| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv kulture na mednarodno poslovno komuniciranje: primer grške kulture
Nuša Širovnik, 2018, diplomsko delo

Opis: Podjetja, ki se vključujejo v mednarodno poslovanje, se soočajo z medkulturnim tveganjem. V komunikaciji poslovnih partnerjev iz različnih kultur lahko zelo hitro nastanejo nesporazumi. Dobro poznavanje kultur tujih poslovnih partnerjev je ključno za primerno mednarodno komunikacijo in uspešno mednarodno poslovanje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pojem »kultura« in predstavili elemente kulture ter izbrane konceptualne modele medkulturnih razlik. Opredelili smo tudi pojem in vrste poslovnega komuniciranja ter pojem in posebnosti medkulturne poslovne komunikacije. V prvem delu empirične raziskave smo analizirali grško kulturo glede na izbrane konceptualne modele medkulturnih razlik in opredelili posebnosti komuniciranja v grškem poslovnem okolju. Na osnovi ugotovitev iz intervjuja z zaposlenimi tujci v mednarodnem podjetju v Grčiji smo v drugem delu empirične raziskave ugotavljali vpliv grške kulture na mednarodno poslovno komuniciranje.
Ključne besede: mednarodno poslovno komuniciranje, kultura, modeli medkulturnih razlik, medkulturna komunikacija, Grčija
Objavljeno v DKUM: 24.10.2018; Ogledov: 1667; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
Primerjalna analiza irske in kanadske poslovne kulture
Tina Meža, 2018, diplomsko delo

Opis: S pojavom globalizacije in lažjo dostopnostjo do drugih držav se veliko podjetij odloča vstopati na tuji trg, vendar mnogokrat podcenjujejo pomen poznavanja kulturnega okolja trga, na katerega vstopajo. Poleg preostalih dimenzij tujega poslovnega okolja je potrebno podrobno preučiti dimenzijo kulture, saj se lahko le na ta način izognemo kulturnemu šoku in konfliktom v komunikaciji s tujimi poslovnimi partnerji. Dobro poznavanje, razumevanje in prilagajanje kulturnemu okolju nam torej prinaša pomembno konkurenčno prednost, kjer lahko medkulturne razlike interpretiramo ne kot nevarnost, ampak kot priložnost iskanja inovativnih rešitev. V diplomskem projektu smo raziskali koncept kulture in pomen njegovega poznavanja ob vstopu v poslovno okolje tujega trga. Osredotočili smo se na irsko in kanadsko kulturo, podrobneje analizirali njuni poslovni kulturi ter ju uvrstili v izbrane modele medkulturnih razlik s ciljem ugotavljanja posledic, ki jih te razlike prinašajo mednarodnim poslovnežem.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, kultura, poslovna kultura, modeli medkulturnih razlik, Irska, Kanada
Objavljeno v DKUM: 07.08.2018; Ogledov: 1406; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (842,30 KB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA ŠVEDSKE, JUŽNO-KOREJSKE IN ČILSKE POSLOVNE KULTURE
Boštjan Oder, 2014, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse večje globalizacije trga smo prisiljeni poslovati tudi izven naših meja in se ob tem srečevati s tujimi kulturami, zato je poznavanje tujih poslovnih kultur in njihovih načinov poslovanja izjemno pomembno. S tovrstnim poznavanjem si namreč lahko pri poslovanju ustvarimo določeno prednost oziroma zaradi nepoznavanja vsaj ne zmanjšamo svojega poslovnega uspeha. V diplomskem seminarju smo raziskali teorijo kulture, različne modele medkulturnih razlik in tri izbrane poslovne kulture s treh različnih celin – Evrope, Azije in Latinske Amerike, na katerih smo opravili tudi primerjalno analizo. Cilj diplomskega seminarja je bil analizirati kulturo kot eno izmed pomembnih dimenzij mednarodnega poslovnega okolja, raziskati tri različne poslovne kulture ter jih primerjati med seboj. Namen je bil prikazati pomembnost poznavanja kulture v mednarodnem poslovanju, odkriti razlike ali podobnosti izbranih poslovnih kultur in prikazati načine, kako se z njimi soočiti. Diplomski seminar smo začeli s podrobno opredelitvijo kulture, tj. definicijo, prešli na plasti kulture, nadaljevali pa z njenimi elementi in vplivom na mednarodno poslovanje. Predstavili smo še tri najbolj znane modele medkulturnih razlik. V nadaljevanju smo podrobneje opisali poslovno kulturo Švedske, Južne Koreje in Čila. Potem ko smo se temeljito seznanili s poslovnimi kulturami izbranih držav, smo lahko opravili primerjalno analizo njihovih kultur. Na koncu smo predstavili še, kako so, glede na prej omenjene modele kulturnih dimenzij, izbrane poslovne kulture opredeljene. S tem smo pridobili še dodatno primerjavo izbranih kultur. Ugotovili smo, da ima kultura odločilen vpliv na mednarodno poslovanje, saj narekuje njegov celoten proces – od prvega srečanja do zaključnih pogajanj. Zato je pomembno, da, preden se podamo v posel s katerokoli državo, temeljito preučimo njeno poslovno kulturo, saj bi lahko sicer že z majhno napako poželi poslovni neuspeh. Skozi primerjalno analizo smo spoznali, da, čeprav so si na prvi pogled poslovna kultura Švedske, Južne Koreje in Čila različne, imajo tudi kar nekaj podobnosti. Ugotovili smo, da se torej obravnavane poslovne kulture kljub različni geografski legi vendarle ne razlikujejo tako zelo, kot smo to predvidevali na začetku.
Ključne besede: poslovna kultura, Švedska, Južna Koreja, Čile, primerjalna analiza, modeli medkulturnih razlik.
Objavljeno v DKUM: 14.07.2015; Ogledov: 1954; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (800,07 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici