| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje omrežja lte na množičnih prireditvah
Klemen Javšovec, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo opisali mobilne tehnologije, ki so temelj za delovanje modernih mobilnih omrežij. Podrobno smo predstavili standarde GSM, UMTS in LTE. Po korakih smo sledili postopku umestitve bazne postaje mobilnega omrežja v prostor. Osrednjo problematiko magistrskega dela predstavlja analiza mobilnega omrežja LTE na množičnih prireditvah. V prvem delu smo opredelili karakteristike sistema, ki so ključne z vidika kapacitete in kakovosti storitve v omrežju LTE. V nadaljevanju smo podali in analizirali statistične podatke za mobilno omrežje na množični prireditvi praznovanja novega leta v Sloveniji. Predstavili smo tudi parametre in statistiko mobilnega omrežja na eni izmed največjih množičnih prireditev – tekmovanje v smučarskih poletih v Planici. Rezultate analize mobilnega omrežja smo grafično predstavili in argumentirali.
Ključne besede: mobilna telefonija, GSM, UMTS, LTE, množične prireditve, gradnja baznih postaj
Objavljeno v DKUM: 10.07.2017; Ogledov: 2957; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (6,15 MB)

2.
UPORABNOST MOBILNIH APLIKACIJ MOBILNEGA OPERATERJA
Melita Macedoni, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Razvoj mobilnih naprav in mobilne telefonije v veliki meri vpliva na navade uporabnikov. Mobilni telefoni že nekaj časa niso namenjeni samo komunikaciji, ampak počasi nadomeščajo vrsto drugih naprav, ki so jih prej uporabljali poleg mobilnega telefona. Tudi trg mobilne telefonije se z razvojem mobilnih naprav hitro spreminja. Uporabniki od mobilnih operaterjev ne pričakujejo več samo dobre pokritosti s signalom in ugodnih klicev ter SMS sporočil. V prvi vrsti uporabniki danes želijo večje količine zakupljenega prenosa podatkov in hitrost podatkovnega prenosa, saj za uporabo mobilnih aplikacij to potrebujejo. Mobilni operaterji že razmišljajo in so aktivni na področju ponudbe dodatnih storitev za svoje uporabnike. Pri pripravi celovite ponudbe v prihodnosti morajo poznati navade in želje uporabnikov. Pri pripravi diplomskega dela smo želeli pridobiti mnenje uporabnikov o obstoječi ponudbi, o njihovih navadah in željah. Raziskave smo se lotili s pomočjo spletne ankete, v katero smo zajeli uporabnike vseh mobilnih operaterjev. Rezultate ankete smo statistično analizirali, predlagane rešitve pa analizirali še s SWOT analizo. Pri analizi rezultatov smo ugotovili, da si uporabniki želijo dodatne ponudbe s strani mobilnih operaterjev. Ponudba mobilnih aplikacij bi lahko vplivala na odločitev pri zbiri ponudnika mobilnih storitev. Nekateri uporabniki so že pripravljeni plačevati za nakup in uporabo mobilnih aplikacij, teh uporabnikov pa bi bilo lahko še več, če bi imeli možnost plačevanja pri mesečnem računu, saj kreditnim karticam ne zaupajo najbolj. Obstoječo ponudbo podjetja Si.mobil uporabniki v neki meri že poznajo, vendar pa so nekatere aplikacije zelo redko uporabljane. Ker pa si uporabniki tovrstne ponudbe želijo, je priložnosti na tem področju dovolj.
Ključne besede: Mobilne aplikacije, trgovina z mobilnimi aplikacijami, mobilni operater, mobilna telefonija.
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1701; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (752,20 KB)

3.
KAKOVOST STORITEV SLOVENSKIH PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE
Mitja Založnik Stepic, 2016, magistrsko delo

Opis: Dandanes je kakovost postala pomemben dejavnik tako z vidika uporabnikov, kot ponudnikov. Najenostavneje bi kakovost lahko označili kot skupek lastnosti nekega proizvoda oziroma storitve. Načeloma naj bi veljalo, da so izdelki z boljšimi lastnostmi, večjo uporabnostjo in manjšo možnostjo za okvaro bolj kakovostni od ostalih. Vendar pa temu ni vedno tako, saj kakovost velja za zelo specifičen pojem, ki ga različni ljudje različno dojemajo. To je opazno tudi na področju mobilne telefonije. Uporabniki lahko isto storitev ali mobilni telefon vrednotijo povsem drugače.
Ključne besede: kakovost, storitve, mobilna telefonija, kakovost storitev.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2016; Ogledov: 1463; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

4.
5.
POVEZAVA MED ZADOVOLJSTVOM ODJEMALCEV, NJIHOVO LOJALNOSTJO TER POSLOVNO USPEŠNOSTJO PODJETIJ NA TRGU MOBILNE TELEFONIJE V SLOVENIJI
Matej Glinšek, 2014, magistrsko delo

Opis: Storitve v razvitih, modernih državah predstavljajo največji delež bruto družbenega proizvoda (BDP) posamezne države, njihov pomen pa še vedno raste. Eden izmed najbolj tipičnih predstavnikov razvijajočega se storitvenega sektorja je mobilna telefonija. Zaradi hitrega življenjskega tempa, mobilnosti med različnimi lokacijami itd. so tovrstne storitve zelo pridobile na pomenu, saj ljudem zelo olajšujejo vsakodnevna opravila in komunikacijo. Glavni namen raziskovalne naloge je ugotoviti odvisnost med zadovoljstvom odjemalcev, njihovo lojalnostjo in poslovno uspešnostjo podjetij na trgu mobilne telefonije v Sloveniji. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo za začetek naredili celovit pregled relevantne literature s tega področja. V nadaljevanju smo opisali temeljne značilnosti storitev, njihove kategorije in predvsem njihov pomen za gospodarstvo. Opisali smo tudi temeljne koncepte, ki se nanašajo na glavno raziskovalno vprašanje magistrskega dela; koncept kakovosti storitev, koncept zaznane vrednosti, koncept zadovoljstva, koncept lojalnosti odjemalcev, in poslovno uspešnost podjetij. Vse koncepte smo definirali in (kar je pomembno) prikazali, na kakšen način se lahko določen koncept meri. Empirični del je sestavljen iz osnovne analize trga ponudnikov storitev mobilne telefonije v Sloveniji, analize podatkov, pridobljenih s pomočjo anketnih vprašalnikov, in testiranja hipotez. Pri analizi trga smo zbrali osnovne podatke o poslovanju podjetij, ugotovili pa smo tudi, da trg sestavljajo praktično trije večji ponudniki. Na podlagi zbranih podatkov smo izmerili konstrukte zadovoljstva in lojalnosti za posamezne ponudnike in celotni trg. Na podlagi ciljev magistrskega dela smo postavili 6 hipotez. Za njihovo analizo smo uporabili metodo ANOVA in regresijsko analizo. S testiranjem hipotez smo prišli do končnih ugotovitev. Med ponudniki storitev mobilne telefonije v Sloveniji obstajajo statistično značilne razlike v izmerjeni stopnji zadovoljstva njihovih odjemalcev, ne pa tudi pri lojalnosti. Pri določenih ponudnikih storitev mobilne telefonije zadovoljstvo odjemalcev vpliva na njihovo lojalnost, na splošno na trgu pa raven zadovoljstva odjemalcev ne vpliva na lojalnost odjemalcev. Ugotovili smo tudi, da raven lojalnosti odjemalcev vpliva na dobiček podjetij, raven lojalnosti pa prav tako vpliva na tržni delež podjetij na trgu mobilne telefonije v Sloveniji.
Ključne besede: storitve, mobilna telefonija, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, zaznana vrednost, lojalnost odjemalcev, poslovna uspešnost podjetij, odvisnost med spremenljivkami.
Objavljeno v DKUM: 14.11.2014; Ogledov: 1858; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

6.
KAKOVOST STORITEV V MOBILNIH OMREŽJIH
Vojko Selinšek, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo kakovost storitev v mobilnih omrežjih. Najprej sta na kratko razložena pojma kakovost storitev (QoS) in mobilna omrežja (MANET). V nadaljevanju je predstavljen predelan oz. dopolnjen protokol RSVP, ki deluje v mobilnih omrežjih – DRSVP in MRSVP. Zraven teh dveh so podani tudi drugi protokoli, ki so pomembni pri zagotavljanju kakovosti storitev v mobilnih omrežjih – to so INSIGNIA, FQMM, INORA. Pogledali smo tudi kako je s kakovostjo storitev v mobilnih IPv4 in IPv6 omrežjih. V praktičnem delu smo v programskem okolju MATLAB računali verjetnost napake pri prenosu različnih signalov. Cilj dela je preučiti teorijo, kako je s kakovostjo storitev v mobilnih omrežjih in podati primer razširjenega oz. spremenjenega okvirja kakovosti storitev, ki bo deloval tudi v mobilnih omrežjih.
Ključne besede: mobilna telefonija, kakovost storitev, MANET, RSVP, INSIGNIA
Objavljeno v DKUM: 12.07.2013; Ogledov: 2031; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

7.
PROSTORSKO UMEŠČANJE BAZNIH POSTAJ SISTEMOV MOBILNE TELEFONIJE
Klemen Javšovec, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je podan pregled tehnologij, ki jih uporabljajo moderni mobilni sistemi. Opisali smo posamezne standarde, predstavili tehnologije iz tehničnega vidika in podali statistični pregled razmer v Sloveniji. Opravili smo meritev pokritosti bazne postaje in predstavili rezultate meritev ter možne rešitve. Drugo meritev je predstavljal test fizičnega nivoja bazne postaje. Simulirali smo napake na antenskih valovodih in jih z merilnim instrumentom ustrezno zaznali. Na realnem sistemu bazne postaje smo izvedli meritev antenskih valovodov in ustrezno dokumentirali ter analizirali rezultate.
Ključne besede: mobilna telefonija, GSM, UMTS, bazne postaje
Objavljeno v DKUM: 10.06.2013; Ogledov: 2182; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

8.
MODEL IZVEDBE KOMUNIKACIJ V RADIJSKEM NADZORNO-MERILNEM SISTEMU
Matija Brodnik, 2012, magistrsko delo

Opis: Agencija za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije uporablja za nadzor radiofrekvenčnega spektra dvanajst lokacij, ki so daljinsko upravljane in razporejene po ozemlju države. V magistrski nalogi je na kratko predstavljen radijski nadzorno-merilni sistem, ki se trenutno uporablja. Za daljinski dostop do posameznih lokacij se uporabljajo različne vrste tehnologij (ISDN, ADSL, UMTS, optika, mikrovalovna usmerjena zveza). Nekatere od teh tehnologij so že zastarele, nekatere aktualne in druge prihodnost. V magistrski nalogi je opravljena primerjalna analiza vseh uporabljanih komunikacijskih tehnologij in predlagan prihodnji razvoj po treh možnih različnih modelih sodobnejših tehnologij. Ti so uporaba optičnih priključkov, uporaba mikrovalovnih usmerjenih zvez in kombinacija uporabe obeh tehnologij. Za vsak model je narejena analiza SWOT. Izpostavljen je najprimernejši model izvedbe komunikacij, ki vsebuje kombinacijo uporabe obeh tehnologij. Utemeljen je po stroškovni strani in uporabnosti. Podanih je nekaj smernic in pogledov na nadaljnji razvoj.
Ključne besede: širokopasovni dostop (ADSL), mobilna telefonija tretje generacije (UMTS), optični priključek, mikrovalovna usmerjena zveza, kapaciteta prenosa, usmerjevalnik
Objavljeno v DKUM: 21.01.2013; Ogledov: 1741; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

9.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA MOBILNIH APARATOV V SLOVENIJI
Anja Križnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Slovenija je v zadnjih letih zelo napredovala na področju mobilne telefonije. Danes lahko uporabniki izbirajo med 11 mobilnimi operaterji, ki se ponašajo z zelo pestro ponudbo svojih izdelkov in storitev. Vsak izdelek ima svoj življenjski cikel, ki je specifičen glede na vrsto potreb, ki jih zadovoljuje, glede na način proizvodnje ter vrsto proizvodov. Prikazuje gibanje prodaje po posameznih fazah: uvajanje, rast, zrelost, zasičenje in nazadovanje oz. odmiranje. Številna podjetja želijo obdržati svoj položaj in tržni delež izdelka na trgu. Življenjski cikel zaradi vse večjega razvoja tehnologije in vse večje konkurence postaja krajši. Vsak življenjski cikel mobilnega aparata je sestavljen iz štirih faz: proizvodnje, distribucije in prodaje, zbiranja odsluženih telefonov ter recikliranja. Zaradi okoljske zakonodaje je večina proizvajalcev pričela z uporabo biomaterialov pri izdelavi mobilnih telefonov. Vse več pa je tudi podjetij, ki obnavljajo mobilne aparate, s katerimi pripomorejo k manjši porabi energije.
Ključne besede: življenjski cikel izdelka, mobilna telefonija, mobilni operaterji, mobilna tehnologija
Objavljeno v DKUM: 19.12.2012; Ogledov: 2346; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (635,67 KB)

10.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA - MOBILNI APARATI V SLOVENIJI
Jasna Sajevec, 2012, diplomsko delo

Opis: Od začetka človeštva pa vse do danes so se spremembe na trgu dogajale neverjetno hitro in bliskovito. Še pred nekaj desetletji ljudje niso poznali tehnologije, prav tako trg še ni bil tako razvit kot je danes. Sčasoma se je na trgu pojavilo vedno več izdelkov, kateri so nam skrajšali dodatna opravila in nam lajšali delo. Nastajalo je vedno več podjetij, ki so ponujala iz dneva v dan več raznolikih izdelkov in storitev. Danes pa je trg že prenasičen z novonastalimi podjetji in vedno večjo izbiro izdelkov. Izdelki so nekoč imeli dolgo življenjsko dobo, prav tako so za napredek potrebovali veliko več časa kot je zanj potrebno danes. Življenjske dobe izdelkov v modernejših časih so vse krajše, k čemur je pripomogel predvsem rekordno hiter tehnološki razvoj in nenehne spremembe na področju tehnologij in razvoja. Za izdelke v današnjem času je za uspeh pomembno predvsem, da so tehnološko napredni in razviti, izjemno zmogljivi in uporabni ter da nam ponujajo čim več funkcij. Ker je konkurenca na trgu vse bolj pestra, se morajo proizvajalci neverjetno truditi za obstoj in uspeh svojih izdelkov, ter vanje nenehno vlagati dodatne raziskave in izboljšave. Tudi mobilni aparati so vse bolj napredni, zmogljivejši in tehnološko razviti. Na trgu se pojavlja vedno več proizvajalcev mobilnikov, ki želijo prepričati svoje potrošnike z izbiro in vsebino. Vedno več pa se na trgu pojavlja tudi različnih znamk aparatov. Mobilne aparate izpred nekaj let izpodrivajo s trga vse bolj priljubljeni pametni aparati, ki so neverjetno izpopolnjeni in nadgrajeni in kateri bodo zaznamovali celotno človeštvo.
Ključne besede: življenjski ciklus izdelka, izdelek, mobilni aparati, znamke mobilnih aparatov, mobilna telefonija, trg mobilnih aparatov
Objavljeno v DKUM: 06.12.2012; Ogledov: 1836; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici