| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga vplivnežev pri nakupnem odločanju o nakupu luksuznih znamk ženskih torbic
Nina Anastazija Ilić, 2025, master's thesis

Abstract: Družbena omrežja so močno preoblikovala načine komuniciranja, deljenja informacij in vplivanja na nakupne odločitve. Platforme, kot so Instagram, TikTok in YouTube, omogočajo uporabnikom ustvarjanje in deljenje vizualno privlačnih in takoj dostopnih vsebin. Te pa niso več samo sredstvo za povezovanje med ljudmi in krajšanje prostega časa, ampak so postale tudi pomembna orodja za blagovne znamke, da se približajo svojim potrošnikom. Družbena omrežja potrošnikom omogočajo dostop do obsežnih informacij, ki vplivajo na vse faze nakupnega procesa, od iskanja informacij do nakupa. Personalizacija vsebin, ki jo omogočajo algoritmi in interakcije v realnem času, pa je ključni element, ki družbena omrežja postavlja v središče sodobnega marketinga. Njihov potencial so prepoznali tudi modni vplivneži, ki so postali ključni akterji med blagovnimi znamkami in potrošniki. Ti imajo pomembno vlogo pri oblikovanju nakupnih odločitev, zlasti pri luksuznih izdelkih, saj z ustvarjanjem vizualno privlačne vsebine in grajenjem odnosa s sledilci vplivajo na njihovo percepcijo in izdelku povečajo zaznano vrednost ter ekskluzivnost. Njihove vsebine pogosto združujejo estetske elemente, kar potrošnikom omogoča, da izdelke vidijo kot del določenega življenjskega sloga, ki ga želijo posnemati. Sinergija med platformami družbenih medijev in vplivneži je ključna za razumevanje dinamike sodobnega nakupnega vedenja, še posebej pri luksuznih modnih izdelkih, kjer družbeni status in osebna identiteta igrata ključno vlogo. V magistrskem delu s pomočjo literature predstavimo in opredelimo področje družbenih medijev in vplivnežev v povezavi z luksuznimi znamkami ženskih torbic. Iz tega izhaja tudi problem, kjer želimo ugotoviti, kakšno vlogo imajo vplivneži pri nakupnem odločanju glede nakupa luksuzne torbice. S pomočjo raziskave iščemo odgovore za preverjanje hipotez in reševanje zastavljenega problema. Vprašanja smo zastavili na temo družbenih medijev, vplivnežev in luksuznih torbic. Temeljni cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali izpostavljenost vplivnežem in sledenje njihovim objavam poveča zanimanje in verjetnost nakupa luksuzne torbice.
Keywords: družbena omrežja, marketing vplivnežev, nakupno odločanje, modni vplivneži, luksuzne torbice
Published in DKUM: 19.03.2025; Views: 0; Downloads: 35
.pdf Full text (5,48 MB)

2.
Pomen marketinškega komuniciranja v oblačilni industriji Slovenije
Bruno Završnik, 2005, original scientific article

Abstract: V prispevku je predstavljen del raziskave o uporabi marketinškega komuniciranja v oblačilni industriji v Sloveniji. Ugotoviti smo želeli, kako naša tekstilna podjetja uporabljajo instrumente marketinškega komuniciranja za prestavitve svojih izdelkov oz. blagovnih znamk. Raziskava je potrdila, da se sestava komunikacijskega spleta v slovenski oblačilni industriji bistveno ne razlikuje od sestave komunikacijskega spleta, kot jo navajajo priznani avtorji s tega področja v svetu. Oglaševanje je izpostavljeno kot najpomembnejši instrument komuniciranja v skupni analizi slovenske oblačilne industrije, sledi osebna prodaja, pospeševanje prodaje in odnosi z javnostmi. Dejstvo pa je, da imajo naša tekstilna podjetja premalo lastnih blagovnih znamk, ki bi jih lahko promovirala na domačem in tujem trgu. Marketinško komuniciranje opravi svojo funkcijo in pripomore k uspešnosti poslovanja podjetja šele takrat, ko ima podjetje kakovostno in modno zasnovano kolekcijo oblačil, ustrezne cene izdelkov in učinkovito distribucijo.
Keywords: oblačilna industrija, moda, modni izdelki, blagovna znamka, marketing, trženje, tržno komuniciranje, oglaševanje, Slovenija
Published in DKUM: 31.08.2017; Views: 1689; Downloads: 115
.pdf Full text (660,25 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica