| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen marketinškega komuniciranja v oblačilni industriji Slovenije
Bruno Završnik, 2005, original scientific article

Abstract: V prispevku je predstavljen del raziskave o uporabi marketinškega komuniciranja v oblačilni industriji v Sloveniji. Ugotoviti smo želeli, kako naša tekstilna podjetja uporabljajo instrumente marketinškega komuniciranja za prestavitve svojih izdelkov oz. blagovnih znamk. Raziskava je potrdila, da se sestava komunikacijskega spleta v slovenski oblačilni industriji bistveno ne razlikuje od sestave komunikacijskega spleta, kot jo navajajo priznani avtorji s tega področja v svetu. Oglaševanje je izpostavljeno kot najpomembnejši instrument komuniciranja v skupni analizi slovenske oblačilne industrije, sledi osebna prodaja, pospeševanje prodaje in odnosi z javnostmi. Dejstvo pa je, da imajo naša tekstilna podjetja premalo lastnih blagovnih znamk, ki bi jih lahko promovirala na domačem in tujem trgu. Marketinško komuniciranje opravi svojo funkcijo in pripomore k uspešnosti poslovanja podjetja šele takrat, ko ima podjetje kakovostno in modno zasnovano kolekcijo oblačil, ustrezne cene izdelkov in učinkovito distribucijo.
Keywords: oblačilna industrija, moda, modni izdelki, blagovna znamka, marketing, trženje, tržno komuniciranje, oglaševanje, Slovenija
Published in DKUM: 31.08.2017; Views: 1608; Downloads: 104
.pdf Full text (660,25 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica