva, termalni kompleks, turizem, anketni vprašalnik, zadovoljstvo in motiviranje zaposlenih.
Published in DKUM: 07.01.2016; Views: 4155; Downloads: 1330
.pdf Full text (1,55 MB)

7.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU L & C D.O.O.
Maja Pavlović, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Motivacija ljudi na delovnem mestu je izrednega pomena. Ljudje morajo biti za delo motivirani, saj bodo le tako opravili svoje delo kvalitetno. Motivacija je pravzaprav gonilna sila katera žene posameznika k cilju zato je izjemnega pomena za vse ljudi. Ljudje se razlikujemo seveda po načinu kateri nas motivira. Zato je dobro da managerji k vsakemu tipu osebnosti pristopijo na pravilen način in tako svojega zaposlenega motivirajo za nadaljnje delo. Pravzaprav so ključ do uspešnega podjetja motivirani in zadovoljni zaposelni. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Če želi biti podjetje danes uspešno, mora biti drugačno, kar zagotavljajo zaposleni v podjetju. Diplomsko delo je osredotočeno na raziskavo motivacije ter pomembnosti tega v podjetju.
Keywords: motivacija, motiviranje zaposlenih, motivacijske teorije
Published in DKUM: 13.11.2015; Views: 1266; Downloads: 132
.pdf Full text (810,49 KB)

8.
VPLIV MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH NA NJIHOVO ZAVZETOST PRI PRODAJI NEKATERIH STORITEV NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA
Jasna Trdin, 2015, master's thesis

Abstract: Ena izmed ključnih nalog managementa v povezavi s težnjo po poslovni učinkovitosti in uspešnosti je spodbujanje zaposlenih, da več in bolje delajo. Ključni dejavnik, ki pripomorejo k uspešnosti in učinkovitosti posameznika, tima in podjetja kot celote, je motivacija. V času recesije pridobivajo pomen nematerialni načini motiviranja zaposlenih, vendar je ob upadanju storitev in dohodka, v negotovih razmerah težje obdržati delovno moralo zaposlenih. Podjetje, ki gradi svojo konkurenčno prednost na pripadnih in zvestih zaposlenih, mora skrbno izbrati optimalni način njihovega motiviranja. Motivaciji se lahko posvetimo šele, ko dohodek zadostuje za spodobno življenje zaposlenih. Pomen vlaganj v zaposlene in močan vpliv zadovoljstva zaposlenih, njihove zvestobe in produktivnosti na zaznano vrednost storitev, zadovoljstvo in zvestobo kupcev, ki vodi k dobičku in rasti podjetja, pojasnjuje »Storitvena verige dobička«. Prepoznavanja vplivnih dejavnikov motiviranja zaposlenih smo oprvili na primeru gospodarske družbe Pošta Slovenije, na njihovo zavzetost za delo in vpliv na prodajo blaga in nekaterih storitev družbe.
Keywords: motiviranje zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, zvestoba zaposlenih, produktivnost zaposlenih, Storitvena veriga dobička, zaznana vrednost storitev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev, vlaganje v zaposlene.
Published in DKUM: 09.09.2015; Views: 1322; Downloads: 190
.pdf Full text (1,83 MB)

9.
10.
POMEN NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA ZA RAST IN RAZVOJ PODJETIJ
Goran Feguš, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar obsega analizo aktivnosti notranjega podjetništva na primeru slovenskega podjetja Trimo, Inženiring in proizvodnja montažnih objektov, d.d. Gre za podjetje, ki ponuja originalne in celovite rešitve na področju, jeklenih in montažnih zgradb, streh in fasad, ekoloških in energetsko varčnih rešitev, jeklenih konstrukcij, modularnih enot in zvočno izolativnih sistemov. Svoje proizvode prodajajo pod lastno blagovno znamko v več državah sveta. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo opredelili pomen podjetništva inovativnosti v družbi in njegove oblike. Nato smo se osredotočili na značilnosti in pomen notranjega podjetništva in podjetnikov. S pomočjo svetovne raziskave GEM smo predstavili primerjavo podjetniške aktivnosti v svetu in v Sloveniji. Nato smo predstavili izzive uvajanja notranjega podjetništva, kjer smo razčlenili strategije podjetja za notranje podjetništvo, notranje podjetniško kulturo ter motiviranje. Na koncu smo predstavili notranje podjetništvo kot dejavnik za rast in razvoj podjetij. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Trimo, Inženiring in proizvodnja montažnih objektov, d.d. Večji poudarek smo namenili aktivnostim notranjega podjetništva v podjetju. Pri tem smo ugotovili, da se podjetje poslužuje več internih orodij in procesov za spodbujanje idej zaposlenih. Na področju razvoja zaposlenih so poglavitne dejavnosti podjetja motiviranje, nagrajevanje in izobraževanje, kjer smo ugotovili, da je notranje podjetniška kultura dobro razvita, ter da se v podjetju trudijo, da bi jo ohranili.
Keywords: notranje podjetništvo, inovativnost, organiziranje podjetja za notranje podjetništvo, rast in razvoj podjetja, interna orodja za zbiranje idej, razvoj, izobraževanje in motiviranje zaposlenih
Published in DKUM: 22.10.2014; Views: 2225; Downloads: 265
.pdf Full text (1,37 MB)

Search done in 0.34 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica