| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3239; Prenosov: 644
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

2.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2194; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (393,18 KB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2937; Prenosov: 702
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3225; Prenosov: 452
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA PODLAGI PROUČEVANJA POLITIKE PODJETJA
Andreja Puntner, 2009, diplomsko delo

Opis: Interles d.o.o. je proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo oken, vrat, senčil, zimskih vrtov in podobnih izdelkov. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se zavedajo, da mora razvoj podjetja vedno potekati od ideje k uresničitvi. Planiranje razvoja podjetja vpliva na njegovo poslovanje, kot tudi na sam obstoj podjetja. Planiranje politike podjetja ima pri planiranju razvoja podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Proučevano podjetje ima največ prednosti v svojih zaposlenih in vodstvu, saj so vsi zelo kreativni in prilagodljivi. Izkoriščajo možnosti/priložnosti in se izogibajo nevarnostim. Vrednote ključnih udeležencev podjetja so skladne z izbrano odgovorno politiko podjetja. V diplomskem delu smo v začetni fazi izhajali iz obstoječega stanja proučevanega podjetja Interles d.o.o. in nato planirali njegov razvoj s poudarkom na ravni politike podjetja. Zapisali smo politiko podjetja, za kar smo opredelili vsa potrebna izhodišča ter določili poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja. Vizija podjetja Interles d.o.o. je usmerjena v rast in razvoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vizija, politika podjetja, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1697; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

6.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA
Jasmina Žel, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Fera avto, d.o.o., s sedežem v Zgornji Kungoti posluje komaj 2 leti. Podjetje je mlado in se s svojimi izdelki na trgu šele uveljavlja. Podjetje spada v avtomobilsko industrijo in se ukvarja z oblikovanjem, razvojem, proizvodnjo in prodajo motornih vozil. Podjetje je še vedno v fazi intenzivnega razvoja in raziskav. Podjetje sta ustanovila dva lastnika, izmed katerih je eden lastnik tudi direktor podjetja, ki tam opravlja večino nalog. Podjetje zaposluje tudi enega izvedbenega delavca. V diplomskem delu smo izhajali iz obstoječega stanja podjetja. Proučili smo ustanoviteljsko vizijo podjetja in njene značilnosti. Analizirali smo panogo podjetja, politiko podjetja in njegove strategije ter strukture. Za potrebe našega nadaljnjega planiranja bodoče politike podjetja smo potrebovali obsežna raziskovalno — prognostična izhodišča. Proučili smo vrednote obeh ključnih udeležencev podjetja in ugotavljali njihovo skladnost. Analizirali smo dejavnostna in funkcijska področja, analizirali vodstvo in vodenje podjetja ter določili prednosti in slabosti podjetja. Pri proučevanju okolja obravnavanega podjetja smo določili možnosti in nevarnosti za podjetje, ki iz proučevanega podjetja izhajajo. Za podjetje smo planirali razvoj na ravni politike podjetja, ki smo ga zaključili s predlogom bodoče politike podjetja. S tem diplomskim delom želimo pomagati lastnikoma podjetja Fera avto, d.o.o. pri uresničevanju zastavljene vizije. Menimo, da bo njihova vizija sedaj lažje uresničljiva ter da bo planirani razvoj pozitivno vplival na prihodnji razvoj podjetja in uspešnost njegovega poslovanja.
Ključne besede: Ključne besede: - podjetje, - razvoj podjetja, - vizija, - politika podjetja, - vrednote, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 27.01.2010; Ogledov: 1707; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (389,37 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA BRITA D.O.O.
Brigita Strniša, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Brita, d.o.o. je trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo kuhinj ter bele tehnike. Na domačem tržišču uspešno poslujejo že štiri leta, v prihodnosti pa se želijo razširiti na tuji trg. Podjetje zelo dobro sodeluje z obstoječimi dobavitelji ki prihajajo iz držav EU; s temi si želi ohraniti dobre poslovne odnose, prav tako pa pridobiti tudi nove dobavitelje na področju kuhinj in bele tehnike. Največji poudarek dajejo zadovoljstvu kupcev, ki so pri njih vedno najpomembnejši. Vizija podjetja je doseganje in izboljševanje kakovosti na vseh ravneh poslovanja, za dosego položaja na trgu, ki ga želijo. Kupec in zadovoljstvo sta cilj h kateremu stremijo. Prav tako pa dajejo velik poudarek tudi na zadovoljstvo vseh zaposlenih v podjetju, zavedajo se namreč, da brez zadovoljnih in motiviranih sodelavcev ni zadovoljnih strank. V diplomski nalogi smo najprej spoznali in preučili podjetje. Opredelili smo obstoječo politiko podjetja, strategije in strukture ter na osnovi pridobljenih podatkov planirali razvoj podjetja na ravni politike podjetja, nato pa še na ravni strateškega managementa. Tu smo poiskali strateške možnosti in strategije, te ekonomsko ovrednotili in izbrali ter določili za njihovo uresničitev potrebne strukture. Planiranje smo zaključili s programom razvoja za nadaljnjih pet let. Podjetje Brita, d.o.o. smo proučevali predvsem zato, ker smo želeli lastniku pomagati pri načrtovanju nadaljnjega razvoja podjetja, pa tudi zato, ker nam je le-ta dal priložnost, da na fakulteti pridobljeno znanje utrdimo na praktičnem primeru. V zahvalo smo mu pomagali planirati razvoj njegovega podjetja.
Ključne besede: - podjetje, - vizija podjetja, - politika podjetja, - ključni udeleženci podjetja, - strategije, - strukture, - prednosti in slabosti, - možnosti in nevarnosti, - vrednostni izidi poslovanja, - program razvoja
Objavljeno: 26.03.2010; Ogledov: 1626; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (479,21 KB)

8.
RAZVOJNO OBVLADOVANJE PODJETJA V SPREMENJENIH TRŽNIH RAZMERAH: PRIMER PODJETJA DU PONT D.O.O.
Gorazd Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Vodenje in uresničevanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi so predstavljeni razvoj obstoječega podjetja DU PONT d.o.o., njegova vizija, politika podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo so pojasnjene predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Ugotovljen je trenutni položaj podjetja DU PONT d.o.o. ter predlagane spremembe v njegovem razvoju. Predstavljene so dejavnosti podjetja ter njegova organizacijska, lastniška in kadrovska ter tehnično-tehnološka struktura. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja je predstavljena obstoječa politika podjetja, njegove vrednote, prednosti ter slabosti, proučeno je okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa so predstavljeni programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, strategije podjetja in strateški potenciali, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključeno je s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1864; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (254,10 KB)

9.
ISKANJE STRATEŠKIH MOŽNOSTI V IZBRANI ORGANIZACIJI
Ines Šinko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo iskali strateške možnosti (možnosti za razvoj) izbrane organizacije, ki je javni zavod in ponuja storitve predvsem starejšim ljudem, ki potrebujejo nadomesten dom z ustrezno oskrbo ter zagotovljenimi pogoji za dostojanstveno in kakovostno življenje. Čeprav je bila organizacija ustanovljena že leta 1954, še vedno teži k rasti in razvoju. Če želi podjetje biti konkurenčno, inovativno, če želi ohraniti ali povečati svoj tržni položaj in s tem preživeti na trgu, se mora razvijati in rasti. Da bi podjetje doseglo tak položaj, mora skrbno načrtovati in opredeliti svojo vizijo, politiko podjetja, nenehno ugotavljati svoje prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti. Tako podjetje išče svoje strateške (razvojne) možnosti, na katere vplivajo tudi notranji in zunanji razvojni potenciali podjetja. Za iskanje strateških možnosti smo se najprej seznanili z organizacijo, z njeno dejavnostjo, zaposlenimi, organiziranostjo, seznanili smo se z njihovimi dolgoročnimi cilji in na podlagi zbranih podatkov zapisali (oblikovali) njihovo vizijo in politiko organizacije. Predstavili smo tudi obstoječo strukturiranost organizacije. Nato smo določili prednosti in slabosti ter možnosti in nevarnosti organizacije, pri čem smo upoštevali prej proučeno. Z uporabo metode outside-in smo raziskali programsko-tržna področja organizacije. Nato smo podali po našem mnenju najboljše možne alternative za razvoj organizacije ter na koncu oblikovali predlog za razvoj proučevane organizacije, ki je skladen z izbranimi možnostmi njenega razvoja, za obdobje naslednjih osem let.
Ključne besede: strateški management, iskanje strateških (razvojnih) možnosti, programsko-tržna področja, outside-in metoda za določitev programsko-tržnih področij, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 1520; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (535,09 KB)

10.
PROUČITEV PODJETJA VALJI D.O.O. IN PLANIRANJE NJEGOVE POLITIKE PODJETJA
Andreja Kovačič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Valji d. o. o. Štore je podjetje za proizvodnjo valjev in ulitkov. V podjetju proizvajajo metalurške in nemetalurške valje za gumarsko, kemično, tekstilno, živilsko in druge industrije, različne ulitke za strojegradnjo in druge namene ter metalurške in valjčne kokile. Pri ustanavljanju podjetja in v njegovem razvoju ima planiranje politike podjetja temeljni in izhodiščni pomen. V današnjem času — času svetovne gospodarske krize — je poslovanje podjetij vedno bolj občutljivo in tvegano. Bolj uspešna so tista podjetja, ki znajo jasno in učinkovito gledati naprej. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili proučevano podjetje in trenutno situacijo v podjetju. Nadalje smo predstavili obstoječo politiko podjetja. Seznanili smo se s splošnimi, temeljnimi in poslovnimi strategijami podjetja ter prikazali lastniško, organizacijsko, kadrovsko, tehnično-tehnološko in premoženjsko strukturo podjetja. Ostajanje v preteklosti in priseganje na »preverjene« rešitve lahko ogrozi zmožnost podjetja za preživetje v dinamičnem svetu, kjer obstoječe strategije niso več enako učinkovite kot nekdaj. V zadnjem poglavju smo napisali predlog vizije podjetja Valji d. o. o. Učinkovita vizija navdihuje ljudi za delo v smeri njenega uresničevanja: vodstvo zaposlene motivira, da skupaj krmarijo podjetje v želeno smer in ga usmerjajo proti želenim ciljem. Neučinkovita vizija, ki je zamegljena in se pretirano nanaša na preteklost, je preveč kompleksna ali nebistvena in lahko podjetju povzroči celo več škode kot odsotnost vizije. Nadalje smo s shemo za profiliranje vrednot proučili vrednote ključnih udeležencev podjetja — zastopa jih direktor podjetja in podpirajo jih lastniki podjetja. V nadaljevanju smo proučili prednosti in slabosti obravnavanega podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Podjetje, ki zna »videti« in razumeti svojo prihodnost, zmore prepoznati možnosti in nevarnosti, ki ga čakajo in se lahko nanje primerno pripravi. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, s pomočjo katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja. Skladno z mariborskim modelom integralnega managementa, ki nam je služil kot osnova za naše raziskovanje, smo politiko podjetja razdelili na poslanstvo, smotre in temeljne cilje.
Ključne besede: planiranje politike podjetja, poslanstvo podjetja, smotri, temeljni cilji, vrednote ključnih udeležencev podjetja, vizija podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, Valji d. o. o.
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 3004; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (543,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici