| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOLJŠANJE STORITEV MOBILNIH OMREŽIJ TRETJE GENERACIJE Z METODO ŠEST SIGMA
Tamara Baniček, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: S pomočjo pridobljenih informacij iz različnih raziskavah na temo poslovne odličnosti in zvišanja kakovosti poslovanja, smo ugotovili, da je pomembno kontinuirano izboljšanje proizvodov in storitev za uspešnejše tekmovanje na trgu. Koliko bodo podjetja uspešna pri izboljšanju poslovanja je odvisno od uvedenih metod za izboljšanje kakovosti in izvedbe te metode v poslovanju. Najboljšo podlago za uvajanje takih metod imajo finančno bolj stabilna podjetja, z usposobljenim delovnim kadrom in vodstvom katero si prizadeva doseči visoko zastavljene cilje. Pri telekomunikacijskih podjetjih se je metoda Six Sigma pokazala kot zelo uspešna, kar je prikazano tudi na študiji primera uvedbe Six Sigma metode v poslovaje podjetij katera ponujajo storitve mobilnih omrežjih tretje generacije t.i. UMTS storitve. Učinkovita orodja in usposobljen Six Sigma tim, lahko skrajša stroške in izboljša kakovost izdelkov podjetja.
Ključne besede: kakovost, poslovna odličnost, Six Sigma model, UMTS, modeli izboljšanja kakovosti
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 1331; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (412,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici