| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 121
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv zadovoljstva na delovnem mestu na delovno uspešnost
Maruša Kunaver, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Vpliv zadovoljstva zaposlenih na delovno uspešnost smo želeli ugotoviti, ali zadovoljstvo zaposlenih res vpliva na delovno uspešnost. Delovna uspešnost je v študijah zelo zanimiva tema. Dobri odnosi v organizacijah lahko motivacijsko vplivajo na zaposlenega, kar posledično pomeni, da se poveča delovna uspešnost zaposlenih. Posredno se bo povečal tudi dobiček organizacije. Zato lahko organizacije svoje dobičke ali izgube določijo glede na delovno uspešnost zaposlenih. Večina organizacij poudarja, da je treba izboljšati in povečati uspešnost zaposlenih pri delu, da bi zaščitili svoj dobiček. V teoretičnem delu magistrskega dela so opisani pojem zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo. V nadaljevanju smo predstavili še organizacijski klimo in kulturo, delovno uspešnost in motivacijo. V empiričnem delu magistrskega dela so predstavljeni rezultati ankete, s katero smo merili, kako zadovoljstvo na delovnem mestu vpliva na delovno uspešnost. Rezultati raziskave so pokazali, da so anketiranci zadovoljni z delom, delovnim časom, stalnostjo zaposlitve in delovnimi pogoji. Anketiranci so zadovoljni s trenutno plačo. Pomembni so jim samostojnost pri delu, natančnost, izpolnjevanje rokov in odnos do dela. Raziskava je pokazala, da se podrejeni pogosto bojijo izraziti nestrinjanje s svojim nadrejenim. Z raziskavo smo ugotovili, da zadovoljstvo na delovnem mestu vpliva na delovno uspešnost.
Ključne besede: magistrska dela, zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, organizacijska kultura, delovna uspešnost, motivacija
Objavljeno: 08.06.2021; Ogledov: 165; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih v telekomunikacijskem podjetju x
Svjetlana Manojlović, 2020, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je temeljnega pomena za uspeh podjetja. Podjetje, ki vlaga v zaposlene, ima lahko bolj motivirane in bolj zadovoljne zaposlene, ki se medsebojno dobro razumejo. Posledično je medoddelčno sodelovanje boljše, zaposleni so bolj zavzeti na svojih delovnih mestih, kar prispeva k temu, da dosegajo boljše rezultate. V teoretičnem delu diplomskega dela so predstavljeni dejavniki in dimenzije zadovoljstva zaposlenih ter vzroki in vrste pojava fluktuacije. Dejavniki so razdeljeni na notranje in zunanje, medtem ko so dimenzije zadovoljstva zaposlenih opredeljene na možnosti napredovanja in izobraževanja, plače in nagrade, medsebojne odnose, motivacijo, delovni čas, delovne razmere in okolje, organizacijsko klimo in kulturo ter vodenje podjetja. V telekomunikacijskem podjetju X smo izvedli raziskavo, katere cilj je bil ugotoviti, kako so zaposleni zadovoljni na svojem delovnem mestu. Rezultati raziskave so pokazali, da je v povprečju zadovoljna večina zaposlenih. Iz ankete same pa je razvidno, da sistem motiviranja v podjetju ni dobro zastavljen, saj se morajo zaposleni v večini motivitrati sami. Obenem se kaže tudi to, da si zaposleni želijo več spodbude oziroma primernega sistema glede napredovanja in več izobraževanja. V prihodnosti bi zato podjetje moralo v smislu zagotavljanja večjega zadovoljstva zaposlenih investirati v izobraževanja zaposlenih, saj le-ta prispevajo k boljši produktivnosti, kakovosti dela in motiviranosti. Jereb (1987, 17) je stopnje organiziranja izobraževalne dejavnosti razdelil na raziskovanje potreb (globalne, diferencirane), načrtovanje, programiranje, organizacija (oblike, metode, pripomočki, kadri, lokacija) ter vrednotenje (notranje, zunanje). To pomeni, da bi podjetje najprej moralo pripraviti raziskavo potreb, ki jo začne z letnimi razgovori z vsemi zaposlenimi. Na podlagi raziskave lahko potem pripravi načrt ter izvajanje izobraževanja. Prav tako bi zaposlenim lahko ponudili možnosti glede napredovanja, saj trenutno ne obstaja sistem napredovanja, razen, če zaposleni sami prosijo za to. Enako kot pri raziskovanju potreb glede izobraževanja mora podjetje narediti raziskavo tudi glede napredovanja. Za začetek bi podjetje lahko začelo izvajati letne razgovore z vsakim zaposlenim, ki bi moral potekati v stilu trenutnega zadovoljstva na trenutnem delovnem mestu ter kje se vidijo v prihodnosti oziroma če si želijo zamenjati delovno mesto ali pa so na tem zadovoljni. Tako lahko podjetje dobi jasen uvid v cilje in želje zaposlenega, dobi lahko jasen odgovor, ali želi zaposleni napredovati horizontalno ali vertikalno, in temu primerno tudi uredi sistem napredovanja. V Sloveniji imamo kar nekaj primerov dobrih praks, po katerih se lahko zgledujemo. V nadaljevanju so le-te predstavljene.
Ključne besede: − zadovoljstvo zaposlenih, − fluktuacija, − medsebojni odnosi, − motivacija.
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 120; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

3.
Organizacijska kultura v podjetju in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Marko Petek, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo pojasnjuje vpliv organizacijske kulture na zadovoljstvo zaposlenih. Organizacijska kultura s svojimi vrednotami in normami oblikuje notranji kontekst organizacije in tako vpliva na različne elemente, vključno z zadovoljstvom zaposlenih. Zadovoljstvo zaposlenih se nanaša na dojemanje zaposlenih o njihovem delovnem okolju, odnosih s sodelavci, plači in možnostih napredovanja. Magistrsko delo je vsebinsko sestavljeno iz petih delov. V prvem poglavju smo opisali namen, cilje, hipoteze, metode in omejitve. V drugem poglavju smo opredelili pojem organizacijske strukture, predstavili tipe organizacijske kulture in se osredotočili na tipologijo Cameron & Quinn, ki smo jo v nadaljevanju tudi uporabili v raziskavi. Predstavili smo vlogo organizacijske kulture, merjenje organizacijske kulture, značilnosti, spreminjanje organizacijske kulture in njeno povezavo z zadovoljstvom z delovnim mestom. V tretjem poglavju smo opredelili zadovoljstvo zaposlenih, dejavnike zadovoljstva, pomembnost zadovoljstva zaposlenih in zadovoljstvo z delovnimi mesti v povezavi z organizacijsko kulturo. Četro poglavje smo namenili organizacijski kulturi in zadovoljstvu zaposlenih v proučevanem podjetju, njegovo vizijo in poslanstvo ter organizacijsko strukturo. V petem poglavju smo predstavili rezultate raziskave organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih v proučevanem podjetju in podali ključne ugotovitve.
Ključne besede: Organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, podjetje X, OCAI vprašalnik.
Objavljeno: 09.02.2021; Ogledov: 229; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Butan plin, d. d.
Karin Meglič, 2020, magistrsko delo

Opis: V vsaki organizaciji si zaposleni želijo delo opravljati v pozitivno naravnanem okolju in delovati v organizaciji z ustrezno kulturo ter klimo. Z organizacijsko klimo je tesno povezano tudi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, v primeru neustrezne klime pa nezadovoljstvo. Organizacije morajo z merjenjem ugotavljati stanje klime in zadovoljstva, da lahko ob neustreznih rezultatih ukrepajo in stanje izboljšajo, preden se ta negativno pokaže na ravni celotnega poslovanja organizacije. Namen magistrskega dela je bilo definirati pojme organizacijska kultura, organizacijska klima in zadovoljstvo med zaposlenimi ter opredeliti povezave in razlike med njimi. Na podlagi teoretičnega dela in predhodnih raziskav smo oblikovali anketni vprašalnik za merjenje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih, nato pa izvedli našo raziskavo v podjetju Butan plin, d. d. Želeli smo ugotoviti, kakšno je trenutno stanje organizacijske klime v izbranem podjetju in v kolikšni meri so njihovi zaposleni zadovoljni. Rezultate smo analizirali z uporabo statističnega programa SPSS in ugotovili, da je trenutno stanje klime v podjetju večinoma ustrezno, prav tako so zaposleni v veliki meri zadovoljni z vsemi dejavniki zadovoljstva. Glede na odgovore anketirancev obstajajo možnosti za izboljšanje na področju nagrajevanja zaposlenih in razvoja njihove kariere. Pokazalo se je, da so najmanj zadovoljni z višino svoje plače. Predlagamo, da podjetje poskusi izboljšati stanje pri teh dejavnikih organizacijske klime in pri dejavnikih, s katerimi so zaposleni najmanj zadovoljni. Ugotovili smo tudi, da obstajajo pozitivne linearne povezave med dejavniki organizacijske klime in zadovoljstva ter da rezultati niso bili odvisni od demografskih podatkov zaposlenih. Stanje organizacijske klime in zadovoljstva med zaposlenimi se lahko hitro spremeni ob vsaki uvedeni spremembi, zato priporočamo merjenje enkrat na leto ali celo pogosteje, hkrati pa tudi po vsaki uvedeni spremembi. Našemu izbranemu podjetju priporočamo uvedbo sprememb pri dejavnikih, s katerimi zaposleni niso popolnoma zadovoljni, nato pa ponovno merjenje stanja klime in zadovoljstva. Le na tak način se bo izkazalo, ali so bile spremembe učinkovite ali ne. Ker so ravno zaposleni tisti, ki naredijo podjetje drugačno od ostalih podjetij, sta ustrezna organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih nujna za uspešno poslovanje podjetja, če želi ta imeti produktivne, učinkovite in inovativne zaposlene, ki sledijo ciljem podjetja in ustvarjajo prednost pred konkurenčnimi podjetji.
Ključne besede: Organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija.
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 256; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
Vodenje zbora zaposlenih - študija primera
Alen Benko, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Vodenje zbora zaposlenih – študija primera je študija primera na osnovi izkušnje vodenja ženskega pevskega zbora zaposlenih Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru. V teoretičnem delu zaključne naloge sem opisal kratek zgodovinski oris vokalne glasbe na Slovenskem, trenutno situacijo zborovodstva v Sloveniji, teoretična izhodišča iz zborovodstva in psihologije vodenja skupin. Zanimali so me vidiki vodenja zbora zaposlenih z vidika samoevalviranja, metode in oblike samorefleksije in tudi izkušnje drugih zborovodij s podobno izkušnjo vodenja pevskega zbora. V ta namen sem uporabil različne načine spremljanja in raziskovanja lastnega dela (metode hospitacije, vodenja osebnega dnevnika in analiza posnetkov). Drugi del empiričnega dela predstavlja kvantitativna raziskava s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketirancev je bilo 61 in ciljna skupina so bili zborovodje iz celotne Slovenije. S pomočjo anketnega vprašalnika sem ugotovil, da se zborovodje redko srečajo z zborom zaposlenih, da je velika večina zborovodij glasbeno izobražena, da večina zborovodij uporablja didaktična in motivacijska sredstva in da so le nekateri udeleženci anketnega vprašalnika sami ustanovili zbor, ki ga vodijo.
Ključne besede: zborovsko petje, zbor zaposlenih, motivacija, samorefleksija
Objavljeno: 28.07.2020; Ogledov: 237; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

6.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Objavljeno: 14.11.2019; Ogledov: 583; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

7.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o.
Sara Završnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, metode merjenja in načine povečanja zadovoljstva. Dotaknili smo se tudi nezadovoljstva pri delu in njegove posledice ter izpostavili absentizem in fluktuacijo kot dva kazalca nezadovoljstva zaposlenih. V nadaljevanju smo navedli nekaj primerov dobrih praks, kako konkretna podjetja merijo zadovoljstvo zaposlenih, in katerih načinov za povečevanje le-tega se poslužujejo. Zato so v nadaljevanju predstavljene najvidnejše motivacijske teorije in motivacijski dejavniki, ki vplivajo na delovno uspešnost. Raziskavo zadovoljstva zaposlenih smo opravljali v podjetju Trelleborg Slovenija, d.o.o., rezultati pa so predstavljeni v empiričnem delu. Iz rezultatov raziskave je bilo razvidno, da v podjetju niso zadovoljni s plačo, ker je le-ta po mnenju anketiranih prenizka. So pa zadovoljni z medsebojnimi odnosi, saj imajo s sodelavci prijateljski odnos, in z delovnim časom, kajti razporeditev le-tega jim ustreza. Največji motivacijski dejavnik, ki prevladuje v podjetju, so medsebojni odnosi. Na osnovi teh rezultatov smo v zaključnem delu podali konkretne predloge za izboljšanje trenutnega stanja.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, motivacija
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 488; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

8.
Kako stil vodenja managementa vpliva na motivacijo zaposlenih
Barbara Šprinzar, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja raziskavo vpliva stila vodenja na motivacijo zaposlenih. V podjetjih se vedno bolj krepi spoznanje, da sta motivacija in zadovoljstvo zaposlenih tista ključna dejavnika katera prispevata k uspešnemu poslovanju, saj so motivirani zaposleni tudi bolj uspešni pri svojem delu kar posledično pomeni, da je uspešna tudi celotna organizacija. Motivacija in zadovoljstvo pa sta le odziv na stil vodenja, ki ga uporabljajo vodje v organizaciji. Stili vodenja se vse skozi čas spreminjajo. Zato je pomembno, da vodja zna izbrati pravi stil vodenja na podlagi katerega se lahko zaposleni izkažejo ter uresničijo svoje sposobnosti, da bodo lahko opravljali svoje delo čim bolje. Motivirani zaposleni predstavljajo organizaciji kapital, vendar se vodje morajo zavedati dejstva, da ne obstaja le denarna motivacija temveč, da zaposleni cenijo tudi druge oblike motiviranja. Teoretični del diplomskega dela podrobno opisuje management, vodenje in njegove sestavine, stile vodenja, lastnosti uspešnih vodij zraven ter motivacijo in njen vpliv na zaposlene. V empiričnem delu smo preučili motiviranje zaposlenih v izbranih organizacijah z različnim stilom vodenja ter razvili predloge za izboljšanje motiviranja zaposlenih v podjetjih.
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, motivacija, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 27.11.2018; Ogledov: 731; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (955,74 KB)

9.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Swarco Lea d.o.o.
Lara Blažič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V svetu podjetništva je zelo pomembno, da podjetje spremlja zadovoljstvo zaposlenih, saj je le zadovoljen delavec lahko uspešen na svojem delovnem mestu in le zadovoljen delavec se še bolj trudi za dobro vseh zaposlenih in je ključ uspešnega in konkurenčnega podjetja. Po drugi strani pa uspešno in konkurenčno podjetje gradi ugled ne samo samemu sebi, temveč tudi vsakemu zaposlenemu v podjetju. Med diplomskim delom smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., zadovoljni na svojih delovnih mestih ali ne. Da bi lahko podrobno proučili zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, smo najprej pregledali in analizirali teoretične ugotovitve s področja zadovoljstva zaposlenih. Osredotočili smo se na osem dejavnikov, in sicer, kako so zaposleni zadovoljni z izobraževanjem, s plačo in nagrajevanjem, z medsebojnimi odnosi, delovnimi razmerami na delovnem mestu, motivacijo, napredovanjem in razvojem zaposlenega in s samim opravljanjem njihovega dela ter z delovnim časom v podjetju. Na osnovi temeljitega pregleda teoretičnih spoznanj smo izvedli raziskavo zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju. Rezultati raziskave so pokazali, da se zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., dobro zavedajo dejstva, da vsak zadovoljen delavec prispeva k celostni podobi podjetja. Zaposleni v podjetju so z večino dejavnikov zadovoljni, in ker je vsak zaposlen dragocen košček mozaika, lahko rečemo, da je v podjetju Swarco Lea d. o. o., vsak košček trdno in zadovoljno pripet v skupni mozaik podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, nagrajevanje zaposlenih, kadrovska struktura, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 845; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

10.
Primerjalna analiza zavzetosti nogometnih igralcev
Dino Ibranović, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali odnos med nogometnimi igralci v različnih klubih iz različnih lig v Sloveniji ter njihovo delovno zavzetost za treniranje in igranje nogometa. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični del ter raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opredelili različne teorije o delovni zavzetosti, ki so jih napisali različni avtorji. Opredelili smo še, kateri so dejavniki za zavzetost. Pojasnili smo vpliv vodij na zavzetost zaposlenih ter kako se izvaja merjenje delovne zavzetosti. Opisali pa smo tudi nogomet v Sloveniji, strukturo nogometa v Sloveniji, njegov pomen ter zgodovinski razvoj. V raziskovalnem delu smo obravnavali nogometaše iz petih slovenskih nogometnih lig, preverili smo kako se nogometaši počutijo med treniranjem in igranjem nogometa ter koliko so zavzeti in motivirani. Prav tako smo primerjali rezultate, da bi ugotovili, kateri nogometaši katere lige so bolj zavzeti za svoje delo. Ugotovili smo da so igralci iz višjih lig bolj motivirani in zavzeti za delo kot igralci iz nižjih lig, ter na osnovi tega v nalogi tudi predlagali nekatere izboljšave za delovanje nogometašev in njihovih klubov.
Ključne besede: - zavzetost zaposlenih - organizacija - motivacija - vodenje - nogomet
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 657; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (606,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici